Ik moet nog een kast in mijn werkkamer, daar heb ik al ruimte in gereserveerd voor wat funky memorabelia.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine vitrine in de minst bezochte kamer in het huis mag.
Je bent zelf garpigquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Altijd garpig inspelen op essies typtyfus
Met je zeeaarsquote:
Ze hangen nog niet half stokquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Wappert daar nou de Jolly Roger op het Witte Huis?
IJdele hoopquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds op Trump aan het wachten?
Ik vond pubertijd ook echt kut bij die van ons.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou er niet 5 of 6 willen van deze leeftijd.
en kaasquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de bonen en saus klinkt niet verkeerd.
Het is wel een hele eigenwijze donder ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond pubertijd ook echt kut bij die van ons.
Ik had er een die ook echt verbaal weerwoord gaf en mopperdequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel een hele eigenwijze donder ja.
Dat was hetquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
Nou ok doei, huntsville alabama ‘rocket city’
ygri de pygriquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
Nou ok doei, huntsville alabama ‘rocket city’
krijg je wel ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Woon je ineens in Rocket City.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten we hier gewoon een uur op te wachten
Ja terwijl er belangrijkere zaken zijn op de wereldquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten we hier gewoon een uur op te wachten
Ah het gaat om de ‘mail in voters’. Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je ineens in Rocket City.
Ik vind dit helemaal niet goedkoop maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl er belangrijkere zaken zijn op de wereld
Dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten want ik eet dit nooitquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet goedkoop maar dat kan aan mij liggen.
Voor die prijs krijg je er gratis vleesbomen bij in je dikke darm.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl er belangrijkere zaken zijn op de wereld
Dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Het zijn wel poten he, niet die iele vleugeltjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet goedkoop maar dat kan aan mij liggen.
Die in het rood gaat nog wel een stapje verder denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
Alle minions mogen nog even een bruine arm halen
Die heeft ie wel in the pussy gegrabt denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die in het rood gaat nog wel een stapje verder denk ik.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Achter Trump staat een griezel met een slecht passend toupetje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |