quote:
Chocola is duur tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar juist blij van werd
Alles is duur tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chocola is duur tegenwoordig
wat kost de saffraan?quote:
450quote:
Mijn moeder zit gewoon hier op de bankquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Behalve je moeder achter het station
THAT'S AMAZINGquote:
Het was een slechte grap.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder zit gewoon hier op de bank
Johquote:
Vooral heel goedkoop.quote:
Dat kan nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral heel goedkoop.
quote:
CHEAPCEPTION.quote:
als je op een krant gaat staan ben je gewoon op ons niveauquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn niveau van vandaag
Regelmatig natspuiten, wij hadden op kantoor van die tussenwandjes met zulke mos maar ze vergaten dat telkens water te geven. Was dan eens in de zoveel tijd helemaal uitgedroogd dat het helemaal uit elkaar brokkelde als je het aanraakte, geeft best een zooiquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, moet even opzoeken hoe dit onderhouden moet worden.
Ik heb hier alleen de regionale weekkrantquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je op een krant gaat staan ben je gewoon op ons niveau
De zaterdagskrant van morgen is wel de dikste van de weekquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je op een krant gaat staan ben je gewoon op ons niveau
Ik dacht dat ze juist geen water hoefden. Als ze maar niet vol in de zon staan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regelmatig natspuiten, wij hadden op kantoor van die tussenwandjes met zulke mos maar ze vergaten dat telkens water te geven. Was dan eens in de zoveel tijd helemaal uitgedroogd dat het helemaal uit elkaar brokkelde als je het aanraakte, geeft best een zooi
Beetje goedkoop hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn niveau van vandaag
Ik ben skeer, heb het geld nodig voor mijn wensenlijstjequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje goedkoop hoor.
Kan ook zijn omdat de luchtkwaliteit op kantoor zo dramatisch slecht was dat de mos het ook opgaf, maar eens in de zoveel tijd met een plantenspuit op los gaan wil wel helpenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist geen water hoefden. Als ze maar niet vol in de zon staan.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje goedkoop hoor.
quote:
quote:
Zeker recht onder de aircoquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat de luchtkwaliteit op kantoor zo dramatisch slecht was dat de mos het ook opgaf, maar eens in de zoveel tijd met een plantenspuit op los gaan wil wel helpen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist geen water hoefden. Als ze maar niet vol in de zon staan.
Of wellicht andere luchtvochtigheid op kantoor? Als dat met airco omlaag wordt gegooid..quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat de luchtkwaliteit op kantoor zo dramatisch slecht was dat de mos het ook opgaf, maar eens in de zoveel tijd met een plantenspuit op los gaan wil wel helpen
Dat was nog niet eens het grootste probleemquote:
Ja ja, wijsneusquote:
What has been seen..quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie iemand die aan het rennen is
Sorryquote:
amazon wishlist maken en de link overal neerplempen. doen fluflu's ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben skeer, heb het geld nodig voor mijn wensenlijstje
heb je stil gezeten?quote:
Wow.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
amazon wishlist maken en de link overal neerplempen. doen fluflu's ook
zag laatst een moeder die het leven/werk van de hulphond deelde die werkte voor haar zoons diabetes.
moeder had blijkbaar ook een whislist... allemaal lego voor de zoon, snacks met zo weinig mogelijk koolhydraten en speeltjes voor de hond...
als je zag wat daar per maand (minimaal maandelijks deden ze een unboxing) binnen kwam.... krijg je het schaamrood van op de kaken
Luchtkwaliteit was er zo belabberd dat we ter 'compensatie' een dag meer thuis mochten werken en we hebben ook de arbodienst er op afgestuurdquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Of wellicht andere luchtvochtigheid op kantoor? Als dat met airco omlaag wordt gegooid..
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit was er zo belabberd dat we ter 'compensatie' een dag meer thuis mochten werken en we hebben ook de arbodienst er op afgestuurd
Moet je wel zorgen dat je een bepaald soort 'gunfactor' hebtquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
amazon wishlist maken en de link overal neerplempen. doen fluflu's ook
zag laatst een moeder die het leven/werk van de hulphond deelde die werkte voor haar zoons diabetes.
moeder had blijkbaar ook een whislist... allemaal lego voor de zoon, snacks met zo weinig mogelijk koolhydraten en speeltjes voor de hond...
als je zag wat daar per maand (minimaal maandelijks deden ze een unboxing) binnen kwam.... krijg je het schaamrood van op de kaken
ambarquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je een bepaald soort 'gunfactor' hebt
Ehw.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
in de categorie waarom zou je dat doen.
het bakje viel waar ik de velletjes van de knoflook de hele tijd in mik, nu stinkt de grond ook
Sambal bij?quote:
Kun je nog wel weg daar? https://www.bndestem.nl/b(...)in-zeeland~a03aef25/quote:
Ga je nu zeggen dat ik en Âmbar geen gunfactor hebben?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je een bepaald soort 'gunfactor' hebt
Flinke klap idd.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nog wel weg daar? https://www.bndestem.nl/b(...)in-zeeland~a03aef25/
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe met zijn boekje gaat wapperenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik en Âmbar geen gunfactor hebben?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit was er zo belabberd dat we ter 'compensatie' een dag meer thuis mochten werken en we hebben ook de arbodienst er op afgestuurd
Het zal wel de beste babi pangang zijn die je ooit zou kunnen etenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe mijn zijn boekje gaat wapperen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zal wel de beste babi pangang zijn die je ooit zou kunnen eten
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe met zijn boekje gaat wapperen
ik moest kloppen want de bel deed het nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
https://112ede.nl/auto-crasht-gebouw-binnen
The fuck
Ja een terras een 'tuinkamer' noemenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
The fuck
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.
Dan mag en kan je het lekker vol gooien met tegels, meubels en buitenkeukenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een terras een 'tuinkamer' noemen
Die wilde nog even snel een aanbieding scoren denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
The fuck
Kreeg je toen gelijk honger?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.
En dan de drainage negeren zodat je bij elke bui kunt klagen over de plassenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag en kan je het lekker vol gooien met tegels, meubels en buitenkeuken
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nog wel weg daar? https://www.bndestem.nl/b(...)in-zeeland~a03aef25/
En vergeet de hitte niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de drainage negeren zodat je bij elke bui kunt klagen over de plassen
Die buschauffeur ook nietquote:
moet je even nattekat vragen of je zijn lampje mag lenenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt wel december zo vroeg als het alweer donker wordt. Tering hee @:Haags
Because we are rock hard.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
What are men compared to rocks and mountains?
maandagochtend is het moppenuurtje toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
What are men compared to rocks and mountains?
Niet gezien of gelezenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik citeer slechts epische quotes uit Pride and prejudice
Wie ben jij? Dit en hekel aan mijn hond. Zo wordt het nooit wat tussen onsquote:
Ja en jij haat mannen, dus was sowieso al een lastig gevalletjequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie ben jij? Dit en hekel aan mijn hond. Zo wordt het nooit wat tussen ons
Jammer wel hoor dat je ook geen moeite doetquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jij haat mannen, dus was sowieso al een lastig gevalletje
quote:
Correct.quote:
en tevens juistquote:
Gewoon hard to getquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer wel hoor dat je ook geen moeite doet
quote:
quote:
wat zeg je?quote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel ieni is een lastig gevalletje
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel ieni is een lastig gevalletje
Uhuh..quote:
IK VERSTA JE NIET WAT ZEG JEquote:
*Lacht ongemakkelijkquote:
*kijkt afkeurend*quote:
Putjes? Ben je zo oud dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Kan ik hier ook putjes scoren
Tikfoutquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Putjes? Ben je zo oud dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |