Ja dit bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je dat niet gewoon een nachtmerrie noemen?
Ik heb ooit samen met Miljuschka gekooktquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik had van de week wel mijn eerste droom over Miljuschka en haar moeder in bed.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit samen met Miljuschka gekookt
Kan ze dat een beetje?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik droom ook in bedquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
jammerquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
That’s the question!
(Waarschijnlijk wel)
Tegen mijn wil uiteraard, ik haal mijn pleziertjes voortaan van boven de navelquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je vond het wel lekker of was het geheel tegen je wil
Ja maar echt. Die kon onderduiken wat ze wilde maar zo zie je het meteen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft precies het gezicht van haar gekke broer.
Oh dat is ook nog een optiequote:
"Heeeeyyyy daar heb je DE NEUS"quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar echt. Die kon onderduiken wat ze wilde maar zo zie je het meteen.
Afgelopen tijd bezig geweest met de genetische modificatie, dat is het! Kan niet anders!quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is ook nog een optie
Dat ie zo de zombie apocalyps gaat aankondigen, met hem als eerste zombie
Je herkent er wel een Holleeder in ja. Maar goed, daarom heeft ze wellicht ook al die jaren alleen maar in huis gezeten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar echt. Die kon onderduiken wat ze wilde maar zo zie je het meteen.
Kan ik volgende week reallife Fallout gaan spelenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is ook nog een optie
Dat ie zo de zombie apocalyps gaat aankondigen, met hem als eerste zombie
Over acht dagen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongeveer net zo geloofwaardig als dat ik zeg dat ik zojuist de staatsloterij heb gewonnen
Ze had dus gewoon een FOK! account?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je herkent er wel een Holleeder in ja. Maar goed, daarom heeft ze wellicht ook al die jaren alleen maar in huis gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |