Kaiserschmarrn is wel lekker, ook in Zuid-Duitsland populair.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef svann het volgende:
Nooit van die kaiserdingen gehoord.
Te weinig in Oostenrijk geweest, denk ik.
Ik ken wel Salzburger Nockerl.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:02 schreef Felagund het volgende:
Kaiserschmarrn is wel lekker, ook in Zuid-Duitsland populair.
Dit was geen unaniem een belachelijk groot succes nee.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind Laurens echt een topgozer, maar deze quiz is niet echt zijn ding he
Hij is gezien zijn opleiding niet dom maar daarna gaan denk ik fietsen .quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:15 schreef Magere_Gein het volgende:
Dit zag je aankomen, leuke kerel, Laurens, niet echt geschikt voor een kennisquiz. En @:Stepperoller bedankt voor de spijkerbroek, was te lui om terug te kijken, dacht echt dat het schroeven waren. Hmm...
Ik denk steeds dat het de kleindochter van Gregor Frenkel Frank isquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:48 schreef NoCigar het volgende:
Telkens als ik de naam Brankele Frank hoor denk ik even dat het een rapper of zo is, net zo'n naam als Lange Frans e.d.
Dat gezeik op Jetten en het klimaat krijgt onderhand ook wel een baard. Alsof die man nooit meer een vlucht mag nemen om notabene naar zijn schoonfamilie mag gaan of dat hij nu ook maar altijd alles in Nederland moet doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb weinig tegen de persoon Jette, maar vind dit stukje (tv-recensie in het Parool) toch wel grappig: tot nu toe ging het inderdaad wel allemaal erg perfect voor hem zonder dat het te storend of te glad werd:
https://www.parool.nl/kun(...)panje-oeps~b57e517c/
Nee zo is dat gewoon. Als een beetje begaan bent met het milieu, mag je niet vliegen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gezeik op Jetten en het klimaat krijgt onderhand ook wel een baard. Alsof die man nooit meer een vlucht mag nemen om notabene naar zijn schoonfamilie mag gaan of dat hij nu ook maar altijd alles in Nederland moet doen.
Zij en Jetten maken tot nu toe wel de beste indruk ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:09 schreef TLC het volgende:
Brankele () begint een serieuze kandidate voor de eindoverwinning te worden
De opnames waren volgens mij al achter de rug toen het kabinet viel? En er doen in totaal drie politici mee, Jetten is niet de enige, maar tot nu toe wel de succesvolste.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb weinig tegen de persoon Jette, maar vind dit stukje (tv-recensie in het Parool) toch wel grappig: tot nu toe ging het inderdaad wel allemaal erg perfect voor hem zonder dat het te storend of te glad werd:
https://www.parool.nl/kun(...)panje-oeps~b57e517c/
Ik heb niet de hele aflevering gekeken, maar je eerste aflevering het op moeten nemen tegen twee sterke kandidaten die al meerdere afleveringen achter de rug hebben is altijd lastig.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind Laurens echt een topgozer, maar deze quiz is niet echt zijn ding he
Misschien gaat hij wel met de trein.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gezeik op Jetten en het klimaat krijgt onderhand ook wel een baard. Alsof die man nooit meer een vlucht mag nemen om notabene naar zijn schoonfamilie mag gaan of dat hij nu ook maar altijd alles in Nederland moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |