van Bart de Wever is al bijna 20 jaar bekend dat hij orangist is.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
Zegt de Belgische minister president nu eigenlijk dat België mislukt is?![]()
Ik ken geen Brabander of Limburger die zich Belg voelt in plaats van Nederlander, terwijl ik 5 jaar in Tilburg heb gewoond en ik ook Brabantse en Limburgse vrienden heb.quote:Op zaterdag 6 september 2025 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen. Zoek het fijn uit in de Randstad.
OV-technisch was het deze zomer iig de meest praktische vakantie ooit (in Luxemburg zelf, tenminste).quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar maken we het ov wel gratis net zoals in Luxemburg.
500 en 200 jaar geleden Jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Belgen hebben ons nu al twee keer verraden. Het is goed met ze. Laat ze maar lekker onafhankelijk blijven.
Orangist bedoel je? Ik moest het even opzoeken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
van Bart de Wever is al bijna 20 jaar bekend dat hij organist is.
Het is ook onrealistische rotzooi.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:57 schreef Black_Baron het volgende:
Helaas hebben we geen regering die hier warm van wordt. En volgens mij ook geen serieuze politieke partijen.
Wallonië zou dan onze Krim en de Donbas geworden zijn, met Frankrijk in de rol van het huidige Rusland..quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:51 schreef oheng het volgende:
Dan waren we idd 1 van de machtigste landen in Europa / op de planeet geweest.
Jammer.
Ik blijf patat zeggen, al kost het me de kopquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:15 schreef Mubassie het volgende:
Met zo'n grote meerderheid erbij wordt het zéker friet
Een stuk meer dan veel immigranten die we naar binnen halen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:03 schreef Hexagon het volgende:
Dit gaat toch niet werken. Zoveel lijken Nederlanders en Belgen ook weer niet op elkaar.
Rattachisme heeft volgens mij nooit echt serieuze steun gehad.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wallonië zou dan onze Krim en de Donbas geworden zijn, met Frankrijk in de rol van het huidige Rusland..
Graag!! Ik wil als Brabantse graag een nieuw land vormen met Limburg en Vlaanderen, eventueel een deel van Zeeland erbij. En dan maken we heel strenge wetten tegen Islamisering, zodat die met liefde en plezier verhuizen naar Wallonie en het restant van Nederland. Zoek het maar uit en los het maar op.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze mogen Limburg en Noord Brabant wel hebben.
Deel van Gelderland erbij en we hebben Frietlandquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Graag!! Ik wil als Brabandse graag een nieuw land vormen met Limburg en Vlaanderen, eventueel een deel van Zeeland erbij. En dan maken we heel strenge wetten tegen Islamisering, zodat die met liefde en plezier verhuizen naar Wallonie en het restant van Nederland. Zoek het maar uit en los het maar op.
Van mij mag het, hoor. Gelderland is ook nog okay.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel van Gelderland erbij en we hebben Frietland![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |