abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218715915
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Nah die cijfers komen ook gewoon van op de werkvloer. Volgens CNV vorig jaar bijna 50%. Het probleem is veel groter dan jij denkt/doet voorkomen.
Er zit ook een enorme discrepantie in wat mannen zoal acceptabel vinden en hoe de dames dat ervaren. 1 op de 3 vinden dat vrouwen zich niet zo moeten aanstellen en dat het allemaal wel meevalt.

Dan kun je het niet gooien op een paar dronken veelplegers.
Ook op de werkvloer heb je dronken mannen (vrijmibo, bedrijfsfeest). Maar ook b.v. een ondernemer die denkt dat het vrouwelijk personeel wel heel hard gaat op aandacht van hem en die dan in zijn eentje het hele bedrijf op de kast krijgt.

Die 50% (voor zover waar) kan door een beperkt aantal mannen zijn veroorzaakt. Dat is mijn punt. Het is niet zo dat die 50% dus inhoudt dat dus 50% van de mannen zich niet kan gedragen.
pi_218715937
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Mooie techniek, maar ik zou als de dood zijn dat de mannetjes die nog een vluchtauto zoeken voor de geplande overval/kraak hem komen "lenen"...
Tracking device verplicht. Verplicht in de garage.

Het zou mij geen reet doen. Het is een auto en verzekerd. Ik was dat ding ook beu na een tijd, want er ging veel stuk aan en de prijzen zijn niet normaal (hoger dan ik gewoon was en ik kwam van een 911 GT2).
pi_218715983
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook op de werkvloer heb je dronken mannen (vrijmibo, bedrijfsfeest). Maar ook b.v. een ondernemer die denkt dat het vrouwelijk personeel wel heel hard gaat op aandacht van hem en die dan in zijn eentje het hele bedrijf op de kast krijgt.

Die 50% (voor zover waar) kan door een beperkt aantal mannen zijn veroorzaakt. Dat is mijn punt. Het is niet zo dat die 50% dus inhoudt dat dus 50% van de mannen zich niet kan gedragen.
Het lijkt er vooral op dat heel veel mannen denken dat ze het best goed doen en zich gedragen maar dat dat in de praktijk toch vies tegenvalt.
Dat is wat ik om me heen ook veel zie en hoor gebeuren. Mannen die het lollig bedoelen terwijl vrouwen er een naar gevoel bij krijgen. Dat kan ook heel subtiel door in een dm sliden zijn op Facebook of even een hand op de schouder.

Of dat dan vervolgens weer intimidatie is en of ze er überhaupt melding van doen is een andere discussie. Vrouwen hebben snel genoeg door of een toespeling seksueel is of niet maar bewijs het maar eens.
blablablabla
pi_218716119
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2025 15:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij zou niet kijken als iemand je al dan niet stiekem loopt te filmpen?
Kut influencers met hun hypocriete kutgedrag.
Wat vind jij hier hypocriet aan?
pi_218716140
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Het lijkt er vooral op dat heel veel mannen denken dat ze het best goed doen en zich gedragen maar dat dat in de praktijk toch vies tegenvalt.
Dat is wat ik om me heen ook veel zie en hoor gebeuren. Mannen die het lollig bedoelen terwijl vrouwen er een naar gevoel bij krijgen. Dat kan ook heel subtiel door in een dm sliden zijn op Facebook of even een hand op de schouder.

Of dat dan vervolgens weer intimidatie is en of ze er überhaupt melding van doen is een andere discussie. Vrouwen hebben snel genoeg door of een toespeling seksueel is of niet maar bewijs het maar eens.
Een man die aan zijn vrouwelijke collega vraagt hoe het met haar liefdesleven gaat.
Is dat volgens jou een seksuele toespeling, ja of nee?
pi_218716197
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat vind jij hier hypocriet aan?
Dat je aandachtsgeil genoeg bent voor een TikTok-account maar vervolgens van slag raakt als een man irl naar je kijkt.
Iemand random gaan filmen omdat hij kijkt vind ik sowieso een stap te ver. Je weet ook helemaal niet of die gasten zo demonstratief gingen zitten staren voor of nadat zo'n influencerkut hem uitgebreid ging zitten filmen. Bovendien blijven ze allemaal op gepaste afstand dus doe ook zelf even normaal.

Je hebt tegenwoordig ook van die influencermeiden die het er om doen, gaan op perverts-jacht in de sportschool en dat filmen.
In een superstrak nietsverhullend pakje pal voor een kerel gaan staan squatten en als hij dan ook maar drie seconden kijkt beginnen ze te filmen. En dan als titel ZIE JE WEL HOE KUT EN ENG MANNEN ZIJN!!!!

Je hebt niet voor niets ogen in je kop gekregen, rot op hoor.
blablablabla
pi_218716199
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Een man die aan zijn vrouwelijke collega vraagt hoe het met haar liefdesleven gaat.
Is dat volgens jou een seksuele toespeling, ja of nee?
Nee natuurlijk niet. Andersom ook niet trouwens.
blablablabla
pi_218716212
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Andersom ook niet trouwens.
Leg uit.
pi_218716222
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Leg uit.
Wat valt er uit te leggen? Je mag toch interesse tonen in de ander. Je vraagt niet naar haar seksleven of intieme details.
blablablabla
pi_218716237
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat je aandachtsgeil genoeg bent voor een TikTok-account maar vervolgens van slag raakt als een man irl naar je kijkt.
Iemand random gaan filmen omdat hij kijkt vind ik sowieso een stap te ver. Je weet ook helemaal niet of die gasten zo demonstratief gingen zitten staren voor of nadat zo'n influencerkut hem uitgebreid ging zitten filmen. Bovendien blijven ze allemaal op gepaste afstand dus doe ook zelf even normaal.

Je hebt tegenwoordig ook van die influencermeiden die het er om doen, gaan op perverts-jacht in de sportschool en dat filmen.
In een superstrak nietsverhullend pakje pal voor een kerel gaan staan squatten en als hij dan ook maar drie seconden kijkt beginnen ze te filmen. En dan als titel ZIE JE WEL HOE KUT EN ENG MANNEN ZIJN!!!!

Je hebt niet voor niets ogen in je kop gekregen, rot op hoor.
Ik heb geen ervaring met tiktok of sportschooltypes.
Ik heb het over mensen die je opzettelijk aan gaan zitten staren.
Als een onbekende man of vrouw mij aankijkt en vervolgens zijn of haar ogen weer afwendt, is dat geen probleem voor mij.
Als zo'n man of vrouw blijft staren, dan kan dat intimiderend of zelfs bedreigend overkomen.
Ogen zijn bedoeld om mee te kijken, niet om te oefenen voor je hypnose examen.
pi_218716250
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat valt er uit te leggen? Je mag toch interesse tonen in de ander. Je vraagt niet naar haar seksleven of intieme details.
Dus zo'n man toont oprechte belangstelling voor het liefdesleven van zijn vrouwelijke collega?
En luistert dus ook geduldig en vol begrip naar haar relaas dat haar man/vriend voor de zoveelste keer haar verjaardag of hun trouwdag is vergeten?

Hoe vaak vraagt een man zoiets aan een mannelijke collega? Puur uit interesse?
pi_218716264
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus zo'n man toont oprechte belangstelling voor het liefdesleven van zijn vrouwelijke collega?
En luistert dus ook geduldig en vol begrip naar haar relaas dat haar man/vriend voor de zoveelste keer haar verjaardag of hun trouwdag is vergeten?

Hoe vaak vraagt een man zoiets aan een mannelijke collega? Puur uit interesse?
Ik denk dat het nogal ligt aan de band die je met de betreffende collega hebt want dit zijn op zich wel onderwerpen die ik met (sommige) mannelijke collega’s bespreek.
pi_218716294
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:40 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik denk dat het nogal ligt aan de band die je met de betreffende collega hebt want dit zijn op zich wel onderwerpen die ik met (sommige) mannelijke collega’s bespreek.
Dat spreekt vanzelf. Zulke collega's kleden hun vraag dan ook anders in. Die vragen hoe het thuis gaat.
pi_218716301
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat spreekt vanzelf. Zulke collega's kleden hun vraag dan ook anders in. Die vragen hoe het thuis gaat.
Ja of met mijn liefdesleven
pi_218716314
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:44 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja of met mijn liefdesleven
Prima meid.
Jij hebt daar geen probleem mee, ik wel. Zal wel komen doordat ik lesbisch ben en de vraagsteller altijd een getrouwde man was.
pi_218716347
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Prima meid.
Jij hebt daar geen probleem mee, ik wel. Zal wel komen doordat ik lesbisch ben en de vraagsteller altijd een getrouwde man was.
Ja daarom zei ik
quote:
Ik denk dat het nogal ligt aan de band die je met de betreffende collega hebt
. Het is niet per definitie een verboden onderwerp.
Maar als iemand waar je normaal vooral zakelijk contact mee hebt het random vraagt is het wel ongepast ja.
pi_218716358
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:50 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja daarom zei ik
[..]
. Het is niet per definitie een verboden onderwerp.
Maar als iemand waar je normaal vooral zakelijk contact mee hebt het random vraagt is het wel ongepast ja.
Juist. Nu begrijpen we elkaar. ^O^
pi_218716367
Het is en blijft een vieze-mannen-vraag natuurlijk.
pi_218716873
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ken torentje van een ander forum en daar had zij (ik denk dat torentje een vrouw is) precies dezelfde onbeholpen, kreupele manier van schrijven. Ook had ze het daar heel vaak over onderwijzers die de leerlingen hun wil oplegden.

Misschien ga ik nu mijn boekje te buiten, maar ik had op dat andere forum heel vaak de indruk dat torentje een of meerdere trauma's heeft opgelopen tijdens haar schooljaren.
Torentje is tegen onderwijzers omdat de onderwijzers het land verdommen ten faveure van de multinationals en grote bedrijven.
pi_218717923
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Het is en blijft een vieze-mannen-vraag natuurlijk.
Hangt een beetje van de collega af. Ik heb wel vrouwelijke collega’s gehad die heel open waren over hun seksleven. Hoefde je niet eens naar te vragen.

Sinds ik werkgever ben is dat er wel af… ;)
  maandag 8 september 2025 @ 21:42:38 #221
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218718386
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Prima meid.
ja daar komt een hoop van jouw mannenhaat misschien wel vandaan he?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218729528
quote:
Wij eisen de nacht op is één grote gaslight-campagne, aldus @lyd20211 want ze maken hun eigen doelen op dit vlak, namelijk de feministische wens tot veiligheid, ondergeschikt aan andere linkse idealen. En dat is waarom ik in de kern deze campagne niet vertrouw. Omdat als het erop aankomt zij mannelijke minderheden uit de wind zullen houden. Zelfs binnen onze eigen beweging mogen vrouwen niet eens centraal staan
twitter

https://x.com/michiellieuwma/status/1965684986243113151

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2025 11:39:48 ]
  woensdag 10 september 2025 @ 11:43:29 #223
459912 FlippingCoin
pi_218729565
quote:
Dit zei ik dus al, maar dan wordt je voor gek uitgemaakt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 10 september 2025 @ 11:45:42 #224
459912 FlippingCoin
pi_218729591
@Queller vond dat oa een bespottelijk idee
pi_218729634
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
We hebben geen asielcrisis maar een opvangprobleem. En belangrijker nog: dat opvangprobleem is het resultaat van beleid, en niet van buitengewone omstandigheden die dusdanig ernstig en urgent zijn dat het belang van democratische controle moet wijken voor dat van snel ingrijpen en dat niet via reguliere wegen kan.

Het staatsnoodrecht is voor extreem uitzonderlijke en onvoorziene situaties, en niet voor problemen die je wel kan oplossen maar niet, omdat de oplossing je niet bevalt, wil oplossen.
Jij denkt dat opvangplekken, huizen, uitkeringen uit het niets worden getoverd. Alsof het allemaal niets kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')