Dat is jouw mening ja, maar absoluut geen vaststaand gegeven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niets is echter minder waar, rechts en conservatief zorgt voor orde en structuur in een samenleving.
Daarnaast zullen de Amerikanen waarschijnlijk wel meer dan een vermoeden hebben gehad, maar met zekerheid hebben geweten dat dit drugssmokkelaars betrof. Waarom zou je zulke mensen vervolgens gaan verdedigen?
En dat geldt net zo keihard voor jou, maar toch heb jij op de een of andere manier op basis van "vermoedens" (TDS) wel al het hele topic gelijk en weet je het weer beterquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening ja, maar absoluut geen vaststaand gegeven.
En je zegt het goed ja, jij vermoedt. Niets meer en niets minder.
Nee hoor, zoals aangegeven: de Amerikanen gaan niet zomaar een boot opblazen, dat doen men omdat die wordt gebruikt door drugsmokkelaars. Wellicht helpt het om te onderbouwen waarom jij denkt dat dit geen drugssmokkelaars zouden zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening ja, maar absoluut geen vaststaand gegeven.
En je zegt het goed ja, jij vermoedt. Niets meer en niets minder.
Bullshit. Ik weet ook niet of er wel of geen drugs aanwezig waren op die boot, maar dat doet er wmb niet zoveel toe. Het is allereerst al een buitenproportionele actie om dat bootje met 11 man zo naar de maan te schieten als er al drugs aan boord waren. Dat het gissen blijft en niet bewezen kan worden (bootje is immers in miljoen stukjes) maakt het des te erger. Snap je wel waarom mensen hier tegen zijn, of wil je gewoon dom doen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat geldt net zo keihard voor jou, maar toch heb jij op de een of andere manier op basis van "vermoedens" (TDS) wel al het hele topic gelijk en weet je het weer beter.
Precies dit dus. En iedereen die er wat van zegt neemt het op voor criminelen!!!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker mensen afknallen en de meest leugenachtige president aller tijden zegt 'just trust me bro' en alle Trumpsimps staan aan hun slurfje te gieren
Ik snap het prima, jij alleen nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bullshit. Ik weet ook niet of er wel of geen drugs aanwezig waren op die boot, maar dat doet er wmb niet zoveel toe. Het is allereerst al een buitenproportionele actie om dat bootje met 11 man zo naar de maan te schieten als er al drugs aan boord waren. Dat het gissen blijft en niet bewezen kan worden (bootje is immers in miljoen stukjes) maakt het des te erger. Snap je wel waarom mensen hier tegen zijn, of wil je gewoon dom doen?
Dat hoef ik niet te onderbouwen, want dat is irrelevant. Verder is jouw blinde vertrouwen in de Amerikanen erg schattig, maar bijzonder naïef.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals aangegeven: de Amerikanen gaan niet zomaar een boot opblazen, dat doen men omdat die wordt gebruikt door drugsmokkelaars. Wellicht helpt het om te onderbouwen waarom jij denkt dat dit geen drugssmokkelaars zouden zijn?
Oke, je wil dom doen dus. Prima, maar mij niet meer quoten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het prima, jij alleen niet.
Dit doen landen al decennia, dagelijks, maar nu is het erg, want: DRUMPF!!!!!!
Het is glashelder hoor, al vanaf post 1.
LOL, Amerikanen geloven in hun war on stuff.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals aangegeven: de Amerikanen gaan niet zomaar een boot opblazen, dat doen men omdat die wordt gebruikt door drugsmokkelaars. Wellicht helpt het om te onderbouwen waarom jij denkt dat dit geen drugssmokkelaars zouden zijn?
GFYquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oke, je wil dom doen dus. Prima, maar mij niet meer quoten.
Je snapt dat jouw argumentatie net zo zwak is toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies dit dus. En iedereen die er wat van zegt neemt het op voor criminelen!!!!!
Smokkelaars, niet dealersquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GFY.
Je doet een uitspraak over vermoedens terwijl je zelf niets en dan ook helemaal niets meer dan dat hebt En toch claim je arrogant je gelijk.
Mijn gelijk is na te lezen, overal is het "trump is niet te vertrouwen, trump dit en dat".
En dan het vertrouwen in Amerikanen naief noemen, terwijl je blijkbaar blind vertrouwen hebt in criminelen, dat is pas dom, en typisch.
Wat een topic, arme drugsdealers!!!!
Tja, binnen progressieve en linkse contreien heerst er bij sommigen een tendens dat er nooit maar dan ook nooit iets positiefs kan en mag worden gezegd over de politieke tegenstander. Alles wat de politieke tegenstander doet moet per definitie worden afgekraakt, bespot en bekritiseerd ook dat al betreft het goed beleid. Daarnaast wordt elke vijand van de politieke tegenstander gezien als een (potentiële) bondgenoot.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat geldt net zo keihard voor jou, maar toch heb jij op de een of andere manier op basis van "vermoedens" (TDS) wel al het hele topic gelijk en weet je het weer beter.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GFY.
Je doet een uitspraak over vermoedens terwijl je zelf niets en dan ook helemaal niets meer dan dat hebt En toch claim je arrogant je gelijk.
Mijn gelijk is na te lezen, overal is het "trump is niet te vertrouwen, trump dit en dat".
En dan het vertrouwen in Amerikanen naief noemen, terwijl je blijkbaar blind vertrouwen hebt in criminelen, dat is pas dom, en typisch.
Wat een topic, arme drugsdealers!!!!
Fair, al maakt het niet heel veel uit denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Smokkelaars, niet dealers
Heel andere beestje
En als kers op de taart de belediging, wat is het toch elke keer een 100% score met jullie, genietonquote:
Kun je niet gewoon een keer ontopic blijven?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, binnen progressieve en linkse contreien heerst er bij sommigen een tendens dat er nooit maar dan ook nooit iets positiefs kan en mag worden gezegd over de politieke tegenstander. Alles wat de politieke tegenstander doet moet per definitie worden afgekraakt, bespot en bekritiseerd ook dat al betreft het goed beleid. Daarnaast wordt elke vijand van de politieke tegenstander gezien als een (potentiële) bondgenoot.
Alleen dit simplistische en tribale wereldbeeld resulteert in een realiteit waar men het op een gegeven het staat op te nemen voor bijvoorbeeld illegale of criminele migranten, (terroristische) moslimfundamentalisten of in dit geval dus drugssmokkelaars.
Natuurlijk maakt dat wel uitquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair, al maakt het niet heel veel uit denk ik.
Ja ok, dealer, smokkelaar, "crimineel" hou ik het op ok? ).quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit
Drugssmokkel is een transnationale misdaad
Crimineel ben je pas na veroordeling, dan mag je er sowieso geen hellfire raket meer op schietenquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dealer, smokkelaar, "crimineel" hou ik het op ok? ).
Best hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Crimineel ben je pas na veroordeling, dan mag je er sowieso geen hellfire raket op schieteb
Drugssmokkelaars
Nou, nee niet echt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je snapt dat jouw argumentatie net zo zwak is toch?
Dat is in elk geval niet bijzonder aannemelijk gemaakt hè slimmerik. Ik ga af op de informatie die op dit moment beschikbaar is, en jij verzint er allemaal dingen bij zodat het in je straatje past.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt, kan, zou kunnen, ik weet het niet maar wat ik wel weet, JIJ zit er naast, ik heb gelijk!
FFS.
Ja nou echt welquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, nee niet echt.
Ik begrijp dat als er een direct gevaar is voor mensen dat je ze uitschakelt. Prima, maar daar lijkt hier geen sprake van te zijn. Zou een mooie boel worden als iedereen maar ondersteboven geschoten wordt bij het vermoeden een crimineel te zijn.
De laatste keer dat ik keek is dat niet hoe het er in een democratische rechtstaat aan toe gaat.
Oh zo. Ja dat klopt. Alleen beklaag ik me niet echt, ik drijf er de spot mee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou echt wel
Aan de ene kant zeg je dat mensen die het hier mee eens zijn trumpsimps zijn die aan het slurfje hebben staan gieren en dat haal je dan aan om je te beklagen over het idee dat mensen die het er niet mee eens zijn gelijk criminelen zouden steunen
Het is twee kanten van dezelfde munt
Jij doet net zo matig als die vogels waar je tegen ageert alleen was jij wat eerder en jullie verkloten er ieder topic mee met zijn allen
Ja, nou echt wel
Ow dan is het goed manquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat klopt. Alleen beklaag ik me niet echt, ik drijf er de spot mee.
Was trouwens ook niet eerder maar goed, maakt niet uit verder.
Nee natuurlijk niet, wmb mogen jullie allemaal stoppen met deze idioterie maar je eigen idioterie quoten om je te beklagen over exaxt dezelfde idioterie in het andere kamp is wel exht next level idioterie hoorquote:
Ja. Maar ik hou niet zo van topics vol met figuren die mensen met een andere mening het liefst in een bootje zetten en dat met Trump bellen dat het drugscriminelen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:02 schreef sp3c het volgende:
Je weet dat het oekraine topic weer open is toch?
En dan nog willen die Noren hem geen Nobelprijs geven. Wat raar toch!quote:
Zo zo dagelijks drugsboten die andere landen zonder vorm van proces torpederen en dat blijft jarenlang uit de media. Kun je ons eens wat gemiste nieuws links over deze illegalen acties van andere landen in internationale wateren geven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit doen landen al decennia, dagelijks, maar nu is het erg, want: DRUMPF!!!!!!
Kun je dat niet in het topic over Gaza bespreken?quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:06 schreef damsco het volgende:
Greta Thunberg mag wel oppassen volgende keer als ze met haar entourage naar Gaza gaat om haar steun voor een terreurstaat uit te spreken.
Is inderdaad vreemd, meestal max drie. Wellicht deden ze een combo met mensensmokkel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:35 schreef stalybridge het volgende:
Excuus als dit eerder voorbij is gekomen.
Het is toch op zijn minst opmerkelijk als je in een relatief klein bootje drugs gaat smokkelen dat je de kostbare ruimte besteed aan mensen.
Even wat verder denken lieverdquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je dat niet in het topic over Gaza bespreken?
Ik zie echt nul verband.
Hoe gaan wij de Caribische eilanden eigenlijk beschermen, helpen en verdedigen als shit daar echt losbarst? Ik heb daar serieus nog niemand over gehoord.quote:
Wij kunnen weinig in dat geval. Ik verwacht wel dat de VS dan optreedt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe gaan wij de Caribische eilanden eigenlijk beschermen, helpen en verdedigen als shit daar echt losbarst? Ik heb daar serieus nog niemand over gehoord.
Het zullen vast drugssmokkelaars zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Nieuwsuur zat gisteren iemand (een Latijns Amerika kenner) hierover. Zo goed als zeker dat het daadwerkelijk drugssmokkelaars waren. Komen uit plaatsje wat een smokelaarsnest is. Lokale journalisten bevestigen het na onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |