De beloning is een vrouw die daar bewondering voor heeft. Aan jou of dat je type is.quote:Dat hele onaangepaste en stoer doen zou allang gestopt zijn als er niet een potentiële beloning tegenover zou staan.
Dat is vooral een kwestie van soort zoekt soort, het zijn doorgaans niet de meest intelligente mensen die zo zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh absoluut maar als je nou per se af wil geven op fout gedrag van mannen stop dan ook met dat gedrag belonen. Want dat soort foute types hebben doorgaans de neiging juist bloedmooie vrouwen aan te trekken.
Dat hele onaangepaste en stoer doen zou allang gestopt zijn als er niet een potentiële beloning tegenover zou staan.
En nee ik ben niet jaloers verder, maar je kunt ook in deze tijd waarin correctheid zo hoog in het vaandel staat nog prima een hork zijn en zelfs crimineel en toch allerlei mooie vrouwen aantrekken als een magneet. Terwijl de lieve en betrouwbare man type labrador in de friendzone eindigt.
Op een seksuele manier...quote:Op maandag 8 september 2025 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zover zullen de meeste kerel wel komen maar wat gaat je vervolgstap precies worden dan? Zonder als een onzekere autist over te komen.
[..]
Zelfs aanstaren kan door een meerderheid van de vrouwen kennelijk al als intimiderend ervaren worden.
Zolang die type vrouwen bestaan kun je toch niet roepen dat bepaald gedrag van mannen onwenselijk zou zijn?quote:Op maandag 8 september 2025 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van soort zoekt soort, het zijn doorgaans niet de meest intelligente mensen die zo zijn.
En ja, je zult altijd vrouwen hebben die dat soort types spannend vinden. Net zoals er altijd mannen zullen zijn die daar weer hard op gaan.
Ik vind het eigenlijk wel knap dat jij aan de hand van de auto die iemand rijdt kan beoordelen hoe die persoon irl is.quote:Op maandag 8 september 2025 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh absoluut maar als je nou per se af wil geven op fout gedrag van mannen stop dan ook met dat gedrag belonen. Want dat soort foute types hebben doorgaans de neiging juist bloedmooie vrouwen aan te trekken.
Dat hele onaangepaste en stoer doen zou allang gestopt zijn als er niet een potentiële beloning tegenover zou staan.
En nee ik ben niet jaloers verder, maar je kunt ook in deze tijd waarin correctheid zo hoog in het vaandel staat nog prima een hork zijn en zelfs crimineel en toch allerlei mooie vrouwen aantrekken als een magneet. Terwijl de lieve en betrouwbare man type labrador in de friendzone eindigt.
Het is niet ingewikkeld, omdat je niet alleen moet zenden, maar ook ontvangen. Natuurlijk weet je niet van te voren of die mooie dame die je ontmoet interesse in jou heeft, gediend is van a of b, enz. Maar dat is onderdeel van elkaar leren kennen. Als er een klik is gaat het doorgaans heel soepel. Zo niet: dring niet aan en focus je op een van de 4 miljard andere opties.quote:Op maandag 8 september 2025 15:39 schreef Elan het volgende:
Er bestaat onder de vrouwen al geen consensus van wat acceptabel is en wat niet.
Dat maakt het wel heel ingewikkeld allemaal om als man de juiste wegen te bewandelen. Want kennelijk zijn de paden en de bestemmingen nogal subjectief.
Het probleem is dat veel van die mannen het hele proces uiterst soepel vinden verlopen en dan op basis daarvan de verkeerde keuzes maken.quote:Op maandag 8 september 2025 15:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet ingewikkeld, omdat je niet alleen moet zenden, maar ook ontvangen. Natuurlijk weet je niet van te voren of die mooie dame die je ontmoet interesse in jou heeft, gediend is van a of b, enz. Maar dat is onderdeel van elkaar leren kennen. Als er een klik is gaat het doorgaans heel soepel. Zo niet: dring niet aan en focus je op een van de 4 miljard andere opties.
Als je een 21-jarige Marokkaan in een RS6 ziet rijden dan weet je dat het vaak niet is omdat zijn vader een goedlopende shoarmazaak heeft.quote:Op maandag 8 september 2025 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel knap dat jij aan de hand van de auto die iemand rijdt kan beoordelen hoe die persoon irl is.
Het is gewoon natuurlijk gedrag.quote:Op maandag 8 september 2025 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb al iets wat je zou kunnen scharen onder de noemer patserbak en veel vrouwen vinden dat maar wat interessant.quote:Op maandag 8 september 2025 15:45 schreef Aberkullie het volgende:
Elan moet gewoon zelf zo een patserbak aanschaffen, dan hoor je de vrouwtjes niet meer klagen bij hr
Mijn dm staat openquote:Op maandag 8 september 2025 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb al iets wat je zou kunnen scharen onder de noemer patserbak en veel vrouwen vinden dat maar wat interessant.
Nee hoor, elke vrouw pikt het op, van een feministische carrièrebitch tot een traditioneel ingestelde moeke, als een man als een creep naar je aan het staren is.quote:Op maandag 8 september 2025 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang die type vrouwen bestaan kun je toch niet roepen dat bepaald gedrag van mannen onwenselijk zou zijn?
Zelfde met moslima's en tradwife's. Er bestaat onder de vrouwen al geen consensus van wat acceptabel is en wat niet.
Dat maakt het wel heel ingewikkeld allemaal om als man de juiste wegen te bewandelen. Want kennelijk zijn de paden en de bestemmingen nogal subjectief.
Zo praat je niet over je vrouwquote:Op maandag 8 september 2025 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben al jaren getrouwd en het is maar een tweedehandsje hoor
Als 7/10 vrouwen aangeeft regelmatig met seksuele intimidatie te maken krijgt zal het niet zo zijn dat 99% van de mannen het snapt.quote:Op maandag 8 september 2025 15:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee hoor, elke vrouw pikt het op, van een feministische carrièrebitch tot een traditioneel ingestelde moeke, als een man als een creep naar je aan het staren is.
Het feit dat 99% van de mannen niet in de problemen komt geeft al aan dat het niet zo moeilijk en subjectief is als jij beweert.
Wauw, je hebt nog humor ook. DM toch maar gestuurd.quote:Op maandag 8 september 2025 15:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je vrouw
Nogmaals, je mag best eens een uitglijder maken. Vrouwen zijn best slimme wezens. De meesten kunnen zelfs praten en doen dat ook echt wel. En als jij de afwijzing dan gewoon als een man (en dus niet als een loser) accepteert, is er niets aan het handje. Ga je echter door met je avances, of reageer je agressief op een afwijzing (je wil ze niet de kost geven), dan heb je een probleem. Omdat je de vrouw in kwestie met een probleem opzadelt.quote:Op maandag 8 september 2025 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel van die mannen het hele proces uiterst soepel vinden verlopen en dan op basis daarvan de verkeerde keuzes maken.
Melding gedaan van intimidatie.quote:Op maandag 8 september 2025 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw, je hebt nog humor ook. DM toch maar gestuurd.
Met alle respect, ik had een jaar of 15 geleden zelf een RS6 (zo een met de V10 uit een Lamborghini en een paar turbo's erop geschroefd), dus als ik die zie rijden let ik altijd wel op. Ik zie eigenlijk vrijwel uitsluitend mannen van 30+ erin rijden...quote:Op maandag 8 september 2025 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je een 21-jarige Marokkaan in een RS6 ziet rijden dan weet je dat het vaak niet is omdat zijn vader een goedlopende shoarmazaak heeft.
Daar zitten ook 'grappige' opmerkingen van dronken idioten tussen. 1 zo'n idioot kan zo 100 vrouwen op een dag lastig vallen.quote:Op maandag 8 september 2025 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Als 7/10 vrouwen aangeeft regelmatig met seksuele intimidatie te maken krijgt zal het niet zo zijn dat 99% van de mannen het snapt.
Dan ben je waarschijnlijk de uitzondering op de regel. De politie doet niet voor niks specifieke patsercontroles.quote:Op maandag 8 september 2025 16:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik had een jaar of 15 geleden zelf een RS6 (zo een met de V10 uit een Lamborghini en een paar turbo's erop geschroefd), dus als ik die zie rijden let ik altijd wel op. Ik zie eigenlijk vrijwel uitsluitend mannen van 30+ erin rijden...
Strontvervelend overigens: met die auto word je keer op keer van de weg gehaald omdat ze denken dat je wel een crimineel moet zijn om zo'n auto te rijden.
Nah die cijfers komen ook gewoon van op de werkvloer. Volgens CNV vorig jaar bijna 50%. Het probleem is veel groter dan jij denkt/doet voorkomen.quote:Op maandag 8 september 2025 16:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar zitten ook 'grappige' opmerkingen van dronken idioten tussen. 1 zo'n idioot kan zo 100 vrouwen op een dag lastig vallen.
Mooie techniek, maar ik zou als de dood zijn dat de mannetjes die nog een vluchtauto zoeken voor de geplande overval/kraak hem komen "lenen"...quote:Op maandag 8 september 2025 16:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik had een jaar of 15 geleden zelf een RS6 (zo een met de V10 uit een Lamborghini en een paar turbo's erop geschroefd), dus als ik die zie rijden let ik altijd wel op. Ik zie eigenlijk vrijwel uitsluitend mannen van 30+ erin rijden...
Strontvervelend overigens: met die auto word je keer op keer van de weg gehaald omdat ze denken dat je wel een crimineel moet zijn om zo'n auto te rijden.
Ik had het niet zo zeer over mijzelf, maar over dat een RS6 mij aardig opvalt en wat ik er in zie rijden. Natuurlijk zal er ook wel eens een jong gastje in zitten, maar het is heel zeldzaam.quote:Op maandag 8 september 2025 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk de uitzondering op de regel. De politie doet niet voor niks specifieke patsercontroles.
https://www.funx.nl/news/(...)ontrole-in-rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |