Een wonder boven wonder ...quote:
Nog gauw eentje dan: ze schijnen in Hengelo gesignaleerd te zijn:quote:Op woensdag 17 september 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik houd op over beren
Sorry, voor offtopic, zal me weer gedragen
Goed teken dat je zulke grappen maaktquote:Op woensdag 17 september 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik houd op over beren
Sorry, voor offtopic, zal me weer gedragen
Zeker!quote:Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
Goed teken dat je zulke grappen maakt![]()
Yo, de grap kwam van mij hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
Goed teken dat je zulke grappen maakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Hou dat vast !!!quote:Op woensdag 17 september 2025 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sta bij mijn vrienden bekend over mijn flauwe grappen. Ik vind mezelf ook erg grappigdus dan ben ik dat ook (zit ook vaak in mijn eentje hardop te lachen om mijn eigen gedachten). Dus tja
![]()
Bert Visscherquote:Op woensdag 17 september 2025 14:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Hou dat vast !!!![]()
Zelfs in de meest zwarte periodes kan humor (flauwe of zwarte, maakt niet uit) menig leed meestal verzachten. Iets met relativeren en ijs breken enzo.
Toevallig ook fan van Herman Finkers? Bert Visscher?
Jochem Myjerquote:Op woensdag 17 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bert Visscher
Herman Finkers
Oh zekerquote:Op woensdag 17 september 2025 14:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Hou dat vast !!!![]()
Zelfs in de meest zwarte periodes kan humor (flauwe, gevatte, zwarte, maakt niet uit) menig leed meestal verzachten. Iets met relativeren en ijs breken enzo.
Toevallig ook fan van Herman Finkers? Bert Visscher?
En dan te bedenken dat die twee thuis bij elkaar op de lip zittenquote:Op woensdag 17 september 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een vriend (mijn beste en enige mannelijke) met precies dezelfde humor, zijn vrouw (mijn allerbeste vriendin) wordt zo moe als haar man en ik in dezelfde ruimte zitten (daarom spreek ik oa individueel met ze af, om haar te sparen )
quote:Op woensdag 17 september 2025 13:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Yo, de grap kwam van mij hoor
Dank daarvoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trek bij iemand aan de bel!quote:Op donderdag 18 september 2025 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij gooit iemand een zwembad leeg in mijn emmertje. Dat emmertje loopt vandaag enorm over
Trek het allemaal even niet meer vandaag. Het is teveel
Hoe typ je dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haaknaald in de ene hand, potloden in de andere...
Ik kan prima eens per week even schoonmakenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:04 schreef qltel het volgende:
Oh, dat is mooi. Dan weten ze in elk geval dat ze jou niet moeten vragen.
Er moet gewoon thuishulp komen voor je moeder.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh trouwens!
In mijn moeder haar dossier staat nu dat ik zeer beperkt inzetbaar ben en dat er thuishulp moet komen tzt
Hoe en wat weten we nog niet. We weten nog niet hoe ze gaat herstellen. Alleen ik hoef het niet op te lossen
Tzt hebben we ook een gesprek met de behandelaren (heet dat zo in de revalidatie), mijn moeder en ik om te kijken hoe en wat. Daar ga ik ook duidelijk benoemen dat schizo + bipo een beperkende combinatie is.
Ja... klinkt naar zo, maar zo is het welquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Er moet gewoon thuishulp komen voor je moeder.
En jij bent zeer beperkt inzetbaar.
Klaar.
Wel fijn dat het geregeld gaat worden.
Mijn emmertje is inmiddels ook overgelopen. En daar kwam nog een netvliesloslating overheen. Dus ik ben voorlopig wel ff "klaar".quote:Op donderdag 18 september 2025 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij gooit iemand een zwembad leeg in mijn emmertje. Dat emmertje loopt vandaag enorm over
Trek het allemaal even niet meer vandaag. Het is teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |