SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de OP ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee echt. 2 dagen.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
week in koelkast. in vriezer, naja oneindig zowat.
Rijst is een zetmeelbommetje
Als bacteriën iets lekker vinden, dan is het zetmeel.
Na 2 dagen zitten er al genoeg bacteriën in om je ziek te maken.
Zelfs na verhitting blijven hun afvalproducten, toxinen, intact en kunnen je nog ziek maken.![]()
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 4 september 2025 23:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee echt. 2 dagen.
Zelfs na verhitting blijven hun afvalproducten, toxinen, intact en kunnen je nog ziek maken.![]()
![]()
Hij luistert toch niet. En wat dacht je van vis dan ?quote:Op donderdag 4 september 2025 23:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee echt. 2 dagen.
Zelfs na verhitting blijven hun afvalproducten, toxinen, intact en kunnen je nog ziek maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vis luistert ook nietquote:Op donderdag 4 september 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij luistert toch niet. En wat dacht je van vis dan ?![]()
Zijn die doof dan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja, als je dat vaker doet, bouw je het vast wel op.quote:
Gekookte rijst van een week oud, had ik halverwege die week toch al eens gedumpt.
Ruikt meestal niet fris meer ook.![]()
Rondjes zwemmen en blub zeggen.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ze hebben wel wat beters te doen![]()
Precies!quote:Op donderdag 4 september 2025 23:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Rondjes zwemmen en blub zeggen.![]()
Ook zoiets.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij luistert toch niet. En wat dacht je van vis dan ?
Zou ik ook niet te lang laten liggen.![]()
doe geen moeitequote:Op donderdag 4 september 2025 23:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee echt. 2 dagen.
Luisteren? Kree? Was Daquote:Op donderdag 4 september 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rauwequote:Op donderdag 4 september 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
Rijst gaat tenminste geen debiel argument proberen te verdedigenquote:
To school 4 cool je weet zelluf ja t0gquote:
snap ik; zo rol jij.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik geef om mijn medemens.
Zelfs Kree.
maar het heeft geen nut![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
snap ik; zo rol jij.
maar het heeft geen nut
Maar zo kan ik slapen vannacht.![]()
dat is wel belangrijk natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2025 23:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar zo kan ik slapen vannacht.
dan geef ik je groot gelijk![]()
![]()
Ik heb wel een milkyway ter overname mocht je interesse hebbenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die bij de tweede ster linksaf en dan door tot de morgen, toch?quote:Op donderdag 4 september 2025 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een milkyway ter overname mocht je interesse hebben![]()
Weer die manager ? "Hoi, het zat me toch niet helemaal lekker. "quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
After dinner dipje. kan ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar de sterren en daar voorbij!quote:Op donderdag 4 september 2025 23:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die bij de tweede ster linksaf en dan door tot de morgen, toch?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegenwoordig allebei van die muis, dus okay.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de sterren en daar voorbij!![]()
Het was eigenlijk een "grapje" nav een post van kree lang geleden dat er niets mis is met rijst van een week oud. Na 1 dag is rijst prima te gebruiken voor stir-fried rice, maar op dag 3 gaat het toch echt de prullenbak inquote:Op donderdag 4 september 2025 23:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, als je dat vaker doet, bouw je het vast wel op.
Gekookte rijst van een week oud, had ik halverwege die week toch al eens gedumpt.
Ruikt meestal niet fris meer ook.![]()
ze draaiden op de trance stage van laatste Dance Valley en ik begrijp het niet, want die set is gewoon happy hardcorequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik kan me ook nog iets herinneren van vrij recent, over dat onderwerp.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een "grapje" nav een post van kree lang geleden dat er niets mis is met rijst van een week oud. Na 1 dag is rijst prima te gebruiken voor stir-fried rice, maar op dag 3 gaat het toch echt de prullenbak in
Overgebleven chinees of zo.![]()
die track is ook een restylequote:Op vrijdag 5 september 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn samenwerking tegenwoordig met Re-Style?
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik snap niet waarom deze track. Er zijn daar al zoveel remixen van, en dan het wiel weer opnieuw gaan uitvinden. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn samenwerking tegenwoordig met Re-Style?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom poste ik het ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die track is ook een restyleIk vind het een beetje slap vergeleken met de rest van Re-Style's muziek. Een beetje nostalgie-rave/gabber.
![]()
Tsja, sommige mensen noemen deze klassieker ook herrie. Onbegrijpelijkquote:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nuts!quote:![]()
Mijn favoriet!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hier ga ik dus heel slecht op.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen noemen deze klassieker ook herrie. Onbegrijpelijk
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het begon zo aardig.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen noemen deze klassieker ook herrie. Onbegrijpelijk
Bekijk deze YouTube-video
Maar toen kwamen die synths en beats er bij![]()
![]()
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
nu eet ik het echter niet meer...
[ Bericht 21% gewijzigd door Sally op 05-09-2025 00:30:03 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als ik een pakje koop, is hij leeg ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:18 schreef Sally het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm "9
nu eet ik het echter niet meer...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ik een pakje koop, is hij leeg ook
Ik vrees hier ook![]()
Dus dan maar niet kopen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dame Sally.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:18 schreef Sally het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm "9
nu eet ik het echter niet meer...
Ik had de verkeerde youtube clip gepost, even herladen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het begon zo aardig.
Maar toen kwamen die synths en beats er bij
Old Lady Drivers was een soort van "grap" grindcore band eind jaren 80. Ik vond het wel grappig, maar ik hield ook van (oude) Napalm Death![]()
"Dame" nog welquote:![]()
Vind ik deze leukerquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde youtube clip gepost, even herladen.
Old Lady Drivers was een soort van "grap" grindcore band eind jaren 80. Ik vond het wel grappig, maar ik hield ook van (oude) Napalm Death
Ook herrie![]()
Bob Foskoquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vind ik deze leuker
Ook herrie![]()
![]()
Die zat ook achter het idee van Gabbertje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben je boos op me?quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zat ook achter het idee van Gabbertje.![]()
Ik heb gisteren 5 minuten Big Brother America gekeken. Zo saaaai, ik had beter de kattenharen op mijn bank gaan tellen![]()
Staat me iets van bij, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zat ook achter het idee van Gabbertje.![]()
Tuurlijk niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapwel want morgen uitzonderlijk begeleid werk.
Zinnen verzettenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Trusten Saar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zinnen verzetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt kattenharen om te tellen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:39 schreef devzero het volgende:
Ik heb gisteren 5 minuten Big Brother America gekeken. Zo saaaai, ik had beter de kattenharen op mijn bank gaan tellen
Ik al ruim een jaar niet meer
GC / Poes in moeten laten slapen
![]()
![]()
Succes! You blub thisquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zinnen verzetten![]()
![]()
Slaapmutsquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zinnen verzetten![]()
![]()
Even De Proppers chechken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb mijn huidige kat 4.5 jaar geleden geadopteerd uit het asiel. Mijn vorige kat heb ik ook moeten laten inslapen iets meer dan 5 jaar geleden. Beestje was 16 jaar oud en had problemen met haar nieren. Na een jaar werkten de medicijnen tegen hoge bloeddruk niet meer en ze kon amper nog zien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij hebt kattenharen om te tellen?
Ik al ruim een jaar niet meer
GC / Poes in moeten laten slapen
![]()
![]()
Toeval Bestaat Niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:55 schreef devzero het volgende:
Ik adopteerde mijn kat een maand voordat Bob Fosko overleed. Toeval?![]()
Wat een schatje Pinnen!quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wij hebben deze doerak
[ afbeelding ]
Fring
Hoe heet eh... het?
Laat maar, staat eronder
![]()
ik zag maar de helft van de postquote:![]()
Door de fotoOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Poesjes.
En dat er van buiten niks binnen komt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
En hoewel @:sally dit toch niet zal lezen, de kat is links in de foto
Hij mag alleen naar buiten als ik er ook ben. Dus als ik zo weg ga, dan moet hij weer naar binnen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
En dat er van buiten niks binnen komt.
Het begint 's ochtends een beetje "koeler" te worden, dus hij mag eindelijk weer eens naar buiten na de hele zomer binnen zijn. Wel lekker 's ochtends buiten te kunnen ontbijten omdat het amper boven de 20 celcius is.![]()
Naanbrot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Naan ist eine Brotsorte, die in Südasien (Indien, Pakistan, Bangladesch), ... meist als Beilage zu heißen Speisen gegessen wird. Naan hat eine flache, fladenartige Form, die man vor dem Backen etwas in die Länge zieht. Der innere Teil ist flach, während der äußere Rand etwas dicker bleibt. Es ähnelt einem Pizzaboden oder geschmacklich auch dem Stockbrot. Leicht zu verwechseln ist Naan mit Kulcha, das allerdings ohne Hefe zubereitet wird.![]()
Is ook lecker met yoghurt en knoflook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lecker leckerquote:Op vrijdag 5 september 2025 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
Is ook lecker met yoghurt en knoflook.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Hey Homijn.quote:
SjansenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je spelde slapen verkeerdMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
KoeloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Matata.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1345 / +204 / +0 / 1444 / 1557 / 0.86
2. Dotteke / 316 / +93 / +0 / 422 / 516 / 0.61
3. Homijn / 245 / +22 / +11 / 66 / 126 / 1.94
4. KillemWieft / 231 / +34 / +0 / 100 / 162 / 1.43
5. kree / 199 / +157 / +0 / 300 / 406 / 0.49
6. FreshFruit / 181 / +7 / +38 / 229 / 307 / 0.59
7. devzero / 151 / +35 / +30 / 117 / 165 / 0.92
8. _UserName_ / 87 / +0 / +0 / 27 / 51 / 1.71
9. hemarookworst / 69 / +15 / +0 / 137 / 220 / 0.31
10. Dr.Mikey / 64 / +26 / +9 / 46 / 83 / 0.77
11. WrappedEuphoria / 47 / +3 / +0 / 163 / 201 / 0.23
12. KoningWouter / 44 / +0 / +0 / 79 / 106 / 0.42
13. ToT / 43 / +16 / +0 / 215 / 260 / 0.17
14. Pinnenmutske / 43 / +3 / +0 / 66 / 98 / 0.44
15. Vino_Tinto / 41 / +2 / +0 / 175 / 199 / 0.21
16. StevenHyde / 39 / +17 / +0 / 106 / 146 / 0.27
17. MooieTop6 / 34 / +9 / +0 / 429 / 503 / 0.07
18. greysbones / 32 / +1 / +0 / 139 / 146 / 0.22
19. DerRabbit / 31 / +7 / +0 / 130 / 153 / 0.2
20. Shii / 29 / +3 / +0 / 79 / 109 / 0.27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heer Killem.quote:
![]()
FeestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Partytime.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Carise van Houten is jarig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
/careMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Je had verteld dat je lang haar hebt, maar dat je ook een enorme baard hebt wist ik niet!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Gaapbolk.![]()
![]()
![]()
![]()
neeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
okMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
jaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Doei
halve leetquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Homijn-punten
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie TT welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
![]()
Konijn pizzaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
nee
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tegenwoordig welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is al een maand of twee zo hoor.
Normaal was begin van de maand altijd keidruk. Maar zelfs dat niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, en voor je puntjes is het ook wel goed toch. Homijn had geluk zag ik. Die zat meer dan een uur alleen
deze maand is toch al wel gespeeld dus daar doe ik het niet voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je weet het nooit natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit klinkt als een voetbalwedstrijd tussen Spanje en de vrouwen van FC Schubbekutteveen, misschien winnen de vrouwen welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Van voetbal geen verstand
We gaan het wel zien, de maand is nog jongHomijn doet ook zijn best
Iedereen weet dat er geen spanning is dus voor de punten wordt niet meer gespeeld, daarom is het zo rustigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het was al rustig toen de punten nog moesten beginnen, vorige maand was het ook al zo rustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat is dan wel weer zo, maar ook deze maand blijft het rustig en iedereen weet hoe dat komtquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Het was al rustig toen de punten nog moesten beginnen, vorige maand was het ook al zo rustigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom was het dan vorige maand zo rustig en die maand daarvoor?quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, maar ook deze maand blijft het rustig en iedereen weet hoe dat komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
juli en augustus, vakantiemaandenquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom was het dan vorige maand zo rustig en die maand daarvoor?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat heeft hier nog nooit meegespeeld in voorafgaande jarenquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
juli en augustus, vakantiemaandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar het kan wel, net als dat iemand anders deze maand nog kan winnen, toch?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
IK ga lekker een bakkiedrinken
![]()
Ik heb net vergeleken in de tool en is inderdaad rustiger dan vorige jaar rond deze periode. Al snap ik dat van UN ook, er wordt sowieso minder gepost dan anders in de vakantiemaanden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft hier nog nooit meegespeeld in voorafgaande jarenMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja er zijn altijd redenen waarom er minder mensen posten en er minder vaak zijn
Ik heb ook mijn redenen waarik er minder benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en deze maand is de rede dat deze maand al gespeeld is. Meerdere mensen zijn er om die rede niet of minder weet ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan moeten mensen zelf harder bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen ik vaak won bleef het ook gewoon druk, vooral in het begin van de maand.
Als je komt om makkelijk punten te pakken heb je pech
Je kan er zelf voor zorgen dat iemand geen punten krijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorheen schijnbaar nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja, want die hebben verder niks te doen overdag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALtijd makkelijk de schuld bij iemand neer te leggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op slimme momenten posten. In de nacht en vroege ochtend zijn de meeste punten te scoren, daar haal ik mijn punten ook vandaan, over de rest van de dag komt er niet zoveel bij.
En denk dat Dot ze ook voornamelijk in de ochtend verzameld. En dat zijn natuurlijk gewoon terechte punten, als iemand daar moeite mee heeft moet diegene zelf maar vroeg opstaan.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Toenn @Haags steeds won stonden mensen te juichen en was het hier gewoon druk
Toen ik hier altijd won was hier ook gewoon druk
Ik heb het idee dat het iets anders is waarom het hier minder druk is
Vorige maand was er iemand anders op 1 toen was het ook niet druk
En nu heb ik er wel genoeg over gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de nacht helemaal, dan is er nog minder te doen.
En wil je niet dat iemand veel pakt dan moet je bolken, de punten komen niet voor nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeker waar, ik haal ik denk wel 90% van de punten tussen pakweg 4 en 8 uur, maar ben er overdag ook zo goed als niet want werk, gezin, andere dingen te doen maar doe wel vrijwel altijd mee in de hogere regionen. Als ik dezelfde tijd overdag zo actief zou zijn zou ik heel veel minder scorenquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Op slimme momenten posten. In de nacht en vroege ochtend zijn de meeste punten te scoren, daar haal ik mijn punten ook vandaan, over de rest van de dag komt er niet zoveel bij.
En denk dat Dot ze ook voornamelijk in de ochtend verzameld. En dat zijn natuurlijk gewoon terechte punten, als iemand daar moeite mee heeft moet diegene zelf maar vroeg opstaan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bolk voor UN
tegen sommige valt gewoon niet te bolken, dat weet iedereen. Waarom wordt er steeds angstvallig omheen gepraat? Dit is precies wat ik bedoel ook wat selectief bolken betreft, een ander punten onthouden zodat de een verder uit kan lopen. Ook dat maakt het niet heel veel gezelligerquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
In de nacht helemaal, dan is er nog minder te doen.
En wil je niet dat iemand veel pakt dan moet je bolken, de punten komen niet voor niets
edit: en dan bedoel ik niet mijzelf, voor er weer wordt gezegd dat ik de schuld bij een ander legTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zou er anders ook niet zijn omdat klaarmaken voor werk en dergelijke. Heb nu echter een change met daartussen wat momenten dat ik moet wachten, goed moment om even wat te postenquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zeker waar, ik haal ik denk wel 90% van de punten tussen pakweg 4 en 8 uur, maar ben er overdag ook zo goed als niet want werk, gezin, andere dingen te doen maar doe wel vrijwel altijd mee in de hogere regionen. Als ik dezelfde tijd overdag zo actief zou zijn zou ik heel veel minder scoren
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Waarom wordt er zo punt van gemaakt?quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
tegen sommige valt gewoon niet te bolken, dat weet iedereen. Waarom wordt er steeds angstvallig omheen gepraat? Dit is precies wat ik bedoel ook wat selectief bolken betreft, een ander punten onthouden zodat de een verder uit kan lopen. Ook dat maakt het niet heel veel gezelliger
edit: en dan bedoel ik niet mijzelf, voor er weer wordt gezegd dat ik de schuld bij een ander leg
Het is het spel en ieder mag het spelen zoals hij of zij wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en daar zal jij het merendeel van de punten mee halen denk ik, want als je die tijd overdag hebt zijn er meer usersquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zou er anders ook niet zijn omdat klaarmaken voor werk en dergelijke. Heb nu echter een change met daartussen wat momenten dat ik moet wachten, goed moment om even wat te postenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tsjaquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Toenn @:Haags steeds won stonden mensen te juichen en was het hier gewoon druk
Toen ik hier altijd won was hier ook gewoon druk
Ik heb het idee dat het iets anders is waarom het hier minder druk is
Vorige maand was er iemand anders op 1 toen was het ook niet druk
En nu heb ik er wel genoeg over gezegd.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En zo is het.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wordt er zo punt van gemaakt?
Het is het spel en ieder mag het spelen zoals hij of zij wil.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Je weet mijn meningIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trouwens ik heb het niet over selectief bolken he
Ik heb het er over als je niet wilt dat iemand veel punten pakt moet men zelf meebloken
Als men zelf nr 1 wil staan dan moet je er veel zijn en zorgen dat niemand je inhaalt en je de personen die bij je in de buuurt komen bolken, zo simpel is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omdat er zo opzichtig omheen wordt gedraaid, is toch helemaal niet nodig want iedereen weet en ziet het.. En dat laatste klopt, dus dan nogmaals, waarom er omheen draaien? Wees gewoon rechttoe recht aan. Als de nummer 3 wil dat nummer 2 wint, gaat nummer 3 nummer 1 bolken. Zo is het spel nu eenmaalquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wordt er zo punt van gemaakt?
Het is het spel en ieder mag het spelen zoals hij of zij wil.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh MT6 Mooie dag gehad gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik draai nergens om heen hoor, ik maak mij er alleen niet druk om.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
omdat er zo opzichtig omheen wordt gedraaid, is toch helemaal niet nodig want iedereen weet en ziet het.. En dat laatste klopt, dus dan nogmaals, waarom er omheen draaien? Wees gewoon rechttoe recht aan. Als de nummer 3 wil dat nummer 2 wint, gaat nummer 3 nummer 1 bolken. Zo is het spel nu eenmaal
Ik kan er wel van genieten dat iemand zo op deze manier keer op keer kan winnen.
Dat kon ik bij Haags ook, ook al lagen wij elkaar toen niet. Maar ik had de grootste lol hoe hij het speelde
Net als ik nu met Justin heb, want daar gaat het nu toch om.
Het is gewoon een geweldige bolkert
Kijk die is een man van mijn dromen, die komt koffie brengen.quote:
Morguh GG
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMO
ja ook dat ziet iedereenquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik draai nergens om heen hoor, ik maak mij er alleen niet druk om.
Ik kan er wel van genieten dat iemand zo op deze manier keer op keer kan winnen.
Dat kon ik bij Haags ook, ook al lagen wij elkaar toen niet. Maar ik had de grootste lol hoe hij het speelde
Het is gewoon een geweldige bolkert![]()
Maar wees dan ook realistisch dat niet iedereen de zeeën van tijd heeft daar tegen in te gaan, dat de maand al gespeeld is. Dat is waar ik zo slecht tegen kan. Want jij weet net zo goed dat dat gewoon zo is, gaat niet eens om het spel of de persoon maar om dat eromheen draaien, hoeft toch helemaal niet?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
oehquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk die is een man van mijn dromen, die komt koffie brengen.
Morguh GG.
mogguh
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja ook heeft iedereen geen geld om met de lotto mee te doen en kan daarom geen grote geldbedragen winnen
Max verstappen heeft ook jaren gehad dat hij ieder race won
Maak je niet zo druk om joh je wint er niet eens een geldbedrag mee
En voor degene die werken zijn er misschien wel andere spelletje
Alhoewel er hier ook veel zitten die bolken onder het werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen die anderen een 'mongool' noemen omdat die andere toevallig meer punten pakt, dat wordt minder zwaar bestraft dan iemand die een ander (die toevallig op vakantie is gestuurd zonder dat die ander daar van af weer) mentioned.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik draai nergens om heen hoor, ik maak mij er alleen niet druk om.
Het is gewoon een geweldige bolkert
Misschien heeft dat er iets mee te maken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel, was goud. Ik had ietwat vermoeide benen gisteravondquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh MT6 Mooie dag gehad gisteren?
JIJ bent precies zo als je voor de winst gaat, dan bolk je ook de hele dag ben je ook een fellequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Teruggelezen, eens met @:_username_
En ik had wel verwacht dat je het met UN eens zou zijn![]()
Hoe is het nu met je? Nog last gehad dat het nu definitief is ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen lieve Vinoquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Teruggelezen, eens met @:_username_
Mogge Scherfquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Veel moeten lopen? Ben je dat niet gewend op je werk?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, was goud. Ik had ietwat vermoeide benen gisteravondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, meestal zo'n 20k stappen, maar dan zit ik wat meerquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel moeten lopen? Ben je dat niet gewend op je werk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een mensen lopen er toch rond bahquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:06 schreef DJMO het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)meer-dan-een-ton-weg
Publiekelijk vierendelen aub.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel stappen had je gisteren?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, meestal zo'n 20k stappen, maar dan zit ik wat meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nogmaals, het gaat niet om het spel maar om het eromheen draaienquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja ook heeft iedereen geen geld om met de lotto mee te doen en kan daarom geen grote geldbedragen winnen
Max verstappen heeft ook jaren gehad dat hij ieder race won
Maak je niet zo druk om joh je wint er niet eens een geldbedrag mee
En voor degene die werken zijn er misschien wel andere spelletje
Alhoewel er hier ook veel zitten die bolken onder het werk![]()
Zonder dat gedraai was de discussie niet eens ontstaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
17000, dat valt wel meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MMja, maar vergeet niet dat letterlijk iedereen selectief bolkt hier.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nogmaals, het gaat niet om het spel maar om het eromheen draaien![]()
Zonder dat gedraai was de discussie niet eens ontstaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IK draai nergens omheen. Heb het beestje zelfs bij de naam genoemd. Alleen ik kan er niet mee zitten
Maar zoals ik al eerder zei ieder heeft zijn eigen reden om minder tekomen
Ik heb andere reden waarom ik niet meer zo veel hier ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Behalve ik dan toch.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:09 schreef MooieTop6 het volgende:
M
[..]
Mja, maar vergeet niet dat letterlijk iedereen selectief bolkt hier.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is dus minder dan als je werkt.quote:
Maar goed je hebt een leuke dag gehad en dat is belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knuffel voor Jyskequote:
Niet zo erg hoor, vorige maand stond ik even op 1, en dacht oke niemand wil dus ik ga voor winst. Tot ik hoorde dat lilak ervoor wilde gaan. Toen liet ik haar lopenquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIJ bent precies zo als je voor de winst gaat, dan bolk je ook de hele dag ben je ook een felle
En ik had wel verwacht dat je het met UN eens zou zijn![]()
Hoe is het nu met je? Nog last gehad dat het nu definitief is ?
Maar ben er wel gewoon minder dat klopt, en dat heeft een reden. Ben er even in de ochtend en heel soms tussendoor. Rest van de dag vind ik het hier minder leuk
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
IK heb het er ook over als je er voor wilt gaan. Dan ben jij ook een kei in het bolken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet zo erg hoor, vorige maand stond ik even op 1, en dacht oke niemand wil dus ik ga voor winst. Tot ik hoorde dat lilak ervoor wilde gaan. Toen liet ik haar lopen
Maar ben er wel gewoon minder dat klopt, en dat heeft een reden. Ben er even in de ochtend en heel soms tussendoor. Rest van de dag vind ik het hier minder leuk
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Tot ik hoorde dat lilak ervoor wilde gaan. Toen liet ik haar lopen
Ik zou als straf vanavond keihard haar moeder bolkenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zou als straf vanavond keihard haar moeder bolken
Zonder genadequote:
wel selectiefquote:
-nee-
[ Bericht 99% gewijzigd door SwJ op 05-09-2025 08:23:38 ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Was dit een selectieve bolkquote:
Ja ik bolk niet zo maar iedereen natuurlijkquote:
Ik meen het. Ik speel tegenwoordig graag dat spelletje van het Parool, en hier kom ik echt alleen nog voor de gezelligheid en om zo nu en dan wat van me af te schrijven.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik verslik me eventjes in mijn koffieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wel.jammer dat ik @:_username_ net mis
Ik wilde mijn slaapscore nog delenEn dat kan niet met ons?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wel.jammer dat ik @:_username_ net mis
Ik wilde mijn slaapscore nog delenIk heb er één en ik ben er trots op
O jee, ga je een GGtje doen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik verslik me eventjes in mijn koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: