Ik heb een pittige mening over mensen met rolluikenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb de rolluiken dicht gedaan
[..]
ik woon nog in mijn eigen huis.
Oh ja dan kan het welquote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef vrijgevochten het volgende:
O mijn ouders hebben er ook een paar
Maar tegen de zon!
Het heeft jullie weinig geluk gebracht!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
In de avond lekker de luiken dicht, kopje thee erbij
filmpje of serie
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het heeft jullie weinig geluk gebracht!
Ik heb zelf ook wel heel erg het gevoel dat wij stiekem een hele goede band hebbenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jullie allemaal leuke users en ik blijf hier maar terug komen.
Alleen jij blijft mij maar neer zetten als een dom onderkruipsel. Terwijl je nu zelf aan het daten bent met een feyenoordster.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wel heel erg het gevoel dat wij stiekem een hele goede band hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
hEt gAat oM dE eRvaRiNgquote:Op woensdag 3 september 2025 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een mening over mensen met een (sta)caravan.
Gohquote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jullie allemaal leuke users en ik blijf hier maar terug komen.
Je bent eigenlijk nog best lief. Dit weekend heb ik in F1 twee notes gekregen voor dezelfde posts.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.
@DombohetOlifantje1 heeft hier een pittige mening over.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk nog best lief. Dit weekend heb ik in F1 twee notes gekregen voor dezelfde posts.
Ik weet dat date 2 het lekker vindquote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het heeft jullie weinig geluk gebracht!
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen jij blijft mij maar neer zetten als een dom onderkruipsel. Terwijl je nu zelf aan het daten bent met een feyenoordster.Ow met wie is hij aan het daten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow met wie is hij aan het daten dan?
quote:Op woensdag 3 september 2025 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee man, we wonen al samen
Tevens ben ik nog in dienst
Rolluiken lijken mij weinig lekker maar wellicht denk je aan wat anders wat zou kunnen gebeuren achter dichte rolluikenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet dat date 2 het lekker vind
Misschien brengt het dan wel geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |