Mwah, zou wel mooi zijn als Piastri wat voorsprong moet inleveren.quote:
Waarom per sé voor Lando eigenlijk 🤔quote:
Doe rustig aanquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:41 schreef vosss het volgende:
Ok ok bedankt. Ga ik nu nog ff 2 uurtjes op bed liggen.
Heb eigenlijk liever dat Lando dit weekend wint, als het een McLaren is, wordt het misschien nog enigszins spannend.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom per sé voor Lando eigenlijk 🤔
Piastri moet een keer uitvallen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat Lando dit weekend wint, als het een McLaren is, wordt het misschien nog enigszins spannend.
Helemaal waar maat.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat Lando dit weekend wint, als het een McLaren is, wordt het misschien nog enigszins spannend.
Dan zal de kwali wel tegen gaan vallen.quote:
Leclerc kan nog weleens voor een wereldwonder gaan zorgenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zal de kwali wel tegen gaan vallen.
Nou nou.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat dit de race is dat Lando en Piastri elkaar gaan uitschakelen.
Wat is eigenlijk je mening over crashverwensingen?quote:
Alleen staat dat er in dit geval nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je mening over crashverwensingen?
@Nattekatquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:15 schreef THEFXR het volgende:
Ferrari moet vanwege de race, de wageb weer hoog afstellen en de hoge motor mapping kan morgen voor een BBQ zorgen.
BBQquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:15 schreef THEFXR het volgende:
Ferrari moet vanwege de race, de wageb weer hoog afstellen en de hoge motor mapping kan morgen voor een BBQ zorgen.
neuhhhquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piastri moet een keer uitvallen.Of twee.
Je zou het er in kunnen lezenquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen staat dat er in dit geval niet
Klopt, er gaat zeker een race plaatsvinden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er gaat zeker wel wat gebeuren morgen. Kwalificatie wordt wel spannend al verwacht ik McLaren 1-2.
de frustratie van Norris kan daar voor zorgenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat dit de race is dat Lando en Piastri elkaar gaan uitschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |