SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou mooi weer zijn vandaag![]()
Ineens donker. Flinke regen. En een paar serieuze donderklappen
Hier ook.quote:
Is misschien best een aardig mensquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe schuin bovenbuurvrouw is weer aan het klussen. Zal ik heen lopen om mezelf voor te stellen?
Het kan sowieso nooit erger zijn dan mijn directe bovenbuurvrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is misschien best een aardig mens
Misschien heb je dit al wel maar zo niet.. als je de ruimte hebt is een kast voor je LEGO ook wel tof.quote:
Vergeet niet om een zelfgebakken appeltaart mee te nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe schuin bovenbuurvrouw is weer aan het klussen. Zal ik heen lopen om mezelf voor te stellen?
Valt tegen hoor, ik heb gewoon open kasten. Veel mensen met LEGO trouwens.quote:
Na neequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet om een zelfgebakken appeltaart mee te nemen.
Heb ik,quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien heb je dit al wel maar zo niet.. als je de ruimte hebt is een kast voor je LEGO ook wel tof.
Ambar is toch om op te eten?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteAmbar is hier.
Helemaal nat geregend en nu zit ik in pyjama, maar de snacks zijn op
Bestellen bij Flinkquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteAmbar is hier.
Zitten de planken verkeerd om in de kast?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik,
ik moet het nog beter indelen en ik heb nog niet alles uitgepakt volgens mij
[ afbeelding ]
Lichtinval is een beetje ruk tbh
Zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zitten de planken verkeerd om in de kast?
De niet geverfde kant moet niet zichtbaar zijn.
Ik heb iets te vaak Billy kasten in elkaar gezetquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja![]()
![]()
Straks maar kijken en aanpassen..
Âmbar is niet van chocoladequote:
Die hebben we nietquote:
Aah nicequote:Op vrijdag 5 september 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik,
ik moet het nog beter indelen en ik heb nog niet alles uitgepakt volgens mij
[ afbeelding ]
Lichtinval is een beetje ruk tbh
Oh hey scherp van je.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zitten de planken verkeerd om in de kast?
De niet geverfde kant moet niet zichtbaar zijn.
Note 4 myself. Wel eerst de kast leegruimen. Nu moet ik ook nog reparatiewerkzaamheden uitvoeren..quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb iets te vaak Billy kasten in elkaar gezet
Er is helaas wat gesneuveld door de verhuizing en ik kom misschien nog wat tegen bij het uitpakken...quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
@:Bomenverzameling ik zie wel heel weinig echte LEGO, niet dat dat uitmaakt maar ik dacht dat je meer van LEGO zelf had? Ik zie niks van Harry Potter bijv.
Ja LEGO en verhuizen is wel een dingetje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is helaas wat gesneuveld door de verhuizing en ik kom misschien nog wat tegen bij het uitpakken...
Geen idee. Ik heb hem gekregen van de oude woonbegeleiding, stond in een centrale ruimte. Die zou anders toch naar een kringloop gaan...quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Zo'n kast moet ik eigenlijk ook hebben voor in de woonkamer. Kan je de planken ook ophangen zoals je zelf wil? En is die überhaupt nog te koop.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Zo'n kast moet ik eigenlijk ook hebben voor in de woonkamer. Kan je de planken ook ophangen zoals je zelf wil? En is die überhaupt nog te koop.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteAmbar is hier.
Hoe heet die?quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Extra planken kan je ook kopen.
Billy kast van de ikea.quote:
Die valt hier!quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Terror noodbui des doods scheert net bovenlangs. Alleen wat gerommel in de verte.
Ik zei toch al als je het gewoon uitlegd dan hoef je je echt niet druk te maken dat ze achter jou spullen aan gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ja hoor. Daar stond de deurwaarder aan de beneden deur. Gelukkig geloofde hij mij dat de persoon die hij zocht hier niet meer woonde, maar wel nog ingeschreven staat..
mannenprobleemquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
@:dud0r wat is er in Utrecht aan de hand?
Grip 1 en mega veel politie
Er is een Verdachte situatie.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
quote:
Lekker gassen!quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gasfornuis werkt ook. Ik kan zo lekker kokkerellen
quote:
Ik ook. Oude huis op gas en nu inductie. Was wel even wennenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatste jaren kookte ik elektrisch of keramisch of whatever maar geen gas. Maar ik heb wel vroeger thuis leren koken via een gasfornuis..
Ik moet ook nog wennen aan inductie. Hiervoor gas.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Oude huis op gas en nu inductie. Was wel even wennen
Denk dat de plaat te klein is, of de pannen te grootquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wennen aan inductie. Hiervoor gas.
Voor grote pannen heb ik van die dingen die je over je plaat legt om een groter oppervlak te verwarmen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk dat de plaat te klein is, of de pannen te groot
Voorgerecht?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een wrap lamsdöner en een spicy chickenburger op
Ja, vlamverdeler maar dan andersquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor grote pannen heb ik van die dingen die je over je plaat legt om een groter oppervlak te verwarmen.
Goede inductieplaat heeft een brede zone waar een grote rechthoekige pan op kan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor grote pannen heb ik van die dingen die je over je plaat legt om een groter oppervlak te verwarmen.
Maar jij eet ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik nooit van die grote pannen dus ik zie geen problemen
Iets met verdachte situatie. Ik was het niet want ik was op kantoorquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
Hier zo friet met curry, saté en speklapjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat was prima te eten..
Kieeep met champignons en uien..
Ik denk dat ik morgen voor friet ga. Airfryer zit nu nog in een doos....quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zo friet met curry, saté en speklapjes
Goed idee. Lastig als ie nog in de doos zitquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen voor friet ga. Airfryer zit nu nog in een doos....
Die kan je niet binnen 24 uur uit de doos halen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen voor friet ga. Airfryer zit nu nog in een doos....
Doe maar gezond!quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
worteltjes met doperwten en vis.
spruitjes met schnitzel en pepersausquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gegrilde paprika en courgette, aardappeltjes en visquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben je al een beetje gesetteld bosje?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerste kookpoging in de nieuwe keuken?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jawel, Maar ik moet dan ook nog eerst snack en friet halen, want die heb ik nu even niet in huisquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kan je niet binnen 24 uur uit de doos halen?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste kookpoging in de nieuwe keuken?
Ja redelijk. Ik moet nog veel dozen uitpakken, maar daar gaat de begeleiding vanaf maandag (want die hebben nu ook weekend) mee helpen, maar ik probeer eerst zoveel mogelijk zelf en er is al redelijk wat uitgepakt. Lego staat al in een kast, maar die moet ik opnieuw inrichten want ik heb de plankjes verkeerd om in de kast gestoptquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld bosje?
uiteraardquote:
En regelmatig nat spuiten toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Moss art gekregen, moet je aan de muur hangen![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, moet even opzoeken hoe dit onderhouden moet worden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En regelmatig nat spuiten toch?
Ik zie iemand die aan het rennen isquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Moss art gekregen, moet je aan de muur hangen![]()
[ afbeelding ]
Knuffel helpt niet zeker?quote:
Ik dacht dat je daar juist blij van werdquote:
Waarschijnlijk is die al weer opquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar juist blij van werd
Ja daar zou ik ook chagrijnig van wordenquote:
quote:
Chocola is duur tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar juist blij van werd
Alles is duur tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chocola is duur tegenwoordig
wat kost de saffraan?quote:
450quote:
Mijn moeder zit gewoon hier op de bankquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Behalve je moeder achter het station
THAT'S AMAZINGquote:
Het was een slechte grap.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder zit gewoon hier op de bank
Johquote:
Vooral heel goedkoop.quote:
Dat kan nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral heel goedkoop.
quote:
CHEAPCEPTION.quote:
als je op een krant gaat staan ben je gewoon op ons niveauquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn niveau van vandaag
Regelmatig natspuiten, wij hadden op kantoor van die tussenwandjes met zulke mos maar ze vergaten dat telkens water te geven. Was dan eens in de zoveel tijd helemaal uitgedroogd dat het helemaal uit elkaar brokkelde als je het aanraakte, geeft best een zooiquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, moet even opzoeken hoe dit onderhouden moet worden.
Ik heb hier alleen de regionale weekkrantquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je op een krant gaat staan ben je gewoon op ons niveau
De zaterdagskrant van morgen is wel de dikste van de weekquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je op een krant gaat staan ben je gewoon op ons niveau
Ik dacht dat ze juist geen water hoefden. Als ze maar niet vol in de zon staan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regelmatig natspuiten, wij hadden op kantoor van die tussenwandjes met zulke mos maar ze vergaten dat telkens water te geven. Was dan eens in de zoveel tijd helemaal uitgedroogd dat het helemaal uit elkaar brokkelde als je het aanraakte, geeft best een zooi
Beetje goedkoop hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn niveau van vandaag
Ik ben skeer, heb het geld nodig voor mijn wensenlijstjequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje goedkoop hoor.
Kan ook zijn omdat de luchtkwaliteit op kantoor zo dramatisch slecht was dat de mos het ook opgaf, maar eens in de zoveel tijd met een plantenspuit op los gaan wil wel helpenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist geen water hoefden. Als ze maar niet vol in de zon staan.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje goedkoop hoor.
quote:
quote:
Zeker recht onder de aircoquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat de luchtkwaliteit op kantoor zo dramatisch slecht was dat de mos het ook opgaf, maar eens in de zoveel tijd met een plantenspuit op los gaan wil wel helpen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist geen water hoefden. Als ze maar niet vol in de zon staan.
Of wellicht andere luchtvochtigheid op kantoor? Als dat met airco omlaag wordt gegooid..quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat de luchtkwaliteit op kantoor zo dramatisch slecht was dat de mos het ook opgaf, maar eens in de zoveel tijd met een plantenspuit op los gaan wil wel helpen
Dat was nog niet eens het grootste probleemquote:
Ja ja, wijsneusquote:
What has been seen..quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie iemand die aan het rennen is
Sorryquote:
amazon wishlist maken en de link overal neerplempen. doen fluflu's ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben skeer, heb het geld nodig voor mijn wensenlijstje
heb je stil gezeten?quote:
Wow.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
amazon wishlist maken en de link overal neerplempen. doen fluflu's ook
zag laatst een moeder die het leven/werk van de hulphond deelde die werkte voor haar zoons diabetes.
moeder had blijkbaar ook een whislist... allemaal lego voor de zoon, snacks met zo weinig mogelijk koolhydraten en speeltjes voor de hond...
als je zag wat daar per maand (minimaal maandelijks deden ze een unboxing) binnen kwam.... krijg je het schaamrood van op de kaken
Luchtkwaliteit was er zo belabberd dat we ter 'compensatie' een dag meer thuis mochten werken en we hebben ook de arbodienst er op afgestuurdquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Of wellicht andere luchtvochtigheid op kantoor? Als dat met airco omlaag wordt gegooid..
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit was er zo belabberd dat we ter 'compensatie' een dag meer thuis mochten werken en we hebben ook de arbodienst er op afgestuurd
Moet je wel zorgen dat je een bepaald soort 'gunfactor' hebtquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
amazon wishlist maken en de link overal neerplempen. doen fluflu's ook
zag laatst een moeder die het leven/werk van de hulphond deelde die werkte voor haar zoons diabetes.
moeder had blijkbaar ook een whislist... allemaal lego voor de zoon, snacks met zo weinig mogelijk koolhydraten en speeltjes voor de hond...
als je zag wat daar per maand (minimaal maandelijks deden ze een unboxing) binnen kwam.... krijg je het schaamrood van op de kaken
ambarquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je een bepaald soort 'gunfactor' hebt
Ehw.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
in de categorie waarom zou je dat doen.
het bakje viel waar ik de velletjes van de knoflook de hele tijd in mik, nu stinkt de grond ook
Sambal bij?quote:
Kun je nog wel weg daar? https://www.bndestem.nl/b(...)in-zeeland~a03aef25/quote:
Ga je nu zeggen dat ik en Âmbar geen gunfactor hebben?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je een bepaald soort 'gunfactor' hebt
Flinke klap idd.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nog wel weg daar? https://www.bndestem.nl/b(...)in-zeeland~a03aef25/
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe met zijn boekje gaat wapperenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik en Âmbar geen gunfactor hebben?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit was er zo belabberd dat we ter 'compensatie' een dag meer thuis mochten werken en we hebben ook de arbodienst er op afgestuurd
Het zal wel de beste babi pangang zijn die je ooit zou kunnen etenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe mijn zijn boekje gaat wapperen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zal wel de beste babi pangang zijn die je ooit zou kunnen eten
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe met zijn boekje gaat wapperen
ik moest kloppen want de bel deed het nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
https://112ede.nl/auto-crasht-gebouw-binnen
The fuck
Ja een terras een 'tuinkamer' noemenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
The fuck
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.
Dan mag en kan je het lekker vol gooien met tegels, meubels en buitenkeukenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een terras een 'tuinkamer' noemen
Die wilde nog even snel een aanbieding scoren denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
The fuck
Kreeg je toen gelijk honger?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.
En dan de drainage negeren zodat je bij elke bui kunt klagen over de plassenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag en kan je het lekker vol gooien met tegels, meubels en buitenkeuken
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nog wel weg daar? https://www.bndestem.nl/b(...)in-zeeland~a03aef25/
En vergeet de hitte niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de drainage negeren zodat je bij elke bui kunt klagen over de plassen
Die buschauffeur ook nietquote:
moet je even nattekat vragen of je zijn lampje mag lenenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt wel december zo vroeg als het alweer donker wordt. Tering hee @:Haags
Because we are rock hard.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
What are men compared to rocks and mountains?
maandagochtend is het moppenuurtje toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
What are men compared to rocks and mountains?
Niet gezien of gelezenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik citeer slechts epische quotes uit Pride and prejudice
Wie ben jij? Dit en hekel aan mijn hond. Zo wordt het nooit wat tussen onsquote:
Ja en jij haat mannen, dus was sowieso al een lastig gevalletjequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie ben jij? Dit en hekel aan mijn hond. Zo wordt het nooit wat tussen ons
Jammer wel hoor dat je ook geen moeite doetquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jij haat mannen, dus was sowieso al een lastig gevalletje
quote:
Correct.quote:
en tevens juistquote:
Gewoon hard to getquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer wel hoor dat je ook geen moeite doet
quote:
quote:
wat zeg je?quote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel ieni is een lastig gevalletje
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel ieni is een lastig gevalletje
Uhuh..quote:
IK VERSTA JE NIET WAT ZEG JEquote:
*Lacht ongemakkelijkquote:
*kijkt afkeurend*quote:
Putjes? Ben je zo oud dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Kan ik hier ook putjes scoren
Tikfoutquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Putjes? Ben je zo oud dan?
Daar begint het meequote:
Je schrijft typtyfus verkeerdquote:
Uhu, niet bestquote:
Jezelf wrappen zodat je rug goed stevig zit ingepaktquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, niet best![]()
Net ook al last van de rug tijdens hetgeen op mijn naam slaat.
Zou zomaar kunnen helpenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf wrappen zodat je rug goed stevig zit ingepakt
Ja, morgen naar Leeuwarden voor een meet (geen FOK meet)quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Wandelenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Hobbymeet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, morgen naar Leeuwarden voor een meet (geen FOK meet)
Kippengaas voor de ramen gespijkerd?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
sjow, geen vampier die hier binnen komt aankomende nacht
6 bollen knoflook verpulverdquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kippengaas voor de ramen gespijkerd?
Mooie voorraadquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooie voorraad![]()
Althans, ik ga ervan uit dat het voor meerdere gerechten is en niet voor één...
fitness morgen en zondag F1 kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Ohja dat zou ik ook nog doen met mijn knoflookquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
nee idd, in een diepvrieszak, dun uit 'gerold' (gewoon met de handjes) en in de vriesdiep.
had er eigenlijk geen zin in, maar ik ken mezelf, als ik het niet meteen doe heb ik straks allemaal groene uitlopers en dan zijn ze niet zo lekker meerquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat zou ik ook nog doen met mijn knoflook
Van xe week maar even kijken of ik daar pif voor heb
ik heb een bakje waar ik ze volgende week in doe, mooie hapklare brokjes.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet dan gewoon dat ik het dan in de vriezer zou hebben
was je gebeld dat er 1 zou komen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
sjow, geen vampier die hier binnen komt aankomende nacht
Ja gewoon die plakkaat in stukjes brekenquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een bakje waar ik ze volgende week in doe, mooie hapklare brokjes.
en die brokjes zijn nog makkelijk evt iets kleiner te maken
Zo'n glittergaypier.quote:
Gewoon snoeihard op de rand van het keukenblad aan stukken slaanquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gewoon die plakkaat in stukjes breken
Ik ga me morgen volvreten met bittergarnituur.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:21 schreef Koen66 het volgende:
morgen nog maar een keer de fik in de BBQ
ik zal jou snoeihard op de rand van je keukenblad slaanquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard op de rand van het keukenblad aan stukken slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@bitterbalquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ga me morgen volvreten met bittergarnituur.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ga me morgen volvreten met bittergarnituur.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal jou snoeihard op de rand van je keukenblad slaanBoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ik
Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal jou snoeihard op de rand van je keukenblad slaanNou nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Even je agressie erop botvierenquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard op de rand van het keukenblad aan stukken slaan
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even je agressie erop botvieren
Denk dat niet helpt gezien keuken daarna onder de knoflook zitquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even je agressie erop botvieren
Knoklookquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat niet helpt gezien keuken daarna onder de knoflook zit
knokloofquote:
Knoklove!quote:
Maar dat is goed tegrn vampiersquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat niet helpt gezien keuken daarna onder de knoflook zit
Gelukkig is het casual. Met 750 euro kaarten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Potje casual Commander. Eentje zoekt even een Cradle op.
@:dud0r snapt mij wel.
Owjaquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is goed tegrn vampiers
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
OwjaMisschien ook wel tegen die kleine genaamd muggen...
neefjes of van die inieminiekleinekutvliegjes?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
OwjaMisschien ook wel tegen die kleine genaamd muggen...
neefjes?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
neefjes of van die inieminiekleinekutvliegjes?
ja zo noemen we hier in het noorden die ellendige stekende kutbeesten die ook zo lekker rond je oor zoemtquote:
waarom geen nichtjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zo noemen we hier in het noorden die ellendige stekende kutbeesten die ook zo lekker rond je oor zoemt
weet ik veel. ik heb die term niet bedachtquote:
Neefjes. Al zijn die kleine vliegjes ook erg irritant.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
neefjes of van die inieminiekleinekutvliegjes?
zou bijna uit gaan testen door de hor open te doen aankomende nacht... maar nee.... geen zin om t risico te nemenquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Neefjes. Al zijn die kleine vliegjes ook erg irritant.
Sommige zeggen dat het werkt, anderen ontkennen het. Ik heb het nog niet getest, horren doen idd prima hun werk. Al lukt het ze soms door de schuifdeur mee naar binnen te gaan, helaas.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou bijna uit gaan testen door de hor open te doen aankomende nacht... maar nee.... geen zin om t risico te nemen
had er laatst 1 binnen, geen idee hoe, kwam er pas achter op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sommige zeggen dat het werkt, anderen ontkennen het. Ik heb het nog niet getest, horren doen idd prima hun werk. Al lukt het ze soms door de schuifdeur mee naar binnen te gaan, helaas.
ook gezelligquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:44 schreef Koen66 het volgende:
wij hadden dit jaar een keer een bromvliegenplaag
je nieuwe stekkie even goed uit testen.quote:
De slaapkamer is hun favoriete plek, want slachtoffers. Wij hebben ook ventilator aan maar ben vannacht toch weer geprikt, naast de bulten die ik al had. En dat gezoem jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
had er laatst 1 binnen, geen idee hoe, kwam er pas achter op de slaapkamer.
Gelukkig werkt een ventilator goed genoeg om ze niet in de buurt van mijn oren te hebben
Je zou dan maar geen horren hebben en de ramen open...quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:44 schreef Koen66 het volgende:
wij hadden dit jaar een keer een bromvliegenplaag
de prikken vind ik het minst erge. het geluid... daarom staat de ventilator ook precies zo dat ik geen stijve nek krijg maar er ook geen zoemer bij mn oren wenst te komen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De slaapkamer is hun favoriete plek, want slachtoffers. Wij hebben ook ventilator aan maar ben vannacht toch weer geprikt, naast de bulten die ik al had. En dat gezoem ja
das geen radiozenderquote:
overal horrenquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je zou dan maar geen horren hebben en de ramen open...
Ja, werkt slaapverstorend. En als ik dan opsta en lamp aan doe natuurlijk nergens te vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
de prikken vind ik het minst erge. het geluid... daarom staat de ventilator ook precies zo dat ik geen stijve nek krijg maar er ook geen zoemer bij mn oren wenst te komen.
Je had ze al binnen? Dacht dat de plaag van buitenaf kwam...quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overal horren
Vermoed eitjes in de afzuig ofzo
Ik heb ontdekt dat ik ze sneller spot met de zaklamp van mijn mobiel. Dus verder geen lamp aan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, werkt slaapverstorend. En als ik dan opsta en lamp aan doe natuurlijk nergens te vinden.
Net nog één gemept die voor mijn scherm langs vloog. Weer een zoemende prikker minder
zaten er soms zoveel, kan me niet voorstellen dat ze via de deur binnengekomen warenquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je had ze al binnen? Dacht dat de plaag van buitenaf kwam...
Zal volgende keer proberen, misschien wel zo want ik ga richting bed.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik ze sneller spot met de zaklamp van mijn mobiel. Dus verder geen lamp aan.
En dan met de elektrische vliegenmepper aan de gang
Alleen was dit geen succes. De kop van de douchekop is zo gaar, dat ie er steeds af valt als er een beetje water door heen komt..quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je nieuwe stekkie even goed uit testen.
allemaal keurig in de rij. wachtend tot de deur even open is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaten er soms zoveel, kan me niet voorstellen dat ze via de deur binnengekomen waren
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen was dit geen succes. De kop van de douchekop is zo gaar, dat ie er steeds af valt als er een beetje water door heen komt..
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen was dit geen succes. De kop van de douchekop is zo gaar, dat ie er steeds af valt als er een beetje water door heen komt..
Hebben ze die niet bij de action?quote:
geen idee, maar als je er voor een paar dagen 1 gaat kopen kun je net zo goed 1 bij de gamma halen en de bon inleveren dat zij maar gewoon jou het geld gevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij de action?
Al houdt ie het maar een paar dagen vol. In principe moet de begeleiding voor vervanging zorgen...
Ik zit al lekker lui bij Bol.com te kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, maar als je er voor een paar dagen 1 gaat kopen kun je net zo goed 1 bij de gamma halen en de bon inleveren dat zij maar gewoon jou het geld geven
Of anders een washand gebruiken dit weekend en bij de wasbak gaan staan.
kerelquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Een zin is een combinatie van woorden, verbonden volgens grammaticale regels, die een complete, begrijpelijke gedachte uitdrukt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga zo vlinder knuffelen, dus ja
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga zo vlinder knuffelen, dus ja
even de LTVDK's aan Ama voeren... rauwquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een zin is een combinatie van woorden, verbonden volgens grammaticale regels, die een complete, begrijpelijke gedachte uitdrukt.
Verder had ie ook een Urza's Saga. En nog wat secret lair kaarten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig is het casual. Met 750 euro kaarten.
Ik trok vanmiddag een chaos emerald uit m'n sonic secret lair
Zitten allemaal stukjes metaal en plastic tussen, dat ga je toch niet voerenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de LTVDK's aan Ama voeren... rauw
Wie heeft er geen urza saga tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder had ie ook een Urza's Saga. En nog wat secret lair kaarten.
Ik?quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er geen urza saga tegenwoordig
Ik. Had ik destijds verkocht.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een wat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal wel iets te eten zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |