abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218794047
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef maily het volgende:

[..]
Goed teken dat je zulke grappen maakt _O_ ^O^
Zeker!

(Krijg net een belletje van mijn moeder. Ze heeft mijn broer een bericht gestuurd met dat als hij zo'n goede christen is, dat hij dan zijn zusje moet steunen... elke conflictvermijdende vezel staat op spanning. Wel tof van haar... ze is woedend dat hij me niet heeft benaderd na dat bericht...

Dit is wel interessant...)
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 september 2025 @ 13:56:02 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218794056
Meer Cots-grappen *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218794059
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef maily het volgende:

[..]
Goed teken dat je zulke grappen maakt _O_ ^O^
Yo, de grap kwam van mij hoor }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218794074
Ik sta bij mijn vrienden bekend over mijn flauwe grappen. Ik vind mezelf ook erg grappig :+ dus dan ben ik dat ook (zit ook vaak in mijn eentje hardop te lachen om mijn eigen gedachten). Dus tja :P O-)
pi_218794116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sta bij mijn vrienden bekend over mijn flauwe grappen. Ik vind mezelf ook erg grappig :+ dus dan ben ik dat ook (zit ook vaak in mijn eentje hardop te lachen om mijn eigen gedachten). Dus tja :P O-)
Hou dat vast !!! ^O^

Zelfs in de meest zwarte periodes kan humor (flauwe, gevatte, zwarte, maakt niet uit) menig leed meestal verzachten. Iets met relativeren en ijs breken enzo.

Toevallig ook fan van Herman Finkers? Bert Visscher?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 september 2025 @ 14:03:54 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218794120
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Hou dat vast !!! ^O^

Zelfs in de meest zwarte periodes kan humor (flauwe of zwarte, maakt niet uit) menig leed meestal verzachten. Iets met relativeren en ijs breken enzo.

Bert Visscher *O*

Herman Finkers *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218794153
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bert Visscher *O*

Herman Finkers *O*
Jochem Myjer *O*

En ik ben tegenwoordig helemaal into Rob Scheepers *O*
.
pi_218794233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Hou dat vast !!! ^O^

Zelfs in de meest zwarte periodes kan humor (flauwe, gevatte, zwarte, maakt niet uit) menig leed meestal verzachten. Iets met relativeren en ijs breken enzo.

Oh zeker :) helemaal mee eens hoor. Weglachen is ook een van mijn talenten ;) Alleen in dit topic miep ik vooral... maar geloof me, ik ben echt buitengewoon grappig O-)

Herman vind ik wel grappig sosm, Bert is me te druk
Alleen ik houd niet zo van ingestudeerde humor _O- cabaret en comedy is niks voor mij...
Wel houd ik van een goede sketch op zijn tijd.
En ben enorm fan van André van Duin.

Ik heb een vriend (mijn beste en enige mannelijke) met precies dezelfde humor, zijn vrouw (mijn allerbeste vriendin) wordt zo moe als haar man en ik in dezelfde ruimte zitten _O- (daarom spreek ik oa individueel met ze af, om haar te sparen :+ )
pi_218794431
Wel frappant dat je Andre van Duin noemt. Als ik één iemand moest noemen met ingestudeerde humor, dan is het hij wel.

Vind ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een vriend (mijn beste en enige mannelijke) met precies dezelfde humor, zijn vrouw (mijn allerbeste vriendin) wordt zo moe als haar man en ik in dezelfde ruimte zitten (daarom spreek ik oa individueel met ze af, om haar te sparen )
En dan te bedenken dat die twee thuis bij elkaar op de lip zitten _O-

(of is de vriend dan een heel andere, humorloze man?)
.
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 15:02:22 #135
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218794600
quote:
12s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Yo, de grap kwam van mij hoor }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank daarvoor! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 september 2025 @ 16:28:11 #136
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218795208
Ga ook eens op zoek naar iets van Mark van de Veerdonk. Rewimo en ik vinden hem erg grappig en hebben veel van zijn shows bezocht.
pi_218798976
Ik heb zo'n zin om ruzie met mijn broer te maken
Ben zo boos

Maar goed...

Hij is wie hij is. Geen aandacht aan geven. Hij heeft het niet eens door... meneer heeft geen plank voor zijn hoofd, maar een compleet regenwoud

:r

Ja ik ben niet altijd netjes en lief ;) alleen ik kan heel goed mijn mond houden
pi_218804263
Volgens mij gooit iemand een zwembad leeg in mijn emmertje. Dat emmertje loopt vandaag enorm over

Trek het allemaal even niet meer vandaag. Het is teveel
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 16:20:25 #139
197773 crew  maily
pi_218804312
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij gooit iemand een zwembad leeg in mijn emmertje. Dat emmertje loopt vandaag enorm over

Trek bij iemand aan de bel! :*
pi_218813832
Oké, aan het begin kon ik het niet aan zien komen, maar ik ben nu even vrij. Alles voor vandaag is geregeld en gedaan.

Nu uitpuffen

Ik kan even niet meer. Misschien zo even haken, dat maakt mijn hoofd altijd leeg

Edit: en nu lekker eten, want ik had geen tijd voor lunch. Van de planfouten van deze dag heb ik wel geleerd
pi_218814513
Mijn moeder appt me (omdat ik volgende week mee ga naar het zkh en de week erop bij haar thuis extra moet zijn voor aanpassingen in d'r huis) dat ik maandag een vrije dag moet hebben

Even ademen en rust en ontspannen en en en... ik heb het nodig. Haaknaald in de ene hand, potloden in de andere... miniatuur misschien. Alleen echt even rust
pi_218814540
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haaknaald in de ene hand, potloden in de andere...
Hoe typ je dan? :?

:')
.
pi_218814541
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Hoe typ je dan? :?

:')
Met mijn neus vegen
pi_218814611
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Met mijn neus vegen
.
pi_218815329
Oh trouwens!

In mijn moeder haar dossier staat nu dat ik zeer beperkt inzetbaar ben en dat er thuishulp moet komen tzt

Hoe en wat weten we nog niet. We weten nog niet hoe ze gaat herstellen. Alleen ik hoef het niet op te lossen

Tzt hebben we ook een gesprek met de behandelaren (heet dat zo in de revalidatie), mijn moeder en ik om te kijken hoe en wat. Daar ga ik ook duidelijk benoemen dat schizo + bipo een beperkende combinatie is.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 september 2025 @ 20:04:55 #146
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218815484
Oh, dat is mooi. Dan weten ze in elk geval dat ze jou niet moeten vragen.
pi_218815625
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:04 schreef qltel het volgende:
Oh, dat is mooi. Dan weten ze in elk geval dat ze jou niet moeten vragen.
Ik kan prima eens per week even schoonmaken
Alleen daar hebben we wel mijn maximaal te pakken

Twee keer per week die kant op en alle randzaken vind ik super heftig. Ik heb vier vrije dagen eigenlijk nodig... en nu heb ik gewoon meerdere weken zonder vrij. Daarom ben ik ook zo blij dat ik maandag thuis blijf

Ademruimte

En ja ik doe alles met liefde. Alleen ik draai op merk ik. Dit duurt nu drie weken en ik ben gesloopt.
  Spellchecker vrijdag 19 september 2025 @ 20:41:50 #148
197773 crew  maily
pi_218816000
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh trouwens!

In mijn moeder haar dossier staat nu dat ik zeer beperkt inzetbaar ben en dat er thuishulp moet komen tzt

Hoe en wat weten we nog niet. We weten nog niet hoe ze gaat herstellen. Alleen ik hoef het niet op te lossen

Tzt hebben we ook een gesprek met de behandelaren (heet dat zo in de revalidatie), mijn moeder en ik om te kijken hoe en wat. Daar ga ik ook duidelijk benoemen dat schizo + bipo een beperkende combinatie is.
Er moet gewoon thuishulp komen voor je moeder.
En jij bent zeer beperkt inzetbaar.
Klaar.

Wel fijn dat het geregeld gaat worden. ^O^
pi_218819213
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef maily het volgende:

[..]
Er moet gewoon thuishulp komen voor je moeder.
En jij bent zeer beperkt inzetbaar.
Klaar.

Wel fijn dat het geregeld gaat worden. ^O^
Ja... klinkt naar zo, maar zo is het wel
pi_218819226
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

Mijn emmertje is inmiddels ook overgelopen. En daar kwam nog een netvliesloslating overheen. Dus ik ben voorlopig wel ff "klaar".

Sterkte, heb niet alles gelezen, maar destijds voor mijn moeder zeer intensief mantelzorg op me genomen. Dat was heftig.

Google eens op mantelzorgmakelaar.
Ik wist niet dat ze bestonden, maar die kunnen wel dingen voor je regelen en jou uit handen nemen zodat je zelf wat lucht krijgt.

Ik heb daar veel aan gehad toen. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door vosss op 20-09-2025 08:43:36 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')