SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:49 schreef Vino_Tinto het volgende: [..]
Hahahaha ja eigenlijk wel he
![]()
geeft ook een bepaalde rust denk ik zo wel, niet te veel druk erop.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hmms kunnen we beetje vooral lief zijn tegen elkaar?
of big als het al kan liefde gaan vanuit ipv allemaal elkaar af te zeiken?Do what you love, love what you do!![]()
Ik had een andere OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef kree het volgende:
hmms kunnen we beetje vooral lief zijn tegen elkaar?
of big als het al kan liefde gaan vanuit ipv allemaal elkaar af te zeiken?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik sta hier enorm versteld vanquote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit gaat nog minimaal een halve dag doorquote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.![]()
Dont shoot the messenger.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik sta hier enorm versteld van'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
+ nachtquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat nog minimaal een halve dag doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmms ok ik zal mijn best doen ook dan........ tis niet alleen maar zeiken en preken, maargoed.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.
Doe wat water bij de wijn enzo en zal ermee stoppen.Do what you love, love what you do!![]()
Zo komt het over, je bedoeld het goed de uitvoering wat minder.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ok ik zal mijn best doen ook dan........ tis niet alleen maar zeiken en preken, maargoed.
Doe wat water bij de wijn enzo en zal ermee stoppen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
+jaarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet ik maar dat weten Julie ook van mij dat ik onhandig ben, neem het 50% minder heftig alsdan ik het in tekst zet.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo komt het over, je bedoeld het goed de uitvoering wat minder.Do what you love, love what you do!![]()
We laten het losquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat nog minimaal een halve dag door
Klopt maar ook jij kan soms ook weten dat als het zo gaat dat je soms ook moet gaan aanpassen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar dat weten Julie ook van mij dat ik onhandig ben, neem het 50% minder heftig alsdan ik het in tekst zet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja dat is zeker wel waarquote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jageeft ook een bepaalde rust denk ik zo wel, niet te veel druk erop.
Maar foute man zoent wel lekker
maar ja misschien begripvolle man ook wel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je serverT ligt plat? Pottenbakmeisje van jouw server bakt geen potten momenteelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies, en begripvol kan ook sexy zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 09:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat is zeker wel waar
Maar foute man zoent wel lekker
maar ja misschien begripvolle man ook wel
Ja, blijkbaar. Ik ga even checken, score werkt ook niet...quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je serverT ligt plat? Pottenbakmeisje van jouw server bakt geen potten momenteelMaakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je serverT ligt plat? Pottenbakmeisje van jouw server bakt geen potten momenteel![]()
![]()
Kan prima naast elkaar bestaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, en begripvol kan ook sexy zijn
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, en begripvol kan ook sexy zijnalleen hij woont wel helemaal in Eindhoven
Maar ik heb altijd wel een zwak voor Brabanders gehad
Efteling in
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach liefde kan de afstand overbruggenquote:Op donderdag 4 september 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]alleen hij woont wel helemaal in Eindhoven
Maar ik heb altijd wel een zwak voor Brabanders gehad
Welke vind je gevoelsmatiger leuker? Keuzestress
Hij een beetje door zijn knieen jij een beetje op je tenen staan dan komt alles goedquote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja al.had ik vorige week mijn sneakers aan, maar ging net
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel een mooie herinnering aan die periode.
Op 12 december 2020 overleed de beste vriend van mijn vader, Rob, die sinds de dood van m'n pa min of meer de rol van m'n vader had overgenomen.
19 december was de uitvaart in Rotterdam en ik was als de dood dat ik te laat zou komen, dus @Rob bracht me vanaf station Uitgeest. Toen ik uit de trein stapte begroette hij me met de woorden hey schoonheid.
Toen bleek dat ik niet op bustijden had gelet, bleef hij op de begraafplaats op me wachten. Dat was het begin van onze relatie. Het voelde voor mij alsof Rob de zorgen voor en om mij had overgedragen aan z'n naamgenoot @Rob.
Echter, omdat ik op 26 december de tweede poging om 100 km voor FOK! te lopen moest opgeven en hij me ophaalde, totaal verregend en door en door koud, en me toen mee naar huis nam en ik daar toen voor het eerst bleef slapen, houd ik 26 december aan als het begin van onze relatie.
Makkelijker onthouden want tweede kerstdag en mijn 'halfjaardag' (ik ben 26 juni jarig).Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik denk toch wel de Brabanderquote:Op donderdag 4 september 2025 10:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ach liefde kan de afstand overbruggen
Welke vind je gevoelsmatiger leuker? Keuzestress
Ik zit dingen te bedenken om te doen dit weekend, maar dat is helemaal niet handig, want vent kan niet fietsen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Is hij stuk?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit dingen te bedenken om te doen dit weekend, maar dat is helemaal niet handig, want vent kan niet fietsen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als er nog tickets zijn, kom de airborne wandeltocht wandelen in Oosterbeek!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit dingen te bedenken om te doen dit weekend, maar dat is helemaal niet handig, want vent kan niet fietsen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:05 schreef DJMO het volgende:
Wel een mooie herinnering aan die periode.
Op 12 december 2020 overleed de beste vriend van mijn vader, Rob, die sinds de dood van m'n pa min of meer de rol van m'n vader had overgenomen.
19 december was de uitvaart in Rotterdam en ik was als de dood dat ik te laat zou komen, dus @:Rob bracht me vanaf station Uitgeest. Toen ik uit de trein stapte begroette hij me met de woorden hey schoonheid.
Toen bleek dat ik niet op bustijden had gelet, bleef hij op de begraafplaats op me wachten. Dat was het begin van onze relatie. Het voelde voor mij alsof Rob de zorgen voor en om mij had overgedragen aan z'n naamgenoot @:Rob.
Echter, omdat ik op 26 december de tweede poging om 100 km voor FOK! te lopen moest opgeven en hij me ophaalde, totaal verregend en door en door koud, en me toen mee naar huis nam en ik daar toen voor het eerst bleef slapen, houd ik 26 december aan als het begin van onze relatie.
Makkelijker onthouden want tweede kerstdag en mijn 'halfjaardag' (ik ben 26 juni jarig).![]()
![]()
![]()
Ook mijn voorkeur voor jouquote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk toch wel de Brabanderdat lijkt mij wel wat voor jou paig 2
Mjah, het klinkt stom, maar zelfs door die herinnering kan ik volschieten, zo'n brok ellende voel ik me soms.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Bbq in het weekend als avondeten of middaglunch optie
Niet stom hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, het klinkt stom, maar zelfs door die herinnering kan ik volschieten, zo'n brok ellende voel ik me soms.![]()
![]()
Aw wifiknuffel. Maar ook mooie herinnering van onvoorwaardelijk. Liefdequote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, het klinkt stom, maar zelfs door die herinnering kan ik volschieten, zo'n brok ellende voel ik me soms.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, er keek vorige week iemand niet uit z'n doppen op de fiets, duim uit de kom en nog wat overig beurs. Nu dus hand in het gips, dat fietst niet.quote:
En z'n (fijne) fiets is niet in fietsstaat, ook dat. Stuur staat 180 graden gedraaid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Altijdquote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bbq in het weekend als avondeten of middaglunch optie![]()
![]()
Beetje uit de richting.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als er nog tickets zijn, kom de airborne wandeltocht wandelen in Oosterbeek!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ga ook hoorquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nieuw cert aangevraagd, zal het straks even configureren en dan werkt het weer.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Voor mij ben je altijd de nr1quote:Op donderdag 4 september 2025 10:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jussie
Nu kan ik niet zien of ik 1ste sta![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook mijn voorkeur voor joudat lijkt mij wel wat voor jou paig 2
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, er keek vorige week iemand niet uit z'n doppen op de fiets, duim uit de kom en nog wat overig beurs. Nu dus hand in het gips, dat fietst niet.
En z'n (fijne) fiets is niet in fietsstaat, ook dat. Stuur staat 180 graden gedraaid.hand in het gips
Niet zijn schuld dus?
Ow maar dan kan hij ook niet gamen
Thxquote:Op donderdag 4 september 2025 10:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nieuw cert aangevraagd, zal het straks even configureren en dan werkt het weer.![]()
![]()
Heb van 10-11u nog sport ook, dan wordt het flink doorrijden.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nope, tegenligger zat compleet op de verkeerde kant van het fietspad en het was in een tunneltje, dus kerel kon ook geen kant op.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]hand in het gips
Niet zijn schuld dus?
Ow maar dan kan hij ook niet gamen
En klopt, hij heeft zich maar op inventory management gestort. Z'n vault in Destiny zit toch standaard veel te vol.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 4 september 2025 10:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Done. Score zou weer moeten werken nu.![]()
![]()
Jij bent een topperquote:Op donderdag 4 september 2025 10:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Done. Score zou weer moeten werken nu.![]()
![]()
Ik heb zondag een BBQ in Zwolle, doen we jaarlijks met broer en zussenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bbq in het weekend als avondeten of middaglunch optieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelliquote:Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zondag een BBQ in Zwolle, doen we jaarlijks met broer en zussen![]()
![]()
Oooo gezellig! Party hardquote:Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zondag word warm weer perfect bbq weer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan kun je zo ff langs rijdenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 10:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan kun je zo ff langs rijden![]()
![]()
Aw
Hou van mijn kat, is net mijn tweede schaduw. Nu komt hij schattig weer in de buurt liggen, ik kan echt niet zonder. Neem ik voor lief dat hij nachts de rode duivel is die ontwaakt
Voor mij verre van perfect helaas.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooo gezellig! Party hard![]()
Zondag word warm weer perfect bbq weer
Ik verstop mij dan liever in een koel huis ipv buiten te zitten.
Het kan nog maar zo zijn dat ik door de temperatuur af ga zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleinigheidjequote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Aw
Hou van mijn kat, is net mijn tweede schaduw. Nu komt hij schattig weer in de buurt liggen, ik kan echt niet zonder. Neem ik voor lief dat hij nachts de rode duivel is die ontwaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woon jij iin Zwolle?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan kun je zo ff langs rijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mocht vroeger geen kat thuis
En nu full on crazy cat lady geworden sinds ik het kattenleven hebt ontdekt.
Veel te lang gewacht.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij verre van perfect helaas.
Het kan nog maar zo zijn dat ik door de temperatuur af ga zeggen.![]()
![]()
Ja anders goed voorbereiden en schaduwoptie moet er zijn voor jou.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij verre van perfect helaas.
Het kan nog maar zo zijn dat ik door de temperatuur af ga zeggen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
A zo, ik zal zwaaien als ik heel dicht bij ben. Ligt er natuurlijk aan van welke kant ik komquote:
Kom je vanaf Deventer?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, ik zal zwaaien als ik heel dicht bij ben. Ligt er natuurlijk aan van welke kant ik kom![]()
Ja, maar doe mij zelf te kort om in die hitte te gaan zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, ik zal zwaaien als ik heel dicht bij ben. Ligt er natuurlijk aan van welke kant ik kom![]()
![]()
Dan nog is voor mij 28 gr veel te warm om buiten te zitten hoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja anders goed voorbereiden en schaduwoptie moet er zijn voor jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanuit Zutphen, ja dus richting Deventerquote:Op donderdag 4 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar doe mij zelf te kort om in die hitte te gaan zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoiquote:
Jij woont daar toch niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aah dan kom je langsquote:Op donderdag 4 september 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanuit Zutphen, ja dus richting Deventer![]()
![]()
Ja, wie weet veranderd dat nog. Dar het beter uitvalt.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog is voor mij 28 gr veel te warm om buiten te zitten hoor.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan zal ik zwaaienquote:
Jij welquote:
Ja het is al minder geworden, van de week stond er 30 gradenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, wie weet veranderd dat nog. Dar het beter uitvalt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik twijfel wat meer veranderlijk is, het weer of de mood van een vrouwquote:Op donderdag 4 september 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is al minder geworden, van de week stond er 30 graden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel wat meer veranderlijk is, het weer of de mood van een vrouw![]()
![]()
De wereld kan vergaan, zolang DTS en de BOLK maar blijft bestaan![]()
Ik denk de manquote:Op donderdag 4 september 2025 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel wat meer veranderlijk is, het weer of de mood van een vrouw
Ja, typisch een man die daar dan weer over valtquote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk weer om de mogelijke antwoorden te veranderen
Bericht van de advocaat nu net.
Ik geloof dat ik per vandaag officieel gescheiden ben 🥹
Is best nog snel gegaanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar dat is ook niet zo raarquote:Op donderdag 4 september 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, typisch een man die daar dan weer over valt![]()
![]()
Fata Morgana-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bericht van de advocaat nu net.
Ik geloof dat ik per vandaag officieel gescheiden ben 🥹
Is best nog snel gegaan![]()
O dat is zeker snel gegaan, is alles nu rond dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu nog naar de gemeente.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
O dat is zeker snel gegaan, is alles nu rond dan?
Maar het is officieel.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vannacht wel regen gehad en gister avondquote:Op donderdag 4 september 2025 10:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Regen geen last van, zit toch binnen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Idd, voor je het weer is het herfstquote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
Geniet nog van de warmte nu het nog kan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Eind van de week wordt ook weer warm. Zucht.
Vriend Käsekrainerquote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
Geniet nog van de warmte nu het nog kan![]()
![]()
Hier wind en beetje regen. Had er meer van verwacht maar het ging lans ons heen.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vannacht wel regen gehad en gister avondMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Het ís toch al herfst?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Idd, voor je het weer is het herfstProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou hier best een bui en zelfs onweerquote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier wind en beetje regen. Had er meer van verwacht maar het ging lans ons heen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier is het wel een paar keer flink los gegaanquote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier wind en beetje regen. Had er meer van verwacht maar het ging lans ons heen.![]()
Kimpiequote:
Meteorologische herfst 1 september
Astronomische herfst rond de 22ste en 23ste"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Herfstquote:Op donderdag 4 september 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
Astronomische herfst rond de 22ste en 23ste![]()
![]()
Hoe voel je je erbij?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nu nog naar de gemeente.
Maar het is officieel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan daar niet van genieten hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
Geniet nog van de warmte nu het nog kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is datquote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
Geniet nog van de warmte nu het nog kan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Astronomische herfst is bullshit. We hebben het over het weer dus ja, het is herfst!quote:Op donderdag 4 september 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
Astronomische herfst rond de 22ste en 23ste
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vandaag valt mee tochquote:Op donderdag 4 september 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan daar niet van genieten hoor![]()
Max & Moritz-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan daar niet van genieten hoor
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hier best een bui en zelfs onweerHad hier ook wel los mogen gaan Tuin kan het ook wel gebruiken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier is het wel een paar keer flink los gegaanMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Misschien volgende week...quote:Op donderdag 4 september 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
[..]
Had hier ook wel los mogen gaan Tuin kan het ook wel gebruiken.![]()
Ja nu gaat het prima 19 graden hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh das goed te doenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu gaat het prima 19 graden hier![]()
Ik kan heel slecht tegen de warmte na mijn chemokuren helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ow ja wel hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 11:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja maar dan kan de onesie niet aan enzo
ik heb ff "cool down" periode nodig, LOL nog best heftig gesprek enzo, hoewel ik hem wel mag. Maarja ik haat het als ze niet tot punt komen enzo en proberen af te schuiven.Do what you love, love what you do!![]()
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef kree het volgende:
ik heb ff "cool down" periode nodig, LOL nog best heftig gesprek enzo, hoewel ik hem wel mag. Maarja ik haat het als ze niet tot punt komen enzo en proberen af te schuiven.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Man3 wat was die engIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat was het punt dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef kree het volgende:
ik heb ff "cool down" periode nodig, LOL nog best heftig gesprek enzo, hoewel ik hem wel mag. Maarja ik haat het als ze niet tot punt komen enzo en proberen af te schuiven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet eerlijk in loonschalen enzo en die er te makkelijk in komen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh da’s mooi kut dan. Ik heb eigenlijk niet zoveel met die hitte, maar de kou vind ik nu ik wat ouder ben echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen de warmte na mijn chemokuren helaasProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niets mis meequote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef kree het volgende:
ik heb ff "cool down" periode nodig, LOL nog best heftig gesprek enzo, hoewel ik hem wel mag. Maarja ik haat het als ze niet tot punt komen enzo en proberen af te schuiven.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ow nee van mij mag je je hart luchten hoor, maar kwam opeens zo randomquote:
O oke, raar dat hij je daar over belt op je vrije dagquote:Op donderdag 4 september 2025 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet eerlijk in loonschalen enzo en die er te makkelijk in komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
furieus werd ik zowat weer. en t maar ontkennen..... LOL. naja ik kon niet tegen in heel veel want hij had zijn huiswerk beter gedaan als ik. en ja is bij andere bedrijven toch ook zo?
Ja dat is zo idd in zelfde CAO
als ik elders kijk toch niet, hun willen personeel? en vragen ons om te helpen, doe je dat, krijg je dit weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het niet snel koud. Ik heb ook niet echt winterkleding, ik heb een paar vesten als ik het fris heb die ik even aan kan schieten, maar vaak na een half uur mieter ik hem weer uitquote:Op donderdag 4 september 2025 11:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh da’s mooi kut dan. Ik heb eigenlijk niet zoveel met die hitte, maar de kou vind ik nu ik wat ouder ben echt verschrikkelijk.
Holaquote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat vragen “we” ons wel vaker af.
Anyway, hoi MOPPIE!
ziek dag nog. daarom had ik hem aan de telefoon. na werkvoorbereiding trouwens en alle andere shit die eigenlijk niet mijn probleem is.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, raar dat hij je daar over belt op je vrije dagDo what you love, love what you do!![]()
naja ga er ff uur niks over zeggen. want ben nog te boos beetje. LOLDo what you love, love what you do!![]()
ZIek? en dan zit je de hele nacht hierquote:Op donderdag 4 september 2025 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
ziek dag nog. daarom had ik hem aan de telefoon. na werkvoorbereiding trouwens en alle andere shit die eigenlijk niet mijn probleem is.
Hoi KILLEMquote:
ik moet doei zeggen weer ook
Rustig aan 🖖'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Waarvan aktequote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef kree het volgende:
naja ga er ff uur niks over zeggen. want ben nog te boos beetje. LOL
jaquote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIek? en dan zit je de hele nacht hierDo what you love, love what you do!![]()
nou kusje dan maar. Komt allemaal goed Kree! Positief blijvenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef kree het volgende:
Laterrrquote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi KILLEM
ik moet doei zeggen weer ook
Rustig aan 🖖
Dans macabre-bolk @loveislikeakissIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik ga naar de ah wandelen![]()
Dan heb ik een half uur om te bedenken wat ik ga eten
Volgens mij had je beter tijdens dat gesprek ff je mond moeten houden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef kree het volgende:
oh ben je in de efteling?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:21 schreef MooieTop6 het volgende:
Dans macabre-bolk @:loveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe je alles single riderquote:Op donderdag 4 september 2025 11:21 schreef MooieTop6 het volgende:
Dans macabre-bolk @:loveislikeakiss
ja maakt niet uit joh over uurtje denk ik weer waar maakte ik me druk over.quote:
Maarja ben het met sommige dingen niet eens en iedereen niet, maar ik ben dan de enige die het zegt he.... dat is kut want altijd de lul dus.
Bedacht me al mss beter maar niks zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
story of kreequote:Op donderdag 4 september 2025 11:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij had je beter tijdens dat gesprek ff je mond moeten houden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@kree en een uur niks zeggen hier?
Wat is het volgende? De aarde de stopt met draaien of de zon die stopt met schijnen
En dan ben je in de winkel en weet je het nog nietquote:Op donderdag 4 september 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik ga naar de ah wandelen![]()
Dan heb ik een half uur om te bedenken wat ik ga eten
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ben je in de efteling?
Dat gebeurt nog eerderquote:Op donderdag 4 september 2025 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
@:kree en een uur niks zeggen hier?
Wat is het volgende? De aarde de stopt met draaien of de zon die stopt met schijnen![]()
![]()
20 minuten rijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zou vandaag ook gaan maar geen treinen naar tilburg door boomquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat had je je in dit geval dan eerder moeten bedenken nu ben je te laatquote:Op donderdag 4 september 2025 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja maakt niet uit joh over uurtje denk ik weer waar maakte ik me druk over.
Maarja ben het met sommige dingen niet eens en iedereen niet, maar ik ben dan de enige die het zegt he.... dat is kut want altijd de lul dus.
Bedacht me al mss beter maar niks zeggen.![]()
Maar je zou er een uurtje niets over zeggen
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:23 schreef kree het volgende:
denk kan me beter als slaaf gedragen, werkt beter.
Ik ben op de gezonde tour, dus ik moet iets gezonds eten met zo min mogelijk koolhydraten vandaag. Want ik ga niet trainenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ben je in de winkel en weet je het nog niet![]()
Dus ideetjes?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Een lekkere salade?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben op de gezonde tour, dus ik moet iets gezonds eten met zo min mogelijk koolhydraten vandaag. Want ik ga niet trainen![]()
Dus ideetjes?
Of roerbakgroente met kipfiletWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
straks. "ja baas". alsjeblieft baas......quote:Op donderdag 4 september 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je je in dit geval dan eerder moeten bedenken nu ben je te laat![]()
Maar je zou er een uurtje niets over zeggen
Do what you love, love what you do!![]()
broodje poepquote:Op donderdag 4 september 2025 11:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben op de gezonde tour, dus ik moet iets gezonds eten met zo min mogelijk koolhydraten vandaag. Want ik ga niet trainen![]()
Dus ideetjes?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik weet dat dit onbegonnen werk is, maar toch.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:23 schreef kree het volgende:
denk kan me beter als slaaf gedragen, werkt beter.
Vaak moet je in gedachten houden wat je uiteindelijke doel is en soms moet je daarvoor je 'gelijk' laten varen om uiteindelijk je doel te bereiken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
straks. "ja baas". alsjeblieft baas......
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kon de grap niet laten liggen
Of een patatje waterval met een jos brinkiequote:
Salade heb ik gisteren opquote:Op donderdag 4 september 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een lekkere salade?
Of roerbakgroente met kipfilet
Dat laatste is wel een goedewattesquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of een patatje waterval met een jos brinkie
*Lust geen koffie*![]()
Broodje bapao en een heisse sheisse kapsalon kan ook. Zit ook groente bijquote:
Haters gonna hateIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is deze discussie nou nog steeds bezig? #GebedZonderEindquote:Op donderdag 4 september 2025 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat dit onbegonnen werk is, maar toch.
Vaak moet je in gedachten houden wat je uiteindelijke doel is en soms moet je daarvoor je 'gelijk' laten varen om uiteindelijk je doel te bereiken.Ik heb er één en ik ben er trots op
EEt ik heel vaak, en dan ook geen rijst of aard of zo er bij. Alleen de groente met kipfiletquote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Salade heb ik gisteren op
Dat laatste is wel een goede
[..]
wattes
een prei, drie paprika's een wortel, champignons en uien. Je kan er nog veel meer door doen. Of zo kant en klaar pak gemengde groetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I know, i know. Is niet tegen op te boksen tegen de logica van kree die niet te breken isquote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is deze discussie nou nog steeds bezig? #GebedZonderEind
Beetje donker hier
Is een anderequote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is deze discussie nou nog steeds bezig? #GebedZonderEind
gisteren nog broodje bapao op in de markthalquote:Op donderdag 4 september 2025 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodje bapao en een heisse sheisse kapsalon kan ook. Zit ook groente bij
*Lust geen koffie*![]()
Hopelijk blijft het droogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gisteren ook wat gegeten, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 4 september 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren nog broodje bapao op in de markthalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
2 ribeye steaks en een salade.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus ideetjes?
ik was gisteren uitgestapt op de verkeerde metrohalte van schiedam, dat was pas dichtbijquote:Op donderdag 4 september 2025 11:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook wat gegeten, komt wel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En zeker ook gepoeptquote:Op donderdag 4 september 2025 11:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook wat gegeten, komt wel dichtbij zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook nogquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja ik ben lui, kant en klare groente mix wordt het danquote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEt ik heel vaak, en dan ook geen rijst of aard of zo er bij. Alleen de groente met kipfilet
een prei, drie paprika's een wortel, champignons en uien. Je kan er nog veel meer door doen. Of zo kant en klaar pak gemengde groeten
Dacht ik al.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: