abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218714070
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 13:00 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als man gewoon normaal doen en niet je pik steeds achternalopen helpt gewoon hoor.
Het probleem van mannen (en zeker jonge mannen) is dat ze exact de neiging hebben om dat te doen. Niet omdat ze achterlijk of vrouwonvriendelijk zijn maar omdat er testosteron door hun aderen giert.

Je kunt dat ook niet fatsoenlijk duidelijk maken aan een vrouw, het komt een beetje neer op wij die ons een bevalling voor proberen te stellen. Je hebt er vast een beeld bij maar de realiteit is compleet anders.
blablablabla
  maandag 8 september 2025 @ 13:18:46 #152
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218714108
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Het probleem van mannen (en zeker jonge mannen) is dat ze exact de neiging hebben om dat te doen. Niet omdat ze achterlijk of vrouwonvriendelijk zijn maar omdat er testosteron door hun aderen giert.

Je kunt dat ook niet fatsoenlijk duidelijk maken aan een vrouw, het komt een beetje neer op wij die ons een bevalling voor proberen te stellen. Je hebt er vast een beeld bij maar de realiteit is compleet anders.
Achgossegos, die arme hormonale mannetjes toch! Het lukt ze gewoon niet om normaal te doen, zo zielig!
Dat het gros van de mannen het prima lukt, is een detail.

Tevens erg grappig dat uitgerekend in een discussie over gendergerelateerd gedrag en geweld de kaart eens niet getrokken wordt dat vrouwen irrationele, hormonaal bestuurde wezens zijn.

_O-
pi_218714219
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Achgossegos, die arme hormonale mannetjes toch! Het lukt ze gewoon niet om normaal te doen, zo zielig!
Dat het gros van de mannen het prima lukt, is een detail.

Tevens erg grappig dat uitgerekend in een discussie over gendergerelateerd gedrag en geweld de kaart eens niet getrokken wordt dat vrouwen irrationele, hormonaal bestuurde wezens zijn.

_O-
De vraag is een beetje wat normaal doen is. Ga je kijken naar de historische context is het eigenlijk vanaf het ontstaan der mensheid vrij problematisch allemaal. Buiten het moderne feministische kliekje houden veel vrouwen er stiekem wel van om gedomineerd en veroverd te worden.

Niet als je het ze zou vragen want dan krijg je een politiek correct antwoord, maar stiekem toch ook weer wel.
blablablabla
pi_218714492
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]
De vraag is een beetje wat normaal doen is. Ga je kijken naar de historische context is het eigenlijk vanaf het ontstaan der mensheid vrij problematisch allemaal. Buiten het moderne feministische kliekje houden veel vrouwen er stiekem wel van om gedomineerd en veroverd te worden.

Niet als je het ze zou vragen want dan krijg je een politiek correct antwoord, maar stiekem toch ook weer wel.
En dat weet jij omdat jij in het hoofd van een vrouw kunt kijken? Of jij bent, net als in de ene film waar een man opeens de gedachten van vrouwen kan horen, ook begiftigd met deze gave?

Wat jij in feite hier beweerd is dat heel veel getrouwde moslima's een leven leiden waar heel veel westerse vrouwen stiekem van dromen.

Wat is het 'moderne feministische kliekje'? En waarom houden deze vrouwen er volgens jou niet van om gedomineerd en veroverd te worden?

Kortom, je hele betoog gaat helemaal nergens over, het zijn slechts jouw aannames.
  maandag 8 september 2025 @ 13:48:03 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218714521
quote:

[..]

Spreek voor jezelf joh.
Huilen dan.
pi_218714608
quote:

[..]

Juist, de realiteit is anders en de mannen die jij hier beschrijft, kunnen of willen zich niet aanpassen.
Iemand anders beschreef het al: mannen vinden dat zij zich laten leiden door verstand, door rede en door rationaliteit. Niet door emoties of gevoelens.

Mannen die zich door hun pik laten regeren, verdienen het om uit te sterven. Ze dienen nergens meer voor, hun rol is uitgespeeld. Zo werkt de evolutie.
pi_218714616
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 10:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij vindt een hoop dingen vreemd en bizar krijg ik het idee. Dat jij je moreel kompas ten aanzien wat wel en niet kan richting vrouwen correct afgesteld hebt wil niet zeggen dat dat voor alle of zelfs maar de meeste mannen ook automatisch het geval is. Zat kerels pakken bepaalde signalen slecht op of interpretateren dingen helemaal verkeerd.

Al heeft dit alles niks meer met Lisa de maken want die is gewoon willekeurig afgeslacht door een complete psychopaat.

Ik las een interessant stukje over die pepperspray, en hoe dat in Duitse steden waar dat gemeengoed is er een beetje aan toe gaat.

Pepperspray voor vrouwen? In Berlijn heel gewoon, tot onvrede van de politie - https://nos.nl/l/2581463
Ik geloof best dat er zat kerels zijn die het slecht oppikken. Ik denk alleen dat het vooral onwil is ipv onkunde.

Vrouwen gaan echt niet bij een onschuldige uitglijder moord en brand schreeuwen. Hell, dan blijven ze bezig. Maar als je oom agent aan de deur hebt, dan heb je echt in 99,9% van de gevallen signalen genegeerd die je had moeten opmerken.

Mannen zijn geen achterlijke wezens (nou ja, meestal niet).
pi_218714635
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Je leest weer niet. Wat ik beschrijf ging over een professionele omgeving. Daar komen zelden aangiftes aan te pas. Wel ontslagen, overplaatsingen en reputatieschade. Je moet als man enorm op je tellen passen tegenwoordig.
Ook in een professionele omgeving geldt dat als jij je normaal gedraagt er niets aan de hand is.

Relaties en seksuele omgang tussen collega’s is doodnormaal. Wel even melden bij HR natuurlijk. En bij afhankelijke relaties moet je je gezond verstand gebruiken. Maar verder…
pi_218714650
quote:

[..]

Leuke collega? Vraag eens of ze een keer samen wil lunchen. Of maak een wandeling in de pauze. Wat drinken na gedane arbeid.

Denk je nou echt dat je dan in de problemen komt? Kom nou toch!
pi_218714657
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dat ligt niet aan onderwijzers… Lees nog eens wat hij schreef zou ik zeggen.
Ik ken torentje van een ander forum en daar had zij (ik denk dat torentje een vrouw is) precies dezelfde onbeholpen, kreupele manier van schrijven. Ook had ze het daar heel vaak over onderwijzers die de leerlingen hun wil oplegden.

Misschien ga ik nu mijn boekje te buiten, maar ik had op dat andere forum heel vaak de indruk dat torentje een of meerdere trauma's heeft opgelopen tijdens haar schooljaren.
  maandag 8 september 2025 @ 14:15:48 #161
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218714697
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En dat weet jij omdat jij in het hoofd van een vrouw kunt kijken? Of jij bent, net als in de ene film waar een man opeens de gedachten van vrouwen kan horen, ook begiftigd met deze gave?

Wat jij in feite hier beweerd is dat heel veel getrouwde moslima's een leven leiden waar heel veel westerse vrouwen stiekem van dromen.

Wat is het 'moderne feministische kliekje'? En waarom houden deze vrouwen er volgens jou niet van om gedomineerd en veroverd te worden?

Kortom, je hele betoog gaat helemaal nergens over, het zijn slechts jouw aannames.
Andersom schijn jij op de een of andere miraculeuze wijze deze gave wél te hebben. _O- _O- _O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218714728
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:15 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Andersom schijn jij op de een of andere miraculeuze wijze deze gave wél te hebben. _O- _O- _O-
Wat is je punt?
pi_218714762
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Juist, de realiteit is anders en de mannen die jij hier beschrijft, kunnen of willen zich niet aanpassen.
Iemand anders beschreef het al: mannen vinden dat zij zich laten leiden door verstand, door rede en door rationaliteit. Niet door emoties of gevoelens.

Mannen die zich door hun pik laten regeren, verdienen het om uit te sterven. Ze dienen nergens meer voor, hun rol is uitgespeeld. Zo werkt de evolutie.
Het is vooral een kwestie van vraag en aanbod heb ik het idee. Zolang er vrouwen zijn die op de pik klimmen van die foute figuren zal het fenomeen altijd wel blijven bestaan. Ik zie ze van mijlenver aankomen met hun dikke auto's en patsergedrag maar er zit zelden een lelijke vrouw op de passagiersstoel??

Er zit ook een zekere vorm van contradictie in dit soort beweringen want de zogenaamd perfecte mannen die erg voorspelbaar betrouwbaar en veilig zijn hebben niet zelden de neiging om herhaaldelijk in de friendzone gemabiuvreerd te worden omdat ze te weinig seksuele energie met zich mee brengen en niet voldoende authentiek overkomen. Dat is waar ik denk dat we voor moeten waken dat we in een soort aseksuele spagaat terecht komen waarbij eigenlijk iedereen ongelukkig is aan het einde van de dag.
blablablabla
pi_218714931
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Leuke collega? Vraag eens of ze een keer samen wil lunchen. Of maak een wandeling in de pauze. Wat drinken na gedane arbeid.

Denk je nou echt dat je dan in de problemen komt? Kom nou toch!
Zover zullen de meeste kerel wel komen maar wat gaat je vervolgstap precies worden dan? Zonder als een onzekere autist over te komen.

quote:
Te dicht tegen iemand aan gaan staan
Welk gedrag de grens over gaat, daar denken jonge mannen losser over dan jonge vrouwen. Zo vindt 62 procent van de vrouwelijke deelnemers dat nafluiten niet kan. Dit tegenover 46 procent van de mannen. Iemand op een seksuele manier aanstaren, dat vinden zeven op de tien jonge vrouwen (70 procent) en vier op de tien jonge mannen (39 procent) aanstootgevend.

Een seksueel getinte opmerking naar iemand maken, gaat volgens 89 procent van de vrouwen te ver. 64 procent van de mannelijke deelnemers vindt dat ook. En ongevraagd dicht tegen iemand aan gaan staan, zitten of dansen? Dat rekenen bijna alle vrouwen (90 procent) tot seksuele intimidatie, 65 procent van de mannen denkt daar ook zo over.
Zelfs aanstaren kan door een meerderheid van de vrouwen kennelijk al als intimiderend ervaren worden. |:(
blablablabla
pi_218714937
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 10:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij vindt een hoop dingen vreemd en bizar krijg ik het idee. Dat jij je moreel kompas ten aanzien wat wel en niet kan richting vrouwen correct afgesteld hebt wil niet zeggen dat dat voor alle of zelfs maar de meeste mannen ook automatisch het geval is. Zat kerels pakken bepaalde signalen slecht op of interpretateren dingen helemaal verkeerd.

Al heeft dit alles niks meer met Lisa de maken want die is gewoon willekeurig afgeslacht door een complete psychopaat.

Ik las een interessant stukje over die pepperspray, en hoe dat in Duitse steden waar dat gemeengoed is er een beetje aan toe gaat.

Pepperspray voor vrouwen? In Berlijn heel gewoon, tot onvrede van de politie - https://nos.nl/l/2581463
Ik zou wel eens serieuzer onderzoek willen zien naar de pepperspraycijfers. Heel veel wat als gelul, begrijpelijk, maar weinig zinvol. Hoe vaak wordt het gebruikt, hoe effectief is het - of hoeveel schijnveiligheid levert het op, hoe vaak wordt het onnodig gebruikt of juist als aanvalswapen misbruikt. In beginsel lijkt het me een oplossing, maar of het daadwerkelijk zinnig is…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218714939
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is vooral een kwestie van vraag en aanbod heb ik het idee. Zolang er vrouwen zijn die op de pik klimmen van die foute figuren zal het fenomeen altijd wel blijven bestaan. Er zit ook een zekere vorm van contradictie in dit soort beweringen want de zogenaamd perfecte mannen die erg voorspelbaar betrouwbaar en veilig zijn hebben niet zelden de neiging om herhaaldelijk in de friendzone gemabiuvreerd te worden omdat ze te weinig seksuele energie met zich mee brengen en niet voldoende authentiek overkomen. Dat is waar ik denk dat we voor moeten waken dat we in een soort aseksuele spagaat terecht komen waarbij eigenlijk iedereen ongelukkig is aan het einde van de dag.
Logica is ver te zoeken in dit stukje. We hebben het over mannen die niet in staat zijn om bepaalde signalen te herkennen of op de juiste manier te interpreteren.
En nu kom je dan met de 'verklaring' dat het ligt aan die geile slettebakken. Terwijl je eerder beweerde dat er heul veul vrouwen zijn die diep in hun hartje het wel prettig vinden om veroverd en gedomineerd te worden.

Een moderne man is heel goed in staat om authentiek over te komen zonder te vervallen in roofdierengedrag.
Terwijl de mannen die jij steeds verdedigt, zich gewoon niet kunnen aanpassen aan de moderne tijd. Of ze willen het niet omdat ze tegen beter weten in blijven vasthouden aan het achterhaalde beeld van wat een man eens was.

"Vraag en aanbod" _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Hiddendoe op 08-09-2025 15:11:42 ]
pi_218714974
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Zover zullen de meeste kerel wel komen maar wat gaat je vervolgstap precies worden dan? Zonder als een onzekere autist over te komen.
[..]
Zelfs aanstaren kan door een meerderheid van de vrouwen kennelijk al als intimiderend ervaren worden. |:(
Is ook heel eng. Ook veel mannen worden hier ongemakkelijk van.
Probeer het maar eens uit. Ga jij, Elan dus, maar eens ergens zitten en staar intensief en onafgebroken naar een man die naast of tegenover je zit in trein, bus, kroeg of op je werk.
pi_218715011
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 11:24 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ondertussen is wappie Nederland ook met dit verhaal aan de haal aan het gaan.
Dit is zwaar ziek. Deze persoon moet op zijn minst een hele flinke geldboete krijgen.
pi_218715014
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Is ook heel eng. Ook veel mannen worden hier ongemakkelijk van.
Probeer het maar eens uit. Ga jij, Elan dus, maar eens ergens zitten en staar intensief en onafgebroken naar een man die naast of tegenover je zit in trein, bus, kroeg of op je werk.
Staren dus ook maar gewoon verbieden. Net als mannen. Brrrrrrr
blablablabla
  maandag 8 september 2025 @ 15:03:22 #170
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_218715105
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]
tiktok

tiktok
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_218715106
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Staren dus ook maar gewoon verbieden. Net als mannen. Brrrrrrr
Nee, onaangepaste mannen. Brrrrrr.

:lijstje:
pi_218715176
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:03 schreef jcdragon het volgende:

[..]
[ tiktok ]

[ tiktok ]
Jij zou niet kijken als iemand je al dan niet stiekem loopt te filmpen?
Kut influencers met hun hypocriete kutgedrag.
blablablabla
  Forum Admin maandag 8 september 2025 @ 15:17:23 #173
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218715213
quote:

[..]
Het is vooral een kwestie van vraag en aanbod heb ik het idee. Zolang er vrouwen zijn die op de pik klimmen van die foute figuren zal het fenomeen altijd wel blijven bestaan. Ik zie ze van mijlenver aankomen met hun dikke auto's en patsergedrag maar er zit zelden een lelijke vrouw op de passagiersstoel??

Er zit ook een zekere vorm van contradictie in dit soort beweringen want de zogenaamd perfecte mannen die erg voorspelbaar betrouwbaar en veilig zijn hebben niet zelden de neiging om herhaaldelijk in de friendzone gemabiuvreerd te worden omdat ze te weinig seksuele energie met zich mee brengen en niet voldoende authentiek overkomen. Dat is waar ik denk dat we voor moeten waken dat we in een soort aseksuele spagaat terecht komen waarbij eigenlijk iedereen ongelukkig is aan het einde van de dag.
Daar noem je ook een bepaald slag volk op hoor, zeker wat betreft de patserbakken en de dames die er naast zitten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 8 september 2025 @ 15:21:53 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218715237
quote:
Ik zie ze van mijlenver aankomen met hun dikke auto's en patsergedrag maar er zit zelden een lelijke vrouw op de passagiersstoel??
Grappig. Ik zie in die gevallen eigenlijk zelden een aantrekkelijke vrouw op de passagiersstoel.
Huilen dan.
pi_218715269
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Daar noem je ook een bepaald slag volk op hoor, zeker wat betreft de patserbakken en de dames die er naast zitten.
Oh absoluut maar als je nou per se af wil geven op fout gedrag van mannen stop dan ook met dat gedrag belonen. Want dat soort foute types hebben doorgaans de neiging juist bloedmooie vrouwen aan te trekken.

Dat hele onaangepaste en stoer doen zou allang gestopt zijn als er niet een potentiële beloning tegenover zou staan.

En nee ik ben niet jaloers verder, maar je kunt ook in deze tijd waarin correctheid zo hoog in het vaandel staat nog prima een hork zijn en zelfs crimineel en toch allerlei mooie vrouwen aantrekken als een magneet. Terwijl de lieve en betrouwbare man type labrador in de friendzone eindigt.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')