Jupquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet dat @:phpmystyle een ticket heeft gelogd in feedback over je PI?
phpmystyle in NWS / [NWS feedback] niet zo kinderachtig doen met zijn allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The name is Putler, Vladimir Putler
Een aantal kan helaas ook heel goed sprookjes vertellen waarin bepaalde groepen in de bevolking in trappen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht van psychopaten en narcisten ook niet.
Dit is al die tijd al het sentiment. Attritieoorlog werd twee jaar geleden al in de mond genomen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:08 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat is niet zo slim. Hij gaat nog spijt krijgen dat hij niet akkoord ging met het staakt-het-vuren.
Vergeet de codes van pepper en de cashback via cashbackxl niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:43 schreef halfway het volgende:
Boeien! Toch maar weer 8 pakketjes op ali besteld.
Eigenlijk zou iedereen in dit topic verplicht kommersant moeten lezen, dan zou dit geen nieuws zijn 😑quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:44 schreef skysherrif het volgende:
https://foreignpolicy.com(...)&pid=PNIHNTSIuqq0wt2
[ afbeelding ]
Goed gratis artikel voor wie wil bijlezen over de huidige economische situatie van Rusland
De Navo verdedigde ook voornamelijk de Amerikaanse belangen, dus logisch dat ze er zelf als mastodont het meeste impompen als de hele wereld om Amerika heen moest draaien.quote:
Die overige landen hebben geen reet aan de NAVO als de VS toch niet komt helpen tegen Rusland of China.quote:
Het zijn vermoedelijk meer Rusland en / of Israel die niets zien in een confrontatie. Anders was hij allang een zelfdestructieve campagne begonnen.quote:Op zondag 7 september 2025 09:21 schreef Momo het volgende:
Het is wel duidelijk dat Trump in de broek poept voor China. Op de VS moet je niet meer rekenen in dit conflict.
[ x ]
Grappig genoeg komt het huidige drugs probleem in de USA uit China...quote:Op zondag 7 september 2025 09:21 schreef Momo het volgende:
Het is wel duidelijk dat Trump in de broek poept voor China. Op de VS moet je niet meer rekenen in dit conflict.
[ x ]
Probleem? Ze spelen enkel in op de vraag uit de markt naar goedkope verdovende middelen.quote:Op zondag 7 september 2025 10:42 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Grappig genoeg komt het huidige drugs probleem in de USA uit China...
Waardoor bijna hele steden vol met zombies zitten of vele dode junkies.quote:Op zondag 7 september 2025 10:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Probleem? Ze spelen enkel in op de vraag uit de markt naar goedkope verdovende middelen.
De VS en GB zaten er toch goed bij mbt de invasie van Oekrane. Dat wisten ze al een jaar van te voren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een oorlog voorspellen is verrekte lastig hoor. Ja er zijn wel wat indicatoren op rood staan. Maar toch is dit wel een andere tijd.
De mensen zijn rijk, weinig opofferingsgezind omdat religie minder een rol speelt.
Waartegen gaat de VS zichzelf beschermen op het westelijk halfrond? Agressieve pinguns? Verdwaalde ijsberen?quote:Op zondag 7 september 2025 09:21 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Venezuela is nummero uno.quote:Op zondag 7 september 2025 12:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waartegen gaat de VS zichzelf beschermen op het westelijk halfrond? Agressieve pinguns? Verdwaalde ijsberen?
Elke keer als ik iemand iets hoor zeggen over de wachtlijsten in de zorg of de teringbende die de GGZ is, dan denk ik aan de situatie in de VS en prijs ik me gelukkig dat het hier allemaal nog wel te overzien is.quote:Op zondag 7 september 2025 10:55 schreef Perrin het volgende:
Inderdaad.
De Amerikaanse opiodencrisis ontstond uit een samenspel van misleidende farmaceutische marketing, een falend zorgsysteem en harde economische omstandigheden. In de jaren negentig brachten bedrijven als Purdue Pharma middelen als OxyContin op de markt, agressief gepresenteerd als veilig en nauwelijks verslavend. Artsen gingen massaal voorschrijven terwijl verzekeraars goedkope pillen bevoordeelden boven langdurige therapien.
Tegelijkertijd raakten veel gemeenschappen verzwakt door de-industrialisatie, werkloosheid en stagnerende lonen. Voor mensen met fysieke klachten en/of psychische problemen boden opioden een schijn van verlichting. Toen de overheid het voorschrijven begon in te dammen, stapten velen over op illegale alternatieven als herone en fentanyl, met nog desastreuzere gevolgen.
De crisis weerspiegelt niet alleen medische fouten, een slecht medisch stelsel en nietsontziende hebzucht van de betrokken partijen, maar ook decennia van neoliberale keuzes die ongelijkheid vergrootten en miljoenen in kwetsbaarheid achterlieten.
Het resultaat: een epidemie waar pijnbestrijding veranderde in massale afhankelijkheid en een groot maatschappelijk probleem. China of buitenlandse drugsproducenten zijn inderdaad geen oorzaak, ze voldoen slechts aan de Amerikaanse vraag.
(sorry voor offtopic)
En de Russen vallen regeringsgebouwen aan. Ik weet nog dat ik in het voorjaar schreef dat Oekrane het Russische ministerie van defensie zou moeten aanvallen maar dat er werd geroepen dat dat maar tot eScaLaTiE en weetikveel wat meer zou leiden. Volgens mij kan dat argument nu wel van tafel.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lya64mahdc26
PM Yuliia Svyrydenko confirmed the fire at the Cabinet of Ministers building in Kyiv. She stated the roof and upper floors were damaged during the Russian attack. Emergency crews are on site battling the flames. "We will rebuild the building, but we cannot bring back the lives lost," she said.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2025 14:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
En de Russen vallen regeringsgebouwen aan. Ik weet nog dat ik in het voorjaar schreef dat Oekrane het Russische ministerie van defensie zou moeten aanvallen maar dat er werd geroepen dat dat maar tot eScaLaTiE en weetikveel wat meer zou leiden. Volgens mij kan dat argument nu wel van tafel.Het ministerie vandegensie van het land dat jou is binnengevallen lijkt mij per definitie een legitiem doelwit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Lijkt mij ook. Maar er kwamen toen argumenten dat ambtenaren op een ministerie burgers zijn en dat het dus niet mag of zoiets.quote:Op zondag 7 september 2025 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het ministerie vandegensie van het land dat jou is binnengevallen lijkt mij per definitie een legitiem doelwit.
quote:Commander-in-Chief Syrskyi reports that Ukrainian forces regained five times more territory than they lost in August. On the Pokrovsk front alone, around 350 attacks were repelled last week. In August, while losing 5 sq km, Ukraine regained 26 sq km. Similar results were achieved near Dobropillia.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lyaoyjkow226
Zou eens tijd worden.quote:“We are prepared to increase pressure on Russia, but we need our European partners to follow us,” Bessent said, adding that more secondary sanctions and tariffs on countries that buy Russian oil would bring the Russian economy to “full collapse” and bring Putin to the negotiating table.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1964680338388418779
Het is veel zinvoller om Oekrane veel meer munitie te geven zodat de hele olie-infrastructuur van Rusland aan puin geschoten kan worden. Die sancties daar werkt Rusland gewoon omheen, dat gaat hiermee niet lukken.quote:
Met het in puin schieten van de olieraffinaderijen heeft Oekrane geen grote moeite meer. Dat gaat gewoon gestaag door.quote:Op zondag 7 september 2025 15:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is veel zinvoller om Oekrane veel meer munitie te geven zodat de hele olie-infrastructuur van Rusland aan puin geschoten kan worden. Die sancties daar werkt Rusland gewoon omheen, dat gaat hiermee niet lukken.
Wel eens dat Europa meer moet doen. Het is vooral heel veel oeverloos gelul en weinig actie.
Europa doet ook weinig. Er is nog steeds voor miljarden aan import en export van en naar Rusland. Hoezo is dat niet nul. Sancties hadden bij het 3e pakket al maximaal moeten zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Met het in puin schieten van de olieraffinaderijen heeft Oekrane geen grote moeite meer. Dat gaat gewoon gestaag door.
En Europa bouwt en levert gewoon. We hangen het alleen niet meer aan de grote klok. Het is vooral de VS die veel schreeuwt en dan ineens niets doet.
Terwijl we net uit de covid-crisis kwamen de gaskraan rcksichtslos dichtdraaien? Strak plan. Leg me gelijk even uit hoe je de pro-Rusland landen in de EU zover had gekregen.quote:Op zondag 7 september 2025 16:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Europa doet ook weinig. Er is nog steeds voor miljarden aan import en export van en naar Rusland. Hoezo is dat niet nul. Sancties hadden bij het 3e pakket al maximaal moeten zijn.
quote:At least 92 Americans have been killed fighting for Ukraine, with several thousand having served in the AFU. The US government avoids direct involvement, leaving groups like the RT Weatherman Foundation to support wounded volunteers, repatriate fallen soldiers and track the missing.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lyav7dpydk26
Covid is al even voorbij. Wat is nu je excuus?quote:Op zondag 7 september 2025 16:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Terwijl we net uit de covid-crisis kwamen de gaskraan rcksichtslos dichtdraaien? Strak plan. Leg me gelijk even uit hoe je de pro-Rusland landen in de EU zover had gekregen.
Daarnaast tuin je in het trucje van Trump om zijn nietsdoenerij af te schuiven op Europa.
Het ging net nog om 2022.quote:Op zondag 7 september 2025 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Covid is al even voorbij. Wat is nu je excuus?
ONZ / Wat zijn de lekkerste smaken soepblikken?quote:Op zondag 7 september 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
Anyway, Duitsland gaat voor 100 miljoen een strategische reserve aan conserven opbouwen. Dat zijn aardig wat blikken.
[ afbeelding ]
Benieuwd of de BBB in Nederland zoiets ook ziet zitten. Lastige keuze. Helpen ze de eigen achterban of willen ze toch liever bezuinigen?
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyaypvbugk23
Monitoring Telegram channels report that a second fuel station was hit in Klimovo, near the railway area.
Ik zou bij de dwarsliggers de geldkraan dichtdoenquote:Op zondag 7 september 2025 17:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het ging net nog om 2022.
Misschien kunnen jullie even uitleggen hoe je elke regering in de EU meekrijgt met een totale boycot van Rusland? Die uitleg komt er maar niet. Dus blijft het bij kretologie.
Dan gebruiken die landen gewoon hun veto tegen elk ander EU voorstel. Heb je een beter idee?quote:Op zondag 7 september 2025 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou bij de dwarsliggers de geldkraan dichtdoen
Veto afnemen. Je zult nu wel doen alsof die politieke verzinsels natuurwetten zijnquote:Op zondag 7 september 2025 18:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan gebruiken die landen gewoon hun veto tegen elk ander EU voorstel. Heb je een beter idee?
Trump lult zoals altijd uit zijn dikke nek.quote:
Ik zet niet voor niets in met "2 weken" he.quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef Perrin het volgende:
En mensen die bij elke hersenscheet van die oude leugenaar meteen hoopvolle posts maken, moeten zich ook afvragen waar ze mee bezig zijn.
Nee, voel je niet aangesproken hoor. Maar ik zie elders mensen dit alweer aanhalen als 'hoopvolle ontwikkeling'.quote:Op zondag 7 september 2025 18:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zet niet voor niets in met "2 weken" he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik weet dat dit belangrijk voor je is, dit al gezie nvan afgelopen nacht @phpmystyle ? (trigger warning). Geen enkel militair doel in de buurt. Gewoon een manege kilometers ver van kyiv gebombardeerd.
quote:Op zondag 7 september 2025 19:07 schreef skysherrif het volgende:
Het zou een beetje raar zijn als ik dit zou goedkeuren, en als de Oekraners het doen zou afkeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik weet dat dit belangrijk voor je is, dit al gezie nvan afgelopen nacht @:phpmystyle ? (trigger warning). Geen enkel militair doel in de buurt. Gewoon een manege kilometers ver van kyiv gebombardeerd.
Maar wat is de context? Waarom zijn die arme dieren dood?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zondag 7 september 2025 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou een beetje raar zijn als ik dit zou goedkeuren, en als de Oekraners het doen zou afkeuren.
Maar wat is de context? Waarom zijn die arme dieren dood?
Net of dat je dat niet weet.quote:Op zondag 7 september 2025 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou een beetje raar zijn als ik dit zou goedkeuren, en als de Oekraners het doen zou afkeuren.
Maar wat is de context? Waarom zijn die arme dieren dood?
Tjah, die paarden lijken mij onmogelijk een gevaar voor Rusland en zijn verder ook niet combattant..quote:Op zondag 7 september 2025 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
alles wat mooi is in Oekraine heeft niet het recht om te leven van de Russen.
Drone aanval.quote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, die paarden lijken mij onmogelijk een gevaar voor Rusland en zijn verder ook niet combattant..
Ik mis wel de context erbij. Er is een verschil tussen bijvoorbeeld aan artillerie aanval en dat die fragmenten per abuis die dieren hebben geraakt of dat gewoon infanteristen daar met mancetes hebben lopen zwaaien.
In elk geval is dit niet fraai.
*proest*quote:Op zondag 31 augustus 2025 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
@:moderatie
Ik zie dat er een user is met Poetin (Russische president) afgebeeld met een Hitler snor. Ik vind dat serieus niet fijn. Mogen dergelijke usericons serieus? Dit is gewoon een belediging van een buitenlands staatshoofd.
Mocht Putins kop eraf geknald in het openbaar weet ik wel wat ik als UI zou nemen. Helaas kunnen we nu alleen hopen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
Het nadeel van op vakantie zijn is dat je wel eens een mooie post mist. Zoals onderstaande:
[..]
*proest*
Dan nog de context. Wat voor drone was het? Waren deze nog goed te besturen en hadden deze geen andere target voor ogen? Kleine anekdote - voor wat het waard is - ik had onlangs nog voor 30 usd op alie of temu drone gekocht, die is 3 keer bij een ander in de tuin belandt (na 75 meter werd het bereik slecht) en toen ik ergens ging vliegen waar er niks kon gebeuren verloor ik wederom de controle over het vliegtuigje.quote:Op zondag 7 september 2025 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Drone aanval.
[ afbeelding ]
hier
Gericht.
Rusland heeft er 1000 vannacht afgevuurd dus ze kunnen er meerdere sparen om locaties te raken die Oekraine in haar hart raken, waaronder deze. Pure terreur.
Waren de Britten niet bezig met zo'n laservoertuig om drones neer te halen?quote:Op zondag 7 september 2025 19:55 schreef skysherrif het volgende:
Zelensky claimt dat 150 drones van de 800+ die Oekraine gisteren aanvielen zijn neergehaald door interceptor drones. Zou een goede ontwikkeling zijn mits dat waar is, aangezien deze op te schalen zijn.
quote:Op zondag 7 september 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog de context. Wat voor drone was het? Waren deze nog goed te besturen en hadden deze geen andere target voor ogen? Kleine anekdote - voor wat het waard is - ik had onlangs nog voor 30 usd op alie of temu drone gekocht, die is 3 keer bij een ander in de tuin beland (na 75 meter werd het bereik slecht) en toen ik ergens ging vliegen waar er niks kon gebeuren had ik wederom dat die alleen maar van mij vandaag vloog.
Anyway, het gebeurt meer dan eens dat de Russen iets "oepsie" raken dat op het eerste oog niks te maken heeft met het primair uitschakelen van militaire doelwitten. Ik sluit ook niet meer uit dat er soldaten tussen zitten die criminele zaken doen. Je zou verwachten dat de Russische militaire politie hierop ingrijpt. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Dit zijn de super deluxe in Yelabuga gemaakte Geran 2 drones die zelfs een camera hebben nu om dat ding in real time te besturen.quote:Op zondag 7 september 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog de context. Wat voor drone was het? Waren deze nog goed te besturen en hadden deze geen andere target voor ogen? Kleine anekdote - voor wat het waard is - ik had onlangs nog voor 30 usd op alie of temu drone gekocht, die is 3 keer bij een ander in de tuin beland (na 75 meter werd het bereik slecht) en toen ik ergens ging vliegen waar er niks kon gebeuren had ik wederom dat die alleen maar van mij vandaag vloog.
Anyway, het gebeurt meer dan eens dat de Russen iets "oepsie" raken dat op het eerste oog niks te maken heeft met het primair uitschakelen van militaire doelwitten. Ik sluit ook niet meer uit dat er soldaten tussen zitten die criminele zaken doen. Je zou verwachten dat de Russische militaire politie hierop ingrijpt. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Ik weet nog hoe sommigen tekeer gingen tegen mij en tot aan Danny gingen klagen omdat ik die spastische reactie van Musk op de GOP winst als UI had gepload . Zie linksboven. Dus vandaar.quote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
Het nadeel van op vakantie zijn is dat je wel eens een mooie post mist. Zoals onderstaande:
[..]
*proest*
Ik ben niet thuis in alle soorten en maten wat er rondvliegt. Ik weet dat die glasvezel drones heel goed zijn en een betrouwbare besturing hebben.quote:Op zondag 7 september 2025 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zijn de super deluxe in Yelabuga gemaakte Geran 2 drones die zelfs een camera hebben nu om dat ding in real time te besturen.
Deze dingen hebben ondertussen een warhead van 100kg overigens. Bijna vergelijkbaar met sommige kruisraketten. Alleen kunnen ze er dus nu 800 soms per nacht van afschieten.
Gaat via vooraf bepaalde coordinaten via satelliet verbinding. Eventueel kan je de nieuwste varianten bijsturen van deze drones, maar heti s niet alsof deze 800 allemaal met de hand worden bestuurd.quote:Op zondag 7 september 2025 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in alle soorten en maten wat er rondvliegt. Ik weet dat die glasvezel drones heel goed zijn en een betrouwbare besturing hebben.
Maar is zo'n drone ook nog goed bestuurbaar als de operator deze bestuurt vanaf vermoedelijk Belarus?
Ah check, das wel een eerlijk antwoord.quote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat via vooraf bepaalde coordinaten via satelliet verbinding. Eventueel kan je de nieuwste varianten bijsturen van deze drones, maar heti s niet alsof deze 800 allemaal met de hand worden bestuurd.
Over het algemeen is dat satelliet signaal heel goed.
Zou wel een mooie doodstraf voor Putin zijn. Helemaal als ie niet meteen dood is en nog een paar dagen mag creperen..quote:Op zondag 7 september 2025 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Anti personeelsmijnen op burgerdoelen. De russen zijn echt onmensen.
Benieuwd hoe de liefhebbers van die onmensen er weer een twist aan gaan geven.
Vlindermijnen in kherson ja , de human safari genocide moet en zal daar doorgaan.quote:Op zondag 7 september 2025 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Anti personeelsmijnen op burgerdoelen. De russen zijn echt onmensen.
Benieuwd hoe de liefhebbers van die onmensen er weer een twist aan gaan geven.
Deze paarden zijn waarschijnlijk afstammelingen van Duitse paarden die betrokken waren bij Operatie Barbarossa.quote:Op zondag 7 september 2025 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
alles wat mooi is in Oekraine heeft niet het recht om te leven van de Russen.
Dit ja.quote:Op zondag 7 september 2025 20:38 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Elon Musk blijft zon bizar zielige en ellendige vent.
Dat was al vanaf dag n duidelijk..quote:Op zondag 7 september 2025 20:32 schreef halfway het volgende:
Het mag toch inmiddels wel duidelijk zijn dat de EU rechtstreeks in een conflict met Rusland en consorten komt, kwestie van tijd meer niet.
Er wordt een Oekraense vrouw vermoord, daar wordt (eindelijk) ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op zondag 7 september 2025 20:38 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Elon Musk blijft zon bizar zielige en ellendige vent.
Mensen op twitter die de oek vlag hebben doen dat vanwege de oorlog, niet vanwege dat ze fan van dat volk zijn ofzo.quote:Op zondag 7 september 2025 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt een Oekraense vrouw vermoord, daar wordt (eindelijk) ruchtbaarheid aan gegeven.
Dat lijkt mi toch gepast?
Klopt. Tenzij Rusland voor die tijd in elkaar stort. Dat heeft dan ook mijn voorkeur.quote:Op zondag 7 september 2025 20:32 schreef halfway het volgende:
Het mag toch inmiddels wel duidelijk zijn dat de EU rechtstreeks in een conflict met Rusland en consorten komt, kwestie van tijd meer niet.
Ik heb hier* wel iets gelezen over een 100kW laser voor NATO die volgens de advertentie, 20 drones/min (gedurende een korte tijd) kan neer halen. Bestel nu voor levering in 2028.quote:Op zondag 7 september 2025 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waren de Britten niet bezig met zo'n laservoertuig om drones neer te halen?
Staate vaag iets van bij.
Hij impliceert dat mensen die een Oekraiense vlag in hun bio hebben niets zeggen over het feit dat en donkere man een oekraiense vluchteling heeft vermoord in Amerika. Wat totaal uit zijn nek geluld is en dus dit feit misbruikt om Oekraieners aan te vallen (???) en wss democratne ofzo.quote:Op zondag 7 september 2025 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt een Oekraense vrouw vermoord, daar wordt (eindelijk) ruchtbaarheid aan gegeven.
Als je 1000 drones kunt afvuren dan kun je er ook 10.000 of 100.000 tegelijk. Dus hoe komen ze aan die spullen.quote:Op zondag 7 september 2025 21:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij Rusland voor die tijd in elkaar stort. Dat heeft dan ook mijn voorkeur.
Musk geeft geen neuk om dat meisje. Los daarvan is het wel bizar dat er geen media aandacht voor is.quote:Op zondag 7 september 2025 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ah op die manier.quote:Op zondag 7 september 2025 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij impliceert dat mensen die een Oekraiense vlag in hun bio hebben niets zeggen over het feit dat en donkere man een oekraiense vluchteling heeft vermoord in Amerika. Wat totaal uit zijn nek geluld is en dus dit feit misbruikt om Oekraieners aan te vallen (???) en wss democratne ofzo.
Ja, en de dader was een born and raised yank.quote:Op zondag 7 september 2025 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ah op die manier.
Ja het zou mij ook niets verbazen dat een deel van de diehard pro Oekrane achterban wel pal staat achter de massale asielmigratie en de gevolgen daarvan ontkennen.
quote:Op zondag 7 september 2025 22:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit enige ruggengraat getoond tegen Rusland. Verwacht er dus niks van.
Die hoek is inderdaad pijnlijk om naar te kijken. Gooien het net als met asiel puur op de emotie terwijl het juist in dit conflict zo zwart/wit is als maar kan zijn wanneer je het inhoudelijk op de feiten benadert.quote:Op zondag 7 september 2025 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ah op die manier.
Ja het zou mij ook niets verbazen dat een deel van de diehard pro Oekrane achterban wel pal staat achter de massale asielmigratie en de gevolgen daarvan ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |