SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Is kree een AI user?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wat wil je van me weten gebrokenglas? vraag het me graag en geef ijk antwoord.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Yep, overduidelijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is precies wat AI zou zeggenquote:Op zondag 7 september 2025 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
wat wek hje van me weten gebrokenglas? vraag het me graag en geef ijk antwoord.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij weet je wel wat ik bedoel!![]()
![]()
quote:quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
goh gek he waarom ik het dan zo zeg???quote:Op zondag 7 september 2025 09:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit is precies wat AI zou zeggenS
Do what you love, love what you do!![]()
Omdat je AI bentquote:Op zondag 7 september 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
goh gek he waarom ik het dan zo zeg???S
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
echt een AI kan mij niet kopiëren sowieso. want te onvoorspelbaar voor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat duurt misschien nog ff, maar heb geduld.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat duurt misschien nog ff, maar heb geduld.![]()
Jij onvoorspelbaar?quote:Op zondag 7 september 2025 09:24 schreef kree het volgende:
echt een AI kan mij niet kopiëren sowieso. want te onvoorspelbaar voor.![]()
![]()
owh wacht ik ga ff een peukje roken. goed voor je gezondheid. heb ik je nu overtuigd?
en ga dat btw doen.Do what you love, love what you do!![]()
Man3, de waterdruk viel een beetje weg, weer die prutsers van het waterbedrijf hoor, man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies wat AI zou zeggenquote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef kree het volgende:
owh wacht ik ga ff een peukje roken. goed voor je gezondheid. heb ik je nu overtuigd?
en ga dat btw doen.![]()
Het is vooral goed voor mijn belastingdruk, dus keep up the good work!quote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef kree het volgende:
en ga dat btw doen.![]()
![]()
waar viel de druk weg?quote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3, de waterdruk viel een beetje weg, weer die prutsers van het waterbedrijf hoor, man man manDo what you love, love what you do!![]()
Maar we dwalen af van het onderwerp. Ik vroeg of er nog mensen zijn die willen doneren voor mijn https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405 nu ik gisteren heb bewezen het nog makkelijk aan te kunnen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
https://www.youtube.com/shorts/xhaA-S9gbcIquote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef kree het volgende:
en ga dat btw doen.![]()
Waterleiding.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IK had het over wijken, om mensen met elkaar in verbinding te brengen, daar hoort ook het contact met de buren bijquote:Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dit ging niet per se over je buren maar over mensen in het algemeen.
Meer naar elkaar omkijken, klaar staan voor elkaar dat soort dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
waar is het probleem meneer gebrokenflas. in uw huis of erbuiten?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet, MT6 zit praktisch zonder water nuquote:Op zondag 7 september 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
waar is het probleem meneer gebrokenflas. in uw huis of erbuiten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tja wat wil je met al die stagiaires daar die met AI hun scripties hebben gemaakt en onder werktijd maar steeds op hun mobieltje zitten?quote:Op zondag 7 september 2025 09:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3, de waterdruk viel een beetje weg, weer die prutsers van het waterbedrijf hoor, man man man![]()
vertel wat MT6 is. ik kon dat niet vinden.quote:Op zondag 7 september 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet, MT6 zit praktisch zonder water nuDo what you love, love what you do!![]()
Pinniequote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het was weer Kree freakshow
Serieus, dan blijf ik even weg
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het was weer Kree freakshow
Serieus, dan blijf ik even wegSow, dat zelfs jij dit zegt!
![]()
![]()
Je ziet het verkeerd.quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
is niet nodig neequote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?
maar kree gaat ook lekker![]()
Nee, ik zie het heel goedquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee maar best vervelendquote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat wel lekker hier altijd tegen Kree, is dat nu nodig?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hij wordt gewoon uitgelokt en als hij dan wat zegt is het niet oke.quote:Op zondag 7 september 2025 09:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
is niet nodig nee
maar kree gaat ook lekker
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fuck t maar geen zin meer in ook. zoek t maar uit ik heb gezegd wat ik wist.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje kunnen slapen Mutske?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was gisteren zeker het geval. Denk niet dat @DJMO hem nu aan het uitlokken wasquote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon uitgelokt en als hij dan wat zegt is het niet oke.
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegt![]()
Leer jij ook eens negeren, ga niet overal op in. Maar dat heb ik je al vaker gezegd.quote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef kree het volgende:
fuck t maar geen zin meer in ook. zoek t maar uit ik heb gezegd wat ik wist.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijke behandeling.quote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
naja idd hoewel ik van humor houw he en allemaal prima. maar goed het moet er ook weer niet helemaal om gedaan worden?quote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegt
En ja als het einde dan zoek is dan doe ik wel ff mee in jullie eindeloze sloot van ellende enzo voor de grap.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad. En dat gebeurt regelmatigquote:Op zondag 7 september 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe dat keer op keer gebeuren, is niet nodig zoals je al zegt![]()
Noem geen namen, maar ook dat kan dat hij dingen van zichzelf herkend toch?quote:Op zondag 7 september 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was gisteren zeker het geval. Denk niet dat @:DJMO hem nu aan het uitlokken was
Iemand leest en denkt verrek herkenbaar dit zie ik bij mij zelf ook terug?
Dat kan toch?
Maar goed ik heb er al weer genoeg over gezegd, vind het gewoon jammer dat het keer op keer gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder jouw input is het hier idd één groot tranendal!quote:Op zondag 7 september 2025 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd hoewel ik van humor houw he en allemaal prima. maar goed het moet er ook weer niet helemaal om gedaan worden?
En ja als het einde dan zoek is dan doe ik wel ff mee in jullie eindeloze sloot van ellende enzo voor de grap.![]()
![]()
![]()
Absoluut niet. Niet met opzet in ieder geval. Ik probeerde alleen serieus uit te leggen waarom DJMO online 33n heel sociaal persoon is, terwijl Monique eigenlijk zo intravert is dat ze zelfs met @Rob over sommige dingen niet wil praten.quote:Op zondag 7 september 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was gisteren zeker het geval. Denk niet dat @:DJMO hem nu aan het uitlokken wasIk heb er één en ik ben er trots op
Ja is niet zo raar he, je hebt natuurlijk nog al wat mee gemaakt de afgelopen dagenquote:Op zondag 7 september 2025 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral onrustig maar dat komt goed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan zeker, ik ga ook niet inhoudelijk op de discussie in. Denk alleen niet dat het uitlokking wasquote:Op zondag 7 september 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noem geen namen, maar ook dat kan dat hij dingen van zichzelf herkend toch?
Iemand leest en denkt verrek herkenbaar dit zie ik bij mij zelf ook terug?
Dat kan toch?
Maar goed ik heb er al weer genoeg over gezegd, vind het gewoon jammer dat het keer op keer gebeurd![]()
![]()
Precies, jij hebt een streepje voor.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bedoelde niet jou geval, ik had het over het algemeen wat hier speelt als Kree er is.quote:Op zondag 7 september 2025 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Absoluut niet. Niet met opzet in ieder geval. Ik probeerde alleen serieus uit te leggen waarom DJMO online 33n heel sociaal persoon is, terwijl Monique eigenlijk zo intravert is dat ze zelfs met @:Rob over sommige dingen niet wil praten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eensquote:Op zondag 7 september 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jou geval, ik had het over het algemeen wat hier speelt als Kree er is.![]()
waarop zou ik dat hebben dan?quote:Op zondag 7 september 2025 09:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies, jij hebt een streepje voor.Do what you love, love what you do!![]()
Dat mag ik niet zeggen, heb geen zin in vakantie.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dit is fucked up en zou het haast naar fb doen dit allemaal.
what de hell. ik beoordeel niemand hier of op wat ze zeggen of weet ik veel?
ik ga in discussie. ja dat wel? maar dat is geen probleem. en ben t met dot eens. jullie zoeken vaak dingen op mij.Do what you love, love what you do!![]()
Gast, zodra iemand jouw mening niet deelt dan noem je diegene 'popie jopie' en zeg je dat wij allemaal in een fantasiewereld leven.quote:Op zondag 7 september 2025 09:38 schreef kree het volgende:
dit is fucked up en zou het haast naar fb doen dit allemaal.
what de hell. ik beoordeel niemand hier of op wat ze zeggen of weet ik veel?
ik ga in discussie. ja dat wel? maar dat is geen probleem. en ben t met dot eens. jullie zoeken vaak dingen op mij.
Spiegel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De winnende lotto-cijfers?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach we gaan toch allemaal naar de hel dus wat the fuck
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sow danquote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Ach we gaan toch allemaal naar de hel dus wat the fuck![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Ach we gaan toch allemaal naar de hel dus wat the fuck
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: