Nee, zo hip ben ik niet.quote:
Lekker samen aan de kerstdis met de mensen van Everest. Alles vergeven en vergeten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Jumbo kerstreclame voor dit jaar.
Pallies en joden rond de boom en maar zingen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Jumbo kerstreclame voor dit jaar.
Al die trade oproepen zijn irritant. Die van « Wist je dat banken miljarden verdienen aan jouw spaargeld ». (Zolang ik nog geen 2000 spaargeld heb, valt dat vast wel mee). Of « Zeg je date maar af… ».quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als het inclusief YouTube is, nomineer ik die gast met zijn "Ik zoek nog 5 mensen die met mij mee willen traden"
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef Eightyone het volgende:
Het zegt veel over wie er nog luisteren. Waarschijnlijk ben ik met mijn 44 jaar nog relatief jong.
Hopelijk kijk je niet al teveel tv, heb je al een traplift ?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef Eightyone het volgende:
Wat zijn er tegenwoordig toch veel bejaardenreclames op NPO Radio 1.
Appetito, voor als je niet meer wil of kunt eten.
Otolift.
Décupré matrassen.
Enzovoort.
Het zegt veel over wie er nog luisteren. Waarschijnlijk ben ik met mijn 44 jaar nog relatief jong.
Dat iemand dit soort afstotelijk glibberige mannetjes ook maar een cent toevertrouwt is heel wonderbaarlijk. Maar ja, hebberigheid doet vreemde dingen met sommige mensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als het inclusief YouTube is, nomineer ik die gast met zijn "Ik zoek nog 5 mensen die met mij mee willen traden"
Als die clown begint te huilen, dan vind ik het wel leuk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
de nieuwe taarten van HEMA, wat een ongelooflijke treurigheid
Pure haat!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef F_r het volgende:
De reclame van de hamerweken van de praxis.
Misschien kunnen we er gebruik van maken en eentje kopen om die gast die steeds wil dat ik mijn date afzeg om te trrreeden traden tot stilte te manen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef F_r het volgende:
De reclame van de hamerweken van de praxis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |