Je zou deze van Constantine kunnen sponsoren, weet niet welke brigade het in dit geval is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zal ze even opzoeken. Het is wel weer tijd voor een donatie.
Ik dacht aan die Abdula van Terra Ops.
https://terraops.info/
Maar ik moet me wel weer even inlezen. Als je links hebt van goede brigades hou ik me aanbevolen.
(Maar ik ga geen namen op raketten enzo sponsoren. Daar pas ik voor. )
Goeie!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Je zou deze van Constantine kunnen sponsoren, weet niet welke brigade het in dit geval is.
Misschien wil zelfs wel jouw naam op de graafmachine zetten.
Dat is wel een beetje dezelfde mentaliteit die sommige users hier hebben tov Rusland en Oekraïne.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:50 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Is dit wat ze bedoelen met dat rusland niet woke is?
In je NPO bubbel zeker!quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:39 schreef Ulx het volgende:
Maar dat zomeroffensief is dus een faliekante mislukking gebleken. 100 dode Russen voor elke gewonnen vierkante kilometer....
LOL, this shit 4 real?quote:Op woensdag 3 september 2025 00:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet woke is? Met je verkrachter trouwen.
[..]
Heb je ook nog een kortingscode, of niet?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
Wellicht is "Ground News" https://ground.news/ iets voor je?
Eerder heeft dat te maken met de oversimplificatie van het conflict IMHO, in de zin van aanzet tot...quote:Op woensdag 3 september 2025 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje dezelfde mentaliteit die sommige users hier hebben tov Rusland en Oekraïne.
Laat je maar slaan en stel je niet aan. bekijk het ook eens vanuit de Russische kant.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Eerder heeft dat te maken met de oversimplificatie van het conflict IMHO, in de zin van aanzet tot...
Maar helaas komt het gros hier op FOK! niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Is ook zo'n dooddoener voor een fatsoenlijke discussie hier... erg jammer...
Wat begrijpt u niet?quote:
Wat het met mijn post van doen heeft.quote:
"bekijk het ook eens vanuit de Russische kant"quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat het met mijn post van doen heeft.
Ja? Leg eens uit...quote:Overigens zijn dader en slachtoffer in dit conflict juist wel heel duidelijk.
Laat de kaart van voor en na het offensief dan maar zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
In je NPO bubbel zeker!
Wellicht is "Ground News" https://ground.news/ iets voor je?
Kan je kijken aan beide kanten hoe het nieuws geframed wordt en je eigen conclusies trekken? Idee??
Gisteren ook al het één en ander voor je gepost! Ze wisten hier niet hoe snel ze de topic moeten sluiten!
Als ik dan toch mag reageren op je post, en hoeveel Oekraïners zijn daarbij dan gesneuveld?
Ja die kant met drogredeneringen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:49 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
"bekijk het ook eens vanuit de Russische kant"
Dit ga je toch niet menen hoop ikquote:[..]
Ja? Leg eens uit...
Moet ik weer de dingen posten zoals gisteren? Wordt de topic weer gesloten...quote:Op woensdag 3 september 2025 10:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Laat de kaart van voor en na het offensief dan maar zien.
Welk de topic a broerquote:Op woensdag 3 september 2025 10:54 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Moet ik weer de dingen posten zoals gisteren? Wordt de topic weer gesloten..."Clickbait" my fat smelly arse!
Beter kijk je in de vorige topic... Staat er toch echt...
Trouwens laat jij eerst maar zien dat het offensief mislukt is. Kan ik net zo goed vragen...
Nee. Kaarten van voor en na het Russische zomeroffensief zijn voldoende.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:54 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Moet ik weer de dingen posten zoals gisteren?
Vooralsnog gebruiken beide partijen vooral Kalashnikovsquote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Eerder heeft dat te maken met de oversimplificatie van het conflict IMHO, in de zin van aanzet tot...
Maar helaas komt het gros hier op FOK! niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Is ook zo'n dooddoener voor een fatsoenlijke discussie hier... erg jammer...
Ja is dat een vreemde vraag?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
...
[..]
Dit ga je toch niet menen hoop ik.
Rusland fout want valt binnen voor allerlei jammerlijke huilverhalen en leugens.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:57 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ja is dat een vreemde vraag?
Gewoon benieuwd naar je invalshoek... Kort samenvatten mag ook...
Oversimplificatie van de feiten. Jij bent er ook zo'n één die steevast roept: "hij die slaat is fout"?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou,
Hij die met z'n leger een ander land intrekt, die is fout.
Ben niet je broer, vriend!quote:
Nope.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:58 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Oversimplificatie van de feiten.
Als "hij" begint, wel ja.quote:Jij bent er ook zo'n één die steevast roept: "hij die slaat is fout"?
Hij is je vriend niet, broer.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:59 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ben niet je broer, vriend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |