Netjes van zequote:Op vrijdag 5 september 2025 12:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik had t niet verwacht, maar krijg t geld van de kaartjes voor mamma mia the party terug!Zojuist mail van eventim ontvangen.
Ja ik denk dat eventim misschien t zelf maar betaalt of voorschiet ofzo. Want wat ik lees over die organisatie zit daar t geld niet echt...quote:
Is het een 18+-pakketje? Dat ze het zo laat bezorgen om de kinderen te beschermen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:36 schreef Momo het volgende:
Ik heb een pakketje die vanavond tussen 21:00 en 23:00 komt, vind ik best laat eigenlijk
Douchegel, Shampoo etc. Niet echt, al gebruik je het vaak wel als je naakt bent.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het een 18+-pakketje? Dat ze het zo laat bezorgen om de kinderen te beschermen?
Is dat Piti?quote:
#diepindenachtquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:36 schreef Momo het volgende:
Ik heb een pakketje die vanavond tussen 21:00 en 23:00 komt, vind ik best laat eigenlijk
Ik douche altijd met kleren aanquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Douchegel, Shampoo etc. Niet echt, al gebruik je het vaak wel als je naakt bent.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt voor de koffie, Roger![]()
Nu ongeveer.quote:Hoe laat mogen we aan het weekend beginnen?
Denk dat dit toch gevaarlijker isquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is wel beter dan al die Palestina vlaggen.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:54 schreef Fred_B het volgende:
Waarom nemen mensen dieren mee naar plekken die daar totaal niet geschikt voor zijn
Goed punt.quote:
Dan maar in een keer opeten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:09 schreef H_T het volgende:
Ook geen spoor van een deksel trouwens, waar ik achter kwam nadat ik de beschermfolie in het vuilnis had gemikt
Te groot voor Luctors optie?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:09 schreef H_T het volgende:
Ook geen spoor van een deksel trouwens, waar ik achter kwam nadat ik de beschermfolie in het vuilnis had gemikt
Ik denk dat hij nog steeds bezig is met eten ervan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Te groot voor Luctors optie?
Anders wat vershoudfolie.
Dan is het wel een heel grote, wel lekker natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog steeds bezig is met eten ervan.
Tiramisu kan nooit te groot zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan is het wel een heel grote, wel lekker natuurlijk.
Ik gok erop dat het allemaal wel goed komtquote:Op zaterdag 6 september 2025 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Te groot voor Luctors optie?
Anders wat vershoudfolie.
Fijn, lekker uitgerust beginnen aan je vakantie!quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:10 schreef NailQueen het volgende:
Normaal slaap ik een nacht voor de vakantie best slecht. Vannacht viel ik ook pas rond 2.30 uur in slaap. Maar bij elkaar heb ik toch iets van 5 uur kunnen slapen. Dat heeft wel te maken met dat ik nog in mijn eigen bed slaap, niet vroeg hoef op te staan en vandaag nog geen haast heb
Geniet ervanquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:10 schreef NailQueen het volgende:
Normaal slaap ik een nacht voor de vakantie best slecht. Vannacht viel ik ook pas rond 2.30 uur in slaap. Maar bij elkaar heb ik toch iets van 5 uur kunnen slapen. Dat heeft wel te maken met dat ik nog in mijn eigen bed slaap, niet vroeg hoef op te staan en vandaag nog geen haast heb
Tof!quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Band Cardinals net gezien, was echt heel nice. @:BillDauterive Shoegaze met accordeon erbij.
Drie kwartier, nieuw nummer erbij. Maar wordt wel tijd voor meer materiaal inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tof!Goed te horen dat je ervan genoot. Speelden ze nu wel langer dan 35 minuten?
Ha dat heb ik ook altijd. Toch soort van gespannen dat je moet gaan reizen en of alles wel geregeld is en je je paspoort niet vergeet...quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:10 schreef NailQueen het volgende:
Ze komen naar Amsterdam, maar ik ga er pas heen als ze een album uitgebracht hebben. Het is zonde om voor drie kwartier zo'n stuk te reizenquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Drie kwartier, nieuw nummer erbij. Maar wordt wel tijd voor meer materiaal inderdaad.
Ik wens je een fijne Ed-Sheeran-vrije vakantie toe.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:10 schreef NailQueen het volgende:
Morgenmiddag. Ik slaap voor de zekerheid in een hotel bij Schiphol. Ik reis met de trein en daar wil ik geen onverwachte oponthoud hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn, lekker uitgerust beginnen aan je vakantie!
Hoe laat vlieg je?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne Ed-Sheeran-vrije vakantie toe.
Dat dus. En ik heb de afgelopen veel geslapen dus daar had ik ook wat last vanquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha dat heb ik ook altijd. Toch soort van gespannen dat je moet gaan reizen en of alles wel geregeld is en je je paspoort niet vergeet...
Heel verstandigquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Morgenmiddag. Ik slaap voor de zekerheid in een hotel bij Schiphol. Ik reis met de trein en daar wil ik geen onverwachte oponthoud hebben.
Vanavond nog even de beest uithangen in Amsterdam dan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Morgenmiddag. Ik slaap voor de zekerheid in een hotel bij Schiphol. Ik reis met de trein en daar wil ik geen onverwachte oponthoud hebben.
Daar hebben ze geen Ouzoquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond nog even de beest uithangen in Amsterdam dan?
Ik zit zelf ook in een hotel bij Schiphol. Morgen om 9.20 al vliegen, dus dan is Hoofddorp een stuk dichterbijquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En je hebt de kans om Hoofddorp te verkennen. Hóófddorp!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook in een hotel bij Schiphol. Morgen om 9.20 al vliegen, dus dan is Hoofddorp een stuk dichterbij
Hoofddorp het Putten van Noord-Holland...quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
En je hebt de kans om Hoofddorp te verkennen. Hóófddorp!
Ga je weer naar oost-Europa?
Veel plezier! Heb je een programma of zie je het wel per dag?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoofddorp het Putten van Noord-Holland...
En ja Oosten van Europa. Naar Roemenië .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |