Zal volgende keer proberen, misschien wel zo want ik ga richting bed.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik ze sneller spot met de zaklamp van mijn mobiel. Dus verder geen lamp aan.
En dan met de elektrische vliegenmepper aan de gang
Alleen was dit geen succes. De kop van de douchekop is zo gaar, dat ie er steeds af valt als er een beetje water door heen komt..quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je nieuwe stekkie even goed uit testen.
allemaal keurig in de rij. wachtend tot de deur even open is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaten er soms zoveel, kan me niet voorstellen dat ze via de deur binnengekomen waren
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen was dit geen succes. De kop van de douchekop is zo gaar, dat ie er steeds af valt als er een beetje water door heen komt..
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen was dit geen succes. De kop van de douchekop is zo gaar, dat ie er steeds af valt als er een beetje water door heen komt..
Hebben ze die niet bij de action?quote:
geen idee, maar als je er voor een paar dagen 1 gaat kopen kun je net zo goed 1 bij de gamma halen en de bon inleveren dat zij maar gewoon jou het geld gevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij de action?
Al houdt ie het maar een paar dagen vol. In principe moet de begeleiding voor vervanging zorgen...
Ik zit al lekker lui bij Bol.com te kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, maar als je er voor een paar dagen 1 gaat kopen kun je net zo goed 1 bij de gamma halen en de bon inleveren dat zij maar gewoon jou het geld geven
Of anders een washand gebruiken dit weekend en bij de wasbak gaan staan.
kerelquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Een zin is een combinatie van woorden, verbonden volgens grammaticale regels, die een complete, begrijpelijke gedachte uitdrukt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga zo vlinder knuffelen, dus ja
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga zo vlinder knuffelen, dus ja
even de LTVDK's aan Ama voeren... rauwquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een zin is een combinatie van woorden, verbonden volgens grammaticale regels, die een complete, begrijpelijke gedachte uitdrukt.
Verder had ie ook een Urza's Saga. En nog wat secret lair kaarten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig is het casual. Met 750 euro kaarten.
Ik trok vanmiddag een chaos emerald uit m'n sonic secret lair
Zitten allemaal stukjes metaal en plastic tussen, dat ga je toch niet voerenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de LTVDK's aan Ama voeren... rauw
Wie heeft er geen urza saga tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder had ie ook een Urza's Saga. En nog wat secret lair kaarten.
Ik?quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er geen urza saga tegenwoordig
Ik. Had ik destijds verkocht.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een wat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal wel iets te eten zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |