SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Is kree een AI user?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wat wil je van me weten gebrokenglas? vraag het me graag en geef ijk antwoord.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Yep, overduidelijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is precies wat AI zou zeggenquote:Op zondag 7 september 2025 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
wat wek hje van me weten gebrokenglas? vraag het me graag en geef ijk antwoord.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij weet je wel wat ik bedoel!![]()
![]()
quote:quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
goh gek he waarom ik het dan zo zeg???quote:Op zondag 7 september 2025 09:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit is precies wat AI zou zeggenS
Do what you love, love what you do!![]()
Omdat je AI bentquote:Op zondag 7 september 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
goh gek he waarom ik het dan zo zeg???S
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
echt een AI kan mij niet kopiëren sowieso. want te onvoorspelbaar voor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat duurt misschien nog ff, maar heb geduld.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat duurt misschien nog ff, maar heb geduld.![]()
Jij onvoorspelbaar?quote:Op zondag 7 september 2025 09:24 schreef kree het volgende:
echt een AI kan mij niet kopiëren sowieso. want te onvoorspelbaar voor.![]()
![]()
owh wacht ik ga ff een peukje roken. goed voor je gezondheid. heb ik je nu overtuigd?
en ga dat btw doen.Do what you love, love what you do!![]()
Man3, de waterdruk viel een beetje weg, weer die prutsers van het waterbedrijf hoor, man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies wat AI zou zeggenquote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef kree het volgende:
owh wacht ik ga ff een peukje roken. goed voor je gezondheid. heb ik je nu overtuigd?
en ga dat btw doen.![]()
Het is vooral goed voor mijn belastingdruk, dus keep up the good work!quote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef kree het volgende:
en ga dat btw doen.![]()
![]()
waar viel de druk weg?quote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3, de waterdruk viel een beetje weg, weer die prutsers van het waterbedrijf hoor, man man manDo what you love, love what you do!![]()
Maar we dwalen af van het onderwerp. Ik vroeg of er nog mensen zijn die willen doneren voor mijn https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405 nu ik gisteren heb bewezen het nog makkelijk aan te kunnen?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
https://www.youtube.com/shorts/xhaA-S9gbcIquote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef kree het volgende:
en ga dat btw doen.![]()
Waterleiding.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IK had het over wijken, om mensen met elkaar in verbinding te brengen, daar hoort ook het contact met de buren bijquote:Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dit ging niet per se over je buren maar over mensen in het algemeen.
Meer naar elkaar omkijken, klaar staan voor elkaar dat soort dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
waar is het probleem meneer gebrokenflas. in uw huis of erbuiten?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet, MT6 zit praktisch zonder water nuquote:Op zondag 7 september 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
waar is het probleem meneer gebrokenflas. in uw huis of erbuiten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tja wat wil je met al die stagiaires daar die met AI hun scripties hebben gemaakt en onder werktijd maar steeds op hun mobieltje zitten?quote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3, de waterdruk viel een beetje weg, weer die prutsers van het waterbedrijf hoor, man man man![]()
vertel wat MT6 is. ik kon dat niet vinden.quote:Op zondag 7 september 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet, MT6 zit praktisch zonder water nuDo what you love, love what you do!![]()
Pinniequote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het was weer Kree freakshow
Serieus, dan blijf ik even weg
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het was weer Kree freakshow
Serieus, dan blijf ik even wegSow, dat zelfs jij dit zegt!
![]()
![]()
Je ziet het verkeerd.quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
is niet nodig neequote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?
maar kree gaat ook lekker![]()
Nee, ik zie het heel goedquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee maar best vervelendquote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hij wordt gewoon uitgelokt en als hij dan wat zegt is het niet oke.quote:Op zondag 7 september 2025 09:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
is niet nodig nee
maar kree gaat ook lekker
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fuck t maar geen zin meer in ook. zoek t maar uit ik heb gezegd wat ik wist.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje kunnen slapen Mutske?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was gisteren zeker het geval. Denk niet dat @DJMO hem nu aan het uitlokken wasquote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon uitgelokt en als hij dan wat zegt is het niet oke.
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegt![]()
Leer jij ook eens negeren, ga niet overal op in. Maar dat heb ik je al vaker gezegd.quote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef kree het volgende:
fuck t maar geen zin meer in ook. zoek t maar uit ik heb gezegd wat ik wist.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijke behandeling.quote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
naja idd hoewel ik van humor houw he en allemaal prima. maar goed het moet er ook weer niet helemaal om gedaan worden?quote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegt
En ja als het einde dan zoek is dan doe ik wel ff mee in jullie eindeloze sloot van ellende enzo voor de grap.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad. En dat gebeurt regelmatigquote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegt![]()
Noem geen namen, maar ook dat kan dat hij dingen van zichzelf herkend toch?quote:Op zondag 7 september 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was gisteren zeker het geval. Denk niet dat @:DJMO hem nu aan het uitlokken was
Iemand leest en denkt verrek herkenbaar dit zie ik bij mij zelf ook terug?
Dat kan toch?
Maar goed ik heb er al weer genoeg over gezegd, vind het gewoon jammer dat het keer op keer gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder jouw input is het hier idd één groot tranendal!quote:Op zondag 7 september 2025 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd hoewel ik van humor houw he en allemaal prima. maar goed het moet er ook weer niet helemaal om gedaan worden?
En ja als het einde dan zoek is dan doe ik wel ff mee in jullie eindeloze sloot van ellende enzo voor de grap.![]()
![]()
![]()
Absoluut niet. Niet met opzet in ieder geval. Ik probeerde alleen serieus uit te leggen waarom DJMO online 33n heel sociaal persoon is, terwijl Monique eigenlijk zo intravert is dat ze zelfs met @Rob over sommige dingen niet wil praten.quote:Op zondag 7 september 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was gisteren zeker het geval. Denk niet dat @:DJMO hem nu aan het uitlokken wasIk heb er één en ik ben er trots op
Ja is niet zo raar he, je hebt natuurlijk nog al wat mee gemaakt de afgelopen dagenquote:Op zondag 7 september 2025 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral onrustig maar dat komt goed
Dat kan zeker, ik ga ook niet inhoudelijk op de discussie in. Denk alleen niet dat het uitlokking wasquote:Op zondag 7 september 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noem geen namen, maar ook dat kan dat hij dingen van zichzelf herkend toch?
Iemand leest en denkt verrek herkenbaar dit zie ik bij mij zelf ook terug?
Dat kan toch?
Maar goed ik heb er al weer genoeg over gezegd, vind het gewoon jammer dat het keer op keer gebeurd![]()
![]()
Precies, jij hebt een streepje voor.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bedoelde niet jou geval, ik had het over het algemeen wat hier speelt als Kree er is.quote:Op zondag 7 september 2025 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Absoluut niet. Niet met opzet in ieder geval. Ik probeerde alleen serieus uit te leggen waarom DJMO online 33n heel sociaal persoon is, terwijl Monique eigenlijk zo intravert is dat ze zelfs met @:Rob over sommige dingen niet wil praten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eensquote:Op zondag 7 september 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jou geval, ik had het over het algemeen wat hier speelt als Kree er is.![]()
waarop zou ik dat hebben dan?quote:Op zondag 7 september 2025 09:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies, jij hebt een streepje voor.Do what you love, love what you do!![]()
Dat mag ik niet zeggen, heb geen zin in vakantie.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dit is fucked up en zou het haast naar fb doen dit allemaal.
what de hell. ik beoordeel niemand hier of op wat ze zeggen of weet ik veel?
ik ga in discussie. ja dat wel? maar dat is geen probleem. en ben t met dot eens. jullie zoeken vaak dingen op mij.Do what you love, love what you do!![]()
Gast, zodra iemand jouw mening niet deelt dan noem je diegene 'popie jopie' en zeg je dat wij allemaal in een fantasiewereld leven.quote:Op zondag 7 september 2025 09:38 schreef kree het volgende:
dit is fucked up en zou het haast naar fb doen dit allemaal.
what de hell. ik beoordeel niemand hier of op wat ze zeggen of weet ik veel?
ik ga in discussie. ja dat wel? maar dat is geen probleem. en ben t met dot eens. jullie zoeken vaak dingen op mij.
Spiegel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De winnende lotto-cijfers?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach we gaan toch allemaal naar de hel dus wat the fuck
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sow danquote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Ach we gaan toch allemaal naar de hel dus wat the fuck![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Mag hij gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ZO dan, wie is er in jou huid gekropenquote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Iedereen doet lief hier hoor.. ik heb niemand haatdragend zien doen naar jou..quote:Op zondag 7 september 2025 09:40 schreef kree het volgende:
kunnen we allemaal weer lief doen dan? zal ik ook geen TR doen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lovely is gehacktquote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Ach we gaan toch allemaal naar de hel dus wat the fuck![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Good Girls go to heaven
Bad Girls ho to Amsterdam
Amsterdam
je leest niet goed.quote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, zodra iemand jouw mening niet deelt dan noem je diegene 'popie jopie' en zeg je dat wij allemaal in een fantasiewereld leven.
Spiegel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja echt hequote:
Zijn jouw letterlijke woorden, maar goedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga sowieso naar de hemel..quote:Op zondag 7 september 2025 09:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Good Girls go to heaven
Amsterdam
denk ook niet dat er haat naar mij is. maar wel beetje van dat iedereen het grappig vind om me uit te lokken.quote:Op zondag 7 september 2025 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iedereen doet lief hier hoor.. ik heb niemand haatdragend zien doen naar jou..
Oke dat is nu over dus.Do what you love, love what you do!![]()
Maar ligt dat misschien ook deels aan jezelf? Je hapt ook zo lekker.. en gooit tig dezelfde onderwerpen hier neer waar je over klaagt en over wilt discusserenquote:Op zondag 7 september 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat er haat naar mij is. maar wel beetje van dat iedereen het grappig vind om me uit te lokken.
Oke dat is nu over dus.
Klets eens mee met het onderwerp wat een andere user aankaart etc.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zag ik gisteravond ook gebeuren, een paar users begonnen te ‘grappen’ over water tot je hapte. Probeer er inderdaad gewoon niet op in te gaan, daar zijn ze op uitquote:Op zondag 7 september 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat er haat naar mij is. maar wel beetje van dat iedereen het grappig vind om me uit te lokken.
Oke dat is nu over dus.![]()
Volgens @Spraypaint wil Wilders het leger daar naar toe sturen om het te behoeden van het worden van het eerste Nederlandse kalifaat!quote:Op zondag 7 september 2025 09:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Good Girls go to heaven
AmsterdamEcht waar!
![]()
![]()
zekers komt dat ook door mezelf? dat weet ik wel.quote:Op zondag 7 september 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ligt dat misschien ook deels aan jezelf? Je hapt ook zo lekker.. en gooit tig dezelfde onderwerpen hier neer waar je over klaagt en over wilt discusseren
Klets eens mee met het onderwerp wat een andere user aankaart etc..
tis meestal nooit zo een probleem. maar nu merk ik krijg opstand en dan is t zeiken om het zeiken naar mij enne. ja dat trek ik altijd slecht. inhoudelijke discussie mag altijd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zijn jouw letterlijke woorden, maar goedNiet waar!
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt; het was "kopie jopie". Je hebt dus gelijk dat hij het verkeerd gelezen had!
“je hapt ook zo lekker” is geen rechtvaardiging voor pestgedragquote:Op zondag 7 september 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ligt dat misschien ook deels aan jezelf? Je hapt ook zo lekker.. en gooit tig dezelfde onderwerpen hier neer waar je over klaagt en over wilt discusseren
Klets eens mee met het onderwerp wat een andere user aankaart etc..![]()
Tegenwoordig is alles 'pestgedrag' behalve daadwerkelijk pestgedrag.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar kree wordt toch niet gepest?quote:Op zondag 7 september 2025 09:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
“je hapt ook zo lekker” is geen rechtvaardiging voor pestgedrag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En als kree vindt dat iemand te ver gaat, moet hij dat aankaarten of een tr zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit dus helemaal!quote:Op zondag 7 september 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klets eens mee met het onderwerp wat een andere user aankaart etc..
Minder het topic binnen banjeren en mokerhard een onderwerp op tafel flikkeren waar geen hond op zit te wachten, maar waar we allemaal onze aandacht op moeten richten omdat onze eigen dingetjes volkomen kut zouden zijn.![]()
Gewoon wat meer chill doen, maat!quote:Op zondag 7 september 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
zekers komt dat ook door mezelf? dat weet ik wel.
tis meestal nooit zo een probleem. maar nu merk ik krijg opstand en dan is t zeiken om het zeiken naar mij enne. ja dat trek ik altijd slecht. inhoudelijke discussie mag altijd.Gewoon wat interesse tonen in wat anderen te zeggen hebben en dingen minder persoonlijk maken naar jou toe. That's all.
![]()
Mensen komen hier 2 tellen kijken en menen direct een mening te moeten hebben over iets wat feitelijk heel anders ligt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
neuh hoor en heb hele grote huid voor opgebouwd onderhand in alle jaren hier? dus je kwetst me neit zo ofzo.quote:
maar als er dit gezeik komt? ja dan is het heel snel niet meer in mijn hand he? en is discussie weg. of topic.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee..quote:Op zondag 7 september 2025 09:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoe noem jij uitlokken tot iemand hapt en dat vervolgens tegen hem gebruiken dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het is gewoon wat plagen, als spiegel voor z'n postgedrag.quote:
Iedere andere user hier zou reageren metof iets dergelijks.
![]()
zucht. alsof ik het niet doe?quote:Op zondag 7 september 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon wat meer chill doen, maat!Gewoon wat interesse tonen in wat anderen te zeggen hebben en dingen minder persoonlijk maken naar jou toe. That's all.
De andere usual suspects zullen zo ook wel op komen draven
BETERRRRRRRRRRR!!!!quote:
k zag ook dat sommigen zeiden: "Hee, is dat niet Rosie O'Donnell?"
(Maar daar is ze te slank voor.)![]()
Of je een dikkere huid hebt of niet.. mensen moeten wel gewoon niet té ver gaan met bepaalde dingen zo simpel is dat..quote:Op zondag 7 september 2025 09:48 schreef kree het volgende:
[..]
neuh hoor en heb hele grote huid voor opgebouwd onderhand in alle jaren hier? dus je kwetst me neit zo ofzo.
maar als er dit gezeik komt? ja dan is het heel snel niet meer in mijn hand he? en is discussie weg. of topic.
Jij niet en ik niet en een ander ook niet.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb hier wel een beetje een tweeledig gevoel over, volgens mij werd die bal daadwerkelijk uit haar handen getrokkenquote:Op zondag 7 september 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
BETERRRRRRRRRRR!!!!
k zag ook dat sommigen zeiden: "Hee, is dat niet Rosie O'Donnell?"
(Maar daar is ze te slank voor.)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of met eenquote:Op zondag 7 september 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is gewoon wat plagen, als spiegel voor z'n postgedrag.
smiley
Goed idee!quote:Op zondag 7 september 2025 09:50 schreef kree het volgende:
maarre oke voor t ellende is, we kunnen zeggen opgelost dit?
Hoe gaat het op Paiq? Nog wat interessants tegengekomen?![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed idee!
Hoe gaat het op Paiq? Nog wat interessants tegengekomen?
Even tussendoor
Voor mij waren de laatste maanden een rollercoaster en ik ben dankbaar voor jullie steun.
Hopelijk vind ik rust na deze rollercoaster.
Knuffel van Pinnie
Werewolf
Bezig met sfeerimpressie van gisteren voor de frontpageIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 7 september 2025 09:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even tussendoor
Voor mij waren de laatste maanden een rollercoaster en ik ben dankbaar voor jullie steun.
Knuffel van Pinnie
Even tussendoor
Knuffel van Pinnie![]()
![]()
![]()
laten we erover ophouden. tis niet erg als we keer botsen hier, maar dat gezeik zit ik niet op te wachten en anders ben ik ook gewoon weg .quote:Op zondag 7 september 2025 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed idee!
Hoe gaat het op Paiq? Nog wat interessants tegengekomen?
op paiq. hmmmms zal ik nog kijken?Do what you love, love what you do!![]()
Even tussendoor
Knuffel van Pinnie
Ja dat idee had ik ook, maar iedereen zegt dat het op de grond lag en dat hij net ietsjes sneller was, of dat ze tegelijk pakten maar dat hij gewoon een betere grip had.quote:Op zondag 7 september 2025 09:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een beetje een tweeledig gevoel over, volgens mij werd die bal daadwerkelijk uit haar handen getrokken
Desondanks is haar aanvallende houding niet goed te praten.
Die vader was overigens ook wel een ongelooflijke pussy die waarschijnlijk veel respect van zijn zoontje verloren is.![]()
odatwordtlekkersmullenbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op zondag 7 september 2025 09:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even tussendoor
Knuffel van Pinnie![]()
En mocht je iets kwijt willen kan dat altijd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mwah, it's all in good fun.quote:![]()
Een emo.gifje in combinatie met een plagerige represaille wil ook nog wel gebeuren.![]()
Dat kind heeft nu geleerd dat als je hard genoeg jankt, je alles kan krijgen.quote:Op zondag 7 september 2025 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook, maar iedereen zegt dat het op de grond lag en dat hij net ietsjes sneller was, of dat ze tegelijk pakten maar dat hij gewoon een betere grip had.
Desondanks is haar aanvallende houding niet goed te praten.
Die vader was overigens ook wel een ongelooflijke pussy die waarschijnlijk veel respect van zijn zoontje verloren is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Sodequote:
Niet opgeven, op ieder potje past een dekseltje, er zitten genoeg visjes in de zee!quote:Op zondag 7 september 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
laten we erover ophouden. tis niet erg als we keer botsen hier, maar dat gezeik zit ik niet op te wachten en anders ben ik ook gewoon weg .
op paiq. hmmmms zal ik nog kijken?![]()
![]()
Kom je hier ook poetsen?quote:Op zondag 7 september 2025 09:54 schreef Lovely het volgende:
Ik ga maar even de poetsvrouw uithangen etc [ afbeelding ]![]()
![]()
Waarvan Aktequote:Op zondag 7 september 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
Oke dat is nu over dus.
En meer, want hij kreeg ook een goodybag en een gesigneerde stick. En eeuwige roem. Op zijn verjaardagsfeestje.quote:Op zondag 7 september 2025 09:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nu geleerd dat als je hard genoeg jankt, je alles kan krijgen.![]()
ik vind t wel pesten. en niet alleen jij? tis altijd wel zoeken als ik weer post van waar kan je hem op pakken?quote:Op zondag 7 september 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is gewoon wat plagen, als spiegel voor z'n postgedrag.
enne dat vind ik niet eerlijk enzo dan? reageer gewoon op wat ik zeg. En best ff lolletje en geintje kan. maar nu gaat t teveel de verkeerde kant op wmb?Do what you love, love what you do!![]()
En dat z'n vader graag iets opoffert wat jou dierbaar is als een kleinere "dame" boos tegen hem gaat staan doen.quote:Op zondag 7 september 2025 09:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nu geleerd dat als je hard genoeg jankt, je alles kan krijgen.
Vooral de ander de zin geven, ongeacht wat het jou en je dierbaren kost.![]()
tuurlijk en dit soort dingen vind ik leuk,. persoonlijk iets zeggen niet. en doe ik zelf ook nietquote:Op zondag 7 september 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet opgeven, op ieder potje past een dekseltje, er zitten genoeg visjes in de zee!Do what you love, love what you do!![]()
Even tussendoor
Knuffel van Pinnie![]()
![]()
![]()
naja allemaal buiten TR en mods dit.
zucht willen jullie er ff aan denken
*piep*quote:Op zondag 7 september 2025 09:46 schreef kree het volgende:
naja hebben we dit ook weer gehad he? zonder mods hopelijk?
Nee hoor, zelf afhandelen. Je doet het goed.
Je moet wat vaker een streep zetten.
---—-----------—-------------
Zo, klaar
Ander onderwerp.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Morguhquote:hoe was je etentje gisteren?
denk er maar over want trok het me aan. en tis of graag of niet en ben ik weg.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar .....quote:Op zondag 7 september 2025 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
*piep*
Zo, klaar
Ander onderwerp.
Goeiemorgen![]()
![]()
Dikke knuffel terug Mutske, nu begint het verwerken neem daar je tijd voorquote:Op zondag 7 september 2025 09:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even tussendoor
Knuffel van Pinnie
haha echt dit weer/quote:Op zondag 7 september 2025 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
*piep*
Zo, klaar
Ander onderwerp.
Ja je hebt gelijk Yvonne ik weet t.
naja streep nu dan er mag lol zijn. maar niet aanvallend of weet ik veel uitlokkend zijn wat ze willen.Do what you love, love what you do!![]()
Jammer, maar ik snap je. Groetjes aan Nottekequote:Op zondag 7 september 2025 09:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hi Dot.![]()
Ik ga weer op meelezen. Lijkt me beter.![]()
streep eronder. alles hierboven vergeven van mij ook
-------------------Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dan ook een letter te veel.quote:Op zondag 7 september 2025 10:02 schreef ToT het volgende:
"Moment" pakt hij wel, maar "momenten" niet!![]()
![]()
Ow, dit is ook pas de 2e keer dat ik het spel speel.quote:
Maar je kunt er niet echt korte metten mee maken, want dat woord pakt hij ook niet!![]()
![]()
Wat fijn dat je hier steun en begrip hebt gevonden. Je hebt het écht getroffen hier met de meelevende users in DTS.quote:Op zondag 7 september 2025 09:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even tussendoor
Knuffel van Pinnie
Als er iets is staan ze klaar om je te helpen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
boeie pak bakje koffie, geeft je twee punten.quote:Op zondag 7 september 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dit is ook pas de 2e keer dat ik het spel speel.
Maar je kunt er niet echt korte metten mee maken, want dat woord pakt hij ook niet!Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Het duurde even, maar toch weer geluktIk heb er één en ik ben er trots op
Vonny! Daar kan ik als geen ander over meepratenquote:Op zondag 7 september 2025 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat fijn dat je hier steun en begrip hebt gevonden. Je hebt het écht getroffen hier met de meelevende users in DTS.
Nee want er zit maar een e inquote:Op zondag 7 september 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dit is ook pas de 2e keer dat ik het spel speel.
Maar je kunt er niet echt korte metten mee maken, want dat woord pakt hij ook niet!![]()
![]()
sorry hoor Yvonnen. en DJMO maar als hje dat hier dus niet wil (wat bleek) waarom ga je er zelf over verder?Do what you love, love what you do!![]()
Dat maakt niet uit. Je mag de letters zo vaak gebruiken als je wil.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
mag van mij btw. en denk ieder? maar weet krijg je er reacties op?Do what you love, love what you do!![]()
OMG![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me niet logisch maar okequote:Op zondag 7 september 2025 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je mag de letters zo vaak gebruiken als je wil.![]()
Hoelang ben je gemiddeld met dat spel bezig per dag?quote:Op zondag 7 september 2025 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je mag de letters zo vaak gebruiken als je wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het tegen Pinnenmutskequote:Op zondag 7 september 2025 10:10 schreef kree het volgende:
sorry hoor Yvonnen. en DJMO maar als hje dat hier dus niet wil (wat bleek) waarom ga je er zelf over verder?
Yvonnequote:Op zondag 7 september 2025 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat fijn dat je hier steun en begrip hebt gevonden. Je hebt het écht getroffen hier met de meelevende users in DTS.
Dat zeker wel.Werewolf
t boeit me niet hoe het hier wordt gebruikt he? over wie of wat voor topic. maar we gaan geen verschillen maken voor wie dan. allen even even. dan?Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag? Drie uurtjes voor ik genie was. Gisteren heel wat langer, omdat wandeling tussendoor, maar gemiddeld ben ik binnen vier uur spelen wel genie.quote:Op zondag 7 september 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang ben je gemiddeld met dat spel bezig per dag?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben er weer vandoor
Zo dan, dat zijn heel wat uurtjesquote:Op zondag 7 september 2025 10:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaag? Drie uurtjes voor ik genie was. Gisteren heel wat langer, omdat wandeling tussendoor, maar gemiddeld ben ik binnen vier uur spelen wel genie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo werkt niet, hier gaat alles over kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hebben ook nog witte en twee rode ballonnen opgelaten.
Het dringt nu echt wel door dat ik halfwees benWerewolf
Dit is dus het probleem he.quote:Op zondag 7 september 2025 10:10 schreef kree het volgende:
mag van mij btw. en denk ieder? maar weet krijg je er reacties op?
Laat los, we zijn lekker aan het lullen en bolken!![]()
![]()
Bolkquote:Op zondag 7 september 2025 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is dus het probleem he.
Laat los, we zijn lekekr aan het lullen en bolken!![]()
het maakt allemaal niet uit he? niemand is boos over elkaar.
het gaat erom. of je stelt een topic open voor alles (wat het is nu). of niet. en wat eruit gehaald moet worden zijn die paar tering leiders die er nog op zitten te zieken dat is t.
Verder is er nog gewoon niks aan de hand? ik snap hele drama niet en waarom ik aangevallen werd.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi Saar, en hebben jullie na de dienst nog iets samen gedaan om nog even na te praten en het af te sluiten ?quote:Op zondag 7 september 2025 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wij hebben ook nog witte en twee rode ballonnen opgelaten.
Het dringt nu echt wel door dat ik halfwees ben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 10:04 schreef kree het volgende:
streep eronder. alles hierboven vergeven van mij ook
-------------------quote:Op zondag 7 september 2025 10:14 schreef kree het volgende:
het maakt allemaal niet uit he? niemand is boos over elkaar.
het gaat erom. of je stelt een topic open voor alles (wat het is nu). of niet. en wat eruit gehaald moet worden zijn die paar tering leiders die er nog op zitten te zieken dat is t.
Verder is er nog gewoon niks aan de hand? ik snap hele drama niet en waarom ik aangevallen werd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kunnen we niet gewoon vrede sluiten nu? heb geen zin erin meer om nog uit te leggen?Do what you love, love what you do!![]()
Koffietafel en gisterenavond met zen allen goed gaan etenquote:Op zondag 7 september 2025 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi Saar, en hebben jullie na de dienst nog iets samen gedaan om nog even na te praten en het af te sluiten ?Werewolf
Ja ok. Streep eronder. Einde discussiequote:Op zondag 7 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
kunnen we niet gewoon vrede sluiten nu? heb geen zin erin meer om nog uit te leggen?![]()
Je zegt zelf streep er onder maar blijft doorgaan.quote:Op zondag 7 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
kunnen we niet gewoon vrede sluiten nu? heb geen zin erin meer om nog uit te leggen?
Laat het dan ook gaan nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke. afgespoken.quote:Op zondag 7 september 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ok. Streep eronder. Einde discussieDo what you love, love what you do!![]()
Ja. Douchen, ontbijten en wat er nog meer bij komt kijken voor ik de deur uitkan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat voor plannen heb je vandaag?quote:Op zondag 7 september 2025 10:17 schreef DJMO het volgende:
Ja. Douchen, ontbijten en wat er nog meer bij komt kijken voor ik de deur uitkan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweer!quote:Op zondag 7 september 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ok. Streep eronder. Einde discussie![]()
![]()
Kan ik niet even een paar uurtjes gaan sliepen ? En jij maakt er weer een puinzooi van.quote:Op zondag 7 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
kunnen we niet gewoon vrede sluiten nu? heb geen zin erin meer om nog uit te leggen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik niet even een paar uurtjes gaan sliepen ? En jij maakt er weer een puinzooi van.Ennnnnn daar gaan we weer!
![]()
nee maar hier kunnen we over ophouden.quote:Op zondag 7 september 2025 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik niet even een paar uurtjes gaan sliepen ? En jij maakt er weer een puinzooi van.Do what you love, love what you do!![]()
Zo eerst even een sfeerimpressie voor de fp in elkaar draaien, daarna richting Gideon Italiaander.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja als de rest er nu ook een streep onderzet
----------------------------------Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gideon.quote:Op zondag 7 september 2025 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo eerst even een sfeerimpressie voor de fp in elkaar draaien, daarna richting Gideon Italiaander.
Streept mee.quote:Op zondag 7 september 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Ja als de rest er nu ook een streep onderzet
----------------------------------Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Die naam heb ik vaker voorbij zien komen, was dat niet een grote winkel waar jij graag mag vertoeven?quote:Op zondag 7 september 2025 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo eerst even een sfeerimpressie voor de fp in elkaar draaien, daarna richting Gideon Italiaander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topperquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol echt. ik weet niet mijn schuld allemaal. maar oke tis streep. niks meer hierover dus.
JIj kan ook al streepjes zettenquote:
Waar blijft jouw donatie voor m'n sponsor wandeling voor kwf op 26 september nu ik gisteren heb bewezen het nog makkelijk aan te kunnen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
---------------------------------quote:Op zondag 7 september 2025 10:20 schreef kree het volgende:
lol echt. ik weet niet mijn schuld allemaal. maar oke tis streep. niks meer hierover dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
You are the bestquote:Op zondag 7 september 2025 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar blijft jouw donatie voor m'n sponsor wandeling voor kwf op 26 september nu ik gisteren heb bewezen het nog makkelijk aan te kunnen?
Nee, dat alleen bolkjes en tellenquote:
https://www.facebook.com/share/18T2oiidqc/quote:Op zondag 7 september 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die naam heb ik vaker voorbij zien komen, was dat niet een grote winkel waar jij graag mag vertoeven?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dusquote:Op zondag 7 september 2025 10:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/share/18T2oiidqc/
Nee, ik doe m'n best. Dat is iets andersquote:
Beide dan. Ik vind het knap gezien de shit waar je zelf in zit dit voor andere te doen.quote:Op zondag 7 september 2025 10:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik doe m'n best. Dat is iets andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 10:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik doe m'n best. Dat is iets anders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lopen? Dat doet ze graag.quote:Op zondag 7 september 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide dan. Ik vind het knap gezien de shit waar je zelf in zit dit voor andere te doen.![]()
Maar dan nog ze gaf van de week aan dat ze niet wist of het haar ging lukkenquote:
Dan kan je het wel graag doen. Maar tussen doen en kunnen zit een groot verschilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er mag gedanst worden.
Dat laat ik aan jou over.quote:
Ik had je iets gevraagd leave.quote:Op zondag 7 september 2025 10:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Doe gerust. Ik hou jullie niet tegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werewolf
Wat goed. Ik had het gemist. Dan kan je het nog even na bespreken en een plek geven.quote:Op zondag 7 september 2025 10:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pinnenmutske in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19279] Kree is AI?
Dan is het goedquote:Op zondag 7 september 2025 10:38 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob keurt geen persoonlijke keuzes goed of af.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: