SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:49 schreef Vino_Tinto het volgende: [..]
Hahahaha ja eigenlijk wel he
![]()
geeft ook een bepaalde rust denk ik zo wel, niet te veel druk erop.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hmms kunnen we beetje vooral lief zijn tegen elkaar?
of big als het al kan liefde gaan vanuit ipv allemaal elkaar af te zeiken?Do what you love, love what you do!![]()
Ik had een andere OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef kree het volgende:
hmms kunnen we beetje vooral lief zijn tegen elkaar?
of big als het al kan liefde gaan vanuit ipv allemaal elkaar af te zeiken?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik sta hier enorm versteld vanquote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit gaat nog minimaal een halve dag doorquote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.![]()
Dont shoot the messenger.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik sta hier enorm versteld van'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
+ nachtquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat nog minimaal een halve dag doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmms ok ik zal mijn best doen ook dan........ tis niet alleen maar zeiken en preken, maargoed.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.
Doe wat water bij de wijn enzo en zal ermee stoppen.Do what you love, love what you do!![]()
Zo komt het over, je bedoeld het goed de uitvoering wat minder.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ok ik zal mijn best doen ook dan........ tis niet alleen maar zeiken en preken, maargoed.
Doe wat water bij de wijn enzo en zal ermee stoppen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
+jaarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet ik maar dat weten Julie ook van mij dat ik onhandig ben, neem het 50% minder heftig alsdan ik het in tekst zet.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo komt het over, je bedoeld het goed de uitvoering wat minder.Do what you love, love what you do!![]()
We laten het losquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat nog minimaal een halve dag door
Klopt maar ook jij kan soms ook weten dat als het zo gaat dat je soms ook moet gaan aanpassen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar dat weten Julie ook van mij dat ik onhandig ben, neem het 50% minder heftig alsdan ik het in tekst zet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja dat is zeker wel waarquote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jageeft ook een bepaalde rust denk ik zo wel, niet te veel druk erop.
Maar foute man zoent wel lekker
maar ja misschien begripvolle man ook wel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je serverT ligt plat? Pottenbakmeisje van jouw server bakt geen potten momenteelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies, en begripvol kan ook sexy zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 09:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat is zeker wel waar
Maar foute man zoent wel lekker
maar ja misschien begripvolle man ook wel
Ja, blijkbaar. Ik ga even checken, score werkt ook niet...quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je serverT ligt plat? Pottenbakmeisje van jouw server bakt geen potten momenteelMaakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je serverT ligt plat? Pottenbakmeisje van jouw server bakt geen potten momenteel![]()
![]()
Kan prima naast elkaar bestaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, en begripvol kan ook sexy zijn
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, en begripvol kan ook sexy zijnalleen hij woont wel helemaal in Eindhoven
Maar ik heb altijd wel een zwak voor Brabanders gehad
Efteling in
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach liefde kan de afstand overbruggenquote:Op donderdag 4 september 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]alleen hij woont wel helemaal in Eindhoven
Maar ik heb altijd wel een zwak voor Brabanders gehad
Welke vind je gevoelsmatiger leuker? Keuzestress
Hij een beetje door zijn knieen jij een beetje op je tenen staan dan komt alles goedquote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja al.had ik vorige week mijn sneakers aan, maar ging net
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel een mooie herinnering aan die periode.
Op 12 december 2020 overleed de beste vriend van mijn vader, Rob, die sinds de dood van m'n pa min of meer de rol van m'n vader had overgenomen.
19 december was de uitvaart in Rotterdam en ik was als de dood dat ik te laat zou komen, dus @Rob bracht me vanaf station Uitgeest. Toen ik uit de trein stapte begroette hij me met de woorden hey schoonheid.
Toen bleek dat ik niet op bustijden had gelet, bleef hij op de begraafplaats op me wachten. Dat was het begin van onze relatie. Het voelde voor mij alsof Rob de zorgen voor en om mij had overgedragen aan z'n naamgenoot @Rob.
Echter, omdat ik op 26 december de tweede poging om 100 km voor FOK! te lopen moest opgeven en hij me ophaalde, totaal verregend en door en door koud, en me toen mee naar huis nam en ik daar toen voor het eerst bleef slapen, houd ik 26 december aan als het begin van onze relatie.
Makkelijker onthouden want tweede kerstdag en mijn 'halfjaardag' (ik ben 26 juni jarig).Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik denk toch wel de Brabanderquote:Op donderdag 4 september 2025 10:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ach liefde kan de afstand overbruggen
Welke vind je gevoelsmatiger leuker? Keuzestress
Ik zit dingen te bedenken om te doen dit weekend, maar dat is helemaal niet handig, want vent kan niet fietsen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Is hij stuk?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit dingen te bedenken om te doen dit weekend, maar dat is helemaal niet handig, want vent kan niet fietsen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als er nog tickets zijn, kom de airborne wandeltocht wandelen in Oosterbeek!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit dingen te bedenken om te doen dit weekend, maar dat is helemaal niet handig, want vent kan niet fietsen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:05 schreef DJMO het volgende:
Wel een mooie herinnering aan die periode.
Op 12 december 2020 overleed de beste vriend van mijn vader, Rob, die sinds de dood van m'n pa min of meer de rol van m'n vader had overgenomen.
19 december was de uitvaart in Rotterdam en ik was als de dood dat ik te laat zou komen, dus @:Rob bracht me vanaf station Uitgeest. Toen ik uit de trein stapte begroette hij me met de woorden hey schoonheid.
Toen bleek dat ik niet op bustijden had gelet, bleef hij op de begraafplaats op me wachten. Dat was het begin van onze relatie. Het voelde voor mij alsof Rob de zorgen voor en om mij had overgedragen aan z'n naamgenoot @:Rob.
Echter, omdat ik op 26 december de tweede poging om 100 km voor FOK! te lopen moest opgeven en hij me ophaalde, totaal verregend en door en door koud, en me toen mee naar huis nam en ik daar toen voor het eerst bleef slapen, houd ik 26 december aan als het begin van onze relatie.
Makkelijker onthouden want tweede kerstdag en mijn 'halfjaardag' (ik ben 26 juni jarig).![]()
![]()
![]()
Ook mijn voorkeur voor jouquote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk toch wel de Brabanderdat lijkt mij wel wat voor jou paig 2
Mjah, het klinkt stom, maar zelfs door die herinnering kan ik volschieten, zo'n brok ellende voel ik me soms.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Bbq in het weekend als avondeten of middaglunch optie
Niet stom hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, het klinkt stom, maar zelfs door die herinnering kan ik volschieten, zo'n brok ellende voel ik me soms.![]()
![]()
Aw wifiknuffel. Maar ook mooie herinnering van onvoorwaardelijk. Liefdequote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, het klinkt stom, maar zelfs door die herinnering kan ik volschieten, zo'n brok ellende voel ik me soms.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, er keek vorige week iemand niet uit z'n doppen op de fiets, duim uit de kom en nog wat overig beurs. Nu dus hand in het gips, dat fietst niet.quote:
En z'n (fijne) fiets is niet in fietsstaat, ook dat. Stuur staat 180 graden gedraaid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Altijdquote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bbq in het weekend als avondeten of middaglunch optie![]()
![]()
Beetje uit de richting.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als er nog tickets zijn, kom de airborne wandeltocht wandelen in Oosterbeek!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ga ook hoorquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nieuw cert aangevraagd, zal het straks even configureren en dan werkt het weer.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Voor mij ben je altijd de nr1quote:Op donderdag 4 september 2025 10:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jussie
Nu kan ik niet zien of ik 1ste sta![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook mijn voorkeur voor joudat lijkt mij wel wat voor jou paig 2
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, er keek vorige week iemand niet uit z'n doppen op de fiets, duim uit de kom en nog wat overig beurs. Nu dus hand in het gips, dat fietst niet.
En z'n (fijne) fiets is niet in fietsstaat, ook dat. Stuur staat 180 graden gedraaid.hand in het gips
Niet zijn schuld dus?
Ow maar dan kan hij ook niet gamen
Thxquote:Op donderdag 4 september 2025 10:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nieuw cert aangevraagd, zal het straks even configureren en dan werkt het weer.![]()
![]()
Heb van 10-11u nog sport ook, dan wordt het flink doorrijden.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nope, tegenligger zat compleet op de verkeerde kant van het fietspad en het was in een tunneltje, dus kerel kon ook geen kant op.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]hand in het gips
Niet zijn schuld dus?
Ow maar dan kan hij ook niet gamen
En klopt, hij heeft zich maar op inventory management gestort. Z'n vault in Destiny zit toch standaard veel te vol.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 4 september 2025 10:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Done. Score zou weer moeten werken nu.![]()
![]()
Jij bent een topperquote:Op donderdag 4 september 2025 10:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Done. Score zou weer moeten werken nu.![]()
![]()
Ik heb zondag een BBQ in Zwolle, doen we jaarlijks met broer en zussenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bbq in het weekend als avondeten of middaglunch optieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelliquote:Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zondag een BBQ in Zwolle, doen we jaarlijks met broer en zussen![]()
![]()
Oooo gezellig! Party hardquote:Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zondag word warm weer perfect bbq weer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan kun je zo ff langs rijdenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 10:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan kun je zo ff langs rijden![]()
![]()
Aw
Hou van mijn kat, is net mijn tweede schaduw. Nu komt hij schattig weer in de buurt liggen, ik kan echt niet zonder. Neem ik voor lief dat hij nachts de rode duivel is die ontwaakt
Voor mij verre van perfect helaas.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooo gezellig! Party hard![]()
Zondag word warm weer perfect bbq weer
Ik verstop mij dan liever in een koel huis ipv buiten te zitten.
Het kan nog maar zo zijn dat ik door de temperatuur af ga zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleinigheidjequote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Aw
Hou van mijn kat, is net mijn tweede schaduw. Nu komt hij schattig weer in de buurt liggen, ik kan echt niet zonder. Neem ik voor lief dat hij nachts de rode duivel is die ontwaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woon jij iin Zwolle?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan kun je zo ff langs rijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: