SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okee okee, 23/7 dan!quote:Op zondag 7 september 2025 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe een koekje nemen hoor![]()
![]()
Roze koeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij doet aan urbex?quote:Op zondag 7 september 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet ik nog ff urbex laten zien mss?Serieus? Dat is zwaar tof!
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
master kasteel gevonden ik en mijn broertje in België. had al laten zien. maar oke wss gemist. een keertje nog he.quote:Op zondag 7 september 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij doet aan urbex?Serieus? Dat is zwaar tof!
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Robquote:Op zondag 7 september 2025 10:38 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob keurt geen persoonlijke keuzes goed of af.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plemp ff wat van je foto's neer dan!quote:Op zondag 7 september 2025 10:45 schreef kree het volgende:
[..]
master kasteel gevonden ik en mijn broertje in België. had al laten zien. maar oke wss gemist. een keertje nog he.![]()
---------------------------------quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kree en geile ToT op urbex.quote:
Wat is urbex?quote:Op zondag 7 september 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet ik nog ff urbex laten zien mss?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
------------------------------quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik wist dit dus ook niet,. maar verlaten gebouwen bekijken enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Urban exploring; illegaal op verlaten plaatsen rondlopen. Take nothing but pictures, leave nothing but impressions.quote:![]()
Nice!quote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ff voor nu haal hem wss weer weg.![]()
Raar tochquote:Op zondag 7 september 2025 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Meent" pakt hij wel, maar "Neemt" niet!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
A oke Mag je daar dan zo in?quote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik wist dit dus ook niet,. maar verlaten gebouwen bekijken enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ben al blij dat ik nu een hoge score hebquote:Op zondag 7 september 2025 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het duurde even, maar toch weer gelukt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oeps illegaal ook nogquote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Urban exploring; illegaal op verlaten plaatsen rondlopen. Take nothing but pictures, leave nothing but impressions.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis ook totaal niet pro gefilmd. wel echt verhaal.
film ervan. we werden btw weggestuurd door politie.Do what you love, love what you do!![]()
@DJMO je vraagt het echt aan de armste mens van FOK!Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: