Je schrijft typtyfus verkeerdquote:
Jezelf wrappen zodat je rug goed stevig zit ingepaktquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, niet best![]()
Net ook al last van de rug tijdens hetgeen op mijn naam slaat.
Zou zomaar kunnen helpenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf wrappen zodat je rug goed stevig zit ingepakt
Ja, morgen naar Leeuwarden voor een meet (geen FOK meet)quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Wandelenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Hobbymeet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, morgen naar Leeuwarden voor een meet (geen FOK meet)
Kippengaas voor de ramen gespijkerd?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
sjow, geen vampier die hier binnen komt aankomende nacht
6 bollen knoflook verpulverdquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kippengaas voor de ramen gespijkerd?
Mooie voorraadquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooie voorraad![]()
Althans, ik ga ervan uit dat het voor meerdere gerechten is en niet voor één...
fitness morgen en zondag F1 kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Ohja dat zou ik ook nog doen met mijn knoflookquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
nee idd, in een diepvrieszak, dun uit 'gerold' (gewoon met de handjes) en in de vriesdiep.
had er eigenlijk geen zin in, maar ik ken mezelf, als ik het niet meteen doe heb ik straks allemaal groene uitlopers en dan zijn ze niet zo lekker meerquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat zou ik ook nog doen met mijn knoflook
Van xe week maar even kijken of ik daar pif voor heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |