Suze van Kleef?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Brankele heel erg lijken op iemand anders, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen
Nee, dat was heel stom. Niet dat hij anders wel gewonnen zou hebben, meer in ieder geval meer kans.quote:
Merel Westrik?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Brankele heel erg lijken op iemand anders, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen
Haha, zelfs als dat schroeven waren was deze heel makkelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 23:19 schreef Magere_Gein het volgende:
Dat waren toch schroeven in die spijkerbroek? Dat klopt toch niet dan? En dan ook nog de eerste van de galerij waardoor ze veel tijd verloor.
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 15 september 2025 23:19 schreef Magere_Gein het volgende:
Dat waren toch schroeven in die spijkerbroek? Dat klopt toch niet dan? En dan ook nog de eerste van de galerij waardoor ze veel tijd verloor.
Ik zag hem ook niet. Pas na de sleehak.quote:Op maandag 15 september 2025 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, zelfs als dat schroeven waren was deze heel makkelijk.
Het waren wel spijkersquote:Op maandag 15 september 2025 23:19 schreef Magere_Gein het volgende:
Ook intense ogen.quote:
Ook een fietser!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |