Dat kapsel zie je ook alleen bij vrouwen die GroenLinks al extreemrechts vinden.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:53 schreef NoCigar het volgende:
Teddy komt een beetje over als een gen z persoon die zich onveilig voelt als iemand haar aanspreekt, opbelt of aankijkt.
Hij heeft op hoog niveau in de jeugd gevoetbald, anders speel je niet tegen PSV. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat hij heeft gevoetbald en daarna op best hoog niveau ging hardlopen.
Ja een politicus moet 24 uur per dag werken voor het VADERLAND.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of hardgelopen, of weet ik wat. Wat doet die man daar? Ga gvd eens aan het werk voor je vaderland! Jaren gestemd op D66, ze zijn mij nu kwijt.
Ja natuurlijk, maar je hebt altijd mensen die slecht in topografie zijn (onbegrijpelijk in dit geval, maar oke). Die bosdieren had m'n neefje van 7 nog geweten, afgezien van de steenmarter.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die landen waren ook extreem makkelijk toch?
Als de finaleweek aangebroken is, laten ze altijd shots zien van de terugkomende kandidaten voor die week terwijl ze op die plek zitten, misschien dat het daarom is, het is ook altijd meer een shot van de zijkant dan de rest van de uitzendingquote:Op donderdag 11 september 2025 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo. Heeft misschien met camerastandpunt te maken. Dat er dan mooie shots te maken zijn. Of dat er een structuur in de shots zit (altijd vanuit dezelfde hoek mogelijk, omdat de winnaar van de dag altijd op dezelfde plaats zit).
San Marino was de 7e ofzo, tegen die tijd heb je vaak de reeks wel doorquote:Op vrijdag 12 september 2025 02:46 schreef chufi het volgende:
Maar de spelmakers zijn soms ook wel erg vaag Plaats een vlaggetje van San Marino ergens bij Venetie ... want het vlaggetje wapperde daar , maar hetpuntje stond dan wel in San Marino ,,, doe dan een vlaggetje zonder steeltje er onder
Was heel duidelijk met een streep erbij. En zelfs als stonden die vlaggetjes in Timboektoe, een beetje vlaggenkennis mag ook niet teveel gevraagd zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:07 schreef thabit het volgende:
Het was in alle gevallen overduidelijk waar het vlaggetje stond. Misschien een bezoekje aan de opticien brengen?
Ja, die zat ook hoog in mijn irritatiezone. Hopelijk blijft ze er niet te lang in.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:28 schreef TLC het volgende:
Teddy is vreselijk irritant met haar 'Depay' iedere keer
Blaudzun die echt geen flauw benul had bij Luxemburg was wel het dieptepunt denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net d aflevering van gisteren gezien. Blaudzun had er geen zin meer in he?
Doe ook maar niet want je hebt tegenwoordig zo een aanklacht aan je broekquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Brankele heel erg lijken op iemand anders, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen
Ze hadden ook Kerrolain van de BoerBoerenBedrog, en Klaas Dijkhoff van de VroemVroemDoorrijden. Ik vind het wel leuk. Het afbraakrisico is wel groot, Kerrolain viel door de mand al bijzonder beperkt onderlegd, Dijkhoff was best leuk en intelligent, al is zijn partij de mijne niet. D66 is ook mijn keuze niet, maar ik vind Jetten reuze meevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het geen succes dat er een zittende politicus zit (ben nu bezig met kijken).
Of ik heb gewoon niets met Rob Jetten. Maar ik vind 'm niet grappig. Het lijkt meer een PR-stunt (verkiezingsstunt) dan dat hij er echt voor zichzelf zit. Maar goed.
Geen idee wie ze is btwquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Brankele heel erg lijken op iemand anders, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen
Helaas laat de kiezer tegenwoordig niet blijken dat intelligentie van de politicus waar op gestemd wordt van belang is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:31 schreef kalinhos het volgende:
Moet zeggen dat ik Jetten in dit niet onsympathiek vind, en hij doet eigenlijk wat je verwacht qua niveau van een kamerlid/ex-minister.
ik heb begrepen dat er meerdere afleveringen achter elkaar worden opgenomen, en kreeg het idee dat 5 quizzen op een dag wat teveel werd voor hem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net d aflevering van gisteren gezien. Blaudzun had er geen zin meer in he?
Er worden er hooguit 3 per dag opgenomen, dus dat zal niet het geval zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat er meerdere afleveringen achter elkaar worden opgenomen, en kreeg het idee dat 5 quizzen op een dag wat teveel werd voor hem.
Opnames zijn geweest vóór de val van het kabinet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het geen succes dat er een zittende politicus zit (ben nu bezig met kijken).
Of ik heb gewoon niets met Rob Jetten. Maar ik vind 'm niet grappig. Het lijkt meer een PR-stunt (verkiezingsstunt) dan dat hij er echt voor zichzelf zit. Maar goed.
Ze nemen er 3 op een dag opquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat er meerdere afleveringen achter elkaar worden opgenomen, en kreeg het idee dat 5 quizzen op een dag wat teveel werd voor hem.
Naast Laurens, Jeroen en Thomas zie ik een paar namen die me vaag bekend voorkomen...quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht net: wat doen er lekker veel enigszins bekenden mee. Maar ze hebben gewoon alle bekende deelnemers in de eerste weken gestopt. Dit komt er nog:
Judith Agaath, Karim Amghar, Lieke van den Broek, Eric van der Burg, Berit Companjen, Laurens ten Dam, Nienke ’s Gravemade, Fernando Halman, Ann-Lynn Hamelink, Kevin Hassing, Daan van der Hoeven, Annemiek Koekoek, Jeroen Kramer, Aletha Leidelmeijer, Mike Libanon, Thomas van Luyn[25], Tosca Menten, Johannes Peetsma, Selmar Smit, Twan Vet, Ghislaine Voogd
Teddy heeft een trauma-pony voor ik als 8-jarige naar een verjaardagsfeestje moest, knipte mijn moeder mijn pony ook zo hoog. Ik wilde totaal overstuur niet meer naar die verjaardag, ook niet naar school overigens. Ik liep voor gek. En ik vind het bij haar ook raar staan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oef gelukkig niet. Brankele is wel echt een eye candy <3 ik hoop dat ze heel ver komt, samen met Rob Jetten.
Teddy was totaal saai
Mijn moeder knipte de pony kort bij mij, terwijl ik ook nog een kruin aan de voorkant heb, dus liep ik altijd met een gatquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
Teddy heeft een trauma-pony voor ik als 8-jarige naar een verjaardagsfeestje moest, knipte mijn moeder mijn pony ook zo hoog. Ik wilde totaal overstuur niet meer naar die verjaardag, ook niet naar school overigens. Ik liep voor gek. En ik vind het bij haar ook raar staan.
Kijk nu al uit naar zijn scheldpartijen op medekandidaten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht net: wat doen er lekker veel enigszins bekenden mee. Maar ze hebben gewoon alle bekende deelnemers in de eerste weken gestopt. Dit komt er nog:
Judith Agaath, Karim Amghar, Lieke van den Broek, Eric van der Burg, Berit Companjen, Laurens ten Dam, Nienke ’s Gravemade, Fernando Halman, Ann-Lynn Hamelink, Kevin Hassing, Daan van der Hoeven, Annemiek Koekoek, Jeroen Kramer, Aletha Leidelmeijer, Mike Libanon, Thomas van Luyn[25], Tosca Menten, Johannes Peetsma, Selmar Smit, Twan Vet, Ghislaine Voogd
Merel Westrik misschien? Daar vind ik haar wel op lijken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Suze van Kleef?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, dat was heel stom. Niet dat hij anders wel gewonnen zou hebben, meer in ieder geval meer kans.quote:
Merel Westrik?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Haha, zelfs als dat schroeven waren was deze heel makkelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 23:19 schreef Magere_Gein het volgende:
Dat waren toch schroeven in die spijkerbroek? Dat klopt toch niet dan? En dan ook nog de eerste van de galerij waardoor ze veel tijd verloor.
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 15 september 2025 23:19 schreef Magere_Gein het volgende:
Dat waren toch schroeven in die spijkerbroek? Dat klopt toch niet dan? En dan ook nog de eerste van de galerij waardoor ze veel tijd verloor.
Ik zag hem ook niet. Pas na de sleehak.quote:Op maandag 15 september 2025 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, zelfs als dat schroeven waren was deze heel makkelijk.
Het waren wel spijkersquote:Op maandag 15 september 2025 23:19 schreef Magere_Gein het volgende:
Ook intense ogen.quote:
Ook een fietser!quote:
Kaiserschmarrn is wel lekker, ook in Zuid-Duitsland populair.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef svann het volgende:
Nooit van die kaiserdingen gehoord.
Te weinig in Oostenrijk geweest, denk ik.
Ik ken wel Salzburger Nockerl.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:02 schreef Felagund het volgende:
Kaiserschmarrn is wel lekker, ook in Zuid-Duitsland populair.
Dit was geen unaniem een belachelijk groot succes nee.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind Laurens echt een topgozer, maar deze quiz is niet echt zijn ding he
Hij is gezien zijn opleiding niet dom maar daarna gaan denk ik fietsen .quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:15 schreef Magere_Gein het volgende:
Dit zag je aankomen, leuke kerel, Laurens, niet echt geschikt voor een kennisquiz. En @:Stepperoller bedankt voor de spijkerbroek, was te lui om terug te kijken, dacht echt dat het schroeven waren. Hmm...
Ik denk steeds dat het de kleindochter van Gregor Frenkel Frank isquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:48 schreef NoCigar het volgende:
Telkens als ik de naam Brankele Frank hoor denk ik even dat het een rapper of zo is, net zo'n naam als Lange Frans e.d.
Dat gezeik op Jetten en het klimaat krijgt onderhand ook wel een baard. Alsof die man nooit meer een vlucht mag nemen om notabene naar zijn schoonfamilie mag gaan of dat hij nu ook maar altijd alles in Nederland moet doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb weinig tegen de persoon Jette, maar vind dit stukje (tv-recensie in het Parool) toch wel grappig: tot nu toe ging het inderdaad wel allemaal erg perfect voor hem zonder dat het te storend of te glad werd:
https://www.parool.nl/kun(...)panje-oeps~b57e517c/
Nee zo is dat gewoon. Als een beetje begaan bent met het milieu, mag je niet vliegen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gezeik op Jetten en het klimaat krijgt onderhand ook wel een baard. Alsof die man nooit meer een vlucht mag nemen om notabene naar zijn schoonfamilie mag gaan of dat hij nu ook maar altijd alles in Nederland moet doen.
Zij en Jetten maken tot nu toe wel de beste indruk ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:09 schreef TLC het volgende:
Brankele () begint een serieuze kandidate voor de eindoverwinning te worden
De opnames waren volgens mij al achter de rug toen het kabinet viel? En er doen in totaal drie politici mee, Jetten is niet de enige, maar tot nu toe wel de succesvolste.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb weinig tegen de persoon Jette, maar vind dit stukje (tv-recensie in het Parool) toch wel grappig: tot nu toe ging het inderdaad wel allemaal erg perfect voor hem zonder dat het te storend of te glad werd:
https://www.parool.nl/kun(...)panje-oeps~b57e517c/
Ik heb niet de hele aflevering gekeken, maar je eerste aflevering het op moeten nemen tegen twee sterke kandidaten die al meerdere afleveringen achter de rug hebben is altijd lastig.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind Laurens echt een topgozer, maar deze quiz is niet echt zijn ding he
Misschien gaat hij wel met de trein.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gezeik op Jetten en het klimaat krijgt onderhand ook wel een baard. Alsof die man nooit meer een vlucht mag nemen om notabene naar zijn schoonfamilie mag gaan of dat hij nu ook maar altijd alles in Nederland moet doen.
Een paar maanden terugquote:Op woensdag 17 september 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb helemaal gemist dat Nhaan is overleden![]()
Mischien vooral dat vaar-avontuur niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:59 schreef DrMarten het volgende:
Hoe kent die vrouw André van Duin niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |