nattekat moet gewoon een open vloerplan hebben. 1 grote rechthoekige ruimte dat verlicht kan worden. Zowel slaap, woon als badkamer met 1 bouwlamp.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.
Ja als de lamp het straks goed doet gaan we over op de verwarming bij de koudegolfquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel altijd wat te beleven hebben
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.
AYO lichttherapiebril kopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel altijd wat te beleven hebben
Neem je deze voor ons allen mee als je weer eens naar dat eiland waar ze aan de verkeerde kant rijden gaat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Voor de idioten die chocola en munt een goede combinatie vinden:
https://www.instagram.com/p/DOEhlwUgv6P/
Waar zit jij op het spectrum?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.
Geen idee maar ik ben er tevreden over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.
Misschien zijn hij en zijn lamp wel complementair aan elkaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zit jij op het spectrum?
Hij heeft zijn eigen spectrumquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op 4000Kquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coax in de Mediabox Next. De Next Mini komt boven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch wel via het internet dan he....
oeh fancyquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Coax in de Mediabox Next. De Next Mini komt boven.
Soms moet je gewoon even die knop omzettenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar misschien moeten we er niet zo licht over doen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
Zit er iemand ook naar steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network te kijken?
Wat zou er zijn, wat zou er zijn![]()
![]()
Hij is wel een beetje lichtgeraaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar misschien moeten we er niet zo licht over doen
Zekerquote:
wie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network
Ja, moest kerel vanmorgen eerst wegbrengen.quote:
ik ben niet zo fan van aardappelsquote:
Nou, daarvoor ga ik niet kijken, ik hoopte op zijn minst op aftreden wegens gezondheidsredenen en anders gewoon kassie wijlen a.u.b.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Moving Space Command HQ, aan mijn hoela ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |