abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219100316
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:38 schreef obligataire het volgende:

[..]
Als iets anders niet werkt........... ;)

Maar misschien zou men zich iets drukker moeten maken over de ontwrichting van de maatschappij door drugs, wat toch echt een veel groter probleem is dan een paar losers die zich laten strikken voor drugstransporten. De wereld zal hen niet missen. Deugvingertjes opsteken lost geen megaproblemen op.
In Nederland is de zorgfraude van eenzelfde omvang als de handel in coke. Het gaat om 10 miljard per jaar voor beide vormen van criminaliteit. Iedereen die er van verdacht wordt ook maar tegen de muur zetten?
pi_219100322
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Maar als de drugs een veel groter probleem zijn dan een paar losers in een bootje, waarom dan die losers bombarderen en niet echt iets aan het probleem doen?
Niet 'als' maar 'is'.

Je moet ergens beginnen. Het zal niet de enige actie zijn op welke manier dan ook. En wie weet werkt dit afschrikwekkend.
Pecunia non olet
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:54:01 #253
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219100354
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:47 schreef obligataire het volgende:

[..]
Niet 'als' maar 'is'.

Je moet ergens beginnen. Het zal niet de enige actie zijn op welke manier dan ook. En wie weet werkt dit afschrikwekkend.
Misschien niet, maar misschien ook wel. Wie weet wel, maar wie weet ook niet.

Kun jij ons land verder niet leiden? Je lijkt me uitermate geschikt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219100359
quote:

[..]
Niet 'als' maar 'is'.
'Maar is de drugs een veel groter probleem zijn dan een paar losers in een bootje' vind ik een rare zin.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219100370
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Misschien niet, maar misschien ook wel. Wie weet wel, maar wie weet ook niet.

Kun jij ons land verder niet leiden? Je lijkt me uitermate geschikt.
Geen idee. Maar met deugkneuzerij lossen we het drugsprobleem niet op. Ben zeker geen fan van Trump maar voor deze acties op zee heb ik vooralsnog een goed gevoel.
Pecunia non olet
pi_219100375
'ik ben geen fan, maar'-genot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:57:58 #257
503714 SebbeSwensje
pi_219100377
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:45 schreef Friggles het volgende:

[..]
In Nederland is de zorgfraude van eenzelfde omvang als de handel in coke. Het gaat om 10 miljard per jaar voor beide vormen van criminaliteit. Iedereen die er van verdacht wordt ook maar tegen de muur zetten?
Faillissementsfraude is ook een leuke. Zijn bovendien vormen van fraude waar een samenleving directer last van ondervindt dan de aanwezigheid van drugs. De aanwezigheid van drugs heeft altijd nog een gebruiker nodig.

Als we dan al gaan executeren zou ik niet direct bij de drugs gaan beginnen.
Appears.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:58:35 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219100381
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ik ben het er wel mee eens dat dit een dikke vette "war crime" is.
Je kunt zoiets gewoon niet doen, mensen executeren zonder proces.

Voor degenen die dit prima vinden: je kunt zomaar zelf aan de beurt zijn als we dit goedkeuren.
Je weet dat er in andere landen in mid en Zuid Amerika complete drugs oorlogen gaande zijn.

Tot nu toe heb ik nog geen enkel geluid gehoord van al die gezonken boten dat het vissers of dagjes mensen betrof die lekker aan het varen waren.
Dit was niet de eerste. Er waren al menig vooraf gegaan die op deze manier naar de kelder werden gebracht.

Dus naar mijn weten hebben ze inderdaad drugskoeriers te pakken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:58:50 #259
503714 SebbeSwensje
pi_219100383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:55 schreef obligataire het volgende:

[..]
Geen idee. Maar met deugkneuzerij lossen we het drugsprobleem niet op. Ben zeker geen fan van Trump maar voor deze acties op zee heb ik vooralsnog een goed gevoel.
Oh joh, dan hebben we het toch nergens meer over. We hebben die deugkneuzen mooi even lik op stuk gegeven.

Zou er echt totaal niet mee zitten als jouw groepje de volgende is.
Appears.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:20:00 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219100487
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Oh joh, dan hebben we het toch nergens meer over. We hebben die deugkneuzen mooi even lik op stuk gegeven.

Zou er echt totaal niet mee zitten als jouw groepje de volgende is.
Gebruik jij wel eens drugs?
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:30:24 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219100562
quote:

[..]
Niet 'als' maar 'is'.

De gasten in die bootjes zijn de lui onderaan de ladder. Vaak zijn ze tegen wil en dank in de kluwen van zo'n kartel beland. Denk je dat die iets in de melk te brokkelen hebben wanneer er gezegd wordt dat ze moeten varen?
Huilen dan.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:32:11 #262
503714 SebbeSwensje
pi_219100569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gebruik jij wel eens drugs?
Beetje een vreemde vraag, Jan. Wij hebben nog niet zo lang geleden een topic volgeluld waarin jij elke recreatieve gebruiker verwijt bloed aan zijn handen te hebben.

Denk zelf eens even na :)
Appears.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:36:02 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219100586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:55 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het buitengerechtelijk executeren van mensen geeft jou een goed gevoel? Dat geeft te denken.

Mensen afknallen en de meest leugenachtige president aller tijden zegt 'just trust me bro' en alle Trumpsimps staan aan hun slurfje te gieren _O_ .
Huilen dan.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:36:55 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219100590
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Beetje een vreemde vraag, Jan. Wij hebben nog niet zo lang geleden een topic volgeluld waarin jij elke recreatieve gebruiker verwijt bloed aan zijn handen te hebben.

Dat was inderdaad een hilarisch topic.
Huilen dan.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:40:54 #265
503714 SebbeSwensje
pi_219100601
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat was inderdaad een hilarisch topic.
Het maakt in elk geval een, op zijn zachts gezegd, merkwaardig bruggetje. Hier is bloed aan de handen totaal geen probleem blijkbaar.
Appears.
pi_219100672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je weet dat er in andere landen in mid en Zuid Amerika complete drugs oorlogen gaande zijn.

Tot nu toe heb ik nog geen enkel geluid gehoord van al die gezonken boten dat het vissers of dagjes mensen betrof die lekker aan het varen waren.
Dit was niet de eerste. Er waren al menig vooraf gegaan die op deze manier naar de kelder werden gebracht.

Waarom worden overlevenden dan niet aangeklaagd maar terug gestuurd naar land van herkomst?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219100748
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De gasten in die bootjes zijn de lui onderaan de ladder. Vaak zijn ze tegen wil en dank in de kluwen van zo'n kartel beland. Denk je dat die iets in de melk te brokkelen hebben wanneer er gezegd wordt dat ze moeten varen?
Of ze wel of niet 'brokkelen' boeit mij niet zo. Ze zijn medeplichtig aan misdaad waardoor talloze levens verwoest worden. Ik zag ook liever de hoogste bazen aangepakt worden, maar die zijn veilig o.a. doordat ze corrupte politici in hun zak hebben. Dat ze in Nederland weggestuurd zouden worden met een taakstrafje en/of een paar dagen voorwaardelijke celstraf is eerder ons probleem dan dat van de Amerikanen.
Pecunia non olet
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:56:57 #268
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219100755
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Waarom worden overlevenden dan niet aangeklaagd maar terug gestuurd naar land van herkomst?
Waarom wel? Als het effectiever is om ze om te leggen die drugscriminelen?
enkelband
pi_219100810
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:56 schreef recidivist het volgende:

[..]
Waarom wel? Als het effectiever is om ze om te leggen die drugscriminelen?
Ok. Rechtstaat be damned dus. Volgens mij ben jij ook een drugscrimineel. Nu mag je ook tegen de muur.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219100818
Opvallend veel drugscriminelen in dit topic die vinden dat Frank Castle de good guy is. De ironie is hilarisch.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:11:13 #271
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219100849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:55 schreef obligataire het volgende:

[..]
Of ze wel of niet 'brokkelen' boeit mij niet zo. Ze zijn medeplichtig aan misdaad waardoor talloze levens verwoest worden. Ik zag ook liever de hoogste bazen aangepakt worden, maar die zijn veilig o.a. doordat ze corrupte politici in hun zak hebben. Dat ze in Nederland weggestuurd zouden worden met een taakstrafje en/of een paar dagen voorwaardelijke celstraf is eerder ons probleem dan dat van de Amerikanen.
Maakt jou niet uit, het is vaak een kogel door je kop of je gaat dit voor ons doen, jij burger. Stel dat jij daar zou wonen zou jij dan trots de kogel door je kop kiezen? Ze blazen nu waarschijnlijk ook veel lokale burgers op die ook slachtoffer zijn van het kartel. Schiet dan lekker de kartelbazen neer die niet op die bootjes zitten.
pi_219100876
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Maakt jou niet uit, het is vaak een kogel door je kop of je gaat dit voor ons doen burger. Stel dat jij daar zou wonen zou jij dan trots de kogel door je kop kiezen? Ze blazen nu waarschijnlijk ook veel lokale burgers op die ook slachtoffer zijn van het kartel. Schiet dan lekker de kartelbazen neer die niet op die bootjes zitten.
Jij hebt meer sympathie voor criminelen dan voor slachtoffers van drugshandel. Zit je zelf aan de drugs of zo, dat dit aspect jou niet boeit? Dat jouw dealer altijd genoeg voorraad in huis heeft tegen een nette prijs?
Pecunia non olet
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:15:16 #273
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219100885
N
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet vreemd. Denk maar ff na waar ik op doel
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:15:23 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219100887
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:14 schreef obligataire het volgende:

[..]
Jij hebt meer sympathie voor criminelen dan voor slachtoffers van drugshandel. Zit je zelf aan de drugs of zo, dat dit aspect jou niet boeit? Dat jouw dealer altijd genoeg voorraad in huis heeft tegen een nette prijs?
Fijn dat je niet inhoudelijk kan ingaan op mijn post, dan maar een stomme opmerking maken dat ik aan de drugs zou zitten.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:17:47 #275
503714 SebbeSwensje
pi_219100894
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:14 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ze heeft meer sympathie voor een paar mensen op een bootje waarvan op geen enkele manier blijkt dat zij criminelen, terroristen of vijandige strijdkrachten zijn dan voor een krijgsmacht die geen middel ongemoeid laat om ze te elimineren.

Gek gevoel is dat, heel begrijpelijk.
Appears.
pi_219100898
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ze heeft meer sympathie voor een paar mensen op een bootje waarvan op geen enkele manier blijkt dat zij criminelen, terroristen of vijandige strijdkrachten zijn dan voor een krijgsmacht die geen middel ongemoeid laat om ze te elimineren.

Gek gevoel is dat, heel begrijpelijk.
Het verschil tussen klein denken en groot denken.
Pecunia non olet
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:18:49 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219100899
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het buitengerechtelijk executeren van mensen geeft jou een goed gevoel? Dat geeft te denken.

Mensen afknallen en de meest leugenachtige president aller tijden zegt 'just trust me bro' en alle Trumpsimps staan aan hun slurfje te gieren _O_ .
Zouden sommige hier ook wel willen, iedereen die iets te maken lijkt hebben met criminaliteit meteen een kogel in de kop schieten. Geen rechtszaak of onderzoek, gewoon schieten.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:19:30 #278
503714 SebbeSwensje
pi_219100902
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
N
[..]
Nee hoor, helemaal niet vreemd. Denk maar ff na waar ik op doel
Zal ik doen chef, fijn weekend.
Appears.
pi_219100910
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Fijn dat je niet inhoudelijk kan ingaan op mijn post, dan maar een stomme opmerking maken dat ik aan de drugs zou zitten.
Het lijkt er wel op. Je kletst vanuit jouw onderbuik. Ik ben inhoudelijk genoeg, maar jij en anderen blijven maar hameren op een paar losers die risico's namen en dat met hun leven hebben moeten bekopen, maar bij de war on drugs vallen er nu eenmaal slachtoffers. Dan hadden ze daar niet moeten zijn. Het was geen schip van de plaatselijke Zonnebloem, dat weten jullie net zo goed als ik.
Pecunia non olet
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:30:49 #280
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219100935
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:04 schreef Barbusse het volgende:
Ok. Rechtstaat be damned dus. Volgens mij ben jij ook een drugscrimineel. Nu mag je ook tegen de muur.
Extreme omstandigheden vragen om extreme maatregelen. Het is niet anders. Ze doen daar niet aan polderen zeg maar, waarmee in de marge wat wordt opgelost maar niet de kern van het probleem. Onze omvolking en het feit dat wij jaar in jaar uit maar volk blijven hele volksstammen uit Verweggistan blijven binnenkrijgen ondanks dat een meerderheid van het volk dat al lang niet meer wil is een heel goed voorbeeld van zo een halfzachte aanpak waar totaal niets mee wordt opgelost.
enkelband
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:33:49 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219100944
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:21 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het lijkt er wel op. Je kletst vanuit jouw onderbuik. Ik ben inhoudelijk genoeg, maar jij en anderen blijven maar hameren op een paar losers die risico's namen en dat met hun leven hebben moeten bekopen, maar bij de war on drugs vallen er nu eenmaal slachtoffers. Dan hadden ze daar niet moeten zijn. Het was geen schip van de plaatselijke Zonnebloem, dat weten jullie net zo goed als ik.
Is dit nu dat grote denken waarover je het hebt?
Huilen dan.
pi_219100951
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:30 schreef recidivist het volgende:

[..]
Extreme omstandigheden vragen om extreme maatregelen. Het is niet anders. Ze doen daar niet aan polderen zeg maar, waarmee in de marge wat wordt opgelost maar niet de kern van het probleem. Onze omvolking en het feit dat wij jaar in jaar uit maar volk blijven hele volksstammen uit Verweggistan blijven binnenkrijgen ondanks dat een meerderheid van het volk dat al lang niet meer wil is een heel goed voorbeeld van zo een halfzachte aanpak waar totaal niets mee wordt opgelost.
Nou weet ik niet wat jouw latente racisme te maken heeft met dit topic, maar als drugscrimineel mag je nog steeds tegen de muur.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:36:06 #283
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219100953
quote:

[..]
Dat heeft niks met onderbuik te maken, het is geen geheim dat die drugskartels die hele dorpjes in Latijns Amerika in hun greep hebben, waar iedereen maar mee moet werken inclusief burgemeester en politie omdat niemand een kogel door zijn kop wil. Als jij daar zou wonen zou jij dus ook zo een loser zijn of al een kogel in je kop hebben gehad van het kartel. Knal lekker het kartel neer prima, niet de burgers die op die bootjes varen. Of denk je dat de kartelbazen ook het spul gaan vervoeren naar de VS?
pi_219100962
quote:

[..]
Over onderbuik hebben en dan wel het Amerikaanse narratief blijven geloven dat een boot waarop 11 mensen zaten een drugssmokkelboot is omdat een regering die al veel leugens verspreid heeft nu deze keer echt wel een keer de waarheid verteld. :')
pi_219100969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat heeft niks met onderbuik te maken, het is geen geheim dat die drugskartels die hele dorpjes in Latijns Amerika in hun greep hebben, waar iedereen maar mee moet werken inclusief burgemeester en politie omdat niemand een kogel door zijn kop wil. Als jij daar zou wonen zou jij dus ook zo een loser zijn of al een kogel in je kop hebben gehad van het kartel. Knal lekker het kartel neer prima, niet de burgers die op die bootjes varen. Of denk je dat de kartelbazen ook het spul gaan vervoeren naar de VS?
OK, pak ze op, pak hun wapens af, geef ze een stevige vermaning, geef een paar snoepjes mee voor de kinderen thuis, en laat ze hun weg vervolgen. Volgende week varen ze daar weer?
Pecunia non olet
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:46:03 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219100982
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:42 schreef obligataire het volgende:

[..]
OK, pak ze op, pak hun wapens af, geef ze een stevige vermaning, geef een paar snoepjes mee voor de kinderen thuis, en laat ze hun weg vervolgen. Volgende week varen ze daar weer?
Ja, want dan moeten ze nog steeds drugs verplaatsen van het kartel, als ze dat uberhaupt al aan het doen waren. Waarom denk jij nog steeds dat dat soort mensen gewoon nee kunnen zeggen tegen het lokale kartel als die iets willen? Als je het drugskartel zelf aanpakt hoeven mensen geen drugs meer te vervoeren.
pi_219100988
quote:

[..]
Heb je nog meer debiele hyperbolen? Mijn bingokaart is nog niet vol.
pi_219101001
Venezuelea wilt bij BRICS. Amerikanen willen niet nog meer BRICS in hun invloedsfeer. CIA is al in Venezuela voor allerlei regimechange operaties. Opstanden. False flags. Goh.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:52:54 #289
503714 SebbeSwensje
pi_219101009
quote:

[..]
Je begint het te begrijpen.
Appears.
pi_219101071
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb je nog meer debiele hyperbolen? Mijn bingokaart is nog niet vol.
Ha ha nou jij ziet er snugger uit met dat vrolijke plaatje van je. Maar ga lekker door de deugneus uit te hangen en heb verder schijt aan de gevolgen van de wereldwijde drugshandel.
Pecunia non olet
pi_219101141
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je begint het te begrijpen.
Nu jij nog.
Pecunia non olet
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:43:01 #292
503714 SebbeSwensje
pi_219101203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 12:25 schreef obligataire het volgende:

[..]
Nu jij nog.
Pang, pang, pang.
Appears.
pi_219101327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 12:09 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ha ha nou jij ziet er snugger uit met dat vrolijke plaatje van je. Maar ga lekker door de deugneus uit te hangen en heb verder schijt aan de gevolgen van de wereldwijde drugshandel.
"deugneus" ✅️

Misschien de FB OP nog maar eens lezen, Henk.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:19:37 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219101359
quote:

[..]
Jij denkt dat het kartel rouwig is om een handjevol dode arme sloebers? Volgende week varen ze er inderdaad weer hoor.
Huilen dan.
pi_219101374
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 08:14 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Het feit dat men in de eerste alinea's al kan lezen dat je post onzin is zal ook niet meehelpen in het krijgen van reacties.
[..]
Ze opsluiten in Gitmo, zoals de VS met andere terroristen deed, wordt wat lastig.
Gemist deze, excuus.

Ze worden door de VS beschuldigd van het plegen van een serieus misdrijf, niet door bv Colombia. Dan dient de VS ze ook te vervolgen.
pi_219101417
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 12:09 schreef obligataire het volgende:

[..]
Op deze wijze is de VS gewoon eenzelfde partij als de cartels met het moorden. Dus zo effectief lijkt het allemaal niet. Er is slechts een moordende partij bijgekomen. Als al die cartels elkaar in de jaren nog niet volledig hebben uitgeroeid, waarom zou het Amerikaanse leger dat wel kunnen?

En dan ga je dus voorbij aan de grootschalige criminaliteit die gepaard gaat met dergelijke acties. Criminaliteit die nu vanuit de Amerikaanse staat wordt gepleegd.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:44:18 #297
503714 SebbeSwensje
pi_219101509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:29 schreef Friggles het volgende:

[..]
Op deze wijze is de VS gewoon eenzelfde partij als de cartels met het moorden. Dus zo effectief lijkt het allemaal niet. Er is slechts een moordende partij bijgekomen. Als al die cartels elkaar in de jaren nog niet volledig hebben uitgeroeid, waarom zou het Amerikaanse leger dat wel kunnen?

En dan ga je dus voorbij aan de grootschalige criminaliteit die gepaard gaat met dergelijke acties. Criminaliteit die nu vanuit de Amerikaanse staat wordt gepleegd.
Het werkelijke slachtoffer van "the war on drugs"... de knauw van het eigen ego dat het niet opgelost gaat worden met repressie, angst en vernietiging. Dat samenleving toch echt meer gebaat is mij behandeling, begeleiding en hulp. Ooit begreep Nederland dat met zijn methadonklinieken.
Appears.
pi_219101725
quote:
Trump: We stopped all drugs virtually from coming in by sea. And we'll stop all drugs from coming in by land very shortly. You will see that starting.
Benieuwd of hij containers via havens ziet als 'by sea'.
pi_219102318
Prima beleid ^O^
pi_219102426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien eens je bubble vergroten? Ik heb begrepen dat een weduwe van een man die gedood is bij een van die bombardementen vertelde dat haar man gewoon aan het vissen was.

Daarbij, waarom zou je de smokkelaars aanpakken? Voor elke gedode smokkelaar heb je tien anderen in "de rij" staan. Smokkelaars zijn het toevoerputje van de drugsbendes..

En je kan die mensen die men van smokkelen verdenkt gewoon aanhouden. Maar dan komt de wereld erachter dat het geen smokkelaars zijn en is het ego van Trump gekrenkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')