SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik liep in een jurkje buiten en had het warmquote:
ah weer een nieuwe reden tot klaagquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ik krijg een nieuwe Ziggo modem.
Dan zal alles wel helemaal naar de tyfus gaan omdat alles een nieuw ip adres toegewezen krijgt
Het goede nieuws is dat ik de oude mag houden, die gaat uiteraard opengeschroeft worden
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep in een jurkje buiten en had het warm
Hier schijnt de zon nogquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is hier vertrokken tot medio april 2026.
Heb je je goed ingesmeerd?quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ben de hele dag buiten geweest zo ongeveer
Oh ja bijna WZEB vergetenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Nice.. 15 oktober begint er een nieuw programma van Ewout.
Die is vanavond weer, toch?quote:
Kneuterige feel good tvquote:
Weer dat ie ergens de politie volgt??quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Nice.. 15 oktober begint er een nieuw programma van Ewout.
Alleen mijn gezicht en halsquote:
Ja maar waarom noemt niemand even een titel.quote:
Nee nog niet.. 15 oktober gaat hij eerst naar gevaarlijke gevangenissen in de wereld en hij zei in dat filmpje dat hij binnenkort bekend maakt wanneer de start van bureau Utrecht is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer dat ie ergens de politie volgt??
Staat in je dossier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe weet de directeur dat ik een hond heb terwijl ik hem nooit spreek?
UitStraling post hier toch regelmatig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was uiteraard wel gewoon in de schaduw verderquote:
En blote enkels?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was uiteraard wel gewoon in de schaduw verder
En ik had een maxi jurk aan, dus had eigenlijk alleen blote armen
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
UitStraling post hier toch regelmatig?
Omdat je al maanden ongeveer elke wereldbewoner 24 uur per dag in zijn oor staat te tetteren dat je een hont hebt?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
WZEBquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar waarom noemt niemand even een titel.
Maar niet de directeur. Dus mss is het besproken in een vergadering tussen MT ledenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je al maanden ongeveer elke wereldbewoner 24 uur per dag in zijn oor staat te tetteren dat je een hont hebt?
Echt? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hond heb?
Heb je daar misschien een foto van?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Sodemieter op met dat kutbeestquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een foto van?
Nee die kwamen niet onder de jurk vandaanquote:
Ik ben zeer verrastquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben erachter dat mijn mooie lamp iets minder effectief is dan ik had gehoopt. Schijnt dat het ook belangrijk is dat het hele lichtspectrum wordt belicht, en dat doet deze bij lange na niet.
Het voelde ook niet goed, het is onnatuurlijk.
Nee, is moj totaal ontgaanquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
dit zag inderdaad niemand aankomenquote:
en hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, coax gelegd. Even prutsen maar het werkt.
We kunnen weer normaal tv kijken.quote:
Hij is nog steeds heel felquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen weer normaal tv kijken.
Waarom niet gewoon een plafondlamp die je kan instellen zoals je wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is nog steeds heel fel![]()
Nog steeds beter dan hele dagen in een donkere kamer zitten. En ik kan hier later gewoon op itereren met de kennis van nu, want goede lampen zijn veul duurder
Ohja ik moet ook nog dat domme kastje van kpn aansluiten, gelukkig werkt de kabel van ziggo nog gewoonquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, coax gelegd. Even prutsen maar het werkt.
Nee logisch, toen was het nog donkerquote:
Omdat die a) hetzelfde probleem hebben en b) minder fel zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een plafondlamp die je kan instellen zoals je wil.
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lampquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben erachter dat mijn mooie lamp iets minder effectief is dan ik had gehoopt. Schijnt dat het ook belangrijk is dat het hele lichtspectrum wordt belicht, en dat doet deze bij lange na niet.
Het voelde ook niet goed, het is onnatuurlijk.
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat die a) hetzelfde probleem hebben en b) minder fel zijn.
Het is gewoon hoe ledlampen werken.
en straks het nieuwe modem tussendoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lamp
Oh ja, vanavond weer, toch?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WZEB![]()
We Zijn Er Bijna![]()
TV / [NPO1] We zijn er bijna 2025 #1
Moet wel altijd wat te beleven hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lamp
nattekat moet gewoon een open vloerplan hebben. 1 grote rechthoekige ruimte dat verlicht kan worden. Zowel slaap, woon als badkamer met 1 bouwlamp.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.
Ja als de lamp het straks goed doet gaan we over op de verwarming bij de koudegolfquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel altijd wat te beleven hebben
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.
AYO lichttherapiebril kopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel altijd wat te beleven hebben
Neem je deze voor ons allen mee als je weer eens naar dat eiland waar ze aan de verkeerde kant rijden gaat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Voor de idioten die chocola en munt een goede combinatie vinden:
https://www.instagram.com/p/DOEhlwUgv6P/
Waar zit jij op het spectrum?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.
Geen idee maar ik ben er tevreden over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.
Misschien zijn hij en zijn lamp wel complementair aan elkaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zit jij op het spectrum?
Hij heeft zijn eigen spectrumquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op 4000Kquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coax in de Mediabox Next. De Next Mini komt boven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch wel via het internet dan he....
oeh fancyquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Coax in de Mediabox Next. De Next Mini komt boven.
Soms moet je gewoon even die knop omzettenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar misschien moeten we er niet zo licht over doen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
Zit er iemand ook naar steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network te kijken?
Wat zou er zijn, wat zou er zijn![]()
![]()
Hij is wel een beetje lichtgeraaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar misschien moeten we er niet zo licht over doen
Zekerquote:
wie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network
Ja, moest kerel vanmorgen eerst wegbrengen.quote:
ik ben niet zo fan van aardappelsquote:
Nou, daarvoor ga ik niet kijken, ik hoopte op zijn minst op aftreden wegens gezondheidsredenen en anders gewoon kassie wijlen a.u.b.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Moving Space Command HQ, aan mijn hoela ja.
Ik heb nu aardappelpartjes uit de oven op mijn bordquote:
Krijg je er weer iemand anders voor terug.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, daarvoor ga ik niet kijken, ik hoopte op zijn minst op aftreden wegens gezondheidsredenen en anders gewoon kassie weilen a.u.b.
had nog pasta van de lidl in de koelkast... met een half potje 4kazensaus er over opgepeuzeldquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu aardappelpartjes uit de oven op mijn bord
Aliens, oorlog met Venezuela, 31Atlas, dikke middelvinger naar Peking, hij is dood, kan van alles zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, daarvoor ga ik niet kijken, ik hoopte op zijn minst op aftreden wegens gezondheidsredenen en anders gewoon kassie weilen a.u.b.
Heb ook niet de illusie dat het dan beter wordtquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je er weer iemand anders voor terug.
Als die daar nog even een weekje of 6 mee kan wachten gaarnequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Hij gaat vast verkondigen dat er een militaire noodsituatie is en dat er daardoor nooit meer verkiezingen komen en hij overal het leger in de democrats staten kan inzetten
Hij gaat vast verkondigen dat er over een weekje of 6 een militaire noodsituatie is en dat er daardoor nooit meer verkiezingen komen en hij overal het leger in de democrats staten kan inzettenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die daar nog even een weekje of 6 mee kan wachten gaarne
Komt ook een militaire fly over boven Washington dadelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb ook niet de illusie dat het dan beter wordt![]()
Ja diegene zegt misschien net iets minder gekke dingen maar is vervolgens nog 3x enger
Zou wel heel vroeg zijn, dat staat pas voor 2027 in het draaiboek.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Hij gaat vast verkondigen dat er een militaire noodsituatie is en dat er daardoor nooit meer verkiezingen komen en hij overal het leger in de democrats staten kan inzetten
In Canada kan je ook mooi rondreizenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die daar nog even een weekje of 6 mee kan wachten gaarne
Canadaquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Canada kan je ook mooi rondreizen
Ohquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wel heel vroeg zijn, dat staat pas voor 2027 in het draaiboek.
Als de grenzen op slot gaan als ik in de VS ben dan kom ik daar nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou ik graag met de motor willen doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Er lopen een hoop gegoede stagiaires rond daar in het Witte Huis valt me op.
Dan hoef je in ieder geval niet meer naar de VS te reizen elk jaar, want dan ben je er alquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de grenzen op slot gaan als ik in de VS ben dan kom ik daar niet
Nooit meer naar huisquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de grenzen op slot gaan als ik in de VS ben dan kom ik daar niet
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ga ik wel asiel aanvragen in Montana ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hoef je in ieder geval niet meer naar de VS te reizen elk jaar, want dan ben je er al
Ben ik jouw collega?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn collega gaat volgende week naar Amerika. Hij moet wel terugkomen
Hoewel dat met Trump niet zo'n vaart zal lopen, die schopt je er gewoon keihard uit als buitenlanderquote:
quote:
Ik zou nog wel graag willenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Jahoewel wij maar een deel hebben gedaan, namelijk van Calgary naar Vancouver.
Maar Grmbl is een blanke manquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel dat met Trump niet zo'n vaart zal lopen, die schopt je er gewoon keihard uit als buitenlander
Daar waren landsgrenzen ooit voor bedoeld ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel dat met Trump niet zo'n vaart zal lopen, die schopt je er gewoon keihard uit als buitenlander
Wablief?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
Zit er iemand ook naar steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network te kijken?
Wat zou er zijn, wat zou er zijn![]()
![]()
Nee volgens mij niet, maar ik zit er ook nog niet zo lang, misschien dat ze dat nog niet hardop durft te zeggen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij een collega die mannen haat en het continu over haar hond heeft?
Mijn collega hoort bij het meubilairquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar ik zit er ook nog niet zo lang, misschien dat ze dat nog niet hardop durft te zeggen?
Hmm verdachtquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar ik zit er ook nog niet zo lang, misschien dat ze dat nog niet hardop durft te zeggen?
Misschien grmbls broer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn collega hoort bij het meubilair
Zag een snapshotje voorbij komen. Zag er niet al te best uit. Maar goed, die spuiten ze toch vol met uppers en weet ik het wat zodat ie nog een beetje kwiek overkomt.quote:
Dan maar oorlog met Venezuela, voor minder doen we het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:09 schreef Ygritte het volgende:
Maar goed ‘moving space command HQ’ zou wel een beetje jammer zijn van al deze opwinding
Oh iglo met glazen dak is nog wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou nog wel graag willenmaar ja ik wil ook nog in een safaritent op de serengeti en naar Japan en naar Thailand en in een Iglo met glazen dak het noorderlicht zien
Steve ziet iets.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zag een snapshotje voorbij komen. Zag er niet al te best uit. Maar goed, die spuiten ze toch vol met uppers en weet ik het wat zodat ie nog een beetje kwiek overkomt.
Ik identificeer mezelf niet als bankquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn collega hoort bij het meubilair
Ja ik wil heel graag nog zo’n knussige ‘noordpool’ reis, met rendieren, warme vachtjes, sneeuw en hete hottubs en dat je dan ergens ligt waar je vanuit je bed naar buiten kan kijken (kan ik nu ook, maar dan zien mijn buren mij vooralsnog nog, bij een hele heldere nacht doe ik het wel eens, heerlijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh iglo met glazen dak is nog wel een goed idee ja
Link?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Een "akkoord" tussen Oekraïne en Rusland
Nou, dat dacht ik bij astrid holleeder ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is toch inmiddels ook alleen maar botox?
Nee dat is mijn gok wat Trump bekend gaat makenquote:
Die heeft precies het gezicht van haar gekke broer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik bij astrid holleeder ook
Ongeveer net zo geloofwaardig als dat ik zeg dat ik zojuist de staatsloterij heb gewonnenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Een "akkoord" tussen Oekraïne en Rusland
Ja super tofquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag nog zo’n knussige ‘noordpool’ reis, met rendieren, warme vachtjes, sneeuw en hete hottubs en dat je dan ergens ligt waar je vanuit je bed naar buiten kan kijken (kan ik nu ook, maar dan zien mijn buren mij vooralsnog nog, bij een hele heldere nacht doe ik het wel eens, heerlijk)
Die tanden klopten ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft precies het gezicht van haar gekke broer.
Maar dat waren toch geen echte?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee teveel in het bovengebit.
Even de ama's fileren en opdienen als sashimiquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Had er ook maar iemand verwacht dat het heel spannend zou zijn.!
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super tofIk lig heel vaak met de gordijnen open in bed naar de sterren te kijken, gelukkig niemand die me ziet van buitenaf. Hoogstens een koe
Das gewoon nen vampierquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee teveel in het bovengebit.
Ik heb tuindeuren recht tegenover mijn bed en ramen die de hoek helemaal omlopen. Nu zijn de heggen nog een beetje laag, maar als dat een beetje begroeid isquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super tofIk lig heel vaak met de gordijnen open in bed naar de sterren te kijken, gelukkig niemand die me ziet van buitenaf. Hoogstens een koe
Een Vlaamse Vampier?quote:
Nou meestal is het 1x bij de turkse tandarts en de rommel mag je eigen dan opruimen. Kan je na 10 jaar ekte klappertjes krijgen omdat alles afschaven toch niet echt een goed idee bleek te zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 jaar lang bij een Turkse tandarts gezeten.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik had van de week wel mijn eerste droom over Miljuschka en haar moeder in bed.
Zou je dat niet gewoon een nachtmerrie noemen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ja dit bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je dat niet gewoon een nachtmerrie noemen?
Ik heb ooit samen met Miljuschka gekooktquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit samen met Miljuschka gekookt
Kan ze dat een beetje?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik droom ook in bedquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
jammerquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
That’s the question!
(Waarschijnlijk wel)
Tegen mijn wil uiteraard, ik haal mijn pleziertjes voortaan van boven de navelquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je vond het wel lekker of was het geheel tegen je wil
Ja maar echt. Die kon onderduiken wat ze wilde maar zo zie je het meteen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft precies het gezicht van haar gekke broer.
Oh dat is ook nog een optiequote:
"Heeeeyyyy daar heb je DE NEUS"quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar echt. Die kon onderduiken wat ze wilde maar zo zie je het meteen.
Afgelopen tijd bezig geweest met de genetische modificatie, dat is het! Kan niet anders!quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is ook nog een optie
Dat ie zo de zombie apocalyps gaat aankondigen, met hem als eerste zombie
Je herkent er wel een Holleeder in ja. Maar goed, daarom heeft ze wellicht ook al die jaren alleen maar in huis gezeten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar echt. Die kon onderduiken wat ze wilde maar zo zie je het meteen.
Kan ik volgende week reallife Fallout gaan spelenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over acht dagen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongeveer net zo geloofwaardig als dat ik zeg dat ik zojuist de staatsloterij heb gewonnen
Ze had dus gewoon een FOK! account?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je herkent er wel een Holleeder in ja. Maar goed, daarom heeft ze wellicht ook al die jaren alleen maar in huis gezeten.
BOSTIJGERINquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot die serie weer begint.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik volgende week reallife Fallout gaan spelen
Zou ik wel eerst een lot moeten hebbenquote:
Zoiets ja, weet ik zeker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ienie vermoord mannen en voert ze aan de zwijnen.
Heb je al een pip boy?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik volgende week reallife Fallout gaan spelen
Vind het spel leuker dan de aeriequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot die serie weer begint.
Hooo wacht eens even. Is het niet toevallig dat dimmy, die rechten studeerde en in Amsterdam woont, verdwijnt op het moment dat Astrid druk bezig is met in de openbaarheid treden?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze had dus gewoon een FOK! account?
Welke user zou het geweest zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze had dus gewoon een FOK! account?
Geprint? Oh dan kan ik ook wel eens doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neeheb wel een Vault Boy
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hooo wacht eens even. Is het niet toevallig dat dimmy, die rechten studeerde en in Amsterdam woont, verdwijnt op het moment dat Astrid druk bezig is met in de openbaarheid treden?Die had gewoon niks meer te doen zonder FOK! natuurlijk
Die is best nicequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://jeje-linge.fr/en/(...)SdDVe7GgWX0Bd9u-teDl
We zijn iets op het spoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hooo wacht eens even. Is het niet toevallig dat dimmy, die rechten studeerde en in Amsterdam woont, verdwijnt op het moment dat Astrid druk bezig is met in de openbaarheid treden?Die had gewoon niks meer te doen zonder FOK! natuurlijk
Ik vergeet het altijd. Zoals het hoortquote:
Op de meet zag Dimmy er toch net iets anders uit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het kruidvatquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geprint? Oh dan kan ik ook wel eens doen
Ik zou dit best willen hebben, samen met een multipass, maar wat moet ik er ook eigenlijk meequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Astrid had natuurlijk een vriendin gestuurd om iedereen op een dwaalspoor te zettenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de meet zag Dimmy er toch net iets anders uit.
Oh lachenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het kruidvat
[ afbeelding ]
Moeltiepass!!quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dit best willen hebben, samen met een multipass, maar wat moet ik er ook eigenlijk mee
Oh wachtquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:*This pack does not contain the mounted object but only the electronic components to make it at home.
Etto Cornetto!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. awwww![]()
Er zit een vreemd stukje levensgeluk besloten in dingen waar je totaal niets aan hebt maar toch wil hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dit best willen hebben, samen met een multipass, maar wat moet ik er ook eigenlijk mee
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer tijdens een feestje 3 schelpjes op het toilet leggen, gewoon omdat het kanquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer tijdens een feestje 3 schelpjes op het toilet leggen, gewoon omdat het kan![]()
Wc papier laat ik dan wel even hangen want ‘wie moet het anders weer schoonmaken’
Ik heb dat wel met epische ‘80/‘90 shit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een vreemd stukje levensgeluk besloten in dingen waar je totaal niets aan hebt maar toch wil hebben.
Zoide gij da ja?quote:
Hmmquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou douchen met water, niet met zooi
Ik ga ook zo, maar ik wacht ook op dat nieuws van/over/door Trumpquote:
Kleine vitrine in de minst bezochte kamer in het huis mag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat wel met epische ‘80/‘90 shit.
Heb ik het nodig, neeeeee, wil ik het eigenlijk hebben, jaaaaaa
Gelukkig hou ik niet van rommel dus kan ik mij goed inhouden.
Douche-eendjequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Interessant concept
Dat misschien maar eend proberen
Ik zee hìl wat aars jaquote:
Mjaquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, maar ik wacht ook op dat nieuws van/over/door Trump
quote:
Is er ietd?quote:
Ik moet nog een kast in mijn werkkamer, daar heb ik al ruimte in gereserveerd voor wat funky memorabelia.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine vitrine in de minst bezochte kamer in het huis mag.
Je bent zelf garpigquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Altijd garpig inspelen op essies typtyfus
Met je zeeaarsquote:
Ze hangen nog niet half stokquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Wappert daar nou de Jolly Roger op het Witte Huis?
IJdele hoopquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds op Trump aan het wachten?
Ik vond pubertijd ook echt kut bij die van ons.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou er niet 5 of 6 willen van deze leeftijd.
en kaasquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de bonen en saus klinkt niet verkeerd.
Het is wel een hele eigenwijze donder ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond pubertijd ook echt kut bij die van ons.
Ik had er een die ook echt verbaal weerwoord gaf en mopperdequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel een hele eigenwijze donder ja.
Dat was hetquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
Nou ok doei, huntsville alabama ‘rocket city’
ygri de pygriquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
Nou ok doei, huntsville alabama ‘rocket city’
krijg je wel ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Woon je ineens in Rocket City.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten we hier gewoon een uur op te wachten
Ja terwijl er belangrijkere zaken zijn op de wereldquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten we hier gewoon een uur op te wachten
Ah het gaat om de ‘mail in voters’. Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je ineens in Rocket City.
Ik vind dit helemaal niet goedkoop maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl er belangrijkere zaken zijn op de wereld
Dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten want ik eet dit nooitquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet goedkoop maar dat kan aan mij liggen.
Voor die prijs krijg je er gratis vleesbomen bij in je dikke darm.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl er belangrijkere zaken zijn op de wereld
Dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Het zijn wel poten he, niet die iele vleugeltjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet goedkoop maar dat kan aan mij liggen.
Die in het rood gaat nog wel een stapje verder denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
Alle minions mogen nog even een bruine arm halen
Die heeft ie wel in the pussy gegrabt denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die in het rood gaat nog wel een stapje verder denk ik.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Achter Trump staat een griezel met een slecht passend toupetje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |