Het is geen kunstgebit. Het zijn zijn eigen, cosmetisch verbeterde (...) tanden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar deze Trivago-terreur snap ik niet. Elke keer als ik de tv aanzet zie ik dat kunstgebit.
Hij is geen voetballer, maar de voormalige coach van Liverpool.quote:Het blijkt dan ook nog een bekende Duitse voetballer te zijn die echt geen genoegen zal nemen met een armzalige fooi.
Wauw. Als we jou toch niet hadden...quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen kunstgebit. Het zijn zijn eigen, cosmetisch verbeterde (...) tanden.
[..]
Hij is geen voetballer, maar de voormalige coach van Liverpool.
Enshittification. Eerst lokken ze je, en dan wordt langzaamaan datgene verziekt wat je ooit aantrok.quote:Op zondag 7 september 2025 07:22 schreef Ridocar het volgende:
De reclames die opeens op Prime Video te zien zijn. Zelfde maandbedrag, maar wel een downgrade qua abonnement.
Ik heb 'm stopgezet.
Die is eng.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Die onsmakelijke en irritante reclame van die knul met een tweede mond op zijn voorhoofd.
Waarschijnlijk matige Duitse "humor".quote:Op maandag 22 september 2025 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Axe douchegel reclame met dat omaatje dat opeens met de zweep klaarstaat. Sinds wanneer heeft de dominatrix de gagbal in de mond?
Wie dit verzonnen heeft verdient billenkoek!
Duitsers maken geen grappenquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk matige Duitse "humor".
Moet bekennen: ik herken veel van mezelf in die clown.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit moet wel de domste in de reeks zijn.
Je hebt ook zo'n bril 😱quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet bekennen: ik herken veel van mezelf in die clown.
Nee, zo hip ben ik niet.quote:
Lekker samen aan de kerstdis met de mensen van Everest. Alles vergeven en vergeten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Jumbo kerstreclame voor dit jaar.
Pallies en joden rond de boom en maar zingen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Jumbo kerstreclame voor dit jaar.
Al die trade oproepen zijn irritant. Die van « Wist je dat banken miljarden verdienen aan jouw spaargeld ». (Zolang ik nog geen 2000 spaargeld heb, valt dat vast wel mee). Of « Zeg je date maar af… ».quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als het inclusief YouTube is, nomineer ik die gast met zijn "Ik zoek nog 5 mensen die met mij mee willen traden"
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef Eightyone het volgende:
Het zegt veel over wie er nog luisteren. Waarschijnlijk ben ik met mijn 44 jaar nog relatief jong.
Hopelijk kijk je niet al teveel tv, heb je al een traplift ?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef Eightyone het volgende:
Wat zijn er tegenwoordig toch veel bejaardenreclames op NPO Radio 1.
Appetito, voor als je niet meer wil of kunt eten.
Otolift.
Décupré matrassen.
Enzovoort.
Het zegt veel over wie er nog luisteren. Waarschijnlijk ben ik met mijn 44 jaar nog relatief jong.
Dat iemand dit soort afstotelijk glibberige mannetjes ook maar een cent toevertrouwt is heel wonderbaarlijk. Maar ja, hebberigheid doet vreemde dingen met sommige mensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als het inclusief YouTube is, nomineer ik die gast met zijn "Ik zoek nog 5 mensen die met mij mee willen traden"
Als die clown begint te huilen, dan vind ik het wel leuk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
de nieuwe taarten van HEMA, wat een ongelooflijke treurigheid
Pure haat!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef F_r het volgende:
De reclame van de hamerweken van de praxis.
Misschien kunnen we er gebruik van maken en eentje kopen om die gast die steeds wil dat ik mijn date afzeg om te trrreeden traden tot stilte te manen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef F_r het volgende:
De reclame van de hamerweken van de praxis.
Dacht dat Jürgen alle borstels had versleten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zag vanochtend dat de Trivago reclame is aangepast. Jürgen is weggeborsteld...
Hoi ChipsZak, ik zoek nog vijf mensen die met mij mee willen traden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er gebruik van maken en eentje kopen om die gast die steeds wil dat ik mijn date afzeg om te trrreeden traden tot stilte te manen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zijn kleinzoon, lieverd. Zoon + Jumbo caissière uit een paar reclames geleden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:45 schreef BragilLarabla het volgende:
Ik weet niet of die irritant is (ja ook), maar die van Jumbo vind ik wel erg eng.
Die vetzak/viespeuk zit boven achter een gesloten deur met een (ontvoerd?) minderjarig jongetje op z'n kamer te spelen. En als die kinderlokker z'n vrouw de trap op hoort lopen is het opeens een "theekransje" geworden.
Ik vraag me werkelijk af of iemand daar met hersens die reclames verzint.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoi ChipsZak, ik zoek nog vijf mensen die met mij mee willen traden.Het is straks Halloween maar je bent vroeg begonnen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |