Geen idee wie ze is btwquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Brankele heel erg lijken op iemand anders, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen
Helaas laat de kiezer tegenwoordig niet blijken dat intelligentie van de politicus waar op gestemd wordt van belang is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:31 schreef kalinhos het volgende:
Moet zeggen dat ik Jetten in dit niet onsympathiek vind, en hij doet eigenlijk wat je verwacht qua niveau van een kamerlid/ex-minister.
ik heb begrepen dat er meerdere afleveringen achter elkaar worden opgenomen, en kreeg het idee dat 5 quizzen op een dag wat teveel werd voor hem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net d aflevering van gisteren gezien. Blaudzun had er geen zin meer in he?
Er worden er hooguit 3 per dag opgenomen, dus dat zal niet het geval zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat er meerdere afleveringen achter elkaar worden opgenomen, en kreeg het idee dat 5 quizzen op een dag wat teveel werd voor hem.
Opnames zijn geweest vóór de val van het kabinet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het geen succes dat er een zittende politicus zit (ben nu bezig met kijken).
Of ik heb gewoon niets met Rob Jetten. Maar ik vind 'm niet grappig. Het lijkt meer een PR-stunt (verkiezingsstunt) dan dat hij er echt voor zichzelf zit. Maar goed.
Ze nemen er 3 op een dag opquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat er meerdere afleveringen achter elkaar worden opgenomen, en kreeg het idee dat 5 quizzen op een dag wat teveel werd voor hem.
Naast Laurens, Jeroen en Thomas zie ik een paar namen die me vaag bekend voorkomen...quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht net: wat doen er lekker veel enigszins bekenden mee. Maar ze hebben gewoon alle bekende deelnemers in de eerste weken gestopt. Dit komt er nog:
Judith Agaath, Karim Amghar, Lieke van den Broek, Eric van der Burg, Berit Companjen, Laurens ten Dam, Nienke ’s Gravemade, Fernando Halman, Ann-Lynn Hamelink, Kevin Hassing, Daan van der Hoeven, Annemiek Koekoek, Jeroen Kramer, Aletha Leidelmeijer, Mike Libanon, Thomas van Luyn[25], Tosca Menten, Johannes Peetsma, Selmar Smit, Twan Vet, Ghislaine Voogd
Teddy heeft een trauma-pony voor ik als 8-jarige naar een verjaardagsfeestje moest, knipte mijn moeder mijn pony ook zo hoog. Ik wilde totaal overstuur niet meer naar die verjaardag, ook niet naar school overigens. Ik liep voor gek. En ik vind het bij haar ook raar staan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oef gelukkig niet. Brankele is wel echt een eye candy <3 ik hoop dat ze heel ver komt, samen met Rob Jetten.
Teddy was totaal saai
Mijn moeder knipte de pony kort bij mij, terwijl ik ook nog een kruin aan de voorkant heb, dus liep ik altijd met een gatquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
Teddy heeft een trauma-pony voor ik als 8-jarige naar een verjaardagsfeestje moest, knipte mijn moeder mijn pony ook zo hoog. Ik wilde totaal overstuur niet meer naar die verjaardag, ook niet naar school overigens. Ik liep voor gek. En ik vind het bij haar ook raar staan.
Kijk nu al uit naar zijn scheldpartijen op medekandidaten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht net: wat doen er lekker veel enigszins bekenden mee. Maar ze hebben gewoon alle bekende deelnemers in de eerste weken gestopt. Dit komt er nog:
Judith Agaath, Karim Amghar, Lieke van den Broek, Eric van der Burg, Berit Companjen, Laurens ten Dam, Nienke ’s Gravemade, Fernando Halman, Ann-Lynn Hamelink, Kevin Hassing, Daan van der Hoeven, Annemiek Koekoek, Jeroen Kramer, Aletha Leidelmeijer, Mike Libanon, Thomas van Luyn[25], Tosca Menten, Johannes Peetsma, Selmar Smit, Twan Vet, Ghislaine Voogd
Merel Westrik misschien? Daar vind ik haar wel op lijken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Brankele heel erg lijken op iemand anders, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |