Dan maar hopen dat Petr Zloty er niet in komt.quote:
Dan zetten wij Mark Flekken erin.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Petr Zloty er niet in komt.
Die maakt dan gelijk een hattrick.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zetten wij Mark Flekken erin.
Scheelt weer diep in de nacht naar een kutwedstrijd kijken.quote:
Het is de schuld van de Rabobank.quote:
Dat klopt. Alleen jouw algehele onkunde is niet aan mij te wijten.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat sierde hem al niet, maar het is ook gewoon algemeen zijn schuld, zoals de meeste dingen
Nee moet met vakantie na morgen he, dan ga ik natuurlijk niet nog risico lopen op een blessure bij het Nederlands elftal.quote:
Nee maar je hebt er ook heel weinig aan gedaan om het te compenserenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen jouw algehele onkunde is niet aan mij te wijten.
Dus tegen Leen ben je er ook niet bij?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee moet met vakantie na morgen he, dan ga ik natuurlijk niet nog risico lopen op een blessure bij het Nederlands elftal.
Beste Straan. Daar valt met de beste wil niet tegenop te compenseren.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar je hebt er ook heel weinig aan gedaan om het te compenseren
Nee oké dat is ook zoquote:Op donderdag 4 september 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beste Straan. Daar valt met de beste wil niet tegenop te compenseren.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus tegen Leen ben je er ook niet bij?
Nou ja, het bespaart misschien een elleboogstoot.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Nou ja @Luctor_et_Emergo doet wel nog mee, dus denk niet dat het je dat bespaard blijft.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het bespaart misschien een elleboogstoot.
Als Luctor de Zeeuwse waarden hooghoudt, kan hij wel op de positie van Jan Wouters spelen.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja @:Luctor_et_emergo doet wel nog mee, dus denk niet dat het je dat bespaard blijft.
Ah ja het fameuze Wouters tikkie. Doet Gascoignauskas zondag mee?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Luctor de Zeeuwse waarden hooghoudt, kan hij wel op de positie van Jan Wouters spelen.
Rum kon ookquote:Op donderdag 4 september 2025 18:58 schreef Koen66 het volgende:
Apart idee Grand Marnier op poffertjes
Ja, een baby geef ik geen gereedschapquote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een jongen van veertien is dan ook geen tiramisu.
Een bureau timmer je ook in elkaar, terwijl je dat met een baby anders aanpakt.
Ed Sheeran is geen Duitserquote:
Over iets meer dan vier uur begin ik aan vakantiequote:Op vrijdag 5 september 2025 06:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt voor de koffie, Roger![]()
Hoe laat mogen we aan het weekend beginnen?
Nice.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over iets meer dan vier uur begin ik aan vakantie
Verkeerde account @NailQueenquote:Op donderdag 4 september 2025 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als we het hier over Ed Sheeran gaan hebben, ben ik weg.
Welterusten
Nee dat is juist een grote fan.quote:
Daar gaan zij helemaal niet naartoequote:
Vandaag om 23.59quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt voor de koffie, Roger![]()
Hoe laat mogen we aan het weekend beginnen?
Voor mij volgende week vrijdagquote:
Jij moet dit weekend werken?quote:
Als blauwe dit weekend welquote:
Dat telt niet meequote:
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar gaan zij helemaal niet naartoe
Proost!quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik had t niet verwacht, maar krijg t geld van de kaartjes voor mamma mia the party terug!Zojuist mail van eventim ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |