quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit was er zo belabberd dat we ter 'compensatie' een dag meer thuis mochten werken en we hebben ook de arbodienst er op afgestuurd
Het zal wel de beste babi pangang zijn die je ooit zou kunnen etenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe mijn zijn boekje gaat wapperen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zal wel de beste babi pangang zijn die je ooit zou kunnen eten
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal mijn mening over rauwe babi pangang voor me houden voordat er een blauwe met zijn boekje gaat wapperen
ik moest kloppen want de bel deed het nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
https://112ede.nl/auto-crasht-gebouw-binnen
The fuck
Ja een terras een 'tuinkamer' noemenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
The fuck
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.
Dan mag en kan je het lekker vol gooien met tegels, meubels en buitenkeukenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een terras een 'tuinkamer' noemen
Die wilde nog even snel een aanbieding scoren denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
The fuck
Kreeg je toen gelijk honger?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik reed net ook weer over een stuk uit elkaar gescheurd voormalig huisdier geloof ik. Ik weet niet of het een kat was of een groot konijn, ik zag stukken barbecuevlees met een vachtje.
En dan de drainage negeren zodat je bij elke bui kunt klagen over de plassenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag en kan je het lekker vol gooien met tegels, meubels en buitenkeuken
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nog wel weg daar? https://www.bndestem.nl/b(...)in-zeeland~a03aef25/
En vergeet de hitte niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de drainage negeren zodat je bij elke bui kunt klagen over de plassen
Die buschauffeur ook nietquote:
moet je even nattekat vragen of je zijn lampje mag lenenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt wel december zo vroeg als het alweer donker wordt. Tering hee @:Haags
Because we are rock hard.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
What are men compared to rocks and mountains?
maandagochtend is het moppenuurtje toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
What are men compared to rocks and mountains?
Niet gezien of gelezenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik citeer slechts epische quotes uit Pride and prejudice
Wie ben jij? Dit en hekel aan mijn hond. Zo wordt het nooit wat tussen onsquote:
Ja en jij haat mannen, dus was sowieso al een lastig gevalletjequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie ben jij? Dit en hekel aan mijn hond. Zo wordt het nooit wat tussen ons
Jammer wel hoor dat je ook geen moeite doetquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jij haat mannen, dus was sowieso al een lastig gevalletje
quote:
Correct.quote:
en tevens juistquote:
Gewoon hard to getquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer wel hoor dat je ook geen moeite doet
quote:
quote:
wat zeg je?quote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel ieni is een lastig gevalletje
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel ieni is een lastig gevalletje
Uhuh..quote:
IK VERSTA JE NIET WAT ZEG JEquote:
*Lacht ongemakkelijkquote:
*kijkt afkeurend*quote:
Putjes? Ben je zo oud dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Kan ik hier ook putjes scoren
Tikfoutquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Putjes? Ben je zo oud dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |