@Nattekat meldt je eens!quote:
Hij heeft een katerquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Nattekat meldt je eens!
Volgens mij had ie vorige week zich afgemeld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Nattekat meldt je eens!
hij kan zich beter aanmeldenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij had ie vorige week zich afgemeld.
Ohw. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij had ie vorige week zich afgemeld.
Geeft ons wel de ruimte om een zaterdag over te slaanquote:
maar geen enorm gatquote:
Nee, is te overbruggen.quote:
Oef.quote:
Kan ook niet anders.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze doen allemaal zo nog een run
VT3 anyone?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Hele veld op dit moment binnen 0.9 seconde
Kleine kans.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef pmponer het volgende:
Zou zo mooi zijn als Lewis hem op P1 zet
Zeker wetenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef pmponer het volgende:
heeft toch een grid penaltyquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef pmponer het volgende:
Klopt maar zou wel leuk zijn, ik ga er ook zeker niet van uit.quote:
weet ik , daarom kan je hem wel op p1 zetten toch? Of mag dat nietquote:
Met Leclerc op 1 is het feest groterquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Klopt maar zou wel leuk zijn, ik ga er ook zeker niet van uit.
Want als eerste vang je de meeste wind ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ocon wilde niet als eerste naar buiten
van mij mag jequote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
weet ik , daarom kan je hem wel op p1 zetten toch? Of mag dat niet
Jawel maar dan val je terugquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
weet ik , daarom kan je hem wel op p1 zetten toch? Of mag dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |