SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou mooi weer zijn vandaag![]()
Ineens donker. Flinke regen. En een paar serieuze donderklappen
Hier ook.quote:
Is misschien best een aardig mensquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe schuin bovenbuurvrouw is weer aan het klussen. Zal ik heen lopen om mezelf voor te stellen?
Het kan sowieso nooit erger zijn dan mijn directe bovenbuurvrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is misschien best een aardig mens
Misschien heb je dit al wel maar zo niet.. als je de ruimte hebt is een kast voor je LEGO ook wel tof.quote:
Vergeet niet om een zelfgebakken appeltaart mee te nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe schuin bovenbuurvrouw is weer aan het klussen. Zal ik heen lopen om mezelf voor te stellen?
Valt tegen hoor, ik heb gewoon open kasten. Veel mensen met LEGO trouwens.quote:
Na neequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet om een zelfgebakken appeltaart mee te nemen.
Heb ik,quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien heb je dit al wel maar zo niet.. als je de ruimte hebt is een kast voor je LEGO ook wel tof.
Ambar is toch om op te eten?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteAmbar is hier.
Helemaal nat geregend en nu zit ik in pyjama, maar de snacks zijn op
Bestellen bij Flinkquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteAmbar is hier.
Helemaal nat geregend en nu zit ik in pyjama, maar de snacks zijn op
Zitten de planken verkeerd om in de kast?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik,
ik moet het nog beter indelen en ik heb nog niet alles uitgepakt volgens mij
[ afbeelding ]
Lichtinval is een beetje ruk tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |