Dat is balenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee en m'n studie begint ook nog eens in m'n vakantie. Godverdomme
Maar het kon even niet anders
3 weken Pattaya @JanCees (rip)quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog 2 dagen en dan heb ik 3 weken vakantie.
Wat leuk! Ga je nog op vakantie, of vier je het in eigen landquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog 2 dagen en dan heb ik 3 weken vakantie.
En ik heb geen studie die dan begint. Dat kon wel anders.
Roesjes jagenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3 weken Pattaya @:JanCees (rip)
rip?quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3 weken Pattaya @:JanCees (rip)
Wat een leuke vraag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat leuk! Ga je nog op vakantie, of vier je het in eigen land
Helaas welquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
rip?
Bestaat @:JanCees niet meer?
Leuk! Zweden lijkt mij wel wat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik ga naar Litouwen en Zweden.
Misschien kan iemand op dit forum vragenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Leuk! Zweden lijkt mij wel wat.
Ik wil ook een vakantie plannen, maar durf nog niet echt alleen.
Nee ben je gekquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan iemand op dit forum vragen
Ik had een maaltijdsalade met kipquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Stel gewoon voor om samen te gaan voor je nog meer taalfouten maaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan iemand op dit forum vragen
Bro hoe is hetquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stel gewoon voor om samen te gaan voor je nog meer taalfouten maakt
Wat leukquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik ga naar Litouwen en Zweden.
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
rip?
Bestaat @:JanCees niet meer?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat kan prima samenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]dat kan niet. Zijn studie begint
Na deze reactie durf ik dat niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
quote:
avg.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Daar prik je toch zo doorheen, ze kan niet wachten!quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na deze reactie durf ik dat niet meer
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat kan prima samen
Hij studeert waarschijnlijk tot zijn dood om zich maar niet te binden
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na deze reactie durf ik dat niet meer
[..]
Begin dan met een beschuitje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]dat kan niet. Zijn studie begint
Met hagelslag?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begin dan met een beschuitje.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt GGMM dat geen gezonde keuze.
Op die leeftijd word je toch niet meer een kast. Verspilde moeite.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Rene moet de hele dag al letten op wat hij eet
Owquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Rene moet de hele dag al letten op wat hij eet
soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speel je altijd hard to get?
Pakt nog niet echt heel goed uitquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
soms wel, soms niet.
maar @:ggmm wel
Ach ik woon tenminste niet meer bij m'n moederquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:00 schreef mitt het volgende:
User @:ggmm studeert nog?
Komt over als boomer.
Ow dan kan ik zo bij je intrekken, helemaal prima tochquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach ik woon tenminste niet meer bij m'n moeder
@:vino_tinto
uitstekendquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dan kan ik zo bij je intrekken, helemaal prima toch
Wat leuk, GGMM heeft ook een kat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tot morgen!
Ik neem wel 2 katten mee goed?
Gezelligquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tot morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef Wotte het volgende:
Ik krijg braakneigingen van deze paringsdans.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit zijn. Mijn katten
Maine coon en een normale kleine katIk dacht dat Maine coon's gigantisch waren? Verder bizar schattig uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem gelijk wat kattenvoer mee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tot morgen!
Nee hij insinueert dat mijn kat ondergewicht heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eet jij kattenvoer en zo ja, waarom?
Jeetje wat boos. Ik overweeg een asiel kat te nemen maar twijfel nog of ik hier een kat naar buiten wil laten gaan.quote:
Ze is 8 kiloquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maine coon's gigantisch waren? Verder bizar schattig uiteraard.
Jij bent echt bijzonder.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie al wel welke Sinterklaas gaat spelen en welke Zwarte Roetveeg Piet
Toch een flink beest* dusquote:
Heb ik al. Inmiddels alweer 7 jaar enorm gelukkig met elkaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 06:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Moet je die wel eerst vinden he
Eens wat anders dan de 'ho stop en anders schieten we de buitenboordmotor' van de Nederlandse marinequote:Trump: elf doden bij Amerikaanse aanval op drugsboot bij Venezuela
Echt tijd voor de volgende stap dan hequote:Op woensdag 3 september 2025 04:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik al. Inmiddels alweer 7 jaar enorm gelukkig met elkaar.
Announce puppyquote:Op woensdag 3 september 2025 05:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt tijd voor de volgende stap dan he
GRATIS GELDquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Als Heitinga met Ajax kampioen wordt dit seizoen krijgt iedereen die dit bericht liket een tientje van me
quote:Op woensdag 3 september 2025 07:26 schreef onlogisch het volgende:
Kat 1
[ afbeelding ]
Kat 2
[ afbeelding ]
We wachten met smart op een foto van de kat van @:maxi-mus
hoe heten ze?quote:Op woensdag 3 september 2025 07:26 schreef onlogisch het volgende:
Kat 1
[ afbeelding ]
Kat 2
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor rare vraagquote:Op woensdag 3 september 2025 07:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een kakkerlak als huisdier?
Sorry, ik heb soms vreemde humorquote:Op woensdag 3 september 2025 08:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare vraag
Dat kan je toch zien? Kat 1 & Kat 2quote:Op woensdag 3 september 2025 07:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe heten ze?
wat een schatjes, ze lijken niet op hun baasje
HAHAHA
Gaat het niet zo goed met Ajaxquote:Op woensdag 3 september 2025 07:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een kakkerlak als huisdier?
klopt maat ik word er depressief vanquote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat het niet zo goed met Ajax
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan je toch zien? Kat 1 & Kat 2
HAHAHA
Goedemorgenquote:Op woensdag 3 september 2025 08:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1537 4/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1333 5/6
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟨⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Ja.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgen
Slaap je links of rechts?
lekker in de regenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Fundering uitgegraven vandaag boys. Morgen beton storten.
Een sterk huis begint bij een stevige fundering; zonder een solide basis stort alles vroeg of laat in.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 september 2025 09:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een sterk huis begint bij een stevige fundering; zonder een solide basis stort alles vroeg of laat in.
Rechts leuke vraagquote:Op woensdag 3 september 2025 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgen
Slaap je links of rechts?
Zou wel leuk zijn als je ook foto's post danquote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Die worden gedeeld in DE APPquote:Op woensdag 3 september 2025 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je ook foto's post dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha nou inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2025 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Deze 2 users zijn momenteel óók volop aan het verbouwen. We kunnen DE APP beter om dopen naar de Verbouwings app![]()
SPOILER: Speciaal voor mijn makker GGMMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Anneloos
GGMM is een uit het bed beredeneerder.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je voor het bed staat?
Dan hebben we een probleem
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat laat je aanbouwen?SPOILER: Speciaal voor mijn makker GGMMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Anneloos
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is een uit het bed beredeneerder.
ik heb jou liever op mij, schatjequote:Op woensdag 3 september 2025 09:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je voor het bed staat?
Dan hebben we een probleem
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb jou liever op mij, schatje
Sowieso.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent
Dit begin is niet positief jongens. Dan blijf ik maar weer bij mijn huidige.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klasse. Hopelijk hapt ze
Als je maar voor echte liefde gaat en niet voor een onderkomenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik wilde zeggen ik date de komende 6 maanden niet.
Maar dan lieg ik
Jij had toch die rioolleiding via de achtertuin die jaren terug lekte? Laat ze ff goed kijken hoe 't daarmee zit als ze de fundering storten, dat ze der nog wel bij kennen laterquote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Verder eigenlijk een complete renovatie.quote:
Ja klopt, dat hele circus wordt ook vervangen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jij had toch die rioolleiding via de achtertuin die jaren terug lekte? Laat ze ff goed kijken hoe 't daarmee zit als ze de fundering storten, dat ze der nog wel bij kennen later
En een groenere tuin?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder eigenlijk een complete renovatie.
Nieuwe keuken.
Nieuwe badkamer.
Nieuwe wc.
Vloerverwarming.
Uitbouw van 2 meter dus.
Schoorsteen eruit geramd.
Draagmuur eruit.
[..]
Ja klopt, dat hele circus wordt ook vervangen.
Keurig!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nieuwe keuken.
Nieuwe badkamer.
Nieuwe wc.
Vloerverwarming.
Uitbouw van 2 meter dus.
Draagmuur eruit.
[..]
Gewoon asfalteren. Voor en achter. Ik heb geen groene vingers.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En een groenere tuin?
Lekker hoor maat, dat was een jaar of tien terug al je ambitie herinner ik mequote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nieuwe keuken.
Nieuwe badkamer.
Nieuwe wc.
Vloerverwarming.
Uitbouw van 2 meter dus.
Draagmuur eruit.
[..]
Ja eens. Keuzestress is een motherfucker. Uiteindelijk heb ik het door een Turk laten doen (de badkamer en wc zijn al klaar). Die had had een heel scala aan tegels en kranen en kasten e.d.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keurig!
Ik wil straks ook een nieuwe badkamer. Zit al te klooien met online tools, maar is toch allemaal vrij beperkt.
Ben je langs allerlei badkamerzaken gegaan om te kijken welke indeling je wil en welke tegels bijv? Veel te veel keus.
Precies! Eerst de kozijnen gedaan. Nu het grote werk. Je ziet de uitnodiging voor de housewarming wel verschijnenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lekker hoor maat, dat was een jaar of tien terug al je ambitie herinner ik me
Zeker alleen voor mensen uit de APPquote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies! Eerst de kozijnen gedaan. Nu het grote werk. Je ziet de uitnodiging voor de housewarming wel verschijnen
Lekker manquote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies! Eerst de kozijnen gedaan. Nu het grote werk. Je ziet de uitnodiging voor de housewarming wel verschijnen
Nee hoor. Jij en @Anneloos zijn ook van harte welkomquote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker alleen voor mensen uit de APP
Ik zit in geen één app met @onlogisch en dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker alleen voor mensen uit de APP
Ooit deelden we er 3. De rust die ik ervoor terug heb gekregen:quote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zit in geen één app met @:onlogisch en dat wil ik graag zo houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit deelden we er 3. De rust die ik ervoor terug heb gekregen:
[ afbeelding ]Dat heeft overigens niets met @onlogisch te maken, maar met het complete nutteloze tijdsverdrijf van Whatsapp GroepschatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ik nu op Fok! zit vraag ik me ook ernstig af
Nog een week of twee, dan rot ik weer op voor een jaar of 2
Of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat heeft overigens niets met @:onlogisch te maken, maar met het complete nutteloze tijdsverdrijf van Whatsapp Groepschats
Of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch![]()
Hahaha nee zeker niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Als je maar voor echte liefde gaat en niet voor een onderkomen
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat heeft overigens niets met @:onlogisch te maken, maar met het complete nutteloze tijdsverdrijf van Whatsapp Groepschats
Of nietBlijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch
We zijn net vrienden aan het worden.
Groot fan van User Wotte
Neequote:
Houden zo.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En zie het (nog) niet echt zitten om in Eindhoven te gaan wonen
Je wou liever dat ze een eindje verder weg woont?quote:
Ggmm woont in Amersfoort tochquote:Op woensdag 3 september 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha nee zeker niet.
Komt helemaal goed.
En zie het (nog) niet echt zitten om in Eindhoven te gaan wonen
Het is heel slecht om op je rug te slapen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als ik in bed lig (op m'n rug)
Eet smakelijk
boven de snackbar tochquote:Op woensdag 3 september 2025 12:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ggmm woont in Amersfoort toch
Wat moet je nou met een tweepersoonsbedquote:Op woensdag 3 september 2025 12:08 schreef GGMM het volgende:
Fout fout fout
En speel niet met mijn privé
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:08 schreef GGMM het volgende:
Fout fout fout
En speel niet met mijn privé
Ow mooi.. dan lig ik links.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als ik in bed lig (op m'n rug)
Eet smakelijk
Ik heb het over date 2 manquote:Op woensdag 3 september 2025 12:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ggmm woont in Amersfoort toch
Een stoel, dan hoeft ze niet steeds te staanquote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Dit weekend een verjaardag van iemand waar ik een cadeau voor moet kopen. Het is een vrouw (nichtje, nee geen pics) en ze heeft sindskort met haar man een eigen stacaravan. Wat is nou een leuk cadeau om te geven wat bruikbaar is in een stacaravan?
Graag ook wat input van mijn zéér goede vriendinnen hier @:Pisces29 @:Anneloos @:Jojoortje en @:Vino_Tinto
Een waterkokerquote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Dit weekend een verjaardag van iemand waar ik een cadeau voor moet kopen. Het is een vrouw (nichtje, nee geen pics) en ze heeft sindskort met haar man een eigen stacaravan. Wat is nou een leuk cadeau om te geven wat bruikbaar is in een stacaravan?
Graag ook wat input van mijn zéér goede vriendinnen hier @:Pisces29 @:Anneloos @:Jojoortje en @:Vino_Tinto
Een baksteen. Kan ze op termijn een normaal huis bouwenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Al seks gehad?quote:Op woensdag 3 september 2025 13:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow mooi.. dan lig ik links.
[..]
Ik heb het over date 2 man
Bestel eens een lampquote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Koop wat rommel van deze site https://www.allesovercara(...)?utm_source=jemoederquote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Diagonaal liggen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een tweepersoonsbed
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 september 2025 16:40 schreef Aberkullie het volgende:
Zijn die fitmeals van de Lidl wat
Pics?quote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op woensdag 3 september 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
?utm_source=jemoederquote:Op woensdag 3 september 2025 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koop wat rommel van deze site https://www.allesovercara(...)?utm_source=jemoeder
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe lang doe je over zo'n potje?
[ afbeelding ]
Gezien ze klaarblijkelijk tevreden zijn met een burgerlijk kutleven en een gebrek aan kwaliteit zou je een senseo kunnen overwegen. Die zijn op marktplaats ongetwijfeld een paar tientjesquote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Een pittige?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een mening over mensen met een (sta)caravan.
Of bestel een lekker huisparfum van Rituals voor in zo’n hok.quote:
Wat een mooie beestjes. Ik heb net een pakketje binnen (een lamp @Scrummie) dus zal even een foto maken.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:26 schreef onlogisch het volgende:
Kat 1
[ afbeelding ]
Kat 2
[ afbeelding ]
Als je jezelf vrijwillig een x aantal weken wilt opsluiten in zo'n hokje mag je wat mij betreft op transport.quote:
Ja ik snap er ook niks van. Vakantie moet ontspannen zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je jezelf vrijwillig een x aantal weken wilt opsluiten in zo'n hokje mag je wat mij betreft op transport.
Ja eens! Rituals cadeaupakket, met geurstokjes, interieurspray en geurkaarsquote:Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of bestel een lekker huisparfum van Rituals voor in zo’n hok.
Flesje camping gas en een aansteker is ook nog een suggestie.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Het begin is erSPOILER: Speciaal voor mijn makker GGMMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Anneloos-
Inklapbare dingen? Uitvouwbare manden, accessoires?quote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef onlogisch het volgende:
@Scrummiequote:Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor te schijten hoef jij toch weinig te ontspannen?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks van. Vakantie moet ontspannen zijn.
In een emmer schijten, niet ontspannen.
Moest je ook aan @Charz denken en enkele beelden van haar?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik moest ook aan @:scrummie denken toen ik dat zag maar ik ben niet zo kinderachtig om hem er mee te blijven pesten.
Dat doet hij overigens wel met mijn spelfoutjes dus nu heb ik er spijt van
Geen ideequote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef GGMM het volgende:
Regent het bij jou ook? Laat een berichtje achter in de comments 👇
Ik heb de rolluiken dicht gedaanquote:
ik woon nog in mijn eigen huis.quote:
Ik heb een pittige mening over mensen met rolluikenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb de rolluiken dicht gedaan
[..]
ik woon nog in mijn eigen huis.
Oh ja dan kan het welquote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef vrijgevochten het volgende:
O mijn ouders hebben er ook een paar
Maar tegen de zon!
Het heeft jullie weinig geluk gebracht!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
In de avond lekker de luiken dicht, kopje thee erbij
filmpje of serie
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het heeft jullie weinig geluk gebracht!
Ik heb zelf ook wel heel erg het gevoel dat wij stiekem een hele goede band hebbenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jullie allemaal leuke users en ik blijf hier maar terug komen.
Alleen jij blijft mij maar neer zetten als een dom onderkruipsel. Terwijl je nu zelf aan het daten bent met een feyenoordster.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wel heel erg het gevoel dat wij stiekem een hele goede band hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
hEt gAat oM dE eRvaRiNgquote:Op woensdag 3 september 2025 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een mening over mensen met een (sta)caravan.
Gohquote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jullie allemaal leuke users en ik blijf hier maar terug komen.
Je bent eigenlijk nog best lief. Dit weekend heb ik in F1 twee notes gekregen voor dezelfde posts.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.
@DombohetOlifantje1 heeft hier een pittige mening over.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk nog best lief. Dit weekend heb ik in F1 twee notes gekregen voor dezelfde posts.
Ik weet dat date 2 het lekker vindquote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het heeft jullie weinig geluk gebracht!
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen jij blijft mij maar neer zetten als een dom onderkruipsel. Terwijl je nu zelf aan het daten bent met een feyenoordster.Ow met wie is hij aan het daten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Met jou toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow met wie is hij aan het daten dan?
Nee man, we wonen al samenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee man, we wonen al samen
Tevens ben ik nog in dienst
Rolluiken lijken mij weinig lekker maar wellicht denk je aan wat anders wat zou kunnen gebeuren achter dichte rolluikenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet dat date 2 het lekker vind
Misschien brengt het dan wel geluk.
Ja zeker, sinds vandaag. Ik slaap rechts. En ja hij heeft een 2 persoonsbedquote:
Nee gewoon lekker wijntje, serie film, gamenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Rolluiken lijken mij weinig lekker maar wellicht denk je aan wat anders wat zou kunnen gebeuren achter dichte rolluiken
Geile neuqseksquote:Op woensdag 3 september 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker wijntje, serie film, gamen
Wat denk jij dan?
Ik had jou wel iets slimmer ingeschat. Is het een beetje een leuke man in real? Of gedraagt hij zich dan ook zo autoritair?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker, sinds vandaag. Ik slaap rechts. En ja hij heeft een 2 persoonsbed
Kaarslicht, kaarsvet, bondage ja geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 3 september 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker wijntje, serie film, gamen
Wat denk jij dan?
Kaal en ambtenaar?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had jou wel iets slimmer ingeschat. Is het een beetje een leuke man in real? Of gedraagt hij zich dan ook zo autoritair?
Nee geen bondagequote:Op woensdag 3 september 2025 21:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kaarslicht, kaarsvet, bondage ja geen idee eigenlijk
Zeg ik niet. Is privéquote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had jou wel iets slimmer ingeschat. Is het een beetje een leuke man in real? Of gedraagt hij zich dan ook zo autoritair?
Ja dusquote:Op woensdag 3 september 2025 21:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee geen bondage
[..]
Zeg ik niet. Is privé
zequote:Op woensdag 3 september 2025 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 heeft hier een pittige mening over.
Omdat ik in hoofdletters typtequote:Op woensdag 3 september 2025 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met andere woorden, neem de notes in F1 verre van serieus lieve @:Tjacka .
JIJ BENT EEN LIEVE JONGENquote:Op woensdag 3 september 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelf mogen ze dat wel bijvoorbeeld.
Echt, de nazi's zijn er niks bij.
Wat toevallig, dat zei de Turkse schilder die hier laatst bezig was, alleen met schilderen ja, ook al.quote:
Ik voel een ouderwetse topicraid aankomen. ZE MOETEN NIET AAN USER @Tjacka ZITTEN.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelf mogen ze dat wel bijvoorbeeld.
Echt, de nazi's zijn er niks bij.
Goeie sourcequote:Op woensdag 3 september 2025 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koop wat rommel van deze site https://www.allesovercara(...)?utm_source=jemoeder
Vaccin genomen.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:13 schreef Drxx het volgende:
Wat is er met Roy gebeurd? Al maanden niet gepost.
Bron?quote:Op donderdag 4 september 2025 07:56 schreef Speedfight het volgende:
Naamtopic voor de beruchte @:Notorious_Roy
Het gaat goed met hem, alleen met zijn hoofd even niet, die stoot ie net tegen het keukenkastje
dat peggen moet je ook niet in de keuken doenquote:Op donderdag 4 september 2025 07:56 schreef Speedfight het volgende:
Naamtopic voor de beruchte @:Notorious_Roy
Het gaat goed met hem, alleen met zijn hoofd even niet, die stoot ie net tegen het keukenkastje
Ja hallo zelfs ik weet datquote:Op donderdag 4 september 2025 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Zie ik eruit alsof ik dagelijks se bromances hier op FOK! in de gaten houd?
Moderator Speedfight heeft user @Paul inderdaad keihard gedumpt voor een andere user.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Zie ik eruit alsof ik dagelijks se bromances hier op FOK! in de gaten houd?
Arme @Paulquote:Op donderdag 4 september 2025 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moderator Speedfight heeft user @:paul inderdaad keihard gedumpt voor een andere user.
Ja geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 september 2025 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met welke forumgebruiker zou jij wel eens een beschuitje mee willen eten?
Misschien moet je haar eens vragen met welke fokker ze het bed heeft gedeeld.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met welke forumgebruiker zou jij wel eens een beschuitje mee willen eten?
Je bedoelt @KingRoland ?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk
Er was wel 1 leuke forumgebruiker hier, maar die zie ik niet meer
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens vragen met welke fokker ze het bed heeft gedeeld.
Neequote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt @:KingRoland ?
Nee, die zit nu bij God.
Klap in het gezicht van @Saind @Kapiteintje @Doublepain @JanCeesquote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt @:KingRoland ?
Nee, die zit nu bij God.
Ja @:Kapiteintje was ook wel heel leuk jaquote:Op donderdag 4 september 2025 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:Saind @:Kapiteintje @:Doublepain @:JanCees
Nu diegene er toch niet meer is kan je best wel vertellen wie het was.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja @:Kapiteintje was ook wel heel leuk ja
maar die bedoelde ik niet
zijn account is er nog wel, maar voor het laatst hier in 2019quote:Op donderdag 4 september 2025 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu diegene er toch niet meer is kan je best wel vertellen wie het was.
PSV is echt een klote clubquote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zijn account is er nog wel, maar voor het laatst hier in 2019
maar ja toch voor de verkeerde club
Liever een PSV'er dan een ajacied toch
quote:
Poept hij naakt?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat ik hem kan om toveren tot een Feyenoorder
Hij is een rasechte eindhovenaar
Geo4kant doet dat welquote:Op donderdag 4 september 2025 12:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen idee. We hebben alleen nog maar gebeld en geappt
Het is nog prilquote:Op donderdag 4 september 2025 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jullie relatie waard als je daar niet gewoon open over kan praten
We hebben alleen 1x gedate 😎👍quote:Op donderdag 4 september 2025 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moderator Speedfight heeft user @:paul inderdaad keihard gedumpt voor een andere user.
Wel al geneukt?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is nog pril
We kennen elkaar net 2 weken.
En wat voor gebakje is dat?quote:Op donderdag 4 september 2025 13:08 schreef GGMM het volgende:
Omdat hier iemand jarig is heb ik een klein gebakje
Daarom zeg ik de eerste date ook altijd af, ga meteen op de 2e date.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
en dat gaat ook niet gebeuren op de eerste date
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zeg ik de eerste date ook altijd af, ga meteen op de 2e date.
Je hebt diverse kleine gebakjes bijdehandje.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein betekent bescheiden, niet al te groot
Ik snap dat jij dat niet kent
Aardbeiquote:Op donderdag 4 september 2025 13:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je hebt diverse kleine gebakjes bijdehandje.
Dan weet je toch niet wat voor vlees je in de Kuip hebt. Straks doe je alles voor niksquote:Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
en dat gaat ook niet gebeuren op de eerste date
Je bent een smerig varken. Je kan ook nee zeggen.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:08 schreef GGMM het volgende:
Omdat hier iemand jarig is heb ik een klein gebakje
Dank je wel voor de info.quote:
Nou en. Het gaat toch niet alleen om seks.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan weet je toch niet wat voor vlees je in de Kuip hebt. Straks doe je alles voor niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |