Besteldquote:Op woensdag 24 september 2025 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelf ben ik erg fan van deze! Mooie kleuren, gaan lang mee, drogen niet uit. Echt fijn
https://www.bol.com/nl/nl(...)TcEW90UaAgVMEALw_wcB
Ooh.. gecondoleerd nog danquote:Op zondag 28 september 2025 13:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor bij de urne van papa of bedoel je iets anders
Yepquote:Op zondag 28 september 2025 18:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ooh.. gecondoleerd nog danmaak je er een mooi kunstwerk van?
Nieuwe week inderdaadquote:Op maandag 29 september 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe week !
Ochtend vrij en middag in de weer voor mijn moeder
Dank je wel!quote:Op maandag 29 september 2025 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nieuwe week inderdaad![]()
Succes vanmiddag!
Hier nog een maar chaotische eerste dagen en dan hoop ik dat het na een maand eindelijk weer een beetje normaal wordt.
Ojawel, Ik kan genoeg rust nemen.quote:Op maandag 29 september 2025 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel!
Jij sterkte met de chaos! Let je wel een beetje op jezelf?
Dat klinkt erg herkenbaarquote:Op maandag 29 september 2025 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ojawel, Ik kan genoeg rust nemen.
Het voelt alleen raar omdat alles anders dan in het normale ritme gaat
Jeeeeeeej!quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Acrylic pennen zijn goedgekeurd.
Volgens mij kan ik daar ook mee op een canvas schrijven.
Superquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeeeej!
En dat kan idd!
Hoe gaat het vandaag met je?quote:Op maandag 29 september 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt erg herkenbaar
Heel erg moequote:
Die link gaat bij mij naar de frontpage. Hoe heten de stiften?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelf ben ik erg fan van deze! Mooie kleuren, gaan lang mee, drogen niet uit. Echt fijn
https://www.bol.com/nl/nl(...)TcEW90UaAgVMEALw_wcB
Klinkt ook heftig morgenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel erg moe
Clubje en boodschappen hebben me flink uitgeput
Morgen een dag die waarschijnlijk raar wordt. Bij mams het tuinpad naar de voordeur veilig maken en haar huis even boenen (het bloed zit nog op de muren. Had ik eerder geen moed voor) en dan blijf ik in haar huis slapen. Donderdag vroeg komt er een klusmeneer.
En donderdagavond ook een inloopavond over de renovatie
Ben blij wanneer het zondag is
Die acrylic markers van ohuhuquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Die link gaat bij mij naar de frontpage. Hoe heten de stiften?
Ik heb zelf tot nu gewoon van de action gebruikt. En werkt an sich prima, om het mooi te houden had ik er een soort lak over gespoten. Stinkt erg, dus buiten doen
Ja... mag vrijdag en maandag ook niet komen van mijn moeder.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt ook heftig morgen![]()
Probeer afentoe rust te pakkenje bent erg goed bezig maar let ook op jezelf.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die acrylic markers van ohuhu
Edit: die zijn ineens nergens meer te vinden
Ik zag ze nog op bol.comquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die acrylic markers van ohuhu
Edit: die zijn ineens nergens meer te vinden
Ijs!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gluurt om het hoekje
Tijd niet hier geweest.
Niet heel fantastisch, maar de oorzaak daarvan is duidelijk en dat is met een paar weken (ok, maand of 3/4, maar weken klinkt beter) opgelost.quote:
Maar goed, daardoor niet enorm veel energie gehad voor de crea-hobby's, maar ik ga eind deze maand gewoon weer kijken of ik een nieuwe hobby tegenkom op de Kreadoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet heel fantastisch, maar de oorzaak daarvan is duidelijk en dat is met een paar weken (ok, maand of 3/4, maar weken klinkt beter) opgelost.
Dikke knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, daardoor niet enorm veel energie gehad voor de crea-hobby's, maar ik ga eind deze maand gewoon weer kijken of ik een nieuwe hobby tegenkom op de Kreadoe.Ik verwacht stiekem niet heel veel spannends, meer een gezellig uitje met m'n zus en hopelijk m'n moeder.
Dat is niet niets, hopelijk over een tijdje weer beter.
En wie weet wat je op Kreadoe tegenkomt
Blijf je hier nog een beetje hangen?
Mogguh mama Dotquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
@:IJsdraakje let je wel een beetje op je zelf
Heb je geen naaldmagneetjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben weer een borduurnaald kwijtgeraakt.🙈
Wel magneetjes. Wordt straks zoeken met het schoonmaken en anders een flinke voorraad aanschaffen.quote:
Jaaa ik heb ook altijd wel 2 pakjes liggen haha.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel magneetjes. Wordt straks zoeken met het schoonmaken en anders een flinke voorraad aanschaffen.
Zien of ik nog een borduurnaald uit een ander pakket kan halen. Later een paar bestellen of anders later dit jaar bij de handwerkbeurs in Groningen halen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa ik heb ook altijd wel 2 pakjes liggen haha.
Handwerkbeurs Groningen??? Daar moet ik heen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zien of ik nog een borduurnaald uit een ander pakket kan halen. Later een paar bestellen of anders later dit jaar bij de handwerkbeurs in Groningen halen.
Dat sinds vorig jaar. Eigenlijke sinds het niet meer in Zwolle zit. Er is een editie in het begin van het jaar in Houten en in het najaar een editie in Groningen. Zie beurzen topic in dit subforum.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Handwerkbeurs Groningen??? Daar moet ik heen!
Ja daar kijk ik nooit want het is altijd zover weg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat sinds vorig jaar. Eigenlijke sinds het niet meer in Zwolle zit. Er is een editie in het begin van het jaar in Houten en in het najaar een editie in Groningen. Zie beurzen topic in dit subforum.
Vorig jaar was het echt heel klein en de prijs van het ticket hoogquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Handwerkbeurs Groningen??? Daar moet ik heen!
IJsjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gluurt om het hoekje
Tijd niet hier geweest.
Ik zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt heel klein en de prijs van het ticket hoog
Daardoor ga in zelf niet weer, maar wens jou veel plezier
Daarom wil ik een keer zelf ervaren. Als het tegenvalt dan ga ik er ook niet meer heen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt heel klein en de prijs van het ticket hoog
Daardoor ga in zelf niet weer, maar wens jou veel plezier
Groot gelijk heb je!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom wil ik een keer zelf ervaren. Als het tegenvalt dan ga ik er ook niet meer heen.
Het is wel betaald parkeren daar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:00 schreef Donna het volgende:
Ik ga met de auto dan!
En op vrijdag denk ik want de andere dag is Sinterklaas intocht.
Geeft niet. Ik durf niet met het OV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is wel betaald parkeren daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |