Ja inderdaad, 6e is best knap in dit veld en gezien zijn recente prestaties. Wellicht wil hij zijn pensioen toch nog een jaartje uitstellen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef Remco het volgende:
Wonderlijke prestatie van Mollema wel.
Die wordt gewoon wereldkampioen straks hoor!quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja inderdaad, 6e is best knap in dit veld en gezien zijn recente prestaties. Wellicht wil hij zijn pensioen toch nog een jaartje uitstellen.
De grootmeester.quote:
Dan kan het commentaar van Mart van 40 jaar geleden gerecycled worden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wordt gewoon wereldkampioen straks hoor!
In veel van die andere koersjes daar ze ook 4G om de beelden door te geven, om vervolgens continu door 'low signal areas' te rijdenquote:
Was vorig jaar in Zwitserland ook nog belachelijk goed.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wordt gewoon wereldkampioen straks hoor!
Flink aantal koersdagen heeft die alquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit is voor fenomeen Abrahamsen.
Het is Baltimore, een enorm gehucht.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die wegen zijn echt om te janken qua onderhoud
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef Marcoss het volgende:
Skjelmose gecrasht en uit koers.. die valt ook wel vaak he?
Dat had Sep wel even kunnen corrigeren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Commentator denkt dat Anders 6e werd in de Tour
quote:Op zondag 7 september 2025 10:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste koersdag van Geraint Thomas vandaag.
quote:
quote:Vanochtend stond de kopman van Soudal Quick-step wel op met jammerlijk nieuws na zijn triomf. De wedstrijdjury besliste nog om hem een boete van 100 Zwitserse frank (ongeveer 107 euro) en een aftrek van 10 UCI-punten te geven.
Iedereen die dit doet mag wel maandje schorsing krijgenquote:
Zo, dat zijn geen halve maatregelen.quote:
klassenjustitiequote:Op zondag 7 september 2025 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Geen eens een tijdstraf en gele kaart
Heuveltjes gaan de laatste weken weer prima. Zie RenewiTour en Plouay. En nu weer de bevestiging.quote:Op zondag 7 september 2025 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook netjes dat hij dat heuveltje heeft overleefd.
Komende week nog kansen in de Vuelta, 2x Pogi in Canada en wat Italiaanse eendagskoersen waar ze ook starten. Dus dat record kan er vrij snel zijn jaquote:Op zondag 7 september 2025 18:27 schreef franklop het volgende:
Maar goed. UAE dus op 81 en nog zeker 5 koersdagen voor Pogacar
Het record komt er
Is Tekle Alemayo de nieuwe Pogacar?quote:Op maandag 8 september 2025 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Adne niet gewoon naar het WK?
Dat gebeurt er als je teveel met kinderen thuis bent en te weinig werktquote:Op maandag 8 september 2025 19:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
WOUT was weer eens ziek afgelopen week.
Söndral?quote:Op maandag 8 september 2025 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Adne niet gewoon naar het WK?
Heeft veel weg van mentale problemen. Lazkano is een slimme jongen, dat is in het wielrennen altijd de grootste valkuil.quote:Op maandag 8 september 2025 20:18 schreef Marcoss het volgende:
Ondertussen hebben we ook het mysterie van André Oier
https://www.wielerflits.n(...)a-wil-niet-reageren/
Volgens mij zit de helft van Bora tegen een mentale breakdown.quote:Op maandag 8 september 2025 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft veel weg van mentale problemen. Lazkano is een slimme jongen, dat is in het wielrennen altijd de grootste valkuil.
Acquadro heeft bloed aan zijn handen, Andre had lekker bij Movistar moeten blijven.
De scholen zijn weer begonnen.quote:Op maandag 8 september 2025 19:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
WOUT was weer eens ziek afgelopen week.
Wout kan beter Zwift-prof worden.quote:Op maandag 8 september 2025 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat gebeurt er als je teveel met kinderen thuis bent en te weinig werkt
Geen idee, maar als 1 van hun wint dan is het persoonlijke overwinningenrecord van UAE (81 in 2024) eraan voor de moeite.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie alweer schroeiende UAE'ers in Toscane. Wordt het Christen of Del Toro vandaag?
Verliest nu weer tijdquote:Op woensdag 10 september 2025 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Carapaz gaat wel zonder angst naar beneden, die kan er nog bijkomen.
Gaat wel hard nu opeens.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:51 schreef franklop het volgende:
Verschil wordt langzaam groter. Dit gaat voor Del Toro zijn
Jazeker, het ging net al over wielrennen kijken met bier en snacks.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:57 schreef franklop het volgende:
Is dat Jose Been met dat neppe accent?
En dat ze vroeger Parijs Roubaix helemaal niks vondquote:Op woensdag 10 september 2025 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jazeker, het ging net al over wielrennen kijken met bier en snacks.
En hij zal herinnert worden als de mongool die de Giro-zege weggooidequote:Op woensdag 10 september 2025 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat ie voor UAE rijdt. Wat een seizoen, volgend jaar als kopman naar de Tour zou die moeten.
Een fatsoenlijke sprinter in plaats van Molano verwijderd van de 100.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:57 schreef franklop het volgende:
HTC haalde nummer 82 in 2009 op 17 september en eindigde dus op 85.
UAE zal richting de 90 gaan als Pogacar de benen heeft
Nou, nou.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Bommen op UAE. Waar blijft ons Charlie Kirk moment?
Jij spoort niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Szura het volgende:
Jammer dat niemand gewelddadig demonstreert tegen dat kutteam
"We committeren ons volledig aan transparantie, integriteit en het gevecht voor een schone sport. We wachten verdere communicatie van instanties af"quote:Op donderdag 11 september 2025 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Het altijd doperende Unibet Tietema Rockets.
Daar kan die geit uit de Giro wat van leren!quote:
Uitstekend.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Israhel heet in Canada IPT vanwege aangekondigde protesten. Dat zal ze leren!
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Israhel heet in Canada IPT vanwege aangekondigde protesten. Dat zal ze leren!
Het is wel een topjaar voor Karsten, met eerst al de geit in de Giro, de hond met stoel in de Vuelta en nu dit.quote:
De volgende kunnen we alweer opschrijven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Delettre heeft voor mijn gevoel echt een eindeloze stroom aan ereplaatsen dit jaar
5 overwinningen in 6 koers dagen in septemberquote:Op zondag 14 september 2025 17:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
11 overwinningen in 21 koersdagen na de Giro.
Stukje Hirschi.quote:Op zondag 14 september 2025 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
5 overwinningen in 6 koers dagen in september
-30 t.o.v. Cofidis in plaats +115quote:Op zondag 14 september 2025 17:17 schreef wimderon het volgende:
Dat waren dure punten die de ketting van Waerenskjold daar door de plee spoelde.
Dylan zat perfect maar laat zich ouderwets overvleugelen.
Nou, dan zeg ik alvast doei.quote:Op zondag 14 september 2025 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Del Toro nu zelfs sprintjes van grotere groepen gaat winnen haak ik helemaal af.
Ik denk dat het kopgroepje op de streep bijgehaald werd. Rui Costa zat daar ook bij en wordt nog tweede.quote:Op zondag 14 september 2025 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Del Toro nu zelfs sprintjes van grotere groepen gaat winnen haak ik helemaal af.
Nog een paar uurtjes.quote:Op zondag 14 september 2025 17:25 schreef franklop het volgende:
Nog 1 nodig voor evenaring record
quote:Op zondag 14 september 2025 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Met nog een maand koers zal 100 lastig worden.
In die Italiaanse koersen gaan ze sowieso schroeien. Ook voor Kroatië hebben ze een prima ploeg.quote:Op zondag 14 september 2025 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel van deze
Alles met Italiaanse vlaggetje sowieso. En in Kroatië ook wel eindklassement en 2 etappes. Wellicht in Luxemburg en China ook nog wat.quote:Op zondag 14 september 2025 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel van deze
WK telt eventueel ook nog meequote:Op zondag 14 september 2025 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alles met Italiaanse vlaggetje sowieso. En in Kroatië ook wel eindklassement en 2 etappes. Wellicht in Luxemburg en China ook nog wat.
Ik kom op een stuk of 12 uit.
Gaan ze dan in China ook nog een goed team opstellen?quote:Op maandag 15 september 2025 16:15 schreef wimderon het volgende:
McNulty in allerijl nog even toegevoegd aan Luxemburg, rechtstreeks vanuit Canada. Ze gaan echt voor de 100.
quote:Ludovic Robeet in het ziekenhuis opgenomen na beroerte
Wielrenner Ludovic Robeet is vorige week in het ziekenhuis opgenomen nadat hij een beroerte had gekregen. Dat meldde de krant Le Soir en het nieuws werd intussen bevestigd aan Belga.
Op Instagram postte zijn team Cofidis een videoboodschap waarin de renners hem een spoedig herstel wensen. Robeet stond op de planning om mee af te reizen naar Canada, voor de WorldTour-wedstrijden in Québec en Montréal. De 31-jarige Waals-Brabantse renner kreeg voordien echter een beroerte.
“Het nieuws over zijn gezondheid is intussen positief en bemoedigend”, laat sportdirecteur Thierry Marichal weten.
Nou ja, won wel simpel de pelotonssprint achter de anticipatievlucht.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve in Canada, daar kan hij er weinig van
Dat valt toch wel mee. Wint in Canada sprintje van het peloton, met een betere ploeg wint hij daar ook. Montreal is sowieso te zwaar voor hem.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve in Canada, daar kan hij er weinig van
Narvaez voor #86 ?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:42 schreef wimderon het volgende:
En we schakelen door naar Luxemburg, zo meteen sprinten op een muurtje.
Wel eindelijke weer eens een goede/redelijke sprint.quote:
Dat werd ook wel weer eens tijd. Volgend jaar de raketbrandstof van de Rockets d'r in en schroeien maar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel eindelijke weer eens een goede/redelijke sprint.
Bedankt voor de tip. Ik was naar José aan het luisterenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:01 schreef The_Undertone het volgende:
De wishfull thinking van Wuyts over WOUT was weer aandoenlijk.
Dit lijkt me een sprint te gaan worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef The_Undertone het volgende:
Gaat peloton nog eens terugkomen in Haacht?
Nu draaien ze wel rond van voor. Alpecin en Intermarché die het peloton willen terugbrengen. Bizarre koers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit lijkt me een sprint te gaan worden.
Zit daar niet gewoon een fout in de tijdwaarneming van een minuut?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Hayter heeft een absurd tweede deel gereden.
Halve fiets voorsprongquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:40 schreef Pistolero het volgende:
Dit wil ik nog wel eens zien met een juichende de Lie.
Mag die morgen een halve minuten verliezen. Als ze in het peloton wachten tot de slotklim kan die dat best proberen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Al vier keer Magnier en Kubis op 1 en 2.
Zou wel een stunt zijn hoor, maar dat zie ik toch echt niet gebeuren. Klim lijkt me daar toch net wat te lang voor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mag die morgen een halve minuten verliezen. Als ze in het peloton wachten tot de slotklim kan die dat best proberen.
De nieuwe Visma-masterclass is uit.quote:Op zondag 21 september 2025 13:48 schreef Pistolero het volgende:
De nieuwe Visma-disasterclass is uit.
Tijdens het WK tijdrijden niet zo vreemd toch? Het zijn relatief weinig renners die daar vandaag meedoen. Denk dar volgende week zondag weinig andere koersen zijn? Al kan dat ook best met dit zware parcoursquote:Op zondag 21 september 2025 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijft eigenlijk toch raar dat er tijdens het WK nog x aantal andere wedstrijden zijn.
Zou grappig zijn als Mathieu ook meedoet en WOUT vervolgens uitschakelt in de finalequote:
Wat weet u over; het winnen van de Ronde van Vlaanderen?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:09 schreef Marcoss het volgende:
Maar wat weet u over.. Wout van Aert?
Mathieu lijkt mij dan weer niet iemand van de feitenkennis over allerlei zaken zoals literatuur en wetenschap.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Mathieu ook meedoet en WOUT vervolgens uitschakelt in de finale
Ik denk dat dit gewoon een PR praatje is maar dat ze in de praktijk niet veel doen, gewoon reclame op borden en misschien auto's van de koersdirectie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://nibctourofholland(...)ig-en-snel-parcours/
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Gaat de Wegenwacht Shimano vervangen als neutrale materiaalwagen? Krijgen we ipv de file informatie de tijdsverschillen door?
Of zijn de leiderstruien van Human Nature?
Bestaat Blokken nog?quote:Op woensdag 24 september 2025 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Mathieu ook meedoet en WOUT vervolgens uitschakelt in de finale
Die scoort denk ik beter bij vragen over automerken en voetballers.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu lijkt mij dan weer niet iemand van de feitenkennis over allerlei zaken zoals literatuur en wetenschap.
Dan kan hij tips bij Michael Boogerd vragenquote:
Wat is het verschil met een hedonist?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:00 schreef wimderon het volgende:
Felicentrist Van Gucht doet ook mee.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een hedonist?
quote:En plotseling zegt hij het. Opeens rolt het er vanzelf uit. “Ik ben een felicentrist.” En pas wanneer dat woord op tafel ligt, snappen we hoe prachtig het is. ‘Felice’ is ‘gelukkig’ in het Italiaans. Een felicentrist is iemand die zijn geluk centraal zet. Geniaal.
Ruben: “Mijn felicentrisme gaat ook gepaard met verdriet. Ikzelf heb er geen last van. Maar ik krijg er niet altijd bloemen voor. Ik verlies mensen. En toch, wanneer ik voel: ‘Dit is een keuze die mij gelukkig maakt’, kost het mij weinig moeite die keuze te maken.”
De teloorgang van de voormalig 4e Grote ronde gaat voort. Flanders ClassicED.quote:De Ronde van Zwitserland zit volgend jaar in een nieuw kleedje. De voorbereidingskoers op de Ronde van Frankrijk krimpt in tot een rittenkoers van 5 dagen. De wedstrijd bij de mannen wordt voortaan ook parallel georganiseerd met die bij de vrouwen.
Het peloton zit elk jaar met een dilemma richting de Ronde van Frankrijk. Wie zich klaarstoomt op de Tour de France en nog competitiekilometers wil malen, kan kiezen tussen de Dauphiné en de Ronde van Zwitserland.
De voorbij jaren kozen steeds meer toppers voor Frankrijk en om tegemoet te komen aan de toekomstige uitdagingen, heeft de organisatie in Zwitserland - die samenwerkt met Flanders Classics - een nieuwe formule uitgetekend.
Van 17 tot en met 21 juni worden de koersen bij de mannen en de vrouwen parallel georganiseerd. Dat betekent dat de editie bij de mannen inbindt van 8 dagen tot 5 dagen.
"2 koersen, 5 dagen en 10 ritten in 1 ervaring", zo klinkt het in een communiqué. De start- en finishplaatsen zijn gelijk voor vrouwen en mannen en met meer lokale rondes wil de organisatie de Ronde van Zwitserland meer laten omdopen tot een wielerfestival.
quote:UCI gaat ook punten in andere disciplines meetellen in strijd om WorldTour-licenties
In de strijd om WorldTour-licenties, kunnen ploegen tegenwoordig enkel UCI-punten pakken in wegwedstrijden. Maar daar komt nu verandering in. De internationale wielerunie komt in 2027 met een systeem waarbij ook de punten meetellen die behaald zijn in andere disciplines.
De UCI heeft donderdag in een verklaring flink wat veranderingen voor de komende jaren aangekondigd. Een van deze wijzigingen heeft betrekking op het puntensysteem. Tijdens een vergadering in juni ging het UCI Management Committee al akkoord met de invoering van een nieuwe opzet vanaf 2027, waarbij UCI-wegploegen “een beperkt aantal punten kunnen verdienen” op basis van resultaten die hun renners in andere disciplines behalen.
Nu is er meer duidelijkheid over de precieze uitwerking: het gaat om resultaten in het mountainbiken, veldrijden, gravelen en baanwielrennen, op wereldkampioenschappen en in wereldbekerwedstrijden. Deze wijziging – inmiddels goedgekeurd op aanbeveling van de Professional Cycling Council (PCC) – is wel alleen van toepassing voor de beste twintig renners van een ploeg bij de mannen en de beste acht rensters bij de vrouwen.
“Waar wij naar zullen streven, is dat er punten vanuit andere disciplines zullen worden meegenomen voor het ploegenklassement dat de WorldTour-licenties bepaalt”, vertelde Peter Van den Abeele, sportief directeur bij de UCI, eerder al in gesprek met Sporza. Met een dergelijke puntensysteem zou de waarde van het baanwielrennen, mountainbiken, veldrijden en gravelen voor wegploegen toenemen, is de redenering bij de UCI.
Goed nieuws voor Van der Poel en Van Aert
“Een ploeg als INEOS Grenadiers heeft met Filippo Ganna een topper die deelneemt aan grote piste-evenementen. Dat is mooi, maar in ruil krijgt INEOS daar geen WorldTour-punten voor. Dat willen we bespreken en veranderen. We kunnen op die manier een meerwaarde bieden aan de ploeg door te stellen dat we hen voluit ondersteunen als ze renners laten rijden in andere disciplines.”
Van den Abeele gebruikt ook Mathieu van der Poel en Wout van Aert als voorbeelden. Punten die zij in Wereldbekers veldrijden behalen, ‘kunnen ze meenemen naar de weg’, klinkt het. Dat zal deze veldritwinter overigens nog niet het geval zijn. De hervorming zal pas vanaf 2027 worden ingevoerd.
Binnenkort komen de tuinkabouter en de Witte in aanmerking voor een worldtour ploeg voor de puntjesquote:
Winnaar bij het stuurkloppen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:47 schreef VoMy het volgende:
Act Schip gaat zo de Arno Wallaard Memorial winnen
Kristoff heeft nog 2 zeges nodig voor de 100, is speciaal daarvoor hier gestart en dan sprint iemand anders naar plek 2? Bijzonder welquote:Op zondag 28 september 2025 06:51 schreef franklop het volgende:
Malucelli wint eerste rit in Langkawi. Unox begint zijn laatste sprint voor de WT puntenmet een 2e en 5e plaats
Waarschijnlijk zijn de uci punten belangrijker ofzoquote:Op zondag 28 september 2025 08:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kristoff heeft nog 2 zeges nodig voor de 100, is speciaal daarvoor hier gestart en dan sprint iemand anders naar plek 2? Bijzonder wel
https://www.wielerflits.n(...)t-bijzonder-verhaal/quote:Op zondag 28 september 2025 08:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Matt Dinham heeft na een jaar continu van de startlijsten verdwijnen nu dan eindelijk gekoerst
Ontslagen ook nog lijkt het, dat zie je niet vaak in het wielrennen.quote:Op maandag 29 september 2025 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Einde tijdperk Vasseur.
Ach.
Onze vriend van AG2R (Lavenu) is er toch genadeloos uitgezet en recent nog Matt White bij Jayco.quote:Op maandag 29 september 2025 18:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ontslagen ook nog lijkt het, dat zie je niet vaak in het wielrennen.
Past wel in de trend van de laatste tijd, waarin ook contracten van wielrenners minder waard worden.quote:Op maandag 29 september 2025 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onze vriend van AG2R (Lavenu) is er toch genadeloos uitgezet en recent nog Matt White bij Jayco.
Bij Bora is er ook staff uitgewerkt, alleen maar om Remco te pleasen. En bij Wanty zijn ze ook de lul, ongeacht of ze goed werk hebben geleverd.quote:Op maandag 29 september 2025 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Past wel in de trend van de laatste tijd, waarin ook contracten van wielrenners minder waard worden.
Welke staf is eruit gewerkt om Remco te pleasen?quote:Op maandag 29 september 2025 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Bora is er ook staff uitgewerkt, alleen maar om Remco te pleasen. En bij Wanty zijn ze ook de lul, ongeacht of ze goed werk hebben geleverd.
Aldag/ Gasparotto.quote:Op maandag 29 september 2025 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welke staf is eruit gewerkt om Remco te pleasen?
Je denkt toch niet werkelijk dat Remco er tijdens de onderhandelingen op heeft aangedrongen dat Gasparotto er absoluut uit moest, of dat BORA enorme zo'n gigantische moeite heeft met 16 in plaats van 15 (zoveel hebben ze er namelijk) ploegleiders?quote:
Kristoff moest aantrekken voor Blikraquote:Op maandag 29 september 2025 09:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar waren de knakworsten? Zo komen die 100 er nooit.
Mij lijkt het dat Remco inderdaad niet zegt wie er uit moet, maar dag hij wel eisen had wie er bij moest. Als er mensen bij moeten dan moeten er ook mensen weg.quote:Op maandag 29 september 2025 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat Remco er tijdens de onderhandelingen op heeft aangedrongen dat Gasparotto er absoluut uit moest, of dat BORA enorme zo'n gigantische moeite heeft met 16 in plaats van 15 (zoveel hebben ze er namelijk) ploegleiders?
Kan ik bij dezen het vertrek van Torsten Schmidt, Jens Zemke, Jean-Pierre Heynderickx, Helmut Dollinger, Gregor Gazvoda en Enrico Poitschke verbinden aan de komst van Roglic?
Kristoff komt speciaal voor de 100e zege naar deze koers en mag dan knechten? Daar zal hij ook blij mee zijn..quote:Op maandag 29 september 2025 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kristoff moest aantrekken voor Blikra
Dat is dus iets heel anders dan iemand eruit werken om zogenaamd een renner te pleasen. Er komen en vertrekken continu ploegleiders bij BORA. De enige reden dat we nu iets over Gasparotto horen, is omdat de media daar nu de naam Remco aan hebben vastgeplakt, terwijl er geen enkele indicatie is dat 1+1 ook in dit geval 2 is.quote:Op maandag 29 september 2025 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat Remco inderdaad niet zegt wie er uit moet, maar dag hij wel eisen had wie er bij moest. Als er mensen bij moeten dan moeten er ook mensen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |