Eens!quote:Op woensdag 3 september 2025 23:56 schreef spapaars het volgende:
Paulien Cornelisse is gelukkig minder Wikipedia, dus origineler.
Waarom, jij wil toch een topic openen? Doe dan ook ff je bestquote:Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja, eigenlijk wel inderdaad. Dat laat ik aan iemand anders over
Ik zat net allemaal scheldwoorden naar de tv te roepenquote:
Uilskuiken!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat net allemaal scheldwoorden naar de tv te roepen
Stoethaspel!quote:
Ik vind dat ze het erg leuk en verfrissend doetquote:Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Paulien heel erg leuke humor hebben altijd, dus hoop ook dat we daar nog wat meer van gaan zien. Tot nu toe lijkt haar rol juist wat serieuzer, maar misschien moet ze nog wat in haar rol groeien.
Ze heeft de oorsprong van het woord 'akkefietje' uitgelegd, diverse scheldwoorden geduid en de WarmWasserDuscher hier geïntroduceerd.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maarten was, op een andere manier dan bij de Vlaamse versie, toch ook wel voor de komische noot. Jurylid was ie niet, Paulien tot nu toe ook niet.
De komische noot is er bij Paulien ook niet echt, dus wat is haar rol eigenlijk, taalduider?
Maar Paulien doet geen trucje, zo ís ze nou eenmaal. Dus dat blijft wel komen, een onuitputbare bron. En ik vind haar wel mooie, diepgaande, soms filosofische humor hebben. Ik vind haar een tof mens en ik vind het leuk dat ze er zitquote:Op donderdag 4 september 2025 22:25 schreef Remco het volgende:
Ik ben vooral bang dat het niet lang leuk blijft. Ze heeft wel leuke taalweetjes maar dat ga je geen 25 seizoenen volhouden. Ook kun je niet elke aflevering blijven zeggen dat je bepaalde woorden zo vreselijk vind(wat ze tot nu toe wel doet).
Ja, excuus. Ik opende het nieuwe topic eigenlijk omdat ik mij realiseerde dat ik de laatste post in het vorige topic had gedaan. Had er niet bij nadacht dat de hele OP nog zou moeten worden aangepast. Daar ben ik ook niet zo handig inquote:Op donderdag 4 september 2025 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom, jij wil toch een topic openen? Doe dan ook ff je best
Nieuwe OP opzetje:quote:Op woensdag 3 september 2025 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[poll=8440]
Best slim, maar dan moet je het wel kunnen afmaken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Jezelf laten zaken als je boven de 100 stond!!!!!!
Het is helemaal niet slim als het verschil tussen kosten (-70 seconden oid) en baten (mogen beginnen) zo groot is. En al helemaal niet als je nog boven de 100 seconden staat, waardoor de ander je sowieso niet direct kan wegspelen. Ze had sowieso een rondje moeten wachten met deze move.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Best slim, maar dan moet je het wel kunnen afmaken natuurlijk
Tom lijkt me aardig, maar ben steeds afgeleid door zn knipper-tik met z'n ogenquote:Op zondag 7 september 2025 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben aan het bijkijken en ben bij donderdag. Maar wat is paulien saai zeg. En Tom iets te popi-jopi
Ik ook!quote:Op maandag 8 september 2025 22:17 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Paulien leukIk geniet er wel van. Niet teveel kapsones, gewoon lekker mutserig.
Ik was vooral verbaasd dat het woord aanslag pas bij bomaanslag werd goedgerekend. Hij zei ook al terorristen en terreuractie oid. Normaal wordt dat al meteen goedgerekend.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat Belle onterecht uit het spel is, want 'bomaanslag' had helemaal niet goed gerekend mogen worden bij de Charlie Hebdo vraag (het was immers geen bomaanslag).
Hij zong gisteren, mis je weinig aan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ken geen een muziek van die pruik.
Als iemand uit de boeken van Paul van Loon?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:49 schreef Felagund het volgende:
Als iemand uit de boeken van Paul van Loon?
Zal misschien ook aan de opname-periode liggen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:04 schreef Felagund het volgende:
Niemand herkent Coenradie, frappant.
Ik zie dat het in mei is opgenomen, toen was ze toch juist in het nieuws vanwege het cellentekort?quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:07 schreef svann het volgende:
[..]
Zal misschien ook aan de opname-periode liggen.
Maar nog niet uit de fractie, in al die talkshows of op de lijst van een andere partij.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Felagund het volgende:
Ik zie dat het in mei is opgenomen, toen was ze toch juist in het nieuws vanwege het cellentekort?
quote:
Live vind ik m goed met zijn band, ben naar 2 concerten geweest. Leuke aardige gast.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Hij zong gisteren, mis je weinig aan.
Algemene ontwikkeling is aan hem voorbij gegaan jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Ik zou geen les willen hebben van deze nitwit
Niks mis met zwart, mis toch wel een beetje ouwe Maarten in dit programma.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:16 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Live vind ik m goed met zijn band, ben naar 2 concerten geweest. Leuke aardige gast.
En hoe hij eruit ziet moet hij weten.
Enzwart
![]()
Ik vind het nogal ingestudeerd van Paulien, bij Maarten kwam het meer authentiek over imo. Alsof ze de vragen vantevoren heeft gekregen om er feitjes bij te zoeken.quote:Op woensdag 10 september 2025 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
Plus alle alliteraties in de aankondiging ook, beetje saai om steeds Paulien te benoemen als zijn meesteres (of zoiets) in crime.
Best leuk, als Paulien wat weetjes over taal kan spuien, maar niet te vergelijken met het meestal ontevreden feiten gemopper van Maarten.
Nu geef je er wel direct een andere lading aanquote:Op woensdag 10 september 2025 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
Plus alle alliteraties in de aankondiging ook, beetje saai om steeds Paulien te benoemen als zijn meesteres (of zoiets) in crime.
Los daarvan: t was gewoon een staatssecretaris. Die mag je wel gewoon kennen. Tis niet dat ze door haar optredens in de media in mei voor het eerst in het nieuws wasquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:07 schreef svann het volgende:
[..]
Zal misschien ook aan de opname-periode liggen.
Aan de andere kant: kabinetten zitten tegenwoordig zo kort (en er worden zulke nitwits aangetrokken) dat je niet echt de kans krijgt om ze goed/snel te leren kennen...quote:Op woensdag 10 september 2025 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Los daarvan: t was gewoon een staatssecretaris. Die mag je wel gewoon kennen. Tis niet dat ze door haar optredens in de media in mei voor het eerst in het nieuws was
T-bag!quote:
Ja, als je je schermtijd wil stoppen na een bepaald tijdstip (22.00 ofzo), dan is dit wel te laat.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het oude tijdstip ook een stuk fijner. Het is net een tikkeltje te laat voor me om lekker tv te gaan kijken. Maar het went wel
We missen de ''Beauty, brains en bitterballen'', ''Kasteelheer van de kennisburcht'', ''cognitieve casanova'', ''sloopkogel der onwetendheid'', ''pompbediende van de geest', ''feitenfrikandel in de kennisgarnituur'', ''oase in de weetjeswoestijn'', ''badmeester van het verstandsbassin'', ''onzinkbare mammoetdenker'' etc. etc.quote:Op woensdag 10 september 2025 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
Best leuk, als Paulien wat weetjes over taal kan spuien, maar niet te vergelijken met het meestal ontevreden feiten gemopper van Maarten.
Dat zure gedoe van Maarten was al jaren uitgewerkt natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
Die valt compleet door de mand bij deze vraagquote:Op donderdag 11 september 2025 21:52 schreef Szura het volgende:
Matige vertoning van Blaudzun vandaag
Zeker deze vraag, kijkt zeker nooit op een kaart?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:52 schreef Szura het volgende:
Matige vertoning van Blaudzun vandaag
Ja, dat was weer vreemd.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Roland Garros MOET een antwoord zijn.
Ja en ook nog eens als laatste (wat normaliter de moeilijkste is).quote:Op donderdag 11 september 2025 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De bosdieren spanden wel de kroon.
Die landen waren ook extreem makkelijk toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef XDo het volgende:
[..]
Ja en ook nog eens als laatste (wat normaliter de moeilijkste is).
Doorgestoken (politieke!) kaart!!
Die vond ik zelf echt de allermakkelijkstequote:Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die landen waren ook extreem makkelijk toch?
Jep zeker. Al heb je dus van die domme mensen die zelfs Luxemburg niet op de kaart herkennen.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die landen waren ook extreem makkelijk toch?
Nee, dat hij heeft gevoetbald en daarna op best hoog niveau hard heeft gelopen.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
Rob Jetten die trots verteld dat hij op hoog niveau heeft gevoetbald met Udi’19 op de Hertkamp tegen PSV.
Ik dacht dat het allemaal ministaatjes waren en wist ook niet welk ministaatje er in Luxemburg ligt.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep zeker. Al heb je dus van die domme mensen die zelfs Luxemburg niet op de kaart herkennen.
Met dezelfde vlag als Luxemburgquote:Op donderdag 11 september 2025 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal ministaatjes waren en wist ook niet welk ministaatje er in Luxemburg ligt.
Dat was altijd al zo. Heeft misschien met camerastandpunt te maken. Dat er dan mooie shots te maken zijn. Of dat er een structuur in de shots zit (altijd vanuit dezelfde hoek mogelijk, omdat de winnaar van de dag altijd op dezelfde plaats zit).quote:Op donderdag 11 september 2025 08:33 schreef TLC het volgende:
Waarom gaat de slimste van de dag iedere keer bij de finale altijd op (voor de kijker) de meest rechter stoel zitten ? En waarom klappen de kandidaten aan t begin niet meer mee ?
![]()
Of hardgelopen, of weet ik wat. Wat doet die man daar? Ga gvd eens aan het werk voor je vaderland! Jaren gestemd op D66, ze zijn mij nu kwijt.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
Rob Jetten die trots verteld dat hij op hoog niveau heeft gevoetbald met Udi’19 op de Hertkamp tegen PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |