Zou wel leuk zijn als je ook foto's post danquote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Fundering uitgegraven vandaag boys. Morgen beton storten.
Die worden gedeeld in DE APPquote:Op woensdag 3 september 2025 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je ook foto's post dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha nou inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2025 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Deze 2 users zijn momenteel óók volop aan het verbouwen. We kunnen DE APP beter om dopen naar de Verbouwings app![]()
SPOILER: Speciaal voor mijn makker GGMMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Anneloos
GGMM is een uit het bed beredeneerder.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je voor het bed staat?
Dan hebben we een probleem
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat laat je aanbouwen?SPOILER: Speciaal voor mijn makker GGMMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Anneloos
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is een uit het bed beredeneerder.
ik heb jou liever op mij, schatjequote:Op woensdag 3 september 2025 09:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je voor het bed staat?
Dan hebben we een probleem
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb jou liever op mij, schatje
Sowieso.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent
Dit begin is niet positief jongens. Dan blijf ik maar weer bij mijn huidige.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klasse. Hopelijk hapt ze
Als je maar voor echte liefde gaat en niet voor een onderkomenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik wilde zeggen ik date de komende 6 maanden niet.
Maar dan lieg ik
Jij had toch die rioolleiding via de achtertuin die jaren terug lekte? Laat ze ff goed kijken hoe 't daarmee zit als ze de fundering storten, dat ze der nog wel bij kennen laterquote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Fundering uitgegraven vandaag boys. Morgen beton storten.
Verder eigenlijk een complete renovatie.quote:
Ja klopt, dat hele circus wordt ook vervangen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jij had toch die rioolleiding via de achtertuin die jaren terug lekte? Laat ze ff goed kijken hoe 't daarmee zit als ze de fundering storten, dat ze der nog wel bij kennen later
En een groenere tuin?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder eigenlijk een complete renovatie.
Nieuwe keuken.
Nieuwe badkamer.
Nieuwe wc.
Vloerverwarming.
Uitbouw van 2 meter dus.
Schoorsteen eruit geramd.
Draagmuur eruit.
[..]
Ja klopt, dat hele circus wordt ook vervangen.
Keurig!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder eigenlijk een complete renovatie.
Nieuwe keuken.
Nieuwe badkamer.
Nieuwe wc.
Vloerverwarming.
Uitbouw van 2 meter dus.
Schoorsteen eruit geramd.
Draagmuur eruit.
[..]
Ja klopt, dat hele circus wordt ook vervangen.
Gewoon asfalteren. Voor en achter. Ik heb geen groene vingers.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En een groenere tuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |