Ik vind track limits nog iets treurigerquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft treurig "grind, de ultieme oplossing voor tracklimits"
Blijft beter dan een lap asfaltquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft treurig "grind, de ultieme oplossing voor tracklimits"
Dat vindt iedereen. Daarom zou je wel betere oplossingen verwachtenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind track limits nog iets treuriger
Zie je morgenquote:
Of ditquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon langs de hele baan omgekeerde spijkers laten uitsteken tegen de track limits.
na 5 minuten kijken ben je al helemaal tureluurs van die kleurtjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De echte oplossing voor track limits
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon langs de hele baan omgekeerde spijkers laten uitsteken tegen de track limits.
Serieus?quote:
Benieuwd welke straf.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:16 schreef Nizno het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 18:20, in relation to the
incident below:
McLaren Formula 1 Team
Document 12
Date 05 September 2025
Time 17:44
No / Driver 81 - Oscar Piastri
Reason Alleged breach of Article 12.2.1 i) of the FIA International Sporting Code and noncompliance with Race Director’s Event Notes (item 22.2, document 4) – Entering the
fast lane before the re-start of the session was confirmed.
Boete/waarschuwing teamquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd welke straf.
Niks geks dus, zoals verwacht.quote:
Dat denkt Ho-Pin Tungquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks geks dus, zoals verwacht.
Die denkt wel meerquote:
Die denkt net zo veel als de dag lang isquote:
Zeker. Maar gezien dat het training is zal het wel meevallen.quote:
Ik denk ook dat het gaat worden afgedaan met een boete en een tik op de vingers gezien het een training was.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Maar gezien dat het training is zal het wel meevallen.
quote:The Stewards reviewed positioning/marshalling system data, video and in-car video
evidence.
The driver of Car 5 approached a yellow flag zone before Turn 7 with Car 30 in front
of him driving at a significantly lower speed. The first yellow flag signal displayed was
on the driver’s right after Turn 6. At the time the yellow flag was displayed Car 5
already was in close proximity of Car 30. This resulted in Car 30 partially blocking the
driver's view of the yellow flag.
The Stewards determine that the driver of Car 5 did not have sufficient time to react
to the yellow flag before overtaking Car 30. Also taking into account that Car 5
reduced speed significantly after passing the first yellow flag and passed the site of
the incident causing the yellow flag at a slow speed, the Stewards decide that,
although technically a breach of the regulations occurred, no penalty needs to be
applied.
quote:Decision Competitor: Reprimand.
Reason The Stewards reviewed video and timing evidence.
Car 81 was released from its garage at 17:13.50 whereas the re-start of the session
was confirmed by Race Control on timing page 3 at 17:14.09, this clearly being in
breach of item 22.2 of the Race Director’s Event Notes.
The team admitted during the hearing that they made a mistake as they reacted to the
“track clear” message instead of reacting to the message indicating the re-start time
of the session.
The Stewards acknowledge that, in contrast to prior incidents of similar nature
happening in Qualifying, no significant sporting advantage could potentially be gained
as this happened in Free Practice and therefore consider a reprimand to the
competitor to be appropriate
McLaren, niet Piastri.quote:
Training is altijd minder zwaar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
McLaren komt er weer mee weg.
Grindhappen.quote:
Gtfo en neem een lsd pil.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De echte oplossing voor track limits
[ afbeelding ]
.2 is ook wat anders dan .7 of 0.9 die we eerder hebben gezien.quote:
Top juist dat grind.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind track limits nog iets treuriger
Het komt alleen constant op de baan, wat vandaag ook een sessie onderbreking tot gevolg had. Dat is weer wat minder handig.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Top juist dat grind.
Dan weet je dat je verkeerd zit.
Symbolisch weer dat juist de huistrolexmod weer precies de andere mening wil hebben.
Dat is dan wel typisch voor Monza, want op bijvoorbeeld Suzuka en Spa is dat geen issue en daar ligt ook overal grind.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het komt alleen constant op de baan, wat vandaag ook een sessie onderbreking tot gevolg had. Dat is weer wat minder handig.
Jammer dat je dan meteen een troll beschuldiging moet gooien.
Het gaat erom hoe dicht het bij de ideale lijn zit. In Suzuka heb je geen grind op de ideale lijn, maar wel daarbuiten. Zelfde voor Silverstone.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is dan wel typisch voor Monza, want op bijvoorbeeld Suzuka en Spa is dat geen issue en daar ligt ook overal grind.
We laten ons dan maar weer verrassenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
eens kijken welk team nu echt bovenaan staat
dat wordt vast een enorme verrassing![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
geen mods?
rellennnnn![]()
Iets met "dansende muizen op tafel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
We gaan het zienquote:
P2.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen zorgen, ik ben er gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ik mag toch hopen top 3quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones stapt van tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat deed Red Bull ook. Of ja, Maxquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal lopen de andere teams wel in op het snelste team. Nu loopt McL alleen maar uit gedurende het seizoen.
1 natuurlijkquote:
*sniper pakt*quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, doen de McL's niet mee?
Dat team moet gewoon aan (gebruikte) banden gelegd wordenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal lopen de andere teams wel in op het snelste team. Nu loopt McL alleen maar uit gedurende het seizoen.
Die zullen het wel weer begevenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, doen de McL's niet mee?
quote:
Soort Hamilton bij Ferrari.quote:
Gaat ie eindelijk een keer hard.quote:
Ik had blijkbaar volgens f1tv max aantal apparaten ofzo bereikt.quote:
Perez schoof echter in zowel 2022, 2023 als 2024 steeds iets verder naar achter naar mate het seizoen vorderde.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed Red Bull ook. Of ja, Max
Die Max toch.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar volgens f1tv max aantal apparaten ofzo bereikt.
Omdat Max bovennatuurlijk isquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez schoof echter in zowel 2022, 2023 als 2024 steeds iets verder naar achter naar mate het seizoen vorderde.
Die hards zijn zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
gat tussen soft medium en hard is erg klein
zijn eerste vliegende rondequote:Op zaterdag 6 september 2025 12:50 schreef -XOR- het volgende:
Valt toch tegen van VER, 4 tienden op softs op Yuki's hard tijd.
Het kan nog harder.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:50 schreef -XOR- het volgende:
Valt toch tegen van VER, 4 tienden op softs op Yuki's hard tijd.
Brandstof mee en motorstand kan oorzaak zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hards zijn zo gek nog niet.
Ook waar. Zie verschil tussen Max en Leclerc bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Brandstof mee en motorstand kan oorzaak zijn
Is ook een softie hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
ik zou me meer zorgen maken om een Russel die een 9de tijd neerzet op de softs
ik vind hem steeds minder qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook een softie hoor.
En een crappy S3.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:56 schreef greysbones het volgende:
Max zet hem even wat scherper
met gebruikte softs
Party mode on.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:58 schreef ZaZoe het volgende:
Topsnelheid bij Max stuk hoger dan gisteren
hij rookt ze een keer niet onder de auto wegquote:
Nu de McLarens.quote:
Mercedes lijkt een beetje afgehaakt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
ik zou me meer zorgen maken om een Russel die een 9de tijd neerzet op de softs
Ja, ging een beetje mis.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
Tow voor de bocht heeft weinig zin hé Max....
max vond hem een .....(dickhead denk ik)quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ging een beetje mis.
Was wel een beetje zijn eigen foutquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
max vond hem een .....(dickhead denk ik)
Behoorlijk.quote:
Krijgen de zandzakken niet los.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren blijft lang binnen.
Max staat ook al een hele poos binnenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren blijft lang binnen.
Wie weet. Kans is aanwezig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zou vandaag de 1.18,887 uit 2020 er aan kunnen gaan?
Allemaal de schuld van Zak Brownquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Krijgen de zandzakken niet los.
Wat een klootZak.quote:
jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zou vandaag de 1.18,887 uit 2020 er aan kunnen gaan?
En de pits in.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Max slechte sector 2, maar wel op gebruikt
Zou Zak de zak krijgen?quote:
Staan nu weer bovenaan,....Zo is er geen Zak meer aanquote:
Denk het ook. Plus ook door grind zag ik, denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:16 schreef greysbones het volgende:
even wat geprobeerd en nu zo nieuwe set eronder neem ik aan
Zak deed even in de zak blazen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Staan nu weer bovenaan,....Zo is er geen Zak meer aan
Verschil is ook klein, top 7 binnen 5 tienden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
vind het gat nog niet mega
max weer naar buiten
Als Yuki het idee heeft dat iemand hem in de weg zitquote:
Russell in dit geval.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Yuki het idee heeft dat iemand hem in de weg zit
dan is zijn ronde meteen ruk
auto ligt in ieder geval beter op de baanquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die 2e sector kan beter.
Ziet er ook stabieler uit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
auto ligt in ieder geval beter op de baan
orde hersteldquote:
Vanmiddag motor vol open voor een pole.quote:
En dan plof zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanmiddag motor vol open voor een pole.
Dat is voor zondagquote:
Grind bleef wel in de grindbak.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
Eén van de weinigen die grind happen deze training..
[ afbeelding ]
Lawson een beetje en degenen die bocht 1 afstakenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
Eén van de weinigen die grind happen deze training..
[ afbeelding ]
Iets dieper trappen.quote:
Die kan beter.quote:
liever voor Landoquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou mooi zijn als Verstappen, Leclerc en Russell zich voor Piastri weten te zetten.
16 uurquote:
Mwah, zou wel mooi zijn als Piastri wat voorsprong moet inleveren.quote:
Waarom per sé voor Lando eigenlijk 🤔quote:
Doe rustig aanquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:41 schreef vosss het volgende:
Ok ok bedankt. Ga ik nu nog ff 2 uurtjes op bed liggen.
Heb eigenlijk liever dat Lando dit weekend wint, als het een McLaren is, wordt het misschien nog enigszins spannend.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom per sé voor Lando eigenlijk 🤔
Piastri moet een keer uitvallen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat Lando dit weekend wint, als het een McLaren is, wordt het misschien nog enigszins spannend.
Helemaal waar maat.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat Lando dit weekend wint, als het een McLaren is, wordt het misschien nog enigszins spannend.
Dan zal de kwali wel tegen gaan vallen.quote:
Leclerc kan nog weleens voor een wereldwonder gaan zorgenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zal de kwali wel tegen gaan vallen.
Nou nou.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat dit de race is dat Lando en Piastri elkaar gaan uitschakelen.
Wat is eigenlijk je mening over crashverwensingen?quote:
Alleen staat dat er in dit geval nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je mening over crashverwensingen?
@Nattekatquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:15 schreef THEFXR het volgende:
Ferrari moet vanwege de race, de wageb weer hoog afstellen en de hoge motor mapping kan morgen voor een BBQ zorgen.
BBQquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:15 schreef THEFXR het volgende:
Ferrari moet vanwege de race, de wageb weer hoog afstellen en de hoge motor mapping kan morgen voor een BBQ zorgen.
neuhhhquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piastri moet een keer uitvallen.Of twee.
Je zou het er in kunnen lezenquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen staat dat er in dit geval niet
Klopt, er gaat zeker een race plaatsvinden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er gaat zeker wel wat gebeuren morgen. Kwalificatie wordt wel spannend al verwacht ik McLaren 1-2.
de frustratie van Norris kan daar voor zorgenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat dit de race is dat Lando en Piastri elkaar gaan uitschakelen.
Daar hoop je op?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
de frustratie van Norris kan daar voor zorgen
als Pia weer P1 pakt
Niet eens weggeweestquote:
quote:
Komt goed, succes en sterkte!quote:
Alles komt goed volgens de oogarts. Waarschijnlijk. Dus top.quote:
En die zal het weten!quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Alles komt goed volgens de oogarts. Waarschijnlijk. Dus top.
Jij niet alleenquote:
Uiteraard.quote:
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:02 schreef greysbones het volgende:
Ham kan de versnelling niet vinden?
eerste 30 seconden zijn voor Lewis.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, laat zien! Gas erop!
Gedurfd.quote:
@Nattekat meldt je eens!quote:
Hij heeft een katerquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Nattekat meldt je eens!
Volgens mij had ie vorige week zich afgemeld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Nattekat meldt je eens!
hij kan zich beter aanmeldenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij had ie vorige week zich afgemeld.
Ohw. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij had ie vorige week zich afgemeld.
Geeft ons wel de ruimte om een zaterdag over te slaanquote:
Nee, is te overbruggen.quote:
Oef.quote:
Kan ook niet anders.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze doen allemaal zo nog een run
VT3 anyone?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Hele veld op dit moment binnen 0.9 seconde
Kleine kans.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef pmponer het volgende:
Zou zo mooi zijn als Lewis hem op P1 zet
Zeker wetenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef pmponer het volgende:
heeft toch een grid penaltyquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef pmponer het volgende:
Klopt maar zou wel leuk zijn, ik ga er ook zeker niet van uit.quote:
weet ik , daarom kan je hem wel op p1 zetten toch? Of mag dat nietquote:
Met Leclerc op 1 is het feest groterquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Klopt maar zou wel leuk zijn, ik ga er ook zeker niet van uit.
Want als eerste vang je de meeste wind ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ocon wilde niet als eerste naar buiten
van mij mag jequote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
weet ik , daarom kan je hem wel op p1 zetten toch? Of mag dat niet
Jawel maar dan val je terugquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
weet ik , daarom kan je hem wel op p1 zetten toch? Of mag dat niet
French tactics.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want als eerste vang je de meeste wind ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |