Troost je, die komen er niet bij de gazanen.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kortom, je wil niet lezen want in de post heb ik parallellen benoemd.
Ja uiteraard iemand die er een eigen definite aan geeft een pas bij een miljoen dode kinderen van genocide spreekt... Ja die heeft echt de afslag gemist.
Waarom heb je het steeds over joden. Er wonen ook christenen, moslims, druzen en andere sprookjesboekgelovers in israel. En hopelijk ook atheïsten. Door het continu over joden in plaats van israëlieten te hebben lok je antisemitisme uit.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Troost je, die komen er niet bij de gazanen.
Wel bij de Joden als jullie moslims daar de kans voor krijgen. Jullie haat wel duidelijk hoor. Al moet 23 oktober 1000x overnieuw, toch?
Daarom laten de Joden in Israel zien beter niet met ze te sollen.
En terecht ook.
Ik hoef niks te onderbouwen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Exact. De aloude truc dat als je vastloopt gewoon ontkennen. “Het zijn geen wetenschappers” of “het is maar 28%”
Prima verder, doe je ding, maar kom dan niet met lulkoek dat de definitie is gewijzigd wanneer je het niet kunt onderbouwen. Dat is discussiëren als een 13-jarige.
En hier staan die fanboys dus voor te protesteren met hun vlaggetjes en 'frie palestien'.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:21 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
In werkelijkheid zijn dit de feiten.... fijn leven hebben de Gazanen onder Hamas he?
Ach ja, de propali's en de Joop's zullen dit wel weer bagatelliseren en zeggen dat dit Israëli's zijn of dat écht niet alle hamas zo is, want dat blijft een vredelievende verzetsgroep....quote:Op donderdag 4 september 2025 08:21 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
In werkelijkheid zijn dit de feiten.... fijn leven hebben de Gazanen onder Hamas he?
Nederland is op militair gebied afhankelijker van Israel dan andersom, dus verwacht daar maar niet teveel van.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat er oorlogsmisdaden op grote schaal worden gepleegd is buiten discussie. Dat moet inderdaad genoeg zijn om in te grijpen.
Welke maatregelen zou Nederland kunnen en moeten nemen?
Je bent in mijn ogen ietwat naief... ik ga d'r vanuit dat 75% van alle "demonstranten" de vernietiging van de staat Israel namelijk zou toejuichen. Toegegeven: dat was misschien 60% voor 7 oktober, maar nu g aat dat richting de 75-80% denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederland is op militair gebied afhankelijker van Israel dan andersom, dus verwacht daar maar niet teveel van.
Wat me wel tegenvalt van de pro Palestijnse beweging is dat ze nauwelijks druk op Hamas uitvoert
Maar dat is dus het probleem, de Greta's van deze wereld laten zich voor het karretje spannen van terroristische organisaties die als doel hebben de vernietiging van Israel en meer als ze daarmee klaar zijn, maar wat zijn ze betrokken bij mensenleed.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen ietwat naief... ik ga d'r vanuit dat 75% van alle "demonstranten" de vernietiging van de staat Israel namelijk zou toejuichen. Toegegeven: dat was misschien 60% voor 7 oktober, maar nu g aat dat richting de 75-80% denk ik.
Zoals gezegd: Hamas en Iran hadden dit kunnen stoppen en dat doen ze niet, over de rug van de onschuldige Palestijn. Ook zij offeren de "gematigde Palestijn" op voor hun eigen gewin en om verdere haat richting de Joodse staat wereldwijd te vergroten. En daar slagen ze in omdat Israel niet toegeeft, stopt of inbind.
Als zo'n organisatie als de Vuelta hier aan mee gaat werken dan is het hek van de dam. Maar ja, je ziet het overal dat men zwicht voor dit soort "demonstratie-terreurgroepen".quote:Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is dus het probleem, de Greta's van deze wereld laten zich voor het karretje spannen van terroristische organisaties die als doel hebben de vernietiging van Israel en meer als ze daarmee klaar zijn, maar wat zijn ze betrokken bij mensenleed.
Ja dat hebben ze al te ver laten gaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als zo'n organisatie als de Vuelta hier aan mee gaat werken dan is het hek van de dam. Maar ja, je ziet het overal dat men zwicht voor dit soort "demonstratie-terreurgroepen".
Dat hek is al van de dam. Je ziet lokale politici met met iets te veel macht 'slecht' ingrijpen en de media doet ook lekker mee met een bepaald beeld creëren.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als zo'n organisatie als de Vuelta hier aan mee gaat werken dan is het hek van de dam. Maar ja, je ziet het overal dat men zwicht voor dit soort "demonstratie-terreurgroepen".
Correct.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederland is op militair gebied afhankelijker van Israel dan andersom, dus verwacht daar maar niet teveel van.
Wat me wel tegenvalt van de pro Palestijnse beweging is dat ze nauwelijks druk op Hamas uitvoert, het is natuurlijk heel makkelijk om Israel aan te wijzen als de boosdoener, maar zolang de gijzelaars niet vrij zijn blijft de militaire operatie van Israel legitiem.
Het is Hamas die de gijzelaars vasthoudt en hun medeburgers als human shield gebruikt, dat wegwuiven kost mensenlevens.
Hoe kunnen de greta's van deze wereld wel laten zien dat het leed van de Palestijnse burger hun aan het hart gaat zonder dat ze óók meteen voor de vernietiging van Israël zijn?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is dus het probleem, de Greta's van deze wereld laten zich voor het karretje spannen van terroristische organisaties die als doel hebben de vernietiging van Israel en meer als ze daarmee klaar zijn, maar wat zijn ze betrokken bij mensenleed.
Onjuist. Het linkse anti-westerse woke activisme heeft zich voorheen niet voor het karretje laten spannen door andere terroristische groeperingen als IS, Al Qaeda, Al Shabaab, etc etc. Allemaal (ook) anti-westerse Islamistische terreurgroepen. Al zou het me niet verbazen dat er een lichte sympathie voor deze terreurgroepen kan zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de enige die er verstand van heeft in deze groep.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Adolf Hitler is er ook lid. No kidding.
https://genocidescholars.org/author/adolf-hitler/
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:07 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te onderbouwen.
Er is geen genocide gaande in gaza.
Nee want Amerikanen zijn de good guys.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:33 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De geallieerden hebben Duitsland op de valreep nog even helemaal platgebombardeerd. Japan stond op het punt zich over te geven en kregen als cadeau twee atoombommen. Honderdduizenden burgers zijn omgekomen terwijl de oorlog al gewonnen was.
Kunnen we dan ook stellen dat de Britten en Amerikanen genocide hebben gepleegd op de Duitsers en Japanners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |