quote:Op woensdag 3 september 2025 11:50 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Nog steeds rukken de Russen langzaam, maar gestaag op, op letterlijk alle fronten. Pokrovsk is aan de beurt as we speak, de Russen zijn het reeds 6 maanden aan het belegeren.
De Russen staan nou niet bepaald bekend om hun "Blitzkrieg", eerder van een slijtageslag en het uitdunnen van de rangen van je tegenstander, waar ze volgens mij toch aardig mee op weg zijn... Heb geduld, een kwestie van tijd.
quote:Bloody road to Pokrovsk! This is what the direct road looks like that the Russians are trying to use to enter Pokrovsk. This is just one section of the entire route. It resembles the great historical battles of World War II, but no, it is the desire of sick people to appropriate someone else's city. On the way, you can see the transport the occupiers are trying to break through with - scooters, motorcycles, and bicycles. This is the trend of today's war instead of tanks and armored vehicles.
Throughout the entire defense of the city, the occupiers' losses on this front alone are measured in tens of thousands.
Telt de plek waar ze zijn geëindigd mee bij de veroverde gebieden?quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lxwmciafac24
The 65th Mechanized Brigade crushed a Russian armored group of MT-LBs, APCs, and a tank. Before they could even reach Ukrainian positions, 7 vehicles were destroyed and over 30 Russian troops eliminated.
nee in de dieren wereld telt dat als je ergens gepist hebt dan is de plek van jouquote:Op woensdag 3 september 2025 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Telt de plek waar ze zijn geëindigd mee bij de veroverde gebieden?
Ik doe dat ook nog.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee in de dieren wereld telt dat als je ergens gepist hebt dan is de plek van jou
YT video net uitgezien. En ja wat zal ik zeggen. Wat betreft de geschiedenis van Oost Europa mee eens met deze man. Klopt helemaal en geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Begin eens hiermee:
Bekijk deze YouTube-video
Ik had een betere die bestond uit 5 delen maar die krijg ik niet teruggevonden
Tevens staat er een hele lijst bronnen in de OP.
Zij is een goede schrijver en was al begonnen ver voor de oorlog startte.
https://desk-russie.info/(...)krainian-crisis.html
https://desk-russie.info/(...)hip-with-russia.html
https://desk-russie.info/2022/03/18/alternative-history.html
Het zijn behoorlijk lange teksten dus ik verwacht dat je er wel 2 uur zoet mee bent.
Blijf jij keffen? Geef eerst maar even reactie op het 'Kosovo vraagstuk'...quote:Op woensdag 3 september 2025 12:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, dus de doelpalen zijn verschoven van: offensief is helemaal niet mislukt, naar: komt nog wel.
Waarvan akte.
En weer door.
Wat heeft kosovo nou weer met dit conflict te makenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:03 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Blijf jij keffen? Geef eerst maar even reactie op het 'Kosovo vraagstuk'...
"Boefje"quote:Op woensdag 3 september 2025 15:34 schreef sp3c het volgende:
Kosovo is op gwen enkele manier vergelijkbaar, daar is de VN en de OSCE tot in den treure onderhandelt met Belgrado over het stoppen van het geweld met NAVO airstrikes als excpliciet zwaard van Damocles op de achtergrond
Serven beloofden beterschap dus Airstrikes werden afgeblazen, Serven toonden geen beterschap dus Airstrikes werden uitgevoerd
Kun je twisten over de legaliteit maar dat is in het geval Rusland vs Oekraine totaal niet het geval
Soeverein land A viel soeverein land B binnen en annexeert flinke stukken land
Dan is land A volgens elke mogelijle definitie het boefje
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:47 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest er een keer van komen, dode ezeltjes![]()
Vallen over "boefje"quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:47 schreef skysherrif het volgende:
Gast. Wat een achterlijke reactie om een volstrekt onschuldig dier. Hier is niks leuks aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest er een keer van komen, dode ezeltjes"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
huhquote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Wat een achterlijke reactie om een volstrekt onschuldig dier. Hier is niks leuks aan.
Maak je geen zorgen. Ik heb immers uit onbetrouwbare bronnen vernomen dat er heulemaal geen ezels aan het front zijn. Allemaal maar "propaganda".quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Wat een achterlijke reactie om een volstrekt onschuldig dier. Hier is niks leuks aan.
Veel erger dan dode Oekraïners toch in jouw belevingswereld?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg eens in drie heldere zinnen uit wat de ware oorzaken zijn dan.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:00 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
Echter kijken naar de toedracht en de ware oorzaken van het conflict slaat hij de plank compleet mis. Helaas is het voor Yanks moeilijk om dit soort zaken helder te zien. Voor het gemak worden eigen "quests for Empire" de afgelopen 80 jaar vergeten, diengevolge zou het de man sieren dit soort uitspraken niet op YT te plaatsen wil hij geloofwaardig overkomen.
Als je een onafhankelijke bron hebt dan kijk ik er graag naar!
De Russen roepen zelf ook elke week wat andersquote:Op woensdag 3 september 2025 15:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Leg eens in drie heldere zinnen uit wat de ware oorzaken zijn dan.
Kom op. Van jou had ik wel een ethischere benadering verwacht.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Veel erger dan dode Oekraïners toch in jouw belevingswereld?
Sorry maar ik zie echt nergens in mijn post waar ik doe of het grappig is, de snikkende emoji was dan ook niet ironisch bedoeld.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op. Van jou had ik wel een ethischere benadering verwacht.
Vind het niet grappig.
Houd eens op met je gegaslight joh.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op. Van jou had ik wel een ethischere benadering verwacht.
Vind het niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |