Je zou deze van Constantine kunnen sponsoren, weet niet welke brigade het in dit geval is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zal ze even opzoeken. Het is wel weer tijd voor een donatie.
Ik dacht aan die Abdula van Terra Ops.
https://terraops.info/
Maar ik moet me wel weer even inlezen. Als je links hebt van goede brigades hou ik me aanbevolen.
(Maar ik ga geen namen op raketten enzo sponsoren. Daar pas ik voor. )
Goeie!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Je zou deze van Constantine kunnen sponsoren, weet niet welke brigade het in dit geval is.
Misschien wil zelfs wel jouw naam op de graafmachine zetten.
Dat is wel een beetje dezelfde mentaliteit die sommige users hier hebben tov Rusland en Oekraïne.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:50 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Is dit wat ze bedoelen met dat rusland niet woke is?
In je NPO bubbel zeker!quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:39 schreef Ulx het volgende:
Maar dat zomeroffensief is dus een faliekante mislukking gebleken. 100 dode Russen voor elke gewonnen vierkante kilometer....
LOL, this shit 4 real?quote:Op woensdag 3 september 2025 00:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet woke is? Met je verkrachter trouwen.
[..]
Heb je ook nog een kortingscode, of niet?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
Wellicht is "Ground News" https://ground.news/ iets voor je?
Eerder heeft dat te maken met de oversimplificatie van het conflict IMHO, in de zin van aanzet tot...quote:Op woensdag 3 september 2025 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje dezelfde mentaliteit die sommige users hier hebben tov Rusland en Oekraïne.
Laat je maar slaan en stel je niet aan. bekijk het ook eens vanuit de Russische kant.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Eerder heeft dat te maken met de oversimplificatie van het conflict IMHO, in de zin van aanzet tot...
Maar helaas komt het gros hier op FOK! niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Is ook zo'n dooddoener voor een fatsoenlijke discussie hier... erg jammer...
Wat begrijpt u niet?quote:
Wat het met mijn post van doen heeft.quote:
"bekijk het ook eens vanuit de Russische kant"quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat het met mijn post van doen heeft.
Ja? Leg eens uit...quote:Overigens zijn dader en slachtoffer in dit conflict juist wel heel duidelijk.
Laat de kaart van voor en na het offensief dan maar zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
In je NPO bubbel zeker!
Kan je kijken aan beide kanten hoe het nieuws geframed wordt en je eigen conclusies trekken? Idee??
Gisteren ook al het één en ander voor je gepost! Ze wisten hier niet hoe snel ze de topic moeten sluiten!
Als ik dan toch mag reageren op je post, en hoeveel Oekraïners zijn daarbij dan gesneuveld?
Ja die kant met drogredeneringen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:49 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
"bekijk het ook eens vanuit de Russische kant"
Dit ga je toch niet menen hoop ikquote:[..]
Ja? Leg eens uit...
Moet ik weer de dingen posten zoals gisteren? Wordt de topic weer gesloten...quote:Op woensdag 3 september 2025 10:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Laat de kaart van voor en na het offensief dan maar zien.
Welk de topic a broerquote:Op woensdag 3 september 2025 10:54 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Moet ik weer de dingen posten zoals gisteren? Wordt de topic weer gesloten..."Clickbait" my fat smelly arse!
Beter kijk je in de vorige topic... Staat er toch echt...
Trouwens laat jij eerst maar zien dat het offensief mislukt is. Kan ik net zo goed vragen...
Nee. Kaarten van voor en na het Russische zomeroffensief zijn voldoende.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:54 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Moet ik weer de dingen posten zoals gisteren?
Vooralsnog gebruiken beide partijen vooral Kalashnikovsquote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Eerder heeft dat te maken met de oversimplificatie van het conflict IMHO, in de zin van aanzet tot...
Maar helaas komt het gros hier op FOK! niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Is ook zo'n dooddoener voor een fatsoenlijke discussie hier... erg jammer...
Ja is dat een vreemde vraag?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
...
[..]
Dit ga je toch niet menen hoop ik.
Rusland fout want valt binnen voor allerlei jammerlijke huilverhalen en leugens.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:57 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ja is dat een vreemde vraag?
Gewoon benieuwd naar je invalshoek... Kort samenvatten mag ook...
Oversimplificatie van de feiten. Jij bent er ook zo'n één die steevast roept: "hij die slaat is fout"?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou,
Hij die met z'n leger een ander land intrekt, die is fout.
Ben niet je broer, vriend!quote:
Nope.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:58 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Oversimplificatie van de feiten.
Als "hij" begint, wel ja.quote:Jij bent er ook zo'n één die steevast roept: "hij die slaat is fout"?
Hij is je vriend niet, broer.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:59 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ben niet je broer, vriend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben je vriend niet, maat!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:59 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ben niet je broer, vriend!
doen we toch ook? Zij willen he graag Oekraïne inlijven, is een voormalig Sovietland. Zijn veel grondstoffen te vinden.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:49 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
"bekijk het ook eens vanuit de Russische kant"
[..]
Ja? Leg eens uit...
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Rusland fout want valt binnen voor allerlei jammerlijke huilverhalen en leugens.
Oekraïne goed.
oké, ga jij nóg een poging doen het uit te leggen nu? Het is nog niemand gelukt, dus succes!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:58 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Oversimplificatie van de feiten. Jij bent er ook zo'n één die steevast roept: "hij die slaat is fout"?
Touché!quote:Op woensdag 3 september 2025 11:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet, maat!
Hij snapt niet dat een topic na 300 posts automatisch sluit.quote:
Nou dat de Russen om de week met een andere reden komen voor het starten van hun speciale militaire operatie geeft wel aan dat ze het zelf ook maar moeilijk kunnen verkopenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel erg kort...
Iets langer graag!
Nee dat doen jullie zeker niet...quote:Op woensdag 3 september 2025 11:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
doen we toch ook? Zij willen he graag Oekraïne inlijven, is een voormalig Sovietland. Zijn veel grondstoffen te vinden.
Helemaal niet zo moeilijk
Doe ze even posten dan, volgens mij zijn de Russen vrij consistent...quote:Op woensdag 3 september 2025 11:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou dat de Russen om de week met een andere reden komen voor het starten van hun speciale militaire operatie geeft wel aan dat ze het zelf ook maar moeilijk kunnen verkopen
Ik heb geen idee! Leg maar uit!quote:Op woensdag 3 september 2025 11:09 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Nee dat doen jullie zeker niet...
Bij Rusland inlijven bedoel je denk ik?
Rusland is het grootste land ter wereld, met een shitload aan grondstoffen, waarom nog meer land?
Oversimplificatie van de werkelijkheid... maar wellicht zie ik het verkeerd, overtuig me!
Ik ben ook reuze benieuwd.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Leg maar uit l
Nee ik moet naar het strand, is vrij eenvoudig terug te vindenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:11 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Doe ze even posten dan, volgens mij zijn de Russen vrij consistent...
Goed uitgangspunt. Definieer "begint"...quote:Op woensdag 3 september 2025 10:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Als "hij" begint, wel ja.
Fysiek geweld, als we het over je metaforische antwoord hebben,quote:Op woensdag 3 september 2025 11:17 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt. Definieer "begint"...
dit wordt het langste topic sinds het begin van de reeks. Kan iemand het auto-slotje op 600 posts zetten?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:17 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt. Definieer "begint"...
Niet zo kinderachtig doen jongen, we zijn als het goed is allemaal volwassen hierquote:Op woensdag 3 september 2025 11:18 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Goed. Dat is één. Uitgeluld! Daaaag!![]()
En de aanzet voor het over "de grens trekken met je legers"? Niet relevant begrijp ik?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Fysiek geweld, als we het over je metaforische antwoord hebben,
De grens over trekken met je legers, als we het over de topic hebben.
Nope want dat is allemaal:quote:Op woensdag 3 september 2025 11:23 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
En de aanzet voor het over "de grens trekken met je legers"? Niet relevant begrijp ik?
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
allerlei jammerlijke huilverhalen en leugens.
Post dan ook gelijk even die kaarten van voor en na het zomeroffensief.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:26 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Rustig, rustig Parafernalia. Ik begin mij net een beetje op te warmen. Geduld.
Gaat er nou nog wat komen of niet?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:28 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
OK dank voor de bevestiging, ook jij dus geen argumenten, 0,0 op wat ik je net vraag! Faal!![]()
Dat hebben anderen al voor mij gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel erg kort...
Iets langer graag!
Ik wacht nog steeds op een contra-argument op mijn vraag omtrent Kosovo. Toontje lager mag dus best wel...quote:Op woensdag 3 september 2025 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, komop. We wachten in spanning af.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:30 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een contra-argument op mijn vraag omtrent Kosovo.
lol. Neen.quote:Toontje lager mag dus best wel...
Aannames. Oprecht. Overtuig me! Try me!quote:Op woensdag 3 september 2025 11:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat hebben anderen al voor mij gedaan.
Maar als ik nu met geschreven bronnen kom of YT filmpjes ga je er toch niets mee doen en zie ik dezelfde discussie over een maand weer.
Het zomeroffensief van de Russen is wel faliekant mislukt tot nu toe. Na januari 2025 is geen enkele plaats van enige betekenis veroverd aan dat front. Geen van de vier 'fortress'steden, geen Pokrovsk, Myrnohrad, Dobropillia, Siversk en/of Lyman, en geen Koepjansk, Borova, Orikhiv en/of Goeljaj-Pole.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
In je NPO bubbel zeker!
Kan je kijken aan beide kanten hoe het nieuws geframed wordt en je eigen conclusies trekken? Idee??
Gisteren ook al het één en ander voor je gepost! Ze wisten hier niet hoe snel ze de topic moeten sluiten!
Als ik dan toch mag reageren op je post, en hoeveel Oekraïners zijn daarbij dan gesneuveld?
Begin eens hiermee:quote:Op woensdag 3 september 2025 11:32 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Aannames. Oprecht. Overtuig me! Try me!
Nog steeds rukken de Russen langzaam, maar gestaag op, op letterlijk alle fronten. Pokrovsk is aan de beurt as we speak, de Russen zijn het reeds 6 maanden aan het belegeren.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het zomeroffensief van de Russen is wel faliekant mislukt tot nu toe. Na januari 2025 is geen enkele plaats van enige betekenis veroverd aan dat front. Geen van de vier 'fortress'steden, geen Pokrovsk, Myrnohrad, Dobropillia, Siversk en/of Lyman, en geen Koepjansk, Borova, Orikhiv en/of Goeljaj-Pole.
Wel zijn inderdaad in 2025 aan beide kanten heel veel soldaten gesneuveld.
Bedoel je mss deze?:quote:Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik had een betere die bestond uit 5 delen maar die krijg ik niet teruggevonden
Ja die. De zoekfunctie van youtube is om te janken.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bedoel je mss deze?:
Deze is zeer ondergewaardeerd, en de tuber heeft er een bak tijd ingestoken:
Bekijk deze YouTube-video
Het verschil met vorig jaar is heel duidelijk. Toen veroverden de Russen vanaf augustus twee belangrijke plaatsen per maand in hun nazomeroffensief.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:50 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Nog steeds rukken de Russen langzaam, maar gestaag op, op letterlijk alle fronten. Pokrovsk is aan de beurt as we speak, de Russen zijn het reeds 6 maanden aan het belegeren.
De Russen staan nou niet bepaald bekend om hun "Blitzkrieg", eerder van een slijtageslag en het uitdunnen van de rangen van je tegenstander, waar ze volgens mij toch aardig mee op weg zijn... Heb geduld, een kwestie van tijd.
Ah, dus de doelpalen zijn verschoven van: offensief is helemaal niet mislukt, naar: komt nog wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:50 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
Heb geduld, een kwestie van tijd.
Het lijkt erg op een waarschuwing aan Taiwan, geef je maar over, want anders gaat alles kapotquote:Op woensdag 3 september 2025 12:30 schreef Discombobulate het volgende:
Gezellig met Xi, Kim en Poetin in China.
quote:AI-overzicht
De rijkste olielanden ter wereld zijn te herkennen aan hun grote oliereserves en hoge productie.
Landen met enorme oliereserves zijn onder andere Venezuela, Saoedi-Arabië, Iran en Koeweit.
De grootste olieproducerende landen zijn de Verenigde Staten, Saoedi-Arabië, Rusland, China en Canada.
quote:AI-overzicht
De Filipijnen hebben zowel economische en handelsrelaties met Taiwan, als een geopolitieke positie met betrekking tot China en Taiwan die door China wordt bekritiseerd.
President Marcos suggereerde dat de Filipijnen mogelijk betrokken raken bij een conflict over Taiwan, wat leidde tot zware kritiek vanuit Beijing dat de Filipijnen "met vuur spelen".
Relaties met Taiwan
Economische banden:
Taiwan en de Filipijnen werken nauw samen op het gebied van economie, handel, investeringen, technologie, landbouw en visserij.
Nou uitgeluld daaag jajaja is een beetje peuterspeelplaats vind je niet?quote:
Het is wel een beetje de start van een nieuw geopolitiek tijdperk als je het mij vraagt. Europa blijft een sissy en de VS wordt ook snel minder.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:33 schreef michaelmoore het volgende:
Het lijkt erg op een waarschuwing aan Taiwan, geef je maar over, want anders gaat alles kapot
Letterlijk niets wijst daaropquote:Op woensdag 3 september 2025 13:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de start van een nieuw geopolitiek tijdperk als je het mij vraagt. Europa blijft een sissy en de VS wordt ook snel minder.
Nou niet helemaal waar alles wijst idd op een nieuw geopolitiek tijdperkquote:
quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lxwiq7jhp22j
🛢 In August, oil and gas revenues of the Russian budget amounted to 505 billion rubles.
📉 This is 35% less than in August 2024.
For January-August, the decline was 20%.
Russen staan al 9 maanden vast bij Udachne en Lysivka inmiddels. Met name hoe Lysivka het al 9 maanden weet uit te houden snap ik niets van, misschien mijn ingangen oid waar via bevoorraad wordt. Wat niet gek zou zijn in dat gebied.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:50 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Nog steeds rukken de Russen langzaam, maar gestaag op, op letterlijk alle fronten. Pokrovsk is aan de beurt as we speak, de Russen zijn het reeds 6 maanden aan het belegeren.
De Russen staan nou niet bepaald bekend om hun "Blitzkrieg", eerder van een slijtageslag en het uitdunnen van de rangen van je tegenstander, waar ze volgens mij toch aardig mee op weg zijn... Heb geduld, een kwestie van tijd.
Nee de eu is kutquote:Op woensdag 3 september 2025 13:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou niet helemaal waar alles wijst idd op een nieuw geopolitiek tijdperk
De VS geeft geen kut meer om irrelevant Rusland en zelfs Sissy Europa is niet bang om die figuren (ondanks Amerikaanse bezwaren) openlijk tegen te werken
China is nu het nieuwe Rusland, verder is er niet zoveel veranderd
Woke EU-liberalen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee de eu is kut
Coupe
Van Baalen
Dries Roelvink
Geen slechte aantallen. Dat ding is pas sinds juli 2023 in gebruik bij de AFU.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lxwhw7bi2s24
Ukraine is ramping up production of its Bohdana howitzers, now turning out more than 30 units a month. To date, 345 wheeled and 100 towed versions have already been built domestically.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest er een keer van komen, dode ezeltjes![]()
Lgbtqi+ legerquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:47 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest er een keer van komen, dode ezeltjes
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 3 september 2025 11:50 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
quote:Bloody road to Pokrovsk! This is what the direct road looks like that the Russians are trying to use to enter Pokrovsk. This is just one section of the entire route. It resembles the great historical battles of World War II, but no, it is the desire of sick people to appropriate someone else's city. On the way, you can see the transport the occupiers are trying to break through with - scooters, motorcycles, and bicycles. This is the trend of today's war instead of tanks and armored vehicles.
Throughout the entire defense of the city, the occupiers' losses on this front alone are measured in tens of thousands.
Telt de plek waar ze zijn geëindigd mee bij de veroverde gebieden?quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lxwmciafac24
The 65th Mechanized Brigade crushed a Russian armored group of MT-LBs, APCs, and a tank. Before they could even reach Ukrainian positions, 7 vehicles were destroyed and over 30 Russian troops eliminated.
nee in de dieren wereld telt dat als je ergens gepist hebt dan is de plek van jouquote:Op woensdag 3 september 2025 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Telt de plek waar ze zijn geëindigd mee bij de veroverde gebieden?
Ik doe dat ook nog.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee in de dieren wereld telt dat als je ergens gepist hebt dan is de plek van jou
YT video net uitgezien. En ja wat zal ik zeggen. Wat betreft de geschiedenis van Oost Europa mee eens met deze man. Klopt helemaal en geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Begin eens hiermee:
Bekijk deze YouTube-video
Ik had een betere die bestond uit 5 delen maar die krijg ik niet teruggevonden
Tevens staat er een hele lijst bronnen in de OP.
Zij is een goede schrijver en was al begonnen ver voor de oorlog startte.
https://desk-russie.info/(...)krainian-crisis.html
https://desk-russie.info/(...)hip-with-russia.html
https://desk-russie.info/2022/03/18/alternative-history.html
Het zijn behoorlijk lange teksten dus ik verwacht dat je er wel 2 uur zoet mee bent.
Blijf jij keffen? Geef eerst maar even reactie op het 'Kosovo vraagstuk'...quote:Op woensdag 3 september 2025 12:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, dus de doelpalen zijn verschoven van: offensief is helemaal niet mislukt, naar: komt nog wel.
Waarvan akte.
En weer door.
Wat heeft kosovo nou weer met dit conflict te makenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:03 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Blijf jij keffen? Geef eerst maar even reactie op het 'Kosovo vraagstuk'...
"Boefje"quote:Op woensdag 3 september 2025 15:34 schreef sp3c het volgende:
Kosovo is op gwen enkele manier vergelijkbaar, daar is de VN en de OSCE tot in den treure onderhandelt met Belgrado over het stoppen van het geweld met NAVO airstrikes als excpliciet zwaard van Damocles op de achtergrond
Serven beloofden beterschap dus Airstrikes werden afgeblazen, Serven toonden geen beterschap dus Airstrikes werden uitgevoerd
Kun je twisten over de legaliteit maar dat is in het geval Rusland vs Oekraine totaal niet het geval
Soeverein land A viel soeverein land B binnen en annexeert flinke stukken land
Dan is land A volgens elke mogelijle definitie het boefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest er een keer van komen, dode ezeltjes![]()
Vallen over "boefje"quote:
Gast. Wat een achterlijke reactie om een volstrekt onschuldig dier. Hier is niks leuks aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest er een keer van komen, dode ezeltjes"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
huhquote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Wat een achterlijke reactie om een volstrekt onschuldig dier. Hier is niks leuks aan.
Maak je geen zorgen. Ik heb immers uit onbetrouwbare bronnen vernomen dat er heulemaal geen ezels aan het front zijn. Allemaal maar "propaganda".quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Wat een achterlijke reactie om een volstrekt onschuldig dier. Hier is niks leuks aan.
Veel erger dan dode Oekraïners toch in jouw belevingswereld?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg eens in drie heldere zinnen uit wat de ware oorzaken zijn dan.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:00 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
Echter kijken naar de toedracht en de ware oorzaken van het conflict slaat hij de plank compleet mis. Helaas is het voor Yanks moeilijk om dit soort zaken helder te zien. Voor het gemak worden eigen "quests for Empire" de afgelopen 80 jaar vergeten, diengevolge zou het de man sieren dit soort uitspraken niet op YT te plaatsen wil hij geloofwaardig overkomen.
Als je een onafhankelijke bron hebt dan kijk ik er graag naar!
De Russen roepen zelf ook elke week wat andersquote:Op woensdag 3 september 2025 15:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Leg eens in drie heldere zinnen uit wat de ware oorzaken zijn dan.
Kom op. Van jou had ik wel een ethischere benadering verwacht.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Veel erger dan dode Oekraïners toch in jouw belevingswereld?
Sorry maar ik zie echt nergens in mijn post waar ik doe of het grappig is, de snikkende emoji was dan ook niet ironisch bedoeld.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op. Van jou had ik wel een ethischere benadering verwacht.
Vind het niet grappig.
Houd eens op met je gegaslight joh.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op. Van jou had ik wel een ethischere benadering verwacht.
Vind het niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |