Ijs!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gluurt om het hoekje
Tijd niet hier geweest.
Niet heel fantastisch, maar de oorzaak daarvan is duidelijk en dat is met een paar weken (ok, maand of 3/4, maar weken klinkt beter) opgelost.quote:
Maar goed, daardoor niet enorm veel energie gehad voor de crea-hobby's, maar ik ga eind deze maand gewoon weer kijken of ik een nieuwe hobby tegenkom op de Kreadoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet heel fantastisch, maar de oorzaak daarvan is duidelijk en dat is met een paar weken (ok, maand of 3/4, maar weken klinkt beter) opgelost.
Dikke knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, daardoor niet enorm veel energie gehad voor de crea-hobby's, maar ik ga eind deze maand gewoon weer kijken of ik een nieuwe hobby tegenkom op de Kreadoe.Ik verwacht stiekem niet heel veel spannends, meer een gezellig uitje met m'n zus en hopelijk m'n moeder.
Dat is niet niets, hopelijk over een tijdje weer beter.
En wie weet wat je op Kreadoe tegenkomt
Blijf je hier nog een beetje hangen?
Mogguh mama Dotquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
@:IJsdraakje let je wel een beetje op je zelf
Heb je geen naaldmagneetjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben weer een borduurnaald kwijtgeraakt.🙈
Wel magneetjes. Wordt straks zoeken met het schoonmaken en anders een flinke voorraad aanschaffen.quote:
Jaaa ik heb ook altijd wel 2 pakjes liggen haha.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel magneetjes. Wordt straks zoeken met het schoonmaken en anders een flinke voorraad aanschaffen.
Zien of ik nog een borduurnaald uit een ander pakket kan halen. Later een paar bestellen of anders later dit jaar bij de handwerkbeurs in Groningen halen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa ik heb ook altijd wel 2 pakjes liggen haha.
Handwerkbeurs Groningen??? Daar moet ik heen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zien of ik nog een borduurnaald uit een ander pakket kan halen. Later een paar bestellen of anders later dit jaar bij de handwerkbeurs in Groningen halen.
Dat sinds vorig jaar. Eigenlijke sinds het niet meer in Zwolle zit. Er is een editie in het begin van het jaar in Houten en in het najaar een editie in Groningen. Zie beurzen topic in dit subforum.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Handwerkbeurs Groningen??? Daar moet ik heen!
Ja daar kijk ik nooit want het is altijd zover weg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat sinds vorig jaar. Eigenlijke sinds het niet meer in Zwolle zit. Er is een editie in het begin van het jaar in Houten en in het najaar een editie in Groningen. Zie beurzen topic in dit subforum.
Vorig jaar was het echt heel klein en de prijs van het ticket hoogquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Handwerkbeurs Groningen??? Daar moet ik heen!
IJsjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gluurt om het hoekje
Tijd niet hier geweest.
Ik zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt heel klein en de prijs van het ticket hoog
Daardoor ga in zelf niet weer, maar wens jou veel plezier
Daarom wil ik een keer zelf ervaren. Als het tegenvalt dan ga ik er ook niet meer heen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt heel klein en de prijs van het ticket hoog
Daardoor ga in zelf niet weer, maar wens jou veel plezier
Groot gelijk heb je!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom wil ik een keer zelf ervaren. Als het tegenvalt dan ga ik er ook niet meer heen.
Het is wel betaald parkeren daar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:00 schreef Donna het volgende:
Ik ga met de auto dan!
En op vrijdag denk ik want de andere dag is Sinterklaas intocht.
Geeft niet. Ik durf niet met het OV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is wel betaald parkeren daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |