Niet doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vriendinnetje komt logeren
Mocht van de psych maximaal een half uur schoonmaken + opruimen... Dus dat heb ik gedaan (getimed, 29 minuten en 48 seconden). Alleen ik doe er stiekem 5 minuten bij, om de wc te doen.
Het is me niet gelukt om de trap te stofzuigen... probeer dat los te laten. Ik bied sowieso mijn excuses aan voor de rommel e.d.
Nu chillen met een kopje thee en een flinke dosis voorpret
Wordt vast erg leuk! Veel plezier samen!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vriendinnetje komt logeren
[...]
Nu chillen met een kopje thee en een flinke dosis voorpret
Ja, dat is zeker! En toch kun je trots zijn op jezelf, want je slaat je er wel doorheen, ondanks alle problemen! Je stemming komt wel weer terug, en tot die tijd even rustig aan doen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en mijn stemming stort even in
Ben even klaar met groot en stoer doen
Het is gewoon hartstikke zwaar en veel
Plus een grote verantwoordelijkheid
Heb bijna elke dag spanningshoofdpijn. Niet fijn
Niet leuk allemaal .... maar laat het toe .....quote:Op maandag 15 september 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en mijn stemming stort even in
Ben even klaar met groot en stoer doen
Het is gewoon hartstikke zwaar en veel
Plus een grote verantwoordelijkheid
Heb bijna elke dag spanningshoofdpijn. Niet fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een goede dag.
Alleen mijn energie is laag, maar de emoties oké, dus daar ben ik tevreden mee
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Vandaag een goede dag. In de ochtend aan het tekenen geweest. Vanmiddag een paar uur geslapen, werd niet wakker van de wekker.
Nu even koffiepauze. Vanavond ga ik denk ik in mijn hobbykamer haken. De hele avond bank zie ik tegenop. Dus lekker op de tablet de televisie aan en dan met de handen bezig.
Morgen wil ik nog zo'n dag, maar zonder dutjeals dat lukt.
Alleen mijn energie is laag, maar de emoties oké, dus daar ben ik tevreden meeLief kuikentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie![]()
Zulke dingen vind ik zo fijn om te doen
Vandaag een goede dag. Vanochtend lekker gehaakt en nu onder het mom van wachten op een pakketje niksen. En dat is ook fijn
Daarna weer lekker haken of tekenen
Ben wel content. Wel overspoeld het soms. Alleen vandaag vrij en als schuif ik door naar vrijdag. Gewoon op en briefje schrijven
Alle beren op de weg hebben even vrijaf vandaag
Ze zijn voor nu netjes het bos in gestuurdquote:Op woensdag 17 september 2025 12:41 schreef qltel het volgende:
Beren kunnen best leuk zijn, maar niet op de weg. Groot gelijk dus.
Je kunt ze ook broodjes laten smerenquote:Op woensdag 17 september 2025 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze zijn voor nu netjes het bos in gestuurd![]()
Dat is een wonderquote:Op woensdag 17 september 2025 13:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt ze ook broodjes laten smeren
quote:Op woensdag 17 september 2025 13:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt ze ook broodjes laten smeren
Een wonder boven wonder ...quote:
Nog gauw eentje dan: ze schijnen in Hengelo gesignaleerd te zijn:quote:Op woensdag 17 september 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik houd op over beren
Sorry, voor offtopic, zal me weer gedragen
Goed teken dat je zulke grappen maaktquote:Op woensdag 17 september 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik houd op over beren
Sorry, voor offtopic, zal me weer gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |