SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik liep in een jurkje buiten en had het warmquote:
ah weer een nieuwe reden tot klaagquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ik krijg een nieuwe Ziggo modem.
Dan zal alles wel helemaal naar de tyfus gaan omdat alles een nieuw ip adres toegewezen krijgt
Het goede nieuws is dat ik de oude mag houden, die gaat uiteraard opengeschroeft worden
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep in een jurkje buiten en had het warm
Hier schijnt de zon nogquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is hier vertrokken tot medio april 2026.
Heb je je goed ingesmeerd?quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ben de hele dag buiten geweest zo ongeveer
Oh ja bijna WZEB vergetenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Nice.. 15 oktober begint er een nieuw programma van Ewout.
Die is vanavond weer, toch?quote:
Kneuterige feel good tvquote:
Weer dat ie ergens de politie volgt??quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Nice.. 15 oktober begint er een nieuw programma van Ewout.
Alleen mijn gezicht en halsquote:
Ja maar waarom noemt niemand even een titel.quote:
Nee nog niet.. 15 oktober gaat hij eerst naar gevaarlijke gevangenissen in de wereld en hij zei in dat filmpje dat hij binnenkort bekend maakt wanneer de start van bureau Utrecht is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer dat ie ergens de politie volgt??
Staat in je dossier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe weet de directeur dat ik een hond heb terwijl ik hem nooit spreek?
UitStraling post hier toch regelmatig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was uiteraard wel gewoon in de schaduw verderquote:
En blote enkels?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was uiteraard wel gewoon in de schaduw verder
En ik had een maxi jurk aan, dus had eigenlijk alleen blote armen
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
UitStraling post hier toch regelmatig?
Omdat je al maanden ongeveer elke wereldbewoner 24 uur per dag in zijn oor staat te tetteren dat je een hont hebt?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
WZEBquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar waarom noemt niemand even een titel.
Maar niet de directeur. Dus mss is het besproken in een vergadering tussen MT ledenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je al maanden ongeveer elke wereldbewoner 24 uur per dag in zijn oor staat te tetteren dat je een hont hebt?
Echt? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hond heb?
Heb je daar misschien een foto van?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Sodemieter op met dat kutbeestquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een foto van?
Nee die kwamen niet onder de jurk vandaanquote:
Ik ben zeer verrastquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben erachter dat mijn mooie lamp iets minder effectief is dan ik had gehoopt. Schijnt dat het ook belangrijk is dat het hele lichtspectrum wordt belicht, en dat doet deze bij lange na niet.
Het voelde ook niet goed, het is onnatuurlijk.
Nee, is moj totaal ontgaanquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
dit zag inderdaad niemand aankomenquote:
en hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, coax gelegd. Even prutsen maar het werkt.
We kunnen weer normaal tv kijken.quote:
Hij is nog steeds heel felquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen weer normaal tv kijken.
Waarom niet gewoon een plafondlamp die je kan instellen zoals je wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is nog steeds heel fel![]()
Nog steeds beter dan hele dagen in een donkere kamer zitten. En ik kan hier later gewoon op itereren met de kennis van nu, want goede lampen zijn veul duurder
Ohja ik moet ook nog dat domme kastje van kpn aansluiten, gelukkig werkt de kabel van ziggo nog gewoonquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, coax gelegd. Even prutsen maar het werkt.
Nee logisch, toen was het nog donkerquote:
Omdat die a) hetzelfde probleem hebben en b) minder fel zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een plafondlamp die je kan instellen zoals je wil.
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lampquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben erachter dat mijn mooie lamp iets minder effectief is dan ik had gehoopt. Schijnt dat het ook belangrijk is dat het hele lichtspectrum wordt belicht, en dat doet deze bij lange na niet.
Het voelde ook niet goed, het is onnatuurlijk.
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat die a) hetzelfde probleem hebben en b) minder fel zijn.
Het is gewoon hoe ledlampen werken.
en straks het nieuwe modem tussendoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lamp
Oh ja, vanavond weer, toch?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WZEB![]()
We Zijn Er Bijna![]()
TV / [NPO1] We zijn er bijna 2025 #1
Moet wel altijd wat te beleven hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lamp
nattekat moet gewoon een open vloerplan hebben. 1 grote rechthoekige ruimte dat verlicht kan worden. Zowel slaap, woon als badkamer met 1 bouwlamp.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.
Ja als de lamp het straks goed doet gaan we over op de verwarming bij de koudegolfquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel altijd wat te beleven hebben
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.
AYO lichttherapiebril kopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel altijd wat te beleven hebben
Neem je deze voor ons allen mee als je weer eens naar dat eiland waar ze aan de verkeerde kant rijden gaat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Voor de idioten die chocola en munt een goede combinatie vinden:
https://www.instagram.com/p/DOEhlwUgv6P/
Waar zit jij op het spectrum?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.
Geen idee maar ik ben er tevreden over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er een heel technisch verhaal van maken, maar de samenvatting is dat de kans heel groot is dat jouw ledjes ook niet het hele spectrum omvatten.
Misschien zijn hij en zijn lamp wel complementair aan elkaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zit jij op het spectrum?
Hij heeft zijn eigen spectrumquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op 4000Kquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coax in de Mediabox Next. De Next Mini komt boven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch wel via het internet dan he....
oeh fancyquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Coax in de Mediabox Next. De Next Mini komt boven.
Soms moet je gewoon even die knop omzettenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar misschien moeten we er niet zo licht over doen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
Zit er iemand ook naar steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network te kijken?
Wat zou er zijn, wat zou er zijn![]()
![]()
Hij is wel een beetje lichtgeraaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar misschien moeten we er niet zo licht over doen
Zekerquote:
wie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network
Ja, moest kerel vanmorgen eerst wegbrengen.quote:
ik ben niet zo fan van aardappelsquote:
Nou, daarvoor ga ik niet kijken, ik hoopte op zijn minst op aftreden wegens gezondheidsredenen en anders gewoon kassie wijlen a.u.b.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Moving Space Command HQ, aan mijn hoela ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |