SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik liep in een jurkje buiten en had het warmquote:
ah weer een nieuwe reden tot klaagquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ik krijg een nieuwe Ziggo modem.
Dan zal alles wel helemaal naar de tyfus gaan omdat alles een nieuw ip adres toegewezen krijgt
Het goede nieuws is dat ik de oude mag houden, die gaat uiteraard opengeschroeft worden
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep in een jurkje buiten en had het warm
Hier schijnt de zon nogquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is hier vertrokken tot medio april 2026.
Heb je je goed ingesmeerd?quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ben de hele dag buiten geweest zo ongeveer
Oh ja bijna WZEB vergetenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Nice.. 15 oktober begint er een nieuw programma van Ewout.
Die is vanavond weer, toch?quote:
Kneuterige feel good tvquote:
Weer dat ie ergens de politie volgt??quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Nice.. 15 oktober begint er een nieuw programma van Ewout.
Alleen mijn gezicht en halsquote:
Ja maar waarom noemt niemand even een titel.quote:
Nee nog niet.. 15 oktober gaat hij eerst naar gevaarlijke gevangenissen in de wereld en hij zei in dat filmpje dat hij binnenkort bekend maakt wanneer de start van bureau Utrecht is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer dat ie ergens de politie volgt??
Staat in je dossier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe weet de directeur dat ik een hond heb terwijl ik hem nooit spreek?
UitStraling post hier toch regelmatig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was uiteraard wel gewoon in de schaduw verderquote:
En blote enkels?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was uiteraard wel gewoon in de schaduw verder
En ik had een maxi jurk aan, dus had eigenlijk alleen blote armen
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
UitStraling post hier toch regelmatig?
Omdat je al maanden ongeveer elke wereldbewoner 24 uur per dag in zijn oor staat te tetteren dat je een hont hebt?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
WZEBquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar waarom noemt niemand even een titel.
Maar niet de directeur. Dus mss is het besproken in een vergadering tussen MT ledenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je al maanden ongeveer elke wereldbewoner 24 uur per dag in zijn oor staat te tetteren dat je een hont hebt?
Echt? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hond heb?
Heb je daar misschien een foto van?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hond heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |